.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 میدان بزرگ‌ترین رقابت انتخاباتی کشور به روزهای حساس خود نزدیک شده است. انتخابات سرنوشت‌سازی که ردای ریاست قوه مجریه را بر تن سیزدهمین رئیس‌جمهور ایران خواهد کرد. به همین منظور درصدد هستیم مهم‌ترین اخبار و تحلیل‌های انتخابات 1400 را هر شب در قالب بسته خبری «اخبار داغ انتخابات» به شما تقدیم کنیم. با ما همراه باشید.

جنجالِ محمود!

دومین روز ثبت‌نام نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری با حواشی زیادی همراه بود. مهم‌ترین جنجال امروز به حضور محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور سابق که روزی توسط طرفدارانش معجزه هزاره سوم لقب گرفته بود، برمی‌گردد.

کارناوال انتخاباتی احمدی‌نژاد از درب منزلش

کارناوال انتخاباتی احمدی‌نژاد از درب منزلش در میدان 71 نارمک به راه افتاد و به خیابان فاطمی و جلوی در وزارت کشور رسید. شیخ الاسلامی، مجتبی ثمره هاشمی، مرتضی تمدن، علی اکبر جوانفکر و یکی از برادران رئیس دولت دهم از جمله کسانی هستند که محمود احمدی نژاد را همراهی کردند.  درگیری طرفداران احمدی‌نژاد با کارمندان وزارت کشور پیش از ثبت‌نام از دیگر حواشی حضور وی در وزارت کشور بود. 



:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1400
.

آشنایی با هاست و انواع آن با پیام رسون

21 اردیبهشت 1400 483  0  0

اکثر مردم برای دیدن وب سایت ها و آدرس وب سایت ها، از موتورهای جست و جو نظیر گوگل استفاده می‌کنند. اما اگر کسی بخواهد یک وب سایت شخصی برای خودش درست کند، نیاز است که در مورد پشت صحنه وب سایت اطلاعاتی را کسب کند.

این عوامل پشت صحنه مواردی همچون دامنه، هاست و سیستم مدیریت محتوای سایت است.

امروز در این مقاله که توسط تیم تحریریه نمایندگی پیامک نوشته شده است به یکی از پیش نیازهای اصلی ساخت وب سایت، یعنی هاست، اشاره شده است. تا پایان این مقاله با سامانه پیامک همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد هاست کسب کنید.

 

 

 

 

هاست چیست؟

 

در زمانی که به مدرسه میرفتیم به ما سرور را آموزش داده بودند که سرورها وظیفه دارند محتوای سایت را  درون خود نگه دارد و اطلاعاتی که شما در هر ساعت از شبانه روز در اینترنت جست و جو میکنید را برایتان نمایش دهد. هاست نیز بخشی از سرور است که باید برای در اختیار داشتن آن، مبلغی را پرداخت کنید.

سرورها معمولا به اینترنت همیشه متصل هستند و شما هر نوع اطلاعاتی را که در اینترنت جست و جو میکنید، برایتان به نمایش در می‌آورد.

حال اگر قسط داشته باشید برای خودتان سایت تشکیل دهید، ابتدا باید اقدام به خریداری سایت کنید و پس از ذخیره محتوای سایت، روی هاست، باعت میشوید که اطلاعات و محتوای سایت تان در اینترنت در دسترس همگان باشد و با وارد کردن آدرس وب سایت در موتور جستجو، افراد وارد وب سایت شما شوند.

 

حال این سوال پیش می‌آید که اگر آدرس وب سایت را بلد نباشیم و بخواهیم با استفاده از کلمات کلیدی سرچ را انجام دهیم،. چگونه می‌توانیم سایت مورد نظر را پیدا کنیم یا اگر وب سایت برای خودتان باشد چگونه این محتوا یعنی کلمات کلیدی روی سایت ذخیره می‌شوند. برای اینکه این موضوع را بهتر متوجه شوید باید با مدیریت محتوا نیز آشنا شوید.

مدیریت محتوا سیستمی است که به شما کمک می‌کند تا اطلاعات و محتوای مورد نظر خود را بر روی وب سایت قرار دهید و نحوه‌ی رتبه بندی آن ها بدین صورت است که سیستم مدیریت محتوا روی سرور نصی می‌شود و هاست نیز بخشی از سرور است و همگی این امکان را می‌دهند که شما یک سایت پویا داشته باشید.

پس می‌شود به طور خلاصه اینگونه بیان کرد که تمامی محتوا روی سایت که شامل عکس، متن، ویدئو و... هستند به وسیله سیستم مدیریت محتوا ایجاد شده و روی هاست ذخیره می‌شود.

 

 

 

انواع "هاست"

 

به طور کلی تمام "هاست"ها بر اساس ویژگی‌ها و کاربردی که دارند به 4دسته، تقسیم‌ می‌شوند، که در ادامه مفصلاً به معرفی هریک از آنها می‌پردازیم:

 

1. هاست اشتراکی (Shared Web Hosting)

 

اشتراک در "هاست" یعنی چند وبسایت از یک سرور استفاده ‌کنند یا حافظه "سرور" بین چند سایت تقسیم ‌شود. این روش رایج‌ترین نوع "هاستینگ" است و اکثر سایت‌های اینترنتی از همین نوع هاست استفاده می‌کنند. به چند دلیل:

 

مقرون به صرفه است و  عدم نیاز به پرداخت هزینه زیاد برای خرید "هاست" .

 

برای کسانی‌که از دانش فنی کمتری در حوزه‌ی وب دارند، بسیار مناسب است؛

 

برای استفاده در یک وبلاگ ساده و وبسایت شرکت‌هایی که در ابتدای راه هستند، منطقی‌تر و کم‌هزینه است؛

 

2. هاست اختصاصی (Dedicated Hosting)

 

در "هاست" اختصاصی، "سرور" فقط به یک وبسایت اختصاص داده می‌شود. این نوع هاست برای وبسایت‌های بسیار بزرگ با تعداد مخاطب بالا کاربرد دارد.

 

این نوع هاست مناسب کسانی است که دانش فنی خوبی دارند، چراکه به راحتی و به دلخواه خودشان می‌توانند تمام تنظیمات هاست و سرور را تغییر دهند.

 

مزایای "هاست" اختصاصی"

 

از مزایای این نوع "هاست" می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

 

سرعت بالا

 

امنیت بالا

 

امکان دسترسی به فضا و پهنای باند اختصاصی

 

امکان مدیریت مستقل تمام بخش‌های هاست و سرور

 

3. هاستینگ مجازی (Virtual Private Server hosting)

 

هاست مجازی (VPS)، می‌شود گفت هم ویژگی‌های هاست اختصاصی و هم ویژگی‌های هاست اشتراکی را دارد. اما چگونه؟!

 

یعنی یک سرور واحد، از طریق نرم‌افزارهای مجازی‌سازی، به چند سرور مجازی تقسیم می‌شود و هرکدام از این سرور‌های مجازی درست مثل یک سرور اختصاصی عمل می‌کنند.

 

VPS این روزها طرفداران زیادی دارد، چراکه شما با هزینه‌ا‌ی کم، می‌توانید از ویژگی‌های یک سرور اختصاصی بهره‌مند شوید. البته لزوماً این هاست تمام قابلیت‌های یک هاست اختصاصی که کاملا در اختیار شما‌ست را ندارد، اما در مقایسه با سرور اختصاصی هزینه پایین‌تری (حدود یک‌پنجم تا یک‌دهم) دارد.

 

4. هاست ابری (Cloud Web Hosting)

 

هاست ابری یکی از آخرین فناوری‌ها در زمینه هاستینگ است، که در واقع مشکلات استفاده از "هاست اشتراکی" را به خوبی حل کرده است.

 

در این نوع هاست به جای اینکه فقط از پشتیبانی یک سرور استفاده کنیم، از قابلیت‌های چندین سرور، بهره می‌بریم، به طوریکه اگر یکی از سرور‌ها در سرویس‌دهی دچار اختلال شد، سروری دیگر برای تحمل بار، در دسترس خواهد بود.

 

در این مقاله سعی شد به طور خلاصه و مفید در مورد هاست توضیح داده شود و کسانی که قصد راه اندازی وب سایت شخصی خودشان را دارند میتواند شروع خوبی باشد .

شما میتوانید برای اطلاع بیشتر در مورد راه اندازی مشاغل و کسب در امد های عالی به سایت سامانه پیام کوتاه شیراز مراجعه کنید و مقاله های مفیدی که توسط تیم تحریره نمایندگی سامانه پیام کوتاه شیراز نوشته شده است را مطالعه کنید و برای خود شغلی مناسب را انتخاب کنید .

 

جهت خرید پنل پیام کوتاه شیراز از نمایندگی سامانه پیامک شیراز اینجا را کلیک کنید . 



:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1400
.

 پسر جوان که متهم به دوبار تجاوز است در دادگاه اتهام خود را انکار کرد.
اواسط بهمن ماه سال 99 دختر جوان با مراجعه به کلانتری 156 افسریه شکایت خود را از پسر مورد علاقه اش به اتهام دو بار تجاوز ثبت کرد.
بعد از انجام تحقیقات اولیه قضایی، روز گذشته جلسه رسیدگی به شکایت این دختر 17 ساله به نام مهسا در شعبه دوازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد.
دوست پسرم بعد از تجاوز مرا معتاد کرد
در ابتدای جلسه رسیدگی دختر 17 ساله در جایگاه قرار گرفت و در طرح مجدد شکایت خود گفت: «حدود دو سالی می شد که با رامین دوست شده بودم. به او علاقه زیادی پیدا کرده بودم و در جمع دوستان او به من خوش می گذشت. تا اینکه یک شب به بزم شبانه یکی از دوستانش دعوت شدم.
یکی از دوستان خودم هم حضور داشت. آن شب رامین به من دلستر تعارف کرد اما بعد از خوردن آن حالم خیلی بد شد. سرگیجه و حالت تهوع پیدا کرده بودم و به شدت گیج و منگ شده بودم. در همان حال رامین من را داخل اتاق خواب کشید و من را مورد تجاوز جنسی قرار داد. آن شب رامین هم حالت طبیعی نداشت.
تند تند سیگار می کشید و مایعی شبیه نوشابه از یک شیشه می خورد. بعد از آن شب من خیلی افسرده شدم. رامین با من خیلی حرف می زد و می گفت قصد ازدواج با من را دارد. افسردگی باعث شد توسط رامین به مواد مخدر روی بیاورم و معتاد شدم. اما این تنها باری که او به من تجاوز کرد. یک بار دیگر یکی از دوستان صمیمی اش با من تماس گرفت و گفت می خواهد با من در مورد رامین حرف بزند. من کنجکاو شدم و برای صحبت با او سر قرار رفتم. دوست رامین گفت هوا سرد است و بیا داخل خانه حرف بزنیم و من قبول کردم. اما در خانه به من گفت رامین می خواست تو را امتحان کند و ببیند با من به خانه می آیی یا نه! من از آنجا بیرون آمدم و رامین با موتور سر کوچه ایستاده بود. به من گفت سوار شوم تا من را به خانه مان برساند ولی یکدفعه وارد پارکینگ خانه شان شد و این بار با تهدید چاقو من را سوار یک خودرو که در پارکینگ پارک بود کرده و باز هم به من تجاوز کرد.»
شاکی در پاسخ به سوال قاضی تولیت که پرسید:«چرا بعد از شش ماه از وقوع حادثه اقدام به شکایت کردی؟»
گفت:«چون اول می ترسیدم موضوع را به کسی بگویم.»
انکار اتهام تجاوز به عنف در دادگاه
بعد از اینکه قضات اظهارات شاکی را شنیدند، متهم در جایگاه دفاع قرار گرفت و گفت: «اتهامم را قبول ندارم.»
در ادامه دفاعیات خود گفت:«حدود دو سال قبل با مهسا دوست شدم. اولین بار او را در خیابان دیدم و به او گفتم می شود شماره شما را داشته باشم؟ بعد شماره تلفن رد و بدل کردیم و دوستی ما آغاز شد. از دو هفته بعد از شروع دوستی مان برای اولین بار با هم به خلوت رفتیم. کم کم به هم علاقه مند شدیم و وابستگی بین ما پیش آمد. در هفته پنج شش روز با هم می گذراندیم. مهسا به مواد مخدر اعتیاد داشت و یک شب که با دو نفر از دوستانمان بیرون از خانه بودیم، مهسا قرص مخدر سنگین مصرف کرده بود.
حالش بد شد و چندین بار بالا آورد. حال او به حدی بد بود که جمعیت اطراف ما جمع شده بودند اما دوستانمان رفتند. وقتی حال مهسا بهتر شد به دوستانمان زنگ زد و گفت چرا شما ما را تنها گذاشتید و آنها گفتند اگر حالت خوب نیست به خانه ما بیا.
مهسا هم قبول کرد و رفتیم. آن شب نه دلستری در کار بود و نه من چیزی به او تعارف کردم. حالش به خاطر مواد مخدر بد بود و قبل از آن هم خیلی شب ها موقع مصرف مواد از من می خواست با هم به پارک جنگلی برویم. هر بار با هم رابطه پنهانی داشتیم با رضایت و اصرار خود مهسا بود.»
با دوستم دوست شد و از ازدواج پشیمان شدم
متهم در پاسخ به این سوال قاضی که:«چرا با مهسا ازدواج نکردی؟»
گفت:«من قصد ازدواج با او را داشتم اما او بارها به من خیانت کرده بود. بار آخر وقتی فهمیدم که با دوست صمیمی خودم دوست شده است از ازدواج صرف نظر کردم و رابطه ام را با مهسا خاتمه دادم. او هم از من شکایت کرد.»
قضات دادگاه بعد از شنیدن دفاعیات متهم ختم جلسه را اعلام کرده و برای صدور رای وارد شور شدند.

  



:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : شنبه 18 ارديبهشت 1400
.

اپراتور 9000 پیام رسون

13 اردیبهشت 1400 2912  0  0

 

امروز پیام رسون یک بمب هیجان انگیز برای معرفی دارد و آن هم معرفی یک خط جدید به خطوط پنل پیامک است .اگر میخواهید با این خط جدید بیشتر آشنا شوید تا پایان این مقاله با نمایندگی اس ام اس شیراز همراه باشید .

 

در مقاله های قبل تر که در سامانه پیام کوتاه منتشر شده بود ، در مورد خطوط پیامکی و خطوط عمومی و خطوط اختصاصی به طور کامل توضیح داده شده بود .اما در این مقاله قصد داریم به صورت مختصر به توضیح هریک بپردازیم و معایب و مزایای آنها را شرح دهیم .

 

 

 

خطوط 1000

مزایای خطوط 1000 

  • تعرفه مناسب پیامک و خطوط
  • سرعت بسیار بالا در ارسال
  • قابلیت انتخاب شماره دلخواه بعد از پیش شماره 1000
  • سرعت بالا و خرید سیستمی شماره
  • کیفیت بالای گزارشات پیام
  • به روز نمایی گزارش ها

نکته : خطوط 1000 بازگشت هزینه پیامک های نرسیده به مخابرات و بلک لیست پیام های تبلیغاتی پس از دریافت گزارشات را دارد .

 

معایب خطوط 1000

  • تفاوت شماره های سفارشی با شماره های غیر سفارشی
  • رنج بالای تعداد شماره های بلک لیست پیامک تبلیغاتی
  • قیمت بالای ارسال پیامک به اپراتورهای غیر همراه اول
  • ضریب قیمت 1.2 ارسال نسبت به دیگر اپراتور ها

 

 

خطوط 2000

مزایای خطوط 2000

  • کیفیت بی نظیر ارسال پیامک
  • سرعت ارسال مناسب و قابل قبول
  • قابلیت گزارش دقیق به همراه جزییات ارسال
  • آزاد بودن اکثر شماره دلخواه
  • مناسب بودن قیمت شماره 7 رقمی

 

نکته : خطوط 2000 بازگشت هزینه پیامک های نرسیده به مخابرات و بلک لیست پیام های تبلیغاتی پس از دریافت گزارشات را دارد .

 

معایب خطوط 2000

  • قیمت نسبتا بالا شماره ها و خطوط اختصاصی
  • قیمت نسبتا بالای ارسال به اپراتورهای غیر همراه اول
  • ضریب قیمت 1.2 ارسال به دیگر اپراتور ها
  • واضح نبودن قیمت شماره های رند و غیر رند
  • عدم وجود شماره های اختصاصی 14 ، 13 و 11 رقمی 

 

 

خطوط 3000

مزایای خطوط 3000

  • سرعت بالای ارسال پیامک
  • تعرفه بسیار مناسب برای خطوط 14، 12 و 10 رقمی
  • قیمت یکسان بین شماره های اختصاصی رند و غیر رند
  • کمترین زمان در ثبت نام و خرید شماره اختصاصی
  • فروش شماره 14 رقمی رنج 100 عددی با تعرفه بسیار پایین
  • مقرون به صرفه ترین اپراتور برای یکسان بودن تعرفه ارسال
  • تمام اپراتورهای کشور همراه اول ، ایرانسل ، رایتل ، تالیا

 

معایب خطوط 3000

  • عدم انتخاب شماره بصورت کامل
  • انتخاب شماره بعد از 8 رقم اول
  • قیمت بالا شماره 8 رقمی
  • محدود بودن شماره 8 رقمی موجود
  • عدم فروش شماره 13 و 11 رقمی

 

 

خطوط 5000

مزایای خطوط 5000

  • تعرفه پایین پیامک
  • سرعت ارسال بالای پیامک
  • امکان ارسال تفکیک جنسیت و رده سنی به همراه اول
  • تعرفه بسیار پایین شماره اختصاصی
  • محاسبه یکسان قیمت برای همراه اول و ایرانسل

 

معایب خطوط 5000

  • تعداد شماره های بسیار زیاد بلک لیست تبلیغاتی
  • کیفیت ارسال پایین
  • عدم بازگشت هزینه پیام های تحویل نشده مخابراتی
  • عدم تحویل گزارش دقیق

 

خطوط 9000

در راستای اجرای برنامه سوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور و در جهت تحقق ماده ۱۲۴ برنامه مذکور و با هدف توسعه ارتباطات و مخابرات از طریق خصوصی‌سازی و سرمایه‌گذاری شرکت‌های خارجی، وزارت ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات در مهرماه ۱۳۸۲ اقدام به برپایی مقدمات برگزاری مزایده اپراتوری دوم تلفن همراه نمود. این اقدام به منظور حمایت از سرمایه‌گذاری خارجی و مشارکت بخش خصوصی داخلی و در جهت ترویج رقابت، تضمین رقابت سالم، کاهش تصدی‌گری، نظارت بر تعرفه‌ها و کیفیت خدمات و حمایت از مصرف‌کنندگان انجام گردید. پس از انجام تشریفات مزایده و بررسی پیشنهادات شرکت کنندگان، وزارت ارتباطات و فن‌‌‌‌آوری‌‌ اطلاعات در تاریخ ۲۷ بهمن ۱۳۸۲ کنسرسیوم ایرانسل را به عنوان برنده مزایده اپراتوری دوم تلفن همراه اعلام نمود. سرانجام پس از تصویب قانون اجازه موافقتنامه پروانه شبکه و خدمات ارتباطات سیار توسط مجلس شورای اسلامی و شورای محترم نگهبان و واریز مبلغ حق لیسانس از طرف ایرانسل در تاریخ ۳ آبان ۱۳۸۴، شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل در۶ آذر ۱۳۸۴ موفق به دریافت پروانه شبکه خدمات ارتباطات سیار (جی اس ام) از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گردید. شایان ذکر است، این مجوز در سطح ملی و برای پوشش جغرافیایی کل کشور اعطا گردیده است.

حال نمایندگی سامانه اس ام اس که به عنوان یکی از پیشرفته ترین سامانه پیام کوتاه معرفی شده است ، به دلیل داشتن خصوصیات ویژه و منحصر به فرد خط 9000 ، آن را به لیست خطوط خود افزوده تا شما همراهان عزیز نمایندگی سامانه پیامک شیراز بتوانید با خرید این خط بهترین ها را برای کسب و کارتان بدست آورید .

 

مزایای خطوط 9000

  • مکان ارسال به شماره های ایرانسل بر اساس کدپستی ، جنسیت ، رده سنی
  • امکان ارسال به شماره حاضر در محل از طریق انتن بی تی اس
  • امکان ارسال بر اساس روز تولد 
  • داشتن اپراتور دو منظوره که به صورت پیامک متنی و پیام صوتی است 
  • عدم نیاز به خدماتی شدن 
  • تعرفه پایین نسبت به خدمات ویژه 

نکته : با توجه به اینکه این خط خدماتی است و نیازی به خدماتی شدن ندارد ، در نتیجه ارسال پیامک به بلک لیست انجام میشود و به همین خاطر بازگشت وجه پیامک های نرسیده به مخابرات را ندارد .

 

هزینه این اپراتور با توجه با مشخصات و ویژگی های منحصر به فرد خود ، در سامانه پیامک شیراز ، از مبلغ 4 میلیون به بالا شروع میشود .

 

جهت خرید پنل پیامک از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید . 



:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : شنبه 18 ارديبهشت 1400
.

تبریک روز معلم با پیام رسون

12 اردیبهشت 1400 929  0  0

در تقویم ایران هر ساله 12 اردیبهشت ماه که مصادف است با شهادت استاد مرتضی مطهری ، روز معلم نامگذاری شده است .که این روز بهترین فرصت برای قدر دانی از معلمان عزیز است .

در سال 1400 که به علت شیوع ویروس کرونا ، همچنان مدارس تعطیل هستند و معلمان تدریس خود را به صورت آنلاین برگذار میکنند ، بهترین کار اینست که با خرید یک پنل پیامک از سامانه پیام کوتاه اقدام به ارسال اس ام اس تبریک به تمام معلمان کنید و از زحمات آنها با متن پیامک قدردانی کنید .

 

 

 

نمایندگی سامانه پیام کوتاه که یکی از پیشرفته ترین سامانه پیام کوتاه  است و یکی از ارزان ترین پنل پیامک ایران را در اختیار دارد ، به پاس قدردانی از زحمات معلمان تصمیم دارد که پنل پیامک خود را به مدت محدود با تخفیف 80 درصدی به مدارس دهد . همچنین شیراز اس ام اس با داشتن فعالیت در زمینه ارسال  اس ام اس ویژه مدارس ، میتواند متن پیامک شما را به تمامی معلمان در شهرتان ارسال کند حتی اگر شما با آنها آشنایت نداشته باشید ، پس با اعتماد به نمایندگی سامانه پیام کوتاه شیراز ،پنل پیامک خود را خریداری کنید و شروع به ارسال پیامک تبریک روز معلم کنید .

 

تعرفه ارسال پیامک در نمایندگی پیامک شیراز ویژه مدارس 100 ریال در نظر گرفته شده که با احتساب 80 درصد تخفیف به صورت پیامک مفتی برای شما رقم خواهد خورد .

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید .



:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : دو شنبه 13 ارديبهشت 1400
.

عملیات نجات دو کارگر در زیر آوار مانده در معدن طزره دامغان به روز سوم رسید و تلاش‌ها برای نجات دو معدن کار گرفتار در این معدن ادامه دارد.

در سومین روز از ریزش معدن طزره دامغان، هنوز تلاش‌ها برای نجات دو معدن کار گرفتار در این معدن ادامه دارد و تاکنون ۳۰۰ تن سنگ و زغال برای نجات دو کارگر از تونل خارج شده است.

آخرین خبر‌ها حاکی از این است که به علت حجم زیاد ریزش آوار، هنوز دسترسی به کارگران گرفتار در معدن طزره دامغان میسر نشده است.

شریف مدیرعامل شرکت زغال سنگ البرز شرقی گفت: ۵ گروه امدادی با ایجاد دو مسیر تونل، حفره‌های جدیدی برای رسیدن به محل حادثه ایجاد کردند که در مسیر موازی محل حادثه، تلاش‌ها بی نتیجه بود و در مسیر دوم هم اکنون امدادگران در حال آوار برداری هستند.

او افزود: اکسیژن دهی با استفاده از تجهیزات تهویه مصنوعی هم به امدادگران و هم کارگران محبوس انجام می‌شود.

قنبری معاون معدنی و بهره برداری شرکت زغال سنگ البرز شرقی هم گفت: بخاطر وجود تخته سنگ‌ها در مسیر آوار برداری تونل، عملیات با کندی صورت می‌گیرد.

ساعت ۱۲ ظهر روز شنبه یازدهم اردیبهشت، ۲ کارگر در تونل شماره ۴۲ معدن زغال سنگ طزره بر اثر ریزش معدن گرفتار شدند.

این تونل حدود ۷۰ متر است که ۳۵ متر آن ریزش کرده است.



:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : دو شنبه 13 ارديبهشت 1400
.

انتخابات شورای شهر با پیام رسون

7 اردیبهشت 1400 547  0  0

هر چهار سال یکبار با نزدیک شدن به روزهای پر تب و تاب انتخابات شورای شهر و نمایندگی مجلس، دغدغه کاندیدها برای پیدا کردن روش‌های تبلیغاتی جذاب و موثر بسیار زیاد می‌شود چراکه  تبلیغات تاثیر زیادی در شکل‌گیری ذهنیت افراد و ترغیب شدن آ‌ها برای دادن رای دارد. به همین خاطر  معمولا کاندیدها  از ماه‌ها قبل، شروع به انجام تبلیغاتی موثر و گسترده می‌کنند.  اجرای کمپین‌های تبلیغاتی جذاب می‌توانید در این  رقابت بسیار تاثیر گذار باشد . در این مقاله که توسط نمایندگی سامانه پیام کوتاه تدوین شده است ، به بهترین روش تبلیغ که برای شورای شهر و نمایندگان مجلس میتواند تاثیر گذار باشد پرداخنه ایم .

پس اگر جز کاندیدها هستید یا قصد  دارید برای کاندید خاصی کمپین تشکیل دهید تا پایان این مقاله با سامانه پیامک همراه باشید .

 

 

 

راهی آسان برای پیروزی در انتخابات شورای شهر

هر فعالیتی که بدون برنامه و پیش زمینه آغاز شود احتمال شکست آن بالا خواهد بود. پس اگر قصد دارید جزئی از کاندیدها باشید حتما به همراهی یک تیم که در زمینه برنامه ریزی و پیشنهادات ویژه تخصص دارند ،باید کمک بگیرید . قبل از همه باید  به اجرای انواع روش‌های سنتی و مدرن تبلیغاتی مثل خرید پنل پیام کوتاه  و برگزاری میتینگ فکر کنید باید برنامه دقیقی را برای کمپین‌های تبلیغاتی خود در نظر بگیرید. اگر برای تدوین استراتژی نیاز به کمک دارید می‌توانید از شرکت‌هایی که به صورت تخصصی، خدمات تبلیغاتی و برنامه‌ریزی را انجام میدهند مانند شرکت اهورا اطلس فارس کمک بگیرید. توجه داشته باشید که نظم و داشتن دیسیپلین در برنامه‌ها می‌تواند  یک امتیاز مثبت برای در افکارعمومی ماندن  واقع شود .

 

روش های زیادی برای تبلیغات انتخاباتی وجود دارد اما یکی از بهترین روش تبلیغ   ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی میباشد. 

کاندیدها می‌توانند با خرید ارزان ترین پنل پیامک از سامانه پیامک ، شعارهای انتخاباتی خود را از طریق ارسال پیام کوتاه به مردم ارسال کنند.چراکه از نظر جامعه شناسی ، کسی میتواند کاندید و نماینده مردم شود که یکی از بین مردم باشد وهمین حضور در بین مردم باعث موفقیت میشود .با شیوه های تبلیغاتی مانند تهیه پنل پیام کوتاه ، پخش بروشور و ... بین مردم حضور داشته باشید و اعتماد آنها را به خود جلب کنید .

بایدها و نبایدهای کمپین انتخاباتی:

اعضای ستاد انتخاباتی، نمایندگان شما هستند بنا براین افراد بااخلاق و تاثیرگزار را جذب و از حضور افراد بی‌اخلاق در ستاد خود جلوگیری کنید. همواره با رقبای خود با احترام برخورد کنید و در صورتی که رفتاری نادرستی با شما داشتند با صبوری و احترام پاسخ دهید.

 

 

 

شیوه‌ای نوین در عرصه تبلیغات:

استفاده از شیوه‌های نوین تبلیغاتی و فاصله گرفتن از روش‌های قدیمی می‌تواند تاثیر بسیار مثبتی روی افکار عمومی داشته باشد. استفاده از روش‌هایی مانند ارسال پیامک با محتوای تبلیغاتی نشان می‌دهد که شما از دنیا عقب نیستید و می‌توانید مشکلات و دغدغه امروزی مردم را حل کنید. با استفاده ازسامانه  اس ام اس شیراز می‌توانید برنامه‌ها و اخبار را به صورت مستقیم به مخاطبین خود اعلام کنید .

اگر برای اعتماد به سامانه پیامک در شک هستید به شما پیشنهاد میکنم مقاله چرا پیام رسون شیراز بهترین سامانه پیامک است  را مطاله کنید تا با خیال آسوده اقدام به خرید پنل پیام کوتاه شیراز کنید .

 

جهت خرید پنل پیام کوتاه شیراز از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید .



:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : چهار شنبه 8 ارديبهشت 1400
.

یک میلیون مورد جدید تنها ظرف سه روز؛ هند و آمار ابتلا و مرگ‌ومیرهای ناشی از کرونای این کشور تبدیل به آینه‌ای تمام‌نما از آن واقعیتی شده‌اند که کووید 19 می‌تواند بر سر دنیا بیاورد. بیش از یک‌سال از شیوع جهانی این بیماری گذشته و هر قدر هم که تصاویر پر از مرگ و تلخی را در این یک‌سال دیده باشید، تصاویری که از هند مخابره می‌شوند مانند سیلی به صورت مخاطب فرود می‌آیند. تصویر زمین بایری در دل شهر که محل سوزاندن جسدها شده‌اند را میلیون‌ها نفر دیده‌اند، تصویر تخت‌های نزدیک به هم که بر هر کدام بیماری زیر ماسک اکسیژن خوابیده و خبرهایی که حاکی از کمبود امکانات است؛ هزاران نفر هر روز به جمعیت موارد ابتلا به کرونا افزوده می‌شود و کشورهای دیگر در تلاشند تا شاید باری از این آوار بیمارستانی بردارند. گذشته از امریکا و انگلستان که بخشی از مایحتاج نظام سلامت هند را تامین می‌کنند و تلاش دارند تا تولید واکسن در این کشور افزایش پیدا کند، حتی پاکستان هم پیشنهاد کمک داده است. یک ماه پیش از شروع این موج مرگبار بود که اطلاعات موجود در مورد میزان پادتن نوید از این می‌دادند که بسیاری از مردم در شهرهایی مانند دهلی تا آن لحظه میزبان ویروس شده بودند و پژوهشگران را به این نتیجه رساندند که بدترین بخش پاندمی برای این کشور به پایان رسیده است.

نشریه نیچر چند روز پیش نوشت: «پژوهشگران در هند تلاش دارند بفهمند که دلیل این اوج‌گیری پیش‌بینی نشده چیست، موجی که ممکن است به خاطر تلاقی ناگوار عواملی مانند ظهور یک واریانت تازه، افزایش تعاملات اجتماعی بدون محدودیت و واکسیناسیون حداقلی ایجاد شده باشد.»  موج تازه ابتلا در هند از ماه مارس (حدود یک ماه پیش) آغاز شد و از آن زمان نمودار رشد سر به آسمان گذاشته است. روز گذشته هند بیش از 352 هزار مورد جدید از ابتلا و بیش از 2 هزار و 800 مرگ را ثبت کرد. روز گذشته برای پنجمین روز متوالی بود که آمار هند از تمامی آمارهای ثبت شده جهانی از آغاز کرونا تاکنون بیشتر بود. دهلی، در وخیم‌ترین حالت از نظر ابتلا قرار دارد و با توجه به همین وخامت است که تعطیلی‌ها و محدودیت‌های پایتخت تا روز سوم ماه مه، یعنی یک هفته دیگر تمدید شد. سی‌ان‌ان گزارش کرده است که این شهر با کمبود قابل توجه اکسیژن در بیمارستان‌ها دست و پنجه نرم می‌کند. دهلی برای تامین اکسیژن به دولت مرکزی وابسته است و در نبود کپسول‌های کافی، چندین بیمارستان در صفحه توییتر خود پیغام نیاز به کمک فوری گذاشته‌اند. سی‌ان‌ان نوشته است: «روز شنبه دست‌کم 20 نفر در وضعیت وخیم بیماری به خاطر تاخیر در رسیدن اکسیژن به یکی از بیمارستان‌های دهلی جان خود را از دست دادند.» نارندرا مودی، نخست‌وزیر هند گفته است که دولتش 551 مرکز تولید اکسیژن در هر منطقه ایجاد خواهد کرد تا از در دسترس بودن آن اطمینان حاصل کند. در عین حال خشم و انتقادهای تند علیه او و دولتش در حال افزایش است. در گزارش سی‌ان‌ان آمده: «بسیاری به ناچار برای نجات جان عزیزان‌شان رو به بازار سیاه آورده‌اند.» همزمان با وخامت شرایط کرونا در هند و به صورت ویژه در دهلی، منتقدان دولت مودی توییتر را تبدیل به بستر اعتراضات خود کردند. اغلب انتقادات به این اشاره داشتند که دولت مودی اجازه برگزاری تجمعات بزرگ مذهبی و سیاسی را صادر کرده بوده و همین سبب رشد ناگهانی آمار ابتلا شد. در روزهای گذشته دولت هند از توییتر خواست تا تعدادی از پیام‌های انتقادی از شیوه کنترل شیوع کووید ۱۹ در این کشور را حذف کند. خبرگزاری رویترز نوشته است که این درخواست روز 23 آوریل (چهار روز پیش) به ثبت رسیده. روز گذشته مشخص شد که توییتر به درخواست دولت هند برای حذف دست‌کم 20 توییت انتقادی عمل کرده است؛ از جمله توییت‌های یکی از دولتمردان ایالت بنگال غربی، یک وکیل و یک فیلمساز. اقدامی که حالا علاوه بر خشم از دولت این کشور، انتقادات گسترده‌ای را هم به سمت شرکت توییتر هدایت کرده. میرزا صایب‌بیگ، وکیلی که توییت انتشف=قادی او از جمله توییت‌های حذف شده بود به گاردین گفته است: «سرکوب اطلاعات و انتقادات به دولت نه تنها برای مردم هند خطرناک است، بلکه مردم در سراسر جهان را در معرض خطر قرار می‌دهد.»


کمک و ممنوعیت همزمان
در روزهای تیره و تار هند، همسایه‌اش پاکستان که سابقه‌ای طولانی در درگیری و تعارض منافع با هم دارند، پیغام همبستگی با مردم این کشور صادر کرد. عمران خان، نخست‌وزیر پاکستان روز شنبه در توییتر خود نوشت: «می‌خواهم همبستگی خود را با مردم هند که در حال مبارزه با موج خطرناک کووید 19 هستند، اعلام کنم. دعای ما بهبود سریع تمام کسانی است که از پاندمی رنج می‌برند. ما باید در این چالش جهانی که رو در روی بشریت قرار گرفته است همراه با هم بجنگیم.» پاکستان پیشنهاد ارسال ونتیلاتور و سایر کمک‌های پزشکی به هند داده است.  یک سوی ماجرای ارسال کمک به هند هم البته امریکاست. سی‌ان‌ان به نقل از مقامات کاخ سفید خبر داده است که وزارت دفاع این کشور اقلام امدادی و کمکی از جمله ونتیلاتور، تست‌های تشخیص سریه و اقلام درمانی به هند ارسال می‌کند. در عین حال این شبکه خبری امریکایی ناگفته نگذاشته است که ایالات متحده در ابتدای سال جاری میلادی دستور ممنوعیت موقت ارسال مواد خام ضروری برای تهیه واکسن را هم صادر کرده بود. این تصمیم سبب شد که شرکت‌های تولید واکسن در سراسر دنیا از جمله موسسه سرم هند (از عمده‌ترین تولیدکنندگان واکسن آکسفورد- آسترازنکا) با کمبود مواد اولیه مواجه شوند و به ناچار برای تهیه اقلام مورد نیاز برای تولید واکسن به دنبال منابع دیگری بگردند. ایجاد ممنوعیت در حالی که امریکا در شرایط خوبی به لحاظ اجرای واکسیناسیون عمومی قرار دارد نقدهای بسیاری را به همراه داشته. آدار پوناوالا، مدیرعامل انستیتو سرم هند روز 16 آوریل (10 روز قبل) جو بایدن، رییس‌جمهور امریکا را مورد خطاب قرار داد و در توییتر نوشت: «اگر حقیقتا در نبرد با ویروس متحد هستیم، از جانب صنعت واکسن‌سازی خارج از ایالات متحده فروتنانه از شما تقاضا می‌کنم که ممنوعیت صادرات مواد خام به خارج از ایالات متحده را‌ بردارید تا تولید واکسن سرعت بگیرد.» روز شنبه کاخ سفید اعلام کرد که بخشی از این ممنوعیت صادرات مواد خام را برمی‌دارد تا هند بتواند تولید واکسن را سرعت ببخشد. سی‌ان‌ان باز هم اشاره کرده است: «با این حال در این بیانیه اشاره‌ای به در اختیار گذاشتن واکسن آسترازنکا نشد، واکسنی که ذخایر ده‌ها هزار تنی آن در ایالات متحده موجود است.»



:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : سه شنبه 7 ارديبهشت 1400
.

پیامک گروهی چیست ؟

1 اردیبهشت 1400 1574  0  0

تبلیغات یکی از مهم‌ترین اصول جذب مشتری برای هر کسب‌وکاری است که هدف آن  توسعه فعالیت و تجارت میباشد . اما هزینه بالای تبلیغات موضوع مهمی است که تأمین آن برای کسب‌وکارهای کوچک یا نوپا کمی دشوار است. در این مواقع همه به دنبال بهترین روش تبلیغ همگانی با هزینه کمتر هستند تا تجارت خود را به‌درستی معرفی کنند و در جذب مشتری موفق شوند.

یکی از پرطرف‌دارترین و ارزان‌ترین روش‌های تبلیغات  استفاده از ارسال پیامک یا همان ارسال  اس ام اس تبلیغاتی انبوه است. اگر شما به دنبال یک تبلیغات به‌صرفه و بازاریابی هستید تا در کمترین زمان نتیجه آن را در رونق کار خود ببینید، پیشنهاد سامانه پیام کوتاه شیراز  استفاده از سامانه شیراز اس ام اس یا اس ام اس مارکتینگ است. در این مطلب می‌خواهیم به طور کامل درباره نحوه ارسال پیامک گروهی و معایب و مزایای آن صحبت کنیم پس تا پایان این مقاله با سامانه پیامک شیراز همراه باشید . 

 

 

 

آشنایی با چگونگی عملکرد پیامک گروهی و دلیل محبوبیت آن: 

حتماً بارها برای شما تبلیغات پیامک‌ متعددی ارسال‌شده است که بعد از خواندن آن‌ها از وجود کسب‌وکارهای خدماتی یا تخفیف‌های قابل‌توجه برندهای محبوبتان مطلع شده‌اید.  تبلیغات پیامکی یا اطلاع‌رسانی با استفاده ازپنل پیامک شیراز به‌صورت گروهی برای عده بی‌شماری در یک محدوده جغرافیایی مشخص یا حتی بدون محدودیت فرستاده می‌شود.

دلیل محبوبیت استفاده از پیامک‌های انبوه تأثیر شگرفی است که بعد از یکبار ارسال در جذب مخاطب و مشتری دیده می‌شود. در حقیقت یکی از ساده‌ترین و به‌صرفه‌ترین روش‌های تبلیغاتی است که با استفاده از آن طیف گسترده‌ای از جامعه را مورد هدف قرار داده و به معرفی خدمات خود می‌پردازند. استفاده از اینترنت و سیم‌کارت با برنامه‌های موبایل از شناخته‌شده‌ترین نحوه ارسال پیامک گروهی به شمار می‌روند که در بخش‌های بعدی شیوه عملکرد آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

 

ارسال پیامک گروهی از طریق اینترنت : 

ارسال پیامک از طریق اینترنت یکی از روش‌های پرکاربرد است که مورداستفاده اغلب کسب‌وکارها قرار می‌گیرد. در روش اینترنتی هم مانند ارسال پیامک از طریق تلفن همراه به یک شماره اختصاصی و یک نرم‌افزار تحت وب نیاز دارید. اما برای دریافت شماره نیازی به مراجعه به مخابرات و خرید سیم‌کارت نیست. این شماره‌ها به‌صورت مجازی توسط سامانه‌های پیامکی از جمله نمایندگی سامانه پیام کوتاه شیراز به فروش می‌روند. در روش‌های اینترنتی  فقط به یک فایل اکسل که حاوی بانک شماره‌های موبایل است نیاز خواهید داشت.

بعد از ورود اطلاعات لازم به نرم‌افزار یا پنل پیامک، می‌توانید متن پیامک را برای محله، منطقه و افراد موردنظرتان ارسال کنید. گاهی اوقات هدف از ارسال پیامک، اطلاع‌رسانی به افرادی است که با مجموعه و خدمات شما آشنا هستند و می‌خواهید آن‌ها را در جریان اتفاق‌های جدید یا تخفیف‌های گوناگون قرار دهید. در این مواقع استفاده ازخطوط خدماتی به شما کمک می‌کند.چراکه با استفاده از خطوط خدماتی میتوانید ارسال پیامک به بلک لیست  ، نیز داشته باشید  . 

ارسال پیامک انبوه با استفاده از سیم‌کارت: 

در روش ارسال پیامک با اینترنت و پنل‌ پیامک اینترنتی، به دلیل اینکه افراد بسیاری پیامک‌های تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند، ممکن است دچار مشکلاتی مانند عدم ارسال پیام شوید. برای پیشگیری از عدم ارسال پیام در پنل‌های اینترنتی،ارسال پیامک با سیم کارت  یک روش جایگزین مناسب است. شما می‌توانید با استفاده از سیم‌کارت شخصی خود اقدام به ارسال پیامک‌های تبلیغاتی کنید؛ همان‌طور که بارها تبلیغات گوناگونی از طریق خط‌های شخصی برای خودتان فرستاده شده است.

اما ارسال پیامک تبلیغاتی با سیم‌کارت و شماره شخصی به همین سادگی نیست. به یاد داشته باشید که بعد از ارسال چندین پیامک تبلیغاتی، سیم‌کارت شما از طرف اداره مخابرات سوزانده می‌شود. برای اینکه بتوانید هم‌زمان با گوشی خود اقدام به ارسال پیامک کنید و نگران سوختن شماره شخصی خود نباشید، باید از یک پنل پیامکی روی گوشی تلفن همراهتان استفاده کنید. فقط در این صورت است که دچار محدودیت‌های مخابراتی نشده و بدون هیچ مانعی می‌توانید روزانه تعداد بسیاری پیامک ارسال کنید.

 

مزایا و معایب ارسال پیامک به‌صورت گروهی چیست؟

تا این قسمت  سامانه پیامک شیراز درباره نحوه ارسال پیامک گروهی با استفاده از دو روش اینترنت و سیم‌کارت توضیح داده است . حال برای درک بهتر این روش‌ها بهتر است با مزایا و معایب ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه  آشنا شوید.

 

آشنایی با مزایای ارسال پیامک گروهی

هزینه مناسب و اقتصادی ارسال پیامک‌های انبوه به‌عنوان تبلیغات یکی از مهم‌ترین دلایلی است که به‌صورت روزانه صاحبان مشاغل را به سمت استفاده از آن سوق می‌دهد. اما مزایای استفاده از ارسال پیامک گروهی فقط به کمترین تعرفه پیامک  ختم نمی‌شود.

افراد بسیاری در کشورمان هستند که دریافت اطلاعات از طریق پیامک برای آن‌ها ملموس‌تر از روش‌های اینترنتی بوده و بهترین روش  تبلیغ برای اطلاع‌رسانی به این دسته از افراد ارسال پیامک است. این افراد به‌راحتی از طریق تلفن همراه خواننده پیام شما خواهند بود و در برخی مواقع هم واکنش‌های مناسبی نشان خواهند داد.

سادگی کار با پنل پیامک و سامانه پیامکی هم یکی دیگر از مزایای ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه به شمار می‌رود. در این روش نیاز به‌صرف زمان طولانی و پیچیده‌ای برای تبلیغات و ارسال پیام کوتاه  نخواهید داشت.

آشنایی با معایب ارسال پیامک انبوه : 

شاید به جرات بتوان گفت که معایب استفاده از ارسال پیام‌های تبلیغاتی گروهی نسبت به مزایای آن ناچیز و کم‌رنگ هستند. اما بااین‌حال بازهم به مهم‌ترین آن‌ها اشاره خواهیم کرد. محدودیت ارسال پیام در ۷۰ کاراکتر و عدم توانایی در ارسال صدا و تصویر از بزرگ‌ترین معایبی است که در این روش تبلیغات وجود دارد.

در این مقاله سعی کردیم شما را با ارسال پیامک گروهی آشنا کنیم . شما میتوانید برای جذب مشتریان بیشتر به سامانه پیام کوتاه شیراز مراجعه کنید و از روش های جذب مشتری اطلاعات بیشتری را کسب کنید .

جهت خرید پنل پیام کوتاه از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید 



:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : شنبه 4 ارديبهشت 1400
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی