.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

چین بیشتر از هر کشور دیگری در جهان ذخیره ارزی دارد. ذخایر ارزی یکی از مولفه های کلیدی اطمینان بخشی به فعالان اقتصادی در هر کشوری است. این ذخایر در صورتی که در سطح مطلوبی باشند به بانک های مرکزی کمک خواهند کرد تا ثبات را در بازار ارز حکمفرما کنند، در شرایط بحرانی بر اوضاع مسلط شوند و به سرمایه گذاران اطمینان لازم را بدهند.
نود اقتصادی به نقل از بیزینس استاندارد نوشت: بدون این ذخایر، کشورها ممکن است با بحران های متفاوتی نظیر بحران ارزی، ریسک نکول بدهی و تلاطم بازار مواجه شوند.
در ادامه با بزرگ ترین دارندگان ذخایر ارزی جهان آشنا می شوید:

۱- چین

حجم ذخایر ارزی تا پایان ماه آگوست: پج تریلیون و ۵۷۰ میلیارد دلار
از ۱۴ سال پیش تاکنون این کشور بزرگ ترین دارنده ذخایر ارزی جهان بوده است. دلار آمریکا، یورو، ین ژاپن و پوند انگلیس به ترتیب بیشترین سهم را از ترکیب ذخایر ارزی این کشور دارند.

۲- ژاپن

حجم ذخایر ارزی تا پایان ماه آگوست: یک تریلیون و ۴۰۲ میلیارد دلار
دلار آمریکا، یورو، فرانک سوییس و پوند انگلیس به ترتیب بیشترین سهم را از ترکیب ذخایر ارزی این کشور دارند.

۳- سوییس

حجم ذخایر ارزی تا پایان ماه آگوست: ۹۲۹ میلیارد و ۱۴۹ میلیون دلار
دلار آمریکا، یورو، ن ژاپنی و پوند انگلیس به ترتیب بیشترین سهم را از ترکیب ذخایر ارزی این کشور دارند.

۴- روسیه

حجم ذخایر ارزی تا پایان ماه آگوست: ۵۹۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون دلار
دلار آمریکا، یورو، فرانک سوییس و پوند انگلیس به ترتیب بیشترین سهم را از ترکیب ذخایر ارزی این کشور دارند. طی سال های اخیر روسیه سهم دلار از ترکیب ذخایر خود را به میزان محسوسی کاهش داده و در عوض سهم طلا را افزایش داده است.

۵- هند

حجم ذخایر ارزی تا پایان ماه آگوست: ۵۴۱ میلیارد و ۴۳۱ میلیون دلار
دلار آمریکا، یورو، فرانک سوییس و پوند انگلیس به ترتیب بیشترین سهم را از ترکیب ذخایر ارزی این کشور دارند.



:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : سه شنبه 26 اسفند 1399
.

فن آوری اطلاعات و تجارت

24 اسفند 1399 22  0  0

 

 

شرکت اهورا اطلس فارس به عنوان پر ترافیک ترین ارایه دهنده بستر ارسال و دریافت پیام کوتاه در سطح کشور که از سال 91 فعالیت رسمی خود را در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات با رویکرد ارائه خدمات مبتنی بر پیام‌کوتاه آغاز کرده و  ارائه راهکارهای مؤثر ازجمله اطلاع رسانی و تکیه بر نرم‌افزارهای کاربردی تلفن همراه درزمینه ارتباطات و خدمات بانکداری الکترونیکی سبب شده است که بانک‌ها و سازمان‌های بزرگی که ارائه خدمات پایدار و قابل‌اطمینان از شاخصه‌های اصلی آن‌ها به شمار می‌رود، در زمره مشتریان اصلی این شرکت قرار گیرند. تعهد به ارائه محصولات و خدمات باکیفیت متمایز و توجه ویژه به پشتیبانی فنی و خدمات پس از فروش از ویژگی‌هایی هستند که سامانه پیام کوتاه شیراز  را از دیگر رقبا متمایز می ‏سازد. بهره ‏مندی از فناوری روز، درگاه مدرن و بومی سازی شده پیام کوتاه  و کارکنان متخصص و متعهد از بزرگ‌ترین دارایی‌های پیام رسون است.

جهت خرید پنل پیام کوتاه از نمایندگی پیام کوتاه شیراز اینجا را کلیک کنید .

09172172039

02128423301



:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : دو شنبه 25 اسفند 1399
.

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: نوسان امسال بازار سرمایه در سایر بازارها نیز مشاهده شد و شاخص طلا و ارز هم نزولی شدند اما نزول این بازارها مقطعی بود که برای بازگشت بازار سهام به روندی معقول نیز به اعتماد مجدد نیاز داریم.


دهقان دهنوی افزود: باید از نوع نگاه و از ادبیات سیاسی در بازار سرمایه دوری کنیم که راه حل همین است. البته ۶۲ میلیون نفر سهامدار در بازار سرمایه وجود دارد و این موضوع سبب شده مقامات سیاسی هم نسبت به بورس و بازار سرمایه بی تفاوت نباشند و قطعاً کاندیداهای ریاست جمهوری هم باید سیاست‌هایی در این زمینه داشته باشند.

وی تصریح کرد: همه باید با کمک هم به سمت تقویت اعتماد و ثبات در بازار سرمایه حرکت کنیم و سهامداران نیز باید با ابزارهای مدیریت ریسک بهترین تصمیم را برای دارایی‌های خود داشته باشند.

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار ادامه داد: بررسی‌ها نشان می‌دهد وضعیت سرمایه گذاری در طول سال‌های اخیر مطلوب نبوده اما وقتی شفافیت در کار باشد قطعاً شاهد توسعه و امنیت سرمایه گذاری در کشور خواهیم بود. از سوی دیگر سیاست گذاران هم باید افق بلندمدتی را برای صنایع حاکم کنند و در نظر بگیرند تا سرمایه گذاران بتوانند برنامه خود را برمبنای آن تدوین کنند.



:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : پنج شنبه 21 اسفند 1399
.

کمپین تخفیف عیدانه پیام رسون

19 اسفند 1399 28  0  0

هرچه به روزهای پایانی سال نزدیک میشویم ، تب و تاب بازار بیشتر میشود و اکثر مدیران کسب و کارها در تلاش هستند که سهم بیشتری از بازار شب عید را داشته باشند . 

سامانه پیام رسون در مقالات قبل تر هم یاداور این موضوع شده که یکی از بهترین روش تبلیغ برای کسب و کار ها و جلب نظر مشتریان ارسال اس ام اس تبلیغاتی است خصوصا در این موقع از سال که همه خانواده ها در تدارک تهیه پوشاک ، وسایل منزل و بسیاری از چیز های دیگر هستند

حال پیام رسون پیشنهادی برای شما دارد که در روزهای باقی مانده بتوانید بیشترین سهم را نصیب خود کنید

 

 

راه اندازی کمپین عیدانه توسط سامانه پیامک شیراز:

با راه اندازی کمپین تبلیغاتی عید نوروز می توانیدفروش خوبی را تجربه کنید . بدین ورت که با خرید پنل سامانه پیامکی ارزان از نمایندگی پیامک شیراز و راه اندازی کمپین تبلیغاتی ،می توانید به صدها یا هزاران مشتری جدید دسترسی داشته باشید

اما باید نکاتی را رعایت کنید که در عین سادگی بسیار مهم هستند که شما با خرید پنل سامانه پیامک شیراز می توانید این نکات را به صورت فایل pdf دریافت کنید.

همچنین پیام رسون در فایل pdf که برای کاربران خود ارسال می کند در آن نمونه هایی از پیامک های مختص عید نوروز مربوط به کلیه مشاغل اعم از کسب و کارهای اینترنتی مانند سایت و شبکه های مجازی یا کسب و کارهای فیزیکی برای شما ارسال می کند تا بتوانید با توجه به شغل و سلیغه خود متن پیامک را انتخاب کنید

 

همچنین نمایندگی پیامک شیراز برای صاحبان کسب و کاریک تخفیف هیجان انگیز برای خرید پنل پیامک شیراز در نظر گرفته تا شما بتوانید خیلی سریعتر اقدام به راه اندازی کمپین تبلیغاتی خود کنید.

 

جهت خرید پنل پیامک شیراز از سامانه پیام کوتاه شیراز اینجا را کلیک کنید .

 



:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : چهار شنبه 20 اسفند 1399
.

وزیر امور خارجه آلمان روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با همتای اسرائیلی خود درباره اهمیت اجرای برجام تاکید کرد.

وزارت امور خارجه آلمان در حساب توئیتری خود نوشت: هایکو ماس امروز با گابی اشکنازی درباره وضعیت کرونا در دو کشور و تحولات منطقه ای گفت‌وگو کرد. «در خصوص ایران، آن‌ها در کنار سایر مسائل پیرامون تلاش‌های دیپلماتیک در راستای اجرای کامل برجام رایزنی کردند.»
توافق هسته‌ای ایران و گروه موسوم به ۱+۵ و اتحادیه اروپا در سال ۱۳۹۴ به امضا رسید و به موجب قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل متحد تأیید شد؛ اما دونالد ترامپ در ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ به طور یکجانبه به مشارکت آمریکا در این توافق پایان داد و تروریسم اقتصادی را با هدف فشار حداکثری علیه مردم ایران اعمال کرد.
رییس جمهوری جدید آمریکا جو بایدن، بازگشت به برجام را مشروط دانسته و بدون اشاره به اینکه کدام دولت در قبال برجام خلف وعده کرده و از آن خارج شده است، وعده داده درصورت بازگشت ایران به اجرای کامل برجام، واشنگتن نیز به این توافق بازخواهد گشت.
در همین حال تحرکات کشورهای اروپایی برای بازگشت برجام به ریل اصلی در هفته های اخیر شدت گرفته است. یکشنبه گذشته وزیر امور خارجه ایرلند راهی تهران شد تا به عنوان تسهیل‌گر قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل متحد در تائید برجام با مقامات کشورمان رایزنی کند. او در پایان این سفر با صدور بیانیه ای خاطر نشان کرد که برجام در مقطع بسیار حساسی قرار گرفته و ایرلند تمام طرف‌ها را به اجرای کامل این توافق ترغیب می‌کند.
در همین حال رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی به عنوان مخالفان اصلی برجام خواستار پیوستن به توافق جدید اتمی با ایران هستند.
این در حالیست که جمهوری اسلامی ایران تاکید دارد که به برجام چیزی اضافه یا کم نمی‌شود. سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تصریح کرده است: « برجام یک توافق چندجانبه بین المللی است که توسط قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت تایید و تثبیت شده، و به هیچ وجه قابل مذاکره مجدد نبوده و طرف‌های آن هم مشخص و غیرقابل تغییر هستند.»



:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : سه شنبه 19 اسفند 1399
.

انتقال پیامک به گوشی دیگر

12 اسفند 1399 28  0  0

امروزه با زیاد شدن مدل های گوشی های مختلف، همه مردم دوست دارند که به روز ترین گوشی را در دستان خود داشته باشند. اما در این میان نیاز است که موارد ضروری نظیر پیامک ها، و دیتاهای ارزشمند را به گوشی جدید خود انتقال دهیم.

 

در این مقاله سامانه پیام کوتاه شیراز قصد دارد نحوه ی انتقال پیامک ها و موارد ضروری به گوشی دیگر را آموزش دهد، پس تا آخر این مقاله با پیام رسون همراه باشید.

 

 

انتقال پیامک های شخصی و شرکتی :

پیامک های موجود در همهٔ گوشی ها به دو دسته تقسیم می‌شوند، یکی پیامک های شخصی و دیگری پیامک های تبلیغاتی یا شرکتی.

اگر پیام های شخصی را بخواهید انتقال دهید، سامانه پیامک شیراز به شما راهی آسان و کاربردی را پیشنهاد می‌دهد اما اگر صاحب کسب و کارهای کوچک هستید و یا شرکت دارید، پیشنهاد ما از سمت سامانه پیامک شیراز این است که از پنل اس ام اس استفاده کنید.

حال موارد زیر را مطالعه کنید و از نحوه انتقال پیامک ها مطلع شوید .

 

 

1_ انتخاب اپلیکیشن معتبر :

انتخاب یک اپلیکیشن برای انتقال پیامک های قدیمی به گوشی جدید راه مناسبی است، اما در صورتی که یک اپلیکیشن معتبری را برای انتقال دیتا انتخاب کنید، چراکه بسیاری از نرم افزارها در سطح وب معتبر نیستند.

شما می‌توانید برای انتخاب یک اپلیکیشن مناسب از اپ های معتبری همانند گوگل، سامسونگ که تایید شده است را انتخاب کنید.

 

2_ بک آپ گرفتن از گوشی قدیمی :

در مرحله دوم بعد از باز کردن اپلیکیشن روی گزینه بک آپ کلیک کنید و بعد از آن فقط نیاز است که یک پوشه جدید را ایجاد کنید و زمانی که صرف آن می‌شود بسته به حجم اطلاعات شماست.

 

3_ نصب اپلیکیشن در گوشی جدید :

بعد از تمام شدن فرایند بک آپ گیری در گوشی قدیمی، باید همان اپلیکیشن را در گوشی جدید نصب کنید. بدین صورت که با استفاده از بلوتوث، اطلاعات کارت حافظه خود را به گوشی جدید انتقال دهید تا بک آپ گرفته شده از پوشه فایل ها، به گوشی جدید منتقل شود.

به این نکته توجه کنید که وجود پوشه در گوشی جدید بدین معنی نیست که اطلاعات ذخیره شده اند بلکه حتما باید فرایند restore کردن را کامل انجام دهید  و نکته دیگر که باید به آن توجه کنید، این است که گوشی شما حتما باید شارژ داشته باشد چراکه اگر گوشی خاموش شود فرایند به شکل ناقصی انجام می‌شود.

 

نمایندگی پیامک شیراز همواره سعی می‌کند اطلاعات مفیدی را درباره با تکنولوژی و راهکارهای شاده در رابطه با گوشی و کامپیوتر را به همراهان همیشگی خود ارائه دهد.

 

جهت سفارش پنل پیامک شیراز از سامانه پیام کوتاه شیراز اینجا را کلیک کنید.



:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : چهار شنبه 13 اسفند 1399
.

تفاوت وب سرویس و ای پی آی

10 اسفند 1399 28  0  0

api و وب سرویس :

  ای پی آی و وب سرویس دوتا از  پرکاربردترین واژه ها  در دنیای برنامه نویسی هستند و افرادی که به نوعی در این حوزه با آن  ارتباط دارند ، حتماً با این واژه‌ها آشنایی دارند. شباهت‌های نزدیک بین این دو وجود دارد که همین امر  باعث شده بسیاری از افراد وب سرویس و ای پی آی را با هم اشتباه بگیرند. به همین دلیل  سامانه پیام کوتاه شیراز تصمیم گرفته‌ تا تفاوت API و Web Service را شرح دهد  و شما را با مفهوم هرکدام از آن‌ها بیشتر آشنا کند . در ادامه این مطلب همراه پیام رسون باشید

 

تفاوت api و وب سرویس چیست؟

به طور کلی  ای پی ای و  وب سرویس هر دو جزو ابزارهای ارتباطی هستند که به طور گسترده در دنیای وب و سرور مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما تفاوت  اصلی آن‌ها در نوع ارتباطی است که ایجاد می‌کنند. API رابط بین اپلیکیشن های مختلف است در واقع می‌توان گفت دو سمت ارتباط API اپلیکیشین هایی هستند که برای انجام کار ها  به هم نیاز دارند.

 

 اما وب سرویس ارتباط بین دو ماشین (کلاینت و سرور) را در شبکه برقرار می‌کند. برای مثال زمانی که در حال استفاده از سامانه اس ام اس شیراز  برای رشد کسب و کار خود هستید، این وب سرویس است که تعامل بین ماشین‌های مختلف را برقرار می‌کند.

 

تعریف API نحوه استفاده از آن  :

Application Programming Interface که به صورت مخفف API ا نامیده می‌شود ،  و همان طور که گفته شد رابطی است که به اپلیکیشن ها یا نرم افزارها اجازه می‌دهد تا با نرم افزارهای دیگر ارتباط برقرار کنند. در زبان فارسی ما به ای پی آی، واسط برنامه نویس نرم افزار کاربردی گفته می‌شود . افراد حرفه‌ای از عبارت ساده شده واسط برنامه نویسی برای اشاره به API استفاده می‌کنند.

 

به طور کلی در تعریف تخصصی‌تر، ای پی آی ها باید گفت : مجموعه‌ای از توابعی هستند که به برنامه‌های کاربردی امکان دسترسی به  ویژگی‌های یک نرم افزار دیگر را می‌دهند که برای ارائه  نیاز به یک سایت اینترنتی، سیستم عامل دارد . از این رو شباهت و نزدیکی زیادی با وب سرویس‌ها دارند. 

 

 ای پی آی های تحت وب چیست؟

یکی از دلایلی که تشخیص تفاوت ای پی آی و وب سرویس را سخت می‌کند، به وجود آمدن وب ای پی آی  است. در ابتدا API ها تنها در برنامه نویسی نرم افزارهای آفلاین کاربرد داشتند.      برای مثال ای پی آی های ویندوز به برنامه نویسان اجازه می‌دهند تا برای توسعه و نوشتن برنامه‌های جدید از قابلیت‌ها و سرویس‌های سیستم عامل مایکروسافت استفاده کنند.

 

با این حال در سال‌های اخیر نوع دیگری از ای پی آی  ها به نام وب ای پی آی  به وجود آمده‌اند که توسط سرویس دهندگان بزرگ مانند گوگل عرضه می‌شود و کاربردهای فراوانی دارند. با استفاده از وب ای پی آی می‌توان از اطلاعات، امکانات و داده‌های یک نرم افزار قرار گرفته در وب استفاده کرد. برای مثال ای پی ای  نقشه گوگل یکی از پرکاربردترین وب ای پی آی ها است.

 

چند نمونه از API های معروف :

گوگل، فیسبوک، اپل، آمازون، توییتر، مایکروسافت و بسیاری دیگر از سرویس دهندگان بزرگ برای اینکه بتوانند امکان استفاده از سرویس‌های خود را برای توسعه دهندگان و برنامه نویسان فراهم کنند، از API استفاده می‌کنند. چند نمونه زیر از ساده‌ترین و پرکاربردترین نمونه‌های Web API هستند:

 

طراحی پلاگین برای فیسبوک یا وردپرس

 

استفاده از امکانات نقشه گوگل در سایت‌ها {از جمله پنل پیامک شیراز }

 

استفاده از قابلیت جستجوی گوگل در سایت

 

عضویت در سایت‌های مختلف با استفاده از حساب گوگل یا فیسبوک بدون نیاز به ساخت اکانت

 

به این ترتیب تقریباً همه کسب و کارهای مرتبط با اینترنت به نوعی در حال استفاده از ای پی آی  هستند. زمانی که شغل پردرآمدی مانند نمایندگی پیام کوتاه شیراز را شروع می‌کنید و به کسب درآمد از طریق فروش پیامک در سایت خود می‌پردازید، در واقع درحال استفاده از تعداد زیادی API به صورت همزمان هستید.

 

 

آشنایی با ویژگی‌های وب سرویس و تفاوت آن با ای پی آی :    

 

مهم‌ترین ویژگی وب سرویس نیاز آن به شبکه‌ای از کامپیوترها است. در حالی که در ای پی آی اینگونه نیست.

حال به چند  ویژگی‌های اصلی  Web Service ها می‌پردازیم :

1_امکان ارائه سرویس تحت وب در سایت‌های دیگر

 

2_ ایجاد ارتباط سریع و آسان بین نرم افزارها

 

3_عدم وابستگی به سیستم عامل و زبان برنامه نویسی

 

4_ استفاده از پروتکل‌های خاص برای برقراری ارتباط

 

5_ عدم نیاز به منابع بیرونی

 

6_ استفاده از XML و HTTP به عنوان پلتفرم اولیه

 

چند نمونه وب سرویس معروف؛

وب سرویس‌ها مانند API ها کاربردهای بسیار زیادی در دنیای وب دارند. ما به صورت روزانه ممکن است از ده‌ها وب سرویس بدون اینکه مطلع باشیم استفاده کنیم. در اینجا به چند نمونه از وب سرویس‌های معروف اشاره می‌کنیم:

 

1_ وب سرویس پیامک

 

2_ وب سرویس بلیط قطار

 

3_ وب سرویس بلیط اتوبوس

 

4_ وب سرویس هتل‌های داخلی و خارجی

 

5_ وب سرویس بلیط هواپیما

جدایی از همه این ویژگی ها، زمانی‌ که از خطوط خدماتی که برای ارسال پیامک‌ها بدون نگرانی از قرار گیری در بلک لیست مخابرات استفاده می‌شود  نیز می‌توانند یک وب سرویس اشتراکی باشند.

 

شما مستوانید با استفاده از امکانات وب سرویس ارسال پیامک  انبوه تبلیغاتی کسب و کار خود را رونق دهید.

 

جهت خرید پنل پیامک شیراز از سامانه پیام کوتاه شیراز اینجا را کلیک کنید .

09172172039

02128423301



:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : دو شنبه 11 اسفند 1399
.

امیرحسین صادقی مدافع سابق استقلال و تیم ملی گفت احمد مددی بگوید که چه دستاوردی برای استقلال داشته است.
امیرحسین صادقی مدافع سابق تیم ملی و استقلال با حضور در برنامه  تاک شو شومینه که با اجرای امیر غفارمنش برگزار شد، صحبت های جالبی را مطرح کرد که در زیر می خوانیم:
* ما در کشور فقر فرهنگی داریم
الان کری خواندن خوب نیست چرا که فرهنگ غلطی به نام فضای مجازی داریم و مرزی ندارد. آن کری برای دهه هفتاد و هشتاد بود. پرده های حیا برداشته شده و آزادی بیان خیلی بدی رواج پیدا کرده است و آدم دوست ندارد چیزهایی را در فضای مجازی ببیند. به همین دلیل به ما جهان سومی می گویند که فقر فرهنگی داریم. قبل از آمدن هر چیز جدیدی باید ابتدا فرهنگش جا بیفتد. ما حتی زیر خط فقر فرهنگی قرار داریم. البته با این وضعیت اقتصادی نباید توقعی از مردم داشت.
در گذشته در فوتبال بحث تعصب و غیرت بود. وضعیت قیمت ها اینگونه نبود و خیلی ها سر یک سفره زندگی می کردند. اکنون فرهنگ از بین رفته که پول به یک تراژدی تبدیل شده است که با پول می توان تمام مسائل را حل کرد. اکنون همه از بین علم و ثروت، گزینه ثروت را انتخاب می کنند در حالیکه در گذشته عنوان می شد علمی بهتر است که ثروت بیاورد.
* در بازی با آرژانتین پیر شدم
اگر زمان به عقب بازگردد، دوست دارم بازی تیم ملی ایران و آرژانتین را ببینم. من در آن بازی پیر شدم. زمانی که دقیقه 90 دروازه ما باز شد، حس کردم در آن لحظه پیر شدم. بازی مقابل آرژانتینی که تا فینال رفت، بزرگترین شانس ما بود ولی بخت با ما یار نبود. ما در آن دیدار 3 موقعیت گلزنی داشتیم که دو مورد آن را دروازه بان آرژانتین گرفت و یک پنالتی که برای ما گرفته نشد.
* انصاریان با لباس استقلال هم می گفت که پرسپولیسی است
صحبت کردن در مورد انصاریان و میناوند باعث می شود حال آدم بد شود. چرا که من با آنها زندگی کردم. متاسفانه جامعه بزرگ ورزش و سینما، دو نفری را از دست دادند که مردم کلی خاطره با آنها دارند. این دو نفر چون در تلویزیون و فوتبال حضور داشتند، شناخته شده بودند و به جزو جدانشدنی خانواده ها تبدیل شدند. من با انصاریان در استقلال هم تیمی بودم و در چند برنامه تلویزیونی با میناوند حضور داشتم و روبروی او بازی کرده بودم. 
علی انصاریان تنها پرسپولیسی محبوب من بود. او حتی زمانیکه در استقلال حضور داشت، می گفت که من پرسپولیسی ام. حتی هواداران نیز این را پذیرفته بودند. وقتی علی وارد استادیوم شد، طرفداران پرسپولیس او را تشویق کردند و من تعجب کردم. انصاریان در بغل منصوریان گریه می کرد و همه ما می دانستیم او پرسپولیسی است ولی در زمین مسابقه اینگونه نبود و خیلی با غیرت برای استقلال بازی می کرد.
* میناوند در حق من بزرگی کرد 
با یکی از برنامه ها مصاحبه داشتم که مجری به من گفت در حال تبدیل شدن به مهرداد میناوند استقلالی ها هستی. من از این حرف او ناراحت شدم و من یک کری خواندم و گفتم مهرداد هیچ چیزش به من نمی خورد و نمی دانم چرا این حرف را زدم. چند روز بعدش مهرداد میناوند در برنامه قبل از دربی بزرگی کرد و گفت من از حال و هوای کری طرفداری بیرون آمده ام و یک جواب کمرشکن به من داد و همان شب من با او تماس گرفتم.
صادقی ویس ارسالی میناوند را پخش کرد. مرحوم میناوند در آن ویس ارسالی به صادقی گفت: امیرحسین جان قربانت بروم. من چیزی را به دل نمی گیرم چرا که تو بازیکن تیم ملی بودی. من هر جایی که تو را دیده ام، فقط بهت احترام گذاشته ام. تو بازیکن چپ پایی هستی و سالها بعد از من در آن پست بازی کرده ای. من قلبا می گویم که برایت احترام قائلم. زمانی که تصادف کردی، برایت استوری گذاشتم و حتی باهات تماس گرفتم ولی گوشی را برنداشتی. این مسائل میگذرد و دوستی ها می ماند.
* بین استقلال و پرسپولیس تبعیض قائل می شوند
پسر کوچک من 5 سال سن دارد و می داند که از پرسپولیس حمایت می شود. واژه تیم خاص برای آنها تکراری شده است. من از آنها یک سوالی می پرسم. استقلال و پرسپولیس بعد از پایان لیگ برتر راهی لیگ قهرمانان آسیا شدند. استقلال بدون بازیکنان جدیدش و با لشگری از افراد شکست خورده و پس از شکست در جام حذفی راهی این مسابقات شد. حاشیه های جدایی فرهاد مجیدی پیش آمد و استقلال با این وضعیت و کلی بار روانی منفی راهی قطر شد. در حالیکه پرسپولیس با تمام خریدهای جدیدش راهی لیگ قهرمانان شد و اگر VAR در مرحله یک هشتم وجود دارد، استقلال مقابل پاختاکور حذف نمی شد. من قصد کری خواندن ندارم ولی پرسپولیس با تمام بازیکنان جدیدش که تاثیرگذار بودند راهی فینال شد ولی استقلال با وضعیت بد روحی و روانی و بدون بازیکنان جدیدش پای به این رقابت ها گذاشت.
* استقلال با لشگر شکست خورده به قطر رفت
تفاوت بین استقلال و پرسپولیس اینجاست که ما با پنجره بسته به قطر می رویم ولی پرسپولیس خیر. چرا استقلال مدیر ندارد؟ من نمی دانم آقای مددی چکار می کند. این مدیریت استقلال به درد مهد کودک می خورد. آقای علی نژاد از آقای مددی حمایت می کند و من از ایشان پرسیدم کارنامه مددی در این مدت چه بوده و چه دست آوردهایی برای باشگاه داشته است؟ من با آقای مددی صحبت کردم درباره باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی چه کاری انجام داده اید؟ که ایشان گفت یک میلیون دلار بدهی داریم و از من خواست به آنها کمک مالی کنم! من نیز پاسخ دادم اگر قرار بود من کمک کنم که به عنوان مدیرعامل جای شما می نشستم. در باشگاه استقلال آقایان نامداری و عبدیان فعالیت می کنند ولی مصاحبه اش را آقای مددی انجام می دهد. من از ایشان می خواهم بیلان کاری و درآمدزایی برای استقلال را در فضای مجازی منتشر کنند.
* وریا غفوری تا جام نگیرد، نباید حرفی برای گفتن داشته باشد
من با یک سری از کارهای وریا غفوری موافقم و با یک سری دیگر مخالفم. او مسیرش را درست می رود و صادقانه صحبت می کند. اگر من امیرحسین صادقی حرفی برای گفتن داشته باشم، ابتدا یک جام برای هواداران می گیرم و سپس صحبت می کنم و آن زمان زبانم دراز می شود. درباره سیاست حرف می زنم و مردم حرف من را می پذیرند. من فوتبالیست باید چیزی در چنته داشته باشم و سپس درباره مسائل سیاسی حرف بزنم. اگر مهدی رحمتی حرفی می زند، فوتبالی ها بابت سابقه ملی، قهرمانی در استقلال و سپاهان او را قبول دارند. اگر من فقط به عنوان یک فوتبالیست حرف بزنم، حرف من مقبولیت ندارد و هجمه انتقاد به من زیاد می شود و فقط خودم را خسته می کنم. 
من می گویم وریا غفوری که 4 سال است در استقلال حضور دارد و 2 سال است کاپیتان است، تا زمانی که جام نگیرد، نباید حرفی برای گفتن داشته باشد. محمود فکری در برنامه فوتبال برتر گفت عده ای در حال سازماندهی و برنامه ریزی علیه استقلال هستند و خودمان دم به تله می دهیم. وریا غفوری نباید در بازی با نساجی کارت می گرفت، نه زیر توپ می زد و نه بعد از تعویض آن حرکت را انجام می دهد. زمانی که بزرگتر تیم این حرکات را انجام می دهد، وای به حال دیگران. زمانی که می دانید از بیرون به دنبال دامن زدن به اتفاقات هستند و تیم در صدر جدول است، نباید حرکتی کرد که چندین میلیون نفر آن را می بینند.



:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : یک شنبه 10 اسفند 1399
.

بازاریابی پیامکی ویژه قنادی

4 اسفند 1399 36  0  0

پاشو  چای را دم بزار شیرینی از ما

 آیا تا به حال شده که چنین پیامکی را دریافت کنید؟

اینگونه پیامک‌ها می‌تواند مختص به چه شغلی باشد؟

امروز در این مقاله قصد داریم دیدگاه تازه ای را در نوع تبلیغات و ارتباط با مشتریان وفادار به صنف شیرینی فروشی و قنادی را معرفی کنیم. چرا که تاکنون برایمان ملموس نبوده که قنادی و شیرینی فروشی ها برای تبلیغ کالای خود از سامانه پیام کوتاه استفاده کنند. همانطور که می دانید تاکنون قنادی ها برای تبلیغات به صورت میدانی و محلی عمل می‌کردند و به صورت سنتی جذب مشتری داشتند.

 

امروز سامانه پیام کوتاه شیراز می‌خواهد نقطه عطفی در سبک بازاریابی قنادی و شیرینی فروشی ها را معرفی کند پس تا آخر این مقاله با سامانه پیام کوتاه شیراز همراه باشید.

 

تبلیغات با نمایندگی پیامک شیراز:

 برای جذب مشتری و  وفادار ماندن مشتری های سابق خود به نکات زیر توجه کنید.

1_ با خرید پنل پیام کوتاه شیراز میتوانید برای مشاغل هدف خود ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه داشته باشید.

2_با خرید پنل پیام کوتاه شیراز بر اساس کد پستی به آنها ارسال انبوه پیامک به محله داشته باشید.

3_ با خرید پنل پیام کوتاه شیراز می توانید به باغ ها و تالارهای پذیرایی ارسال پیامک تبلیغاتی داشته باشید.

 

روش جذب مشتری به پیشنهاد پیام رسون:

 معمولا بیشتر مشتریان قنادی ها ساکنین آن محل هستند شما میتوانید با خرید پنل پیام کوتاه از نمایندگی پیام کوتاه شیراز از آنها درخواست کنید تا شماره موبایل افراد از روی نقشه را به شما ارائه دهند و برای هم محلی های خود ارسال پیامک داشته باشید با این کار می توانید هم برای کسانی که سال‌هاست در آن محل زندگی می‌کند خود را یادآوری کنید و هم اینکه برای افرادی که تازه وارد آن محل شده‌اند قنادی خود را معرفی کنید و برای خرید آنها را تشویق کنید.

چراکه همه افراد در روزهای شاد زندگی خود مانند جشن تولد، سالگرد ازدواج و اعیاد و... از کیک و شیرین در مراسم خود استفاده می‌کنند.

حال سامانه پیام کوتاه شیراز این پیشنهاد را دارد که شما می‌توانید علاوه بر خرید پنل پیام کوتاه شیراز، از یک لینک در متن پیام خود استفاده کنید. این گونه کاربران با ورود به لینک می‌توانند به صورت غیر حضوری از نمونه کارهای شما دیدن کنند. برای مثال از نمونه کیکهای تولد بچگانه یا کیک های مختص به سالگرد ها و گذاشتن وزن های پیشنهادی و... یک معرفی کامل و جامع داشته باشید این کار می تواند در جذب مشتری بسیار کارآمد باشد. همچنین می توانید با ارسال پیامک تبلیغاتی به مشتریان یک کوپن تخفیف ارائه دهید که با خرید از قنادی شما می‌تواند از کوپن تخفیف خود استفاده کنند.

 

سامانه پیام کوتاه شیراز به مناسبت فرارسیدن عید نوروز و با دانستن  اینکه همه مردم در مراسم دید و بازدید خود از شیرینی استفاده می کنند، می خواهد یک پیشنهاد هیجان انگیز برای قنادیها و شیرینی فروشی ها ارائه دهد و آن هم تخفیف ۸۰ درصدی از پنل های موجود در سامانه پیام کوتاه شیراز است. یعنی شما با خرید سامانه پیامک شیراز علاوه بر اینکه از تخفیف ۸۰ درصدی بهره‌مند می‌شوید می‌توانید از یک روش مدرن  برای خود تبلیغات  انجام دهید و کیفیت محصول خود را به مردم معرفی کنید و باعث جذب مشتری آنلاین شوید.

 

جهت خرید پنل پیامک شیراز از سامانه پیام کوتاه شیراز اینجا را کلیک کنید.

09172172039

02128423301



:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : چهار شنبه 6 اسفند 1399
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی