.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دلایل انتخاب پنل پیامک پیام رسون

23 تیر 1400 2157  0  0

در دنیای دیجیتال امروز که همه افراد از کوچک و بزرگ از گوشی‌های پیشرفته و سایت‌های اینترنتی استفاده می‌کند خیلی راحت میشود بازاریابی کرد و با افراد ارتباط برقرار کرد .

حال اگر بخواهیم از این دنیای دیجیتال بهترین بهره را ببریم و برای کسب و کار خود تبلیغات موثر انجام دهیم راهی سهل و آسان پیش رو داریم.  هستند کسب و کارهایی که برای جذب مشتری و حفظ مشتری فعلی خود از پنل پیامک و تبلیغات پیامکی استفاده می کنند . در همین راستا سرویس های ارائه دهنده پنل پیامک بسیار زیاد شده و کسی که قصد داشته باشد برای کسب و کار از تبلیغات پیامکی استفاده کند برای انتخاب این سرویس کمی با مشکل  روبرو خواهد شد .

اگر شما هم به دنبال سرویس ارائه دهنده پنل پیامک هستید حتما این مقاله را تا پایان مطالعه کنید چرا که می‌خواهیم به اصلی ترین سوال در ذهن شما یعنی چرا پیام رسون شیراز بهترین پنل پیامک است ؟ پاسخ دهیم .

 

 

 

دلایل انتخاب پنل پیامک پیام رسون :

1- اعتبار سامانه پیامکی :

اعتبار هر کسب و کاری به مشتریان وفادار آن کسب و کار است . پیام رسون با بیش از ۱۰ سال سابقه در ارائه پنل پیامک ، توانسته مشتریان وفاداری داشته باشد که بعضاً برخی از نمایندگی ها در طول سالیان دراز نتوانستند این تعداد مشتری را داشته باشد. 


2- تعرفه ارزان پنل پیامک :

تعرفه پایین و ارزان بودن برای همه حائز اهمیت است اما تعرفه پایین در کنار ارائه بهترین کالا یک ویژگی منحصر به فرد است که هر نمایندگی سامانه پیام کوتاه آن را ندارد و به همین علت است که سامانه پیام کوتاه شیراز را یکی از ارزانترین پنل پیامک ایران  و ارزان ترین سامانه پیامک شیراز  نام گرفته است .

 

3- آموزش استفاده از پنل اس ام اس: 

با وجود اینکه کار با سامانه پیامکی و ارسال پیامک از طریق پنل اس ام اس بسیار راحت است اما پیام رسون یک ویدیوی آموزشی کامل و جامع را در سایت سامانه پیامکی خود گذاشته تا کاربرانی که علاقه دارند به صورت تخصصی کار با پنل پیامک را یاد بگیرند ،  مشکلی نداشته باشند.

 

4- امکان استفاده از پنل پیامک قبل از خرید: 

این آیتم یک قابلیت ویژه است  برای مشتریان تا بتوانند  بدون ثبت نام و خرید اعتبار اقدام به ارسال پیامک کنند و پنل پیامک را تست کنند و با محیط سامانه‌پیامک آشنا شوند و تمامی امکانات را مورد بررسی قرار دهند و در صورت رضایت کامل اقدام به خرید پنل پیامک کنند.

 

5- امکان اتصال پنل به سایت و نرم افزار حسابداری :

شما پس از خرید پنل پیام کوتاه می توانید پنل اس ام اس خود را به سایت یا نرم‌افزارهای مختلف متصل کنید .

 

6- تنوع برای انتخاب مخاطب :

یکی از بهترین مزیت های ارسال پیامک برای بازاریابی،  قابلیت تفکیک مخاطب هدف است در واقع با امکاناتی که پیام رسون با بانک شماره موبایل جامعه خود در اختیار شما قرار می دهد می توانید مخاطبین هدف خود را تفکیک کنید و متن یا  زمان یا هر چیز دیگر را بر اساس موقعیت و ویژگی‌های مخاطب خود تنظیم کنید و سپس اقدام به ارسال پیامک کنید .

 

 

 

7- گزارش کامل و دقیق ارسال پیامک: 

پیام رسون این قابلیت را به کاربران می دهد که از منوی گزارشات بتوانند به صورت کلی و جزئی از پیامک‌های ارسال شده در بازه زمانی مختلف مدنظرشان گزارش تهیه کنند .

 

8- ارسال لینک از طریق پیامک :

خیلی راحت لینک سایت یا فضای مجازی خود را با ارسال پیامک به مخاطبین هدف خود ارسال کنید و در فروش آنلاین نیز فعالیت داشته باشید .

 

9- اپراتور ۹۰۰۰ :

یکی از ویژگی های منحصر به فرد در سامانه پیام کوتاه ارائه اپراتور ۹۰۰۰ به مشتریان است . این اپراتور با داشتن ویژگی های خاص از جمله ارسال پیامک به صورت متنی و صوتی توانسته محبوبیت زیادی بین مخاطبین کسب کند علاوه بر آن اپراتور ۹۰۰۰ برای ارسال به بلک لیست نیازی به خدماتی شدن ندارد  و با توجه به تعرفه پایین آن یکی از خطوط محبوب در بین مشتریان وفادار سامانه پیام کوتاه شیراز شده است.

 

شما می توانید برای خرید پنل اس ام اس از نمایندگی اس ام اس اینجا را کلیک کنید . 



:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : سه شنبه 29 تير 1400
.

لیگ برتر فوتبال ایران امشب وارد هفته بیست‌وهشتم خود می‌شود، جایی که در یکی از حساس‌ترین دیدار‌ها محمود فکری باید با تیم سابقش استقلال دیدار کند.
هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر فوتبال ایران، از ساعت 21:15 امشب (سه‌شنبه) با برگزاری هشت دیدار همزمان در شهر‌های اصفهان، تهران، سیرجان، اراک، آبادان، تبریز و مشهد پیگیری می‌شود. در حالی که قرار است بازی‌های سه هفته پایانی لیگ به صورت همزمان برگزار شود، این هفته نخستین مرحله از بازی‌های همزمان را شاهد خواهیم بود، جایی که حساسیت در بالا و پایین جدول به بالاترین سطح خود خواهد رسید.
ذوب‌آهن اصفهان - نساجی مازندران
یکی از حساس‌ترین دیدار این هفته، مصاف دو تیم در انتهای جدول با یکدیگر است. یک بازی شش امتیازی که برنده آن تا حدودی در حاشیه امن برای بقا قرار می‌گیرد و دیگری را به منطقه خطر نزدیک‌تر می‌کند. البته نساجی شرایط بهتری نسبت به ذوب‌آهن دارد و با سه امتیاز بیشتر در صورت برد در این بازی اختلاف خوبی با تیم‌های قبلی‌اش ایجاد می‌کند. ذوب‌آهن با 26 امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد و برای سر و سامان دادن به وضعیتش راهی به جز برد ندارد.
البته نگاه سایپا و نفت مسجد‌سلیمان دیگر تیم‌های در منطقه سقوط نیز به این بازی است، چراکه نتیجه آن می‌تواند برای آینده آنها نیز سرنوشت‌ساز باشد. بازی رفت دو تیم با برتری 3 بر 2 ذوب‌آهن به اتمام رسیده است.
ماشین‌سازی تبریز - پرسپولیس
اولین تیم سقوط‌کرده به دسته اول، حالا یک حریف سرسخت در مسیر قهرمانی پرسپولیس است. ماشین‌سازی که در هفته‌های اخیر از لحاظ فنی خوب کار کرده و حتی موفق شده مس رفسنجان را با سه گل شکست دهد. این تیم هفته گذشته نیز فولاد را در اهواز اذیت کرد و تنها با یک گل از این تیم شکست خورد. بازیکنان این تیم 14 امتیازی در بازی بزرگ امشب برای اعاده‌ حیثیت و اثبات توانایی‌های فنی‌شان از انگیزه‌های زیادی برای دیدار با فینالیست آسیا برخوردارند.
در آن سوی میدان پرسپولیس با 58 امتیاز در صدر جدول است، ولی اخیراً در دربی جام حذفی از استقلال شکست خورده و از این رقابت‌‌ها حذف شده است، بنابراین تنها امیدش برای کسب جام همین لیگ برتر است. این تیم سایه سپاهان را هم پشت سرش احساس می‌کند و در صورت غفلت، می‌تواند برای خود دردسر جدیدی ایجاد کند. پرسپولیسی‌ها در بازی رفت به سختی و با نتیجه 2 بر یک در تهران ماشین‌سازی را شکست داده‌اند. یحیی گل‌محمدی به دلیل محرومیت از سوی کمیته انضباطی در این بازی از روی سکو‌ها تیمش را هدایت خواهد کرد. آنها همچنین کمال کامیابی‌نیا را به دلیل مصدومیت در این بازی در اختیار ندارند.
استقلال - نفت مسجدسلیمان
استقلال بعد از پیروزی در دربی و حذف پرسپولیس از جام حذفی، حالا دیدار حساس دیگری را پیش رو دارد. فرهاد مجیدی که در استقلال جانشین محمود فکری شده بود، حالا باید با این مربی رو‌ در رو شود. از سوی دیگر فکری نیز بعد از جدایی از استقلال باید با شاگردان سابقش مصاف کند، نکته‌ای که به حساسیت‌های این بازی افزوده است. استقلال تنها تیمی است که حداقل روی کاغذ هنوز شانس دارد تا اجازه ندهد پرسپولیس و سپاهان قهرمان لیگ برتر شوند. البته این تیم با 50 امتیاز سهمیه آسیایی‌اش مسجل شده است و با خیالی راحت پا به این میدان می‌گذارد.
البته برخلاف شرایط خوب استقلال از لحاظ امتیاز‌گیری و فنی، این تیم در بیرون از زمین در اوج مشکلات و حواشی قرار دارد. بازیکنان این تیم تمرین روز یکشنبه‌شان را تحریم کردند تا اردوی آبی‌ها در انتهای فصل حسابی در حاشیه و جنجال فرو برود. در آن سوی میدان نفتِ محمود فکری نیز بعد از باخت 3 بر 2 هفته پیش مقابل ذوب‌آهن خطر سقوط به دسته پایین‌تر را احساس می‌کند، مخصوصاً اینکه این تیم نیز اخیراً سه بازیکن اصلی‌اش را به دلیل مشکوک بودن عملکردشان در بازی قبلی اخراج کرده است تا آنها هم در شرایط آرامی پا به میدان نگذارند.
گل‌گهر سیرجان - سایپا
گل‌گهر 38 امتیازی در جایگاه ششم قرار دارد و یکی از امید‌های کسب سهمیه لیگ قهرمانان است. این تیم که در هفته‌هایی موفق به حضور در صدر جدول شده بود می‌تواند برای هر تیمی خطرناک باشد و قطعاً سایپا نیز از این قاعده مستثنی نیست. سایپا اما هفته پیش از استقلال با دو گل شکست خورده و بعد از اینکه سه امتیاز اهدایی کمیته انضباطی‌ نیز توسط کمیته استیناف از این تیم گرفته شده، امید‌هایش برای بقا در لیگ کم‌رنگ‌تر شده است. سایپا بعد از ماشین‌سازی که سقوطش قطعی شده است، گزینه دوم سقوط به حساب می‌آید.
البته سایپا این فرصت را دارد تا با هدایت سرمربی جدیدش معادلات را به هم بزند و با شکست گل‌گهر با امید بیشتری به آینده نگاه کند. فراز کمالوند به تازگی از هدایت سایپا کناره‌گیری کرده و سعید اخباری به‌عنوان سرمربی جدید نارنجی‌پوشان معرفی شده است. در آن سوی میدان نیز باشگاه گل‌گهر به تازگی علیرضا حقیقی را کنار گذاشته است تا دو تیم با شکل و شمایلی دگرگون شده در این بازی حاضر شوند. بازی رفت آنها با برتری یک گله گل‌گهر خاتمه یافته است.
آلومینیوم اراک - تراکتور تبریز
آلومینیوم با 37 امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد و به نوعی می‌توان گفت هنوز برای کسب سهمیه امید دارد. این تیم در بازی هفته پیش خود در ورزشگاه آزادی با دو گل مغلوب پرسپولیس شده است و حالا باید در یک بازی خانگی با تیمی دیگر که از شانس خوبی برای کسب سهمیه برخوردار است، دیدار کند. تراکتورِ مدل فیروز کریمی با دو امتیاز بیشتر به نسبت آلومینیوم در رده پنجم قرار دارد و در صورت پیروزی در این بازی گام بلندی برای ایستادن در رده چهارم جدول برخواهد داشت. بازی رفت دو تیم با برتری یک بر صفر آلومینیوم به پایان رسیده است.
صنعت نفت آبادان - مس رفسنجان
خنثی‌ترین بازی هفته در آبادان برگزار می‌شود، جایی که صنعت نفت 33 امتیازی با مس رفسنجان 32 امتیازی دیدار می‌کند. دو تیم خطر سقوط را احساس نمی‌کنند و در آن سو امیدی نیز برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان نخواهند داشت و فقط برای کسب رتبه‌ای بهتر در جدول مبارزه می‌کنند. دیدار رفت دو تیم با تساوی بدون گل همراه بوده است.
پدیده مشهد - سپاهان اصفهان
سپاهان بعد از اینکه از فولاد در جام حذفی شکست خورد و حذف شد، امیدش برای کسب جام به لیگ برتر است که البته کار سختی هم در پیش دارد. سپاهان باید همه بازی‌های آینده را پیروز شود و نیم‌نگاهی هم به پرسپولیس داشته باشد تا در یک بازی متوقف شود. سپاهان البته در این بازی انگیزه دیگری هم دارد. این تیم در دور رفت با نتیجه 3 بر یک از پدیده شکست خورده و حالا به دنبال جبران است.
پدیده اما بعد از پشت سر گذاشتن بحران‌های مدیریتی، در مسیر درست پیشرفت قرار گرفته است،‌ تا حدی که باعث شده این تیم از کورس فرار از سقوط در کورس کسب سهمیه آسیا قرار بگیرد. هرچند که پدیده نسبت به دیگر مدعیان شانس خیلی زیادی ندارد، اما روند صعودی این تیم در انتهای فصل قابل قبول است. همه این شرایط باعث شده است تا کار سپاهان در مشهد دشوار به نظر بیاید.
پیکان - فولاد خوزستان
پیکان و فولاد در یکی از دیدار‌های مهم هفته به مصاف هم می‌روند. فولاد با شکست سپاهان در جام حذفی از انگیزه و خودباوری خوبی برخوردار شده است و بعد از پرسپولیس، سپاهان و استقلال در رده چهارم لیگ حضور دارد. این تیم نسبت به سایر مدعیان سهمیه از شانس به نسبت بالاتری روی کاغذ برخوردار است. البته پیکان نیز تنها سه امتیاز کمتر از فولاد دارد و در صورت برتری در این بازی می‌تواند به ایستادن در رده چهارم جدول امید زیادی داشته باشد. بازی رفت دو تیم در اهواز نتیجه‌ای جز تساوی بدون گل نداشت.
برنامه کامل مسابقات امشب به شرح زیر است:
(همه بازی‌ها به طور همزمان و از ساعت 21:15 آغاز می‌شوند)
ذوب‌آهن اصفهان - نساجی مازندران/ ورزشگاه فولادشهر
داور: علیرضا فغانی، کمک‌ها: محمدرضا منصوری و محمد راهی، داور چهارم: روح‌الله شریفی
ناظر: حیدر شکور
استقلال - نفت مسجدسلیمان/ ورزشگاه آزادی
داور: محمدحسین ترابیان، کمک‌ها: حسن انتظاری و محمدصالح عرب‌آبادی، داور چهارم: سعید رحیمی‌مقدم
ناظر: علیرضا یزدانی
گل‌گهر سیرجان - سایپا/ ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان
داور: حسن اکرمی، کمک‌ها: سعید علی‌نژادیان و فرهاد فرهادپور، داور چهارم: ابوالفضل گرجی
ناظر: مسعود مرادی
آلومینیوم اراک - تراکتور تبریز/ ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک
داور: علی صفایی، کمک‌ها: امید افخمی و علی الفتی، داور چهارم: کمیل غلامی
ناظر: محمدرضا فلاح
صنعت نفت آبادان - مس رفسنجان/ ورزشگاه تختی آبادان
داور: علیرضا حیدرپناه، کمک‌ها: علیرضا طاهرخانی و حسین سلیمانی، داور چهارم: ابوالفضل دوستی
ناظر: بهرام مهرپیما
ماشین‌سازی تبریز - پرسپولیس/ ورزشگاه شهیدسلیمانی تبریز
داور: مهدی سیدعلی، کمک‌ها: سیدیعقوب حجتی و حمیدرضا افشون، داور چهارم: رضوان سرشار
ناظر: نادر جعفری
پدیده مشهد - سپاهان اصفهان/ ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
داور: رضا عادل، کمک‌ها: تورج عیوض محمدی و رامین بابایی، داور چهارم: محمد باقر پورباقر
ناظر: علی خسروی
پیکان - فولاد خوزستان/ ورزرشگاه شهدای شهر قدس
داور: جواد رحیم‌زاده، کمک‌ها: محمدرسول ذورقی و حامد صفایی، داور چهارم: امیرسامان سلطانی
ناظر : محسن ترکی

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : سه شنبه 29 تير 1400
.

تخفیف هیجان انگیز ویژه عید تا عید

26 تیر 1400 389  0  0

مژده به تمامی کسانیکه برای تبلیغ  کسب و کارشان از پنل پیامک و سامانه پیامک و ارسال پیامک استفاده میکنند .

نمایندگی سامانه پیام کوتاه شیراز قصد دارد در  مدت معلوم یعنی عید قربان تا عید فطر روی تمامی پنل پیامک ها و تمامی خطوط از جمله اپراتور 9000 یک تخفیف بی سابقه قرار دهد و آن را به مشتریان خود ارائه دهد .

 

اگر از همراهان پیام رسون هستید و مقاله های سامانه پیامک شیراز را میخوانید به نزدیکان و آشنایان خود اطاع دهید تا از این فرصت استثنائی بهترین بهره را ببرند و اقدام به خرید پنل پیام کوتاه کنند .

این جشنواره از 29 تیر ماه شروع خواهد شد و تا 7 مرداد ماه ادامه خواهد داشت . 

با سامانه پیامک شیراز همراه باشید تا با شروع  تخفیف ها  روی پنل پیامک  و تمامی اپراتور ها ، اولین کسی باشید که اقدام به  خرید پنل پیامک میکند .



:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : یک شنبه 27 تير 1400
.

 چشم‌انداز پیش روی مذاکرات ایران با کشورهای 1+4 و البته امریکا چپیست؟ ایران با استفاده از چه مکانیسمی می‌تواند دستاوردهای افزون‌تری را در مذاکرات کسب کند؟ موضع چین و روسیه در مذاکرات در صورت تداوم تاخیر چگونه خواهد بود؟ دولت سیزدهم چه ترکیبی را برای تیم مذاکراتی باید انتخاب کند؟ این پرسش‌ها و پرسش‌هایی از این دست این روزها در افکار عمومی کشور وجود دارد و در سطح شبکه‌های اجتماعی به آن پرداخته می‌شود. برای آگاهی از کم و کیف این پرسش‌ها سراغ رضا نصری حقوقدان و تحلیلگر مسائل بین‌الملل رفتیم تا نوری به ابعاد پنهان بحث مذاکرات هسته‌ای در این دوران تازه بیندازیم. نصری معتقد است با توجه به تحولاتی که در صحنه داخلی ایران و ایالات متحده به وقوع پیوسته، مجلس یازدهم باید دست دولت سیزدهم را برای اتخاذ رویکردهای متنوع مذاکراتی باز بگذارد و از مسدودسازی راه‌های گفت‌وگو پرهیز کند. رضا نصری در عین حال با ارزیابی تحلیلی تبعات برآمده از تاخیر در مذاکرات پیشنهاد می‌کند که ایران امکان پرونده‌سازی دوباره را از دشمنان بگیرد و تلاش کند تا دستاوردهای دولت قبلی در مذاکرات را تداوم بخشد.

    از منظر اقتصادی با توجه به ضرورت پایان دادن به تحریم‌های اقتصادی و احیای برجام، چنانچه تاخیری در روند مذاکرات شکل بگیرد، چه خطری پرونده هسته‌ای ایران را تهدید می‌کند، آیا امکان بازگشت قطعنامه‌های سازمان ملل وجود دارد؟ این پرسشی است که این روزها در فضای عمومی و محافل تحلیلی کشور به تناوب مطرح می‌شود. به نظر شما تاخیر در مذاکرات و تعیین تکلیف در مذاکرات چه تبعاتی برای کشورمان در پی خواهد داشت؟

به‌طور کلی تأخیر در روند مذاکرات چند آسیب در پی دارد: نخست اینکه با گذر زمان، جریان ضد برجام در امریکا فرصت لابی‌گری و تثبیت مواضع خود را خواهد داشت. به عنوان مثال، بنگاه‌های روابط عمومی وابسته به این جریان فرصت خواهند داشت افکار عمومی را نسبت به نیات ایران بدبین کنند و فضای سیاسی را برای مقاصد خود شکل دهند. در این همین راستا، مخالفان توافق در کنگره نیز مجال بیشتری خواهند یافت تا از طریق قانونگذاری قدرت مانور و اختیارات دولت بایدن را محدود کنند و با موانع حقوقی جدید مسیر مذاکرات را منحرف کنند. دوم اینکه با گذر زمان - و تداوم فعالیت‌‌های هسته‌‌ای ایران - مواضع اروپا به‌تدریج تند‌تر خواهد شد و شکاف میان واشنگتن و بروکسل - که تاکنون ایران از آن بهره برده - رفته‌‌رفته بسته خواهد شد. در این صورت، احتمال توسل آنها به مکانیسم موسوم به «ماشه» قوت می‌گیرد و قطعنامه‌های شورای امنیت احیا خواهد شد.

   این روند ممکن است در مواضع چین و روسیه به عنوان کشورهایی که مواضع نزدیک‌تری با کشورمان دارندنیز اثر بگذارد؟

این تاثیر سومین آسیب تاخیر در مذاکرات را شکل می‌دهد. در واقع تاخیر در مذاکره ممکن است بر مواضع روسیه و چین نیز تاثیر منفی بگذارد و باعث شود آنها نیز به اهرم‌های فشار خاص خود علیه ایران روی بیاورند. فراموش نکنیم روسیه و چین نیز در ماه‌های اخیر نسبت به تشدید فعالیت‌‌های هسته‌‌ای ایران - به خصوص در مورد لغو پروتکل الحاقی- اعتراض داشتند و ممکن است پیرو این اعتراض دست به اقدامات عملی بزنند. در این راستا، یکی از حالت‌های بسیار نامطلوب این است که با همراهی دولت‌های غربی موضوع «بازرسی»ها را به شورای امنیت ببرند و از طریق یک قطعنامه الزام‌‌آور ایران را وادار به تن دادن به پروتکل الحاقی کنند.

   منظور شما از قطعنامه الزام‌آور راه‌اندازی مکانیسم ماشه است؟

اساسا ممکن است، به جای راه‌اندازی مکانیسم ماشه، پرونده جدیدی در شورای امنیت علیه ایران باز کنند. این یعنی در عمل طرف مقابل در مسابقه «اهرم‌سازی» دست برتر را پیدا کند و ایران از موضع مدعی به جایگاه متهم تغییر موقعیت دهد. چهارمین آسیب نیز این است که با گذر زمان ممکن است اتفاقات پیش‌‌بینی‌‌ نشده یا حوادث ساختگی به کل فضای سیاسی را تغییر دهد و بحث لغو تحریم‌ها را بلاموضوع سازد. 

مثلاً درگیری میان نیروهای نزدیک به ایران با نیروهای امریکایی در عراق یا طرح اتهامات مغرضانه علیه ایران می‌تواند فشار را به دولت بایدن برای لغو مذاکرات و اعمال سختگیری بیشتر افزایش دهد و موضوع تحریم‌ها را به حاشیه بکشاند. در وهله پنجم، ممکن است تاثیر تاخیر در مذاکرات بر وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم در داخل کشور نیز مشکلات عدیده‌ای برای دولت آینده پیش بیاورد به نحوی که بحران‌های اجتماعی مشهود شود و به تبع آن موقعیت مذاکراتی ایران به‌شدت تضعیف گردد.

   در یک چنین شرایطی راهکاری که برای تداوم گفت‌وگوها به دولت سیزدهم پیشنهاد می‌کنید، چه مواردی را شامل می‌شود؟

در چنین شرایطی، لازم است مجلس شورای اسلامی در اولین اقدام دست دولت رییسی را برای ابتکارات دیپلماتیک باز بگذارد؛ از ایجاد محدودیت بیشتر در مذاکره با امریکا پرهیز کند و حتی اختیارات وسیع‌تری به دولت بدهد تا این انسداد را پایان بخشد. ایضا، لازم است دولت رییسی نیز در انتخاب تیم سیاست خارجی خود از افراد مجرب و دارای اعتبار بین‌المللی استفاده کند. به بیان دیگر، از افرادی استفاده کند که هم به ضرورت احیای برجام اعتقاد راسخ دارند، هم دانش کار را دارند، هم تجربه دارند و هم در صحنه بین‌المللی دارای اعتبار هستند. دولت جدید این نکته را نیز فراموش نکند که در دنیای امروز، دیپلماسی عمومی و تسلط بر رسانه و شناخت افکار عمومی دشمن از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است. 

   در یک چنین شرایطی که تشریح کردید، تیم دیپلماسی دولت آینده باید واجد چه ویژگی‌هایی باشند تا بتوانند منافع حداکثری مردم را تامین کنند؟

با توجه به هجمه‌های تبلیغاتی‌ای که علیه دولت بعدی و شخص آقای رییسی در پیش است، لازم است تیم سیاست خارجی دولت رییسی برای مقابله با این فضا کاملا مجهز و آماده باشد. در پیشواز دولت جدید، از هم‌اکنون سازمان تروریستی رجوی اخیرا یکی از بزرگ‌ترین موسسات روابط عمومی واشنگتن را استخدام کرده است. در غیاب دکتر ظریف، قطعاً خبره‌های رسانه مانند عادل‌الجبیر نیز به صحنه بازمی‌‌گردند و امثال نفتلی بنت‌ها در رسانه‌ها و تریبون‌های بین‌المللی جولان خواهند داد. قابل پیش‌بینی است جریان متخاصم از تمام ابزار قضایی و حقوقی نیز برای تضعیف توان دولت و دیپلمات‌های آن  استفاده کند. در واقع، دولت رییسی -و به تبع منافع کشور - بی‌وقفه مورد حمله قرار خواهد گرفت. وزیر خارجه بعدی باید حریف این میدان باشد.



:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : شنبه 26 تير 1400
.

ریسلر نمایندگی پیامک شیراز

16 تیر 1400 2356  0  0

در مقاله ریسلر سامانه پیام کوتاه شیراز به توضیح کامل ریسلر پرداخته ایم .

در این مقاله می خواهیم در مورد امکاناتی که یک ریسلر می‌تواند در اختیار یک سرویس قرار دهد بپردازیم . پیشنهاد می کنم برای آشنایی بیشتر با ریسلری پیامک مقاله ریسلر سامانه پیام کوتاه شیراز را مطالعه کنید و تا پایان این مقاله با  نمایندگی سامانه پیامک شیراز همراه باشید تا با امکانات ریسلر  بیشتر آشنا شوید .

 

 

 

امکانات ریسلری  پیامک :

امکاناتی که یک ریسلر می تواند در اختیار کاربران قرار دهد به شرح زیر است :

1- دسترسی به سامانه پیام کوتاه با دامین اختصاصی :

هر نمایندگی پیامک میتواند با دامنه یا زیر دامنه دلخواه خود وارد سامانه پیامک شود و دسترسی کاربران به سامانه از طریق دامنه اختصاصی  به ریسلر امکان پذیر خواهد بود . 

 

2- درج لوگو :

شما به عنوان یک نمایندگی پیامک می توانید نام مناسبی برای سامانه پیامک خود انتخاب کنید و بر  اساس آن  یک لوگو طراحی کنید و در نهایت لوگو اختصاصی خود را در صفحه اصلی سامانه‌پیامک قرار دهید. 

 

3- واگذاری نامحدود پنل: 

هر ریسلر  می تواند به صورت نامحدود، پنل  کاربری واگذار کند . علاوه بر آن می‌تواند پنل پیامک را به صورت بسته های مختلف از ابزارهای سامانه تعریف کند و با تعرفه های مختلف در اختیار کاربران قرار دهد.

 

4- واگذاری نامحدود ریسلر :

هر ریسلر می‌تواند به صورت شاخه ای به تعداد نامحدود ریسلر مستقل تقسیم شود و پنل‌های ریسلری را به صورت مستقل در اختیار کاربران بگذارد .  این پنل های ریسلری  میتواند امکانات و محدودیت های متفاوت داشته باشد. 

 

5- عدم نیاز به هاست : 

این  نمایندگی پیامک نیازی  به نصب روی هاست خاصی ندارد. 

 

6- درگاه پرداخت آنلاین :

ریسلر ها می توانند درگاه الکترونیک اختصاصی در سامانه پیامک را راه‌اندازی کنند تا کاربران بتوانند به صورت آنلاین وارد حساب شده و شارژ خود را انجام دهند. 

 

7- شماره مجازی دائمی :

این واگذاری شماره از پیش شماره ۳۰۰۰ بوده و می تواند به صورت سالیانه به کاربران عرضه شود. 

 

8- تعیین تعرفه : 

ریسلرها این اختیار را دارند که ارسال و دریافت پیامک را بر اساس سیاست‌های خود قیمت گذاری کند. 


علاوه بر موارد فوق که ذکر شد ما در پیام رسون به کاربران خود پشتیبانی فنی نیز می دهیم تا در صورت بروز هر گونه مشکل با خیال راحت با ما تماس بگیرند . 

 

 


پس برای رسیدن به موفقیت لازم است سه گام بردارید: 

      1- ابتدا برای اخذ ریسلر (  نمایندگی پیامک )  ثبت نام کنید

      2- حساب خود را شارژ کنید 

      3- با پیام‌رسو ن تماس بگیرید و ریسلری ( نمایندگی پیامک ) خود را فعال کنید. 

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس‌ ام‌ اس همین حالا اقدام کنید. 



:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : سه شنبه 22 تير 1400
.

 یک تبعه دوگانه هائیتی-آمریکا که به اتهام شرکت در ترور رئیس جمهور هائیتی تفهیم اتهام شده، پیشتر با ماموران اجرای قانون در آمریکا ارتباط داشته است.

شش روز پس از ترور «جوونیل موئیز» رئیس جمهور هائیتی تحقیقات درباره قتل وی به رغم شناسایی برخی از اعضای عامل این ترور همچنان ادامه دارد؛ این در حالی است که هر روز سر نخ های جدیدی در مورد ارتباط آمریکا با این قتل آشکار می شود.
در تازه ترین مورد، خبرگزاری رویترز امروز سه شنبه گزارش داد: یک منبع در دولت آمریکا اعلام کرد یک تبعه دوگانه هائیتی-آمریکا که به اتهام شرکت در ترور موئیز رئیس جمهور هائیتی تفهیم اتهام شده است، پیشتر با ماموران اجرای قانون در آمریکا ارتباط داشته است.
مقامات هائیتی هفته گذشته دو مرد دارای تابعیت دوگانه هائیتی-آمریکا را به نام‌ های «جوزف وینسنت» 55 ساله و «جیمز سولاگس» 35 ساله بازداشت، و آنها را به اتهام ملحق شدن به 26 کلمبیایی در حمله مرگبار به جوونیل موئیز رئیس جمهور این کشور تفهیم اتهام کردند.
رویترز افزود: این منبع در دولت آمریکا مشخص نکرد کدام یک از این دو مرد با یک نهاد اجرای قانون در آمریکا ارتباط داشته یا ماهیت این ارتباط چه بوده است.
اداره مبارزه با مواد مخدر آمریکا هم به سی ان ان گفته است: در مقاطعی، یکی از افراد مظنون به مشارکت در ترور موئیز، جزو منابع مورد اعتماد اداره مبارزه با مواد مخدر بود.
این مظنون بعد از ترور رئیس‌ جمهور هائیتی با مرتبطانش در اداره مبارزه با مواد مخدر تماس گرفت.  یک مقام اداره مبارزه با مواد مخدر که در هائیتی مأمور بود از این مظنون خواست تسلیم مسئولان محلی شود.
بر اساس این گزارش این مقام، به همراه یک مقام وزارت خارجه آمریکا، اطلاعاتی را به دولت هائیتی ارائه کردند که در تسلیم و دستگیری این مظنون و یک فرد دیگر کمک کرده است.
اداره مبارزه با مواد مخدر به سی ان ان گفته است برخی از عاملان ترور هنگام انجام حمله عنوان مخفف این اداره (DEA) را فریاد می‌ زده‌ اند اما هیچ یک از عوامل ترور، این حمله را به نیابت از این اداره انجام نداده‌ اند.
سی ان ان می گوید چندین نفر که به نقشه ترور رئیس جمهور هائیتی مرتبط بودند، قبلاً مخبران اجرای قانون آمریکا بوده اند. منابع آگاه گفته ‌اند برخی از این عوامل، مخبر اف‌ بی آی بوده‌اند اما اف بی آی  درباره مخبرانش اظهار نظر نمی‌ کند.
به گزارش سی ان ان،  بسیاری از عاملان ترور رئیس جمهوری هائیتی با واسطه یک شرکت امنیتی مستقر در فلوریدا از سوی کلمبیا اجیر شده بودند.
در همین حال «ند پرایس» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت آمریکا از بازداشت سومین تبعه آمریکایی در هائیتی باخبر است.
در همین رابطه مقامات هائیتی گزارش دادند «کریستین امانوئل سانون» پزشک برجسته هائیتی با روابط دیرینه با ایالت فلوریدا آمریکا به عنوان یکی از بازیگران اصلی ترور رئیس جمهور هائیتی دستگیر شده است.
گفته شده این پزشک روابط نزدیکی به مدت 20 ساله با آمریکا داشته است.
«لئون چارلز» رئیس پلیس ملی هائیتی گفت: یکی از مظنونین پس از دستگیری در اعترافات خود به نام سانون اشاره کرده است.
پس از دستگیری این پزشک، در بازرسی‌ های به عمل آمده از منزل او به دست پلیس هائیتی، تعداد زیادی اسلحه و مهمات، چهار پلاک با شماره جمهوری دومنیکن و یک کلاه که روی آن آرم اداره مبارزه با مواد مخدر آمریکا (DEA) نقش بسته، پیدا شد.
رئیس پلیس هائیتی فرد یاد شده را به همکاری با افرادی که در دسیسه قتل جوونیل موئیز نقش داشتند، متهم کرد و هیچگونه اطلاعات تازه‌ ای در خصوص طراحان اصلی این عملیات در اختیار خبرنگاران قرار نداد.
کاخ سفید نیز روز دوشنبه اعلام کرد هیاتی از مقامات آمریکایی که دولت جو بایدن در پی ترور رئیس جمهور هائیتی به این کشور اعزام کرده است با سه سیاستمدار که همگی مدعی هدایت دولت هائیتی هستند دیدار کرد.
نمایندگان شورای امنیت کاخ سفید و وزارت خانه‌ های امنیت داخلی، دادگستری و خارجه آمریکا در پاسخ به درخواست هائیتی برای کمک امنیتی و تحقیقاتی بعد از قتل جوونیل موئیز رئیس جمهور هائیتی به این کشور سفر کردند.
«امیلی هورن» سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید گفت این هیات با «کلود ژوزف» سرپرست نخست وزیری هائیتی و «آریل آنری» نخست وزیر معرفی شده این کشور در نشستی مشترک دیدار کرد و سپس با «ژوزف لمبرت» رئیس سنای هائیتی دیدار کرد.
«آنری» جراح مغز و اعصاب که دو روز پیش از کشته شدن موئیز توسط وی به عنوان نخست وزیر معرفی شد، روز شنبه گفت اکنون وی و نه ژوزف بالاترین مقام این کشور است. این در حالی است که سنای هائیتی روز جمعه لمبرت را به عنوان رئیس جمهور موقت این کشور معرفی کرد.
شش روز از ترور رئیس جمهور هائیتی می‌ گذرد. این عملیات «خیلی راحت» اجرا شد و موئیز، رئیس جمهور 53 ساله هائیتی بامداد چهارشنبه در منزل شخصی خود به ضرب 12 گلوله افراد ناشناس کشته شد. همسر او هم در این درگیری به شدت زخمی شده است.
کشور هائیتی در جزیره هیسپانیولا در دریای کارائیب قرار دارد که پایتخت آن پورتو پرنس است. جمعیت این کشور 11.3 میلیون نفر و زبان‌ های رسمی آن فرانسوی و کریؤل هائیتی است. هائیتی از شرق با جمهوری دومینیکن هم‌ مرز است.
95 درصد از مردم هائیتی سیاه‌ پوست و 2.5 درصد مولاتو (دورگه سفیدپوست و سیاه) و سفیدپوست هستند. حدود 80 درصد از مردم هائیتی مسیحی کاتولیک و حدود 16 درصد نیز پروتستان هستند. هائیتی نخستین کشوری بود در آمریکای لاتین و حوزه کارائیب به استقلال رسید و نخستین جمهوری در جهان است که رهبران آن سیاه‌ پوست بودند. هائیتی تنها کشور مستقل در قاره آمریکا است که اکثریت جمعیت آن فرانسوی‌ زبان هستند.
ترور موئیز، هائیتی را وارد یک بحران سیاسی عمیق کرد که ممکن است گرسنگی روزافزون، خشونت های گانگستری و شیوع کووید 19 را بدتر کند.



:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : سه شنبه 22 تير 1400
.

کندی واکسیناسیون عمومی در کشور و تزریق رایگان واکسن برای گردشگران در ارمنستان؛ این راز شلوغی این روزهای جاده‌های منتهی به مرز جلفا ست. در آن سوی مرز، ارمنستان با وجود این که ۳ موج کرونا را تجربه کرده با مدیریت درست، موفق شده آمار مبتلایان و فوتی‌های خود را کنترل کند.

این کشور برای رونق بخشیدن به صنعت گردشگری خود، گردشگران را به صورت رایگان واکسینه می‌کند. مراکز واکسیناسیون در میدان‌ها و مرزهای ورود خروج کشور ارمنستان مستقر هستند. ایرانی‌ها از این فرصت استقبال کرده‌اند‌. اکنون ایرانیان گروه گروه برای سفر به ارمنستان، اتوبوس دربست کرایه می کنند. مبلغ کرایه اتوبوس۸ تا ۱۰ میلیون تومان است. اگر حداقل تعداد مسافر برای هر اتوبوس را  ۱۷ نفر در نظر بگیریم مبلغ کرایه برای هر نفر بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ تومان می‌شود. این مبلغ، فاصله زیادی با هزینه مورد نیاز برای تهیه بلیت مسافرت هوایی دارد و باعث شده بسیاری راه زمینی را برای سفر به ارمنستان انتخاب کنند. ناگفته نماند بیشتر این اتوبوس‌ها که به صورت شخصی کرایه می‌شود مجوز ورود به خاک ارمنستان را ندارند بنابراین مسافران از مرز  «نوردوز» باحمل و نقل کشور ارمنستان وارد خاک این کشور می‌شوند.

راه ساده‌تر سفر به ارمنستان استفاده از تورهای گردشگری است. پیگیری خبرنگار فراز حاکی از این است که هزینه تور مسافرت زمینی ۷ روزه به ارمنستان از ۲میلیون ۸۰۰ هزارتومان شروع می شود و تا مبلغ ۴میلیون ۲۰۰ هزار تومان برای هتل ۴ستاره ممکن است افزایش داشته باشد. به این مبلغ باید ۱۰ دلار هزینه «لیدر» و نیز عوارض خروج از کشور را افزود. ضمن اینکه در سفر نخست، تنها دز اول واکسن تزریق می‌شود و طبیعتا برای تزریق دز دوم باید یک ماه دیگر با همین هزینه‌ها دوباره به ارمنستان سفر کرد. این البته در صورتی است که تورم شامل این بخش نشده و هزینه‌های سفر در یک ماه آینده افزایش نیابد.

واکسیناسیون کرونا در جهان
با ادامه توزیع واکسن‌های مختلف علیه کووید-۱۹، برخی نقاط جهان با سرعت بالاتر، میزان بیشتری واکسن کرونا را میان شهروندان خود توزیع کرده‌اند و برخی کشورها نیز از این روند عقب مانده‌اند. از نظر تعداد واکسن‌های تزریق‌شده، چین با اختلاف زیادی در رتبه نخست جهان قرار دارد و آمریکا و هند در رتبه‌های بعدی قرار دارند. براساس جدیدترین آمار وبگاه «Ourworldindata.org» تاکنون بیش از ۳ میلیارد و ۱۶۰ میلیون دوز واکسن ضد کووید-۱۹ در سراسر جهان تزریق شده است.در این راستا، چین با ۱ میلیارد و ۲۸۰میلیون دوز در صدر فهرست کشورهای دارای بیشترین آمار واکسینه شدگان علیه کرونا در جهان است.براساس تازه‌ترین آمار وزارت بهداشت ترکیه، تعداد واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۵۲میلیون و ۱۳۶هزار و ۷۵۷ دوز رسیده است. بنابراین، ترکیه در رده نهم فهرست کشورهای دارای بیشترین آمار واکسینه شدگان قرار دارد.تعداد افرادی که اولین دوز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند به ۳۵ میلیون و۶۸۵ هزار و ۲۵۱ نفر رسیده است. همچنین ۱۵ میلیون و ۵۳۱ هزار و ۲۸۴ نفر نیز دوز دوم این واکسن را دریافت کرده‌اند.ایران ۵میلیون ۸۰۴هزارو۲۸۶ نفر واکسینه شده اند که ۶/۹درصد می‌شود.



:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : دو شنبه 14 تير 1400
.

گارانتی رضایت پیام رسون

9 تیر 1400 1984  0  0

ما در تیم  پیام رسون علاوه بر مهم بودن ارائه کیفیت خدمات به مشتریان همیشگی پیام رسون ، برایمان مهم است که مشتری با اطمینان کامل از پنل پیامک پیام رسون خرید کند . به همین منظور برای مشتریان خود گارانتی رضایت سامانه پیام کوتاه در نظر گرفته ایم .

 

 

 

گارانتی رضایت در نمایندگی سامانه پیامک شیراز بی قید وشرط بوده و در تمامی قرار دادها ذکر میشود و ما در نمایندگی پیامک تضمین میکنیم که مشتریان سامانه پیامک پس از خرید پنل پیامک خود ، در صورت نداشتن رضایت پس از 10 روز میتوانند به تیم پیام رسون اعلام کنند و از آنها درخواست بازگشت وجه خود را داشته باشند . 

 

 

 

ما با این بند قرار داد به شما ثابت میکنیم که رضایت مشتریان نمایدگی سامانه پیامک در اولویت قرار دارد پس با اطمینان کامل اقدام به خرید پنل پیامک از شیراز اس ام اس کنید .

جهت خرید پنل اس ام اس از سامانه اس ام اس اینجا را کلیک کنید .

09172172039



:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : دو شنبه 14 تير 1400
.

 هرویه میلیچ مدافع کروات استقلال اعلام کرد با توجه به شرایطی که برای او پیش آمده، در پایان قراردادش استقلال را ترک می کند.
بحث تمدید قرارداد هرویه میلیچ به یکی از سوالات بدون پاسخ دوران مدیریت احمد مددی تبدیل شده است. بازیکنی که طبق گفته خودش 11 ماه است حقوقش را دریافت نکرده ولی همچنان تمایل دارد تا قراردادش را با استقلال تمدید کند. او در یک گفتگوی اینترنتی درخصوص وضعیت خودش و استقلال صحبت هایی را مطرح و اعلام کرد که با شرایط موجود، به زودی جمع آبی پوشان را ترک می کند.
این بازیکن درخصوص تمدید قراردادش با استقلال گفت: این موضوع قرارداد من خیلی خنده دار شده است. از چند ماه پیش به توافقاتی رسیده بودیم ولی هیچ وقت به سرانجام نرسید. قرارداد من نیز چند هفته دیگر به صورت رسمی تمام می شود و متاسفانه ممکن است مجبور شوم استقلال را ترک کنم و به مقصد بعدی ام فکر کنم.
میلیچ درباره اینکه چرا قرارداد او با استقلال تمدید نمی شود، گفت: من حرف ها، دلایل و گمانه زنی های زیادی را در این خصوص شنیدم که فکر می کنم بخش زیادی از آنها بهانه تراشی بود. ولی تنها چیزی که مطمئنم این بود که مجیدی و کادرفنی و هیئت مدیره من را می خواستند ولی این کار من نیست که دلیل عدم تمدید قراردادم را بفهمم. من به عنوان بازیکن باید کارم را انجام دهم و بازی کنم اما در نهایت تصمیم پایانی را باید باشگاه بگیرد.
مدافع کروات درباره اینکه گفته می شود او بندهایی را به قراردادش اضافه کرده و این مسئله از سوی باشگاه استقلال مورد قبول قرار نگرفته است، گفت: تمام بندها و متن قرارداد من به زودی رسانه ای می شود و تمام هواداران می بینند که نه تنها بندهای قرارداد من غیرمنطقی نبوده بلکه من چقدر معرفت و عشقم را به باشگاه ثابت کرده ام
او درباره اینکه بین او و مدیران باشگاه چه کسی حقیقت را می گوید گفت: مهم این است که من تمام معرفت و عشقم را به استقلال ثابت کردم و شما می دانید که من 11 ماه حقوق نگرفتم و پس از اینکه ایران را ترک کردم، دوباره برگشتم و این بخاطر لطف هواداران به من بود. من نمی خواهم کسی را به دروغ گویی متهم کنم ولی تنها چیزی که می دانم این است 99 درصد از استقلالی ها من را می خواهند و آن یک درصدی که علاقه ای به ماندن من ندارند، باعث شده اند که این اتفاق رخ بدهد.
میلیچ درباره اینکه آن یک درصد چه کسانی هستند، گفت: من نمی خواهم به آن اشاره کنم و حتی فکر می کنم تعداد کسانی که مرا نمی خواهند از یک درصد هم کمتر است. من قصد ندارم اسم کسی را ببرم یا صحبت هایی را انجام دهم که تیم به حاشیه برود چرا که 5 بازی لیگ برتر و دربی جام حذفی باقی مانده است و نمی خواهم این مسائل باعث شود تیم به حاشیه برود و بی نظمی ایجاد شود. در حال حاضر مسائل تیمی مهمتر است
وی درباره اینکه چه مسئله ای باعث شده که با وجود عدم دریافت حقوقش به مدت چندین ماه باز هم در استقلال بماند، گفت: من به مجیدی و دوستانم قول داده بودم. من آدمی هستم که زمانی قولی بدهم، تا آخر پای آن هستم. من 2 سال در اینجا بودم به امید اینکه در لیگ جام قهرمانی را کسب کنم ولی اکنون مشکلات متعددی پیش آمده ولی باز هم با تمام قوا ادامه می دهیم و امیدوارم که بتوانیم موفق شویم ولی من بخاطر هواداران، کادرفنی و دوستانم تا آخر پای قولم هستم.
این بازیکن درباره اینکه آیا در ایران کسانی که قولی می دهند پای حرفشان می مانند یا خیر، گفت: وقتی که به ایران آمدم، بابت استقبال و برخوردهایی که با من می شد، سورپرایز شدم. واقعا خیلی حس خوبی داشتم ولی عده معدودی بودند که به من بی احترامی می کردند ولی این مسئله نیز باعث نمی شود دوستان خوبی را که در ایران پیدا کرده ام را فراموش کنم. اینجا دوستان خوبی دارم و مردم با من خیلی خوب رفتار می کنند و خاطرات خوبی که برایم رقم خورد را همیشه به یادم می ماند. دوستانی را که در اینجا پیدا کردم را برای خودم نگه می دارم.
میلیچ درباره اینکه صحبت های او نشان دهنده ترک استقلال است، گفت: متاسفانه با توجه به شرایطی که رقم خورده، منم این حس را دارم که بعد از اتمام قراردادم باید اینجا را ترک کنم. البته این مسئله به من یا کادرفنی یا مربی مربوط نمی شود. مسائل دیگری باعث شده است تا این حس در من به وجود بیاید.
مدافع کروات آبی پوشان درباره اینکه مجیدی به او گفته است باید در تیم بماند، گفت: بله درست است و مجیدی از من خواست که در تیم بمانم. ولی از طرفی او به عنوان یک بازیکن خارجی و نه ایرانی شرایط من را درک کرده بود. در هر باشگاهی حتی استقلال یک بازیکن خارجی که 2 هفته به پایان قراردادش مانده و 11 ماه نیز حقوق نگرفته باشد، تیم را ترک می کند ولی من همچنان مانده ام. من همچنان بخاطر فرهاد، هواداران و باشگاه مانده ام ولی شرایط اینگونه رقم خورده است.

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : شنبه 12 تير 1400
.

پنل پیامک پیام رسون ویژه آگهی استخدام

7 تیر 1400 2082  0  0

در مقاله آگهی استخدام با پیام رسون به مشکلات پیدا کردن نیروی کار متخصص و درد سرهای پیدا کردن کار برای فرد تحصیل کرده ، اشاره کردیم .

در این مقاله می‌خواهیم یادآور شویم که کسانیکه به دنبال نیروی کار متخصص هستند می‌توانند از پنل پیامک پیام رسون استفاده کنند تا بتوانند فرد مورد نظر خود را پیدا کنند .

به همین منظور نمایندگی سامانه پیامک شیراز تصمیم گرفته که پنل پیامک خود را با تخفیف ۳۰ درصدی به شرکت ها و سازمان های اداری ارائه دهد .

همچنین این تخفیف هیجان انگیز روی اپراتور ۹۰۰۰ نیز اعمال شده است و بسته به نیازتان میتوانید از اپراتور ۹۰۰۰ استفاده کنید.

 

شما میتوانید برای خرید پنل پیامک از نمایندگی سامانه پیامک شیراز اینجا را کلیک کنید .



:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : شنبه 12 تير 1400
.

ارسال عکس با پیامک

2 تیر 1400 451  0  0

امروزه شاید با وجود برنامه‌هایی همچون تلگرام و واتساپ دیگر ارسال عکس چیز عجیبی به نظر نرسد اما اگر تا قبل از آمدن  نرم افزار اندروید با کسی در مورد ارسال عکس  صحبت می کردیم بسیار تعجب برانگیز بود .  اما بعد از به بازار آمدن نرم‌افزار اندروید و  پیدایش برنامه هایی همچون واتساپ و  تلگرام این موضوع دیگر تعجب بر انگیز نباشد .

اما همین طور که پیداست با گذشت این سالها ، هنوز وات ساپ و تلگرام نتوانسته اند جای اس ام اس را بگیرند و ارسال و دریافت پیامک رتبه اول را دارد.  اما با وجود اینکه پیامک همچنان محبوب ترین برنامه برای دریافت و ارسال اطلاعات و تبلیغات است  ، کمتر کسی می‌داند که میشود با پیامک عکس هم ارسال کرد . در این مقاله می‌خواهیم به توضیح چگونگی ارسال عکس با پیامک بپردازیم پس  تا پایان این مقاله با پیام رسون همراه باشید .

 

ارسال عکس با پیامک :

در اولین مرحله باید به این موضوع بپردازیم که اگر با استفاده از پیامک عکس ارسال کردید این عملکرد از sms  به mms تغییر پیدا میکند .

در واقع شما با تغییر sms به   mms خیلی راحت می توانید برای مخاطب خود متن ، عکس و پیام صوتی ارسال کنید. 

و خیالتان راحت است که مخاطب شما اگر به اینترنت هم دسترسی نداشته باشد باز هم ازارسال پیامک شما  مطلع خواهد شد .

mms در واقع همان پیام چند رسانه‌ای است که با استفاده از خرید پنل پیامک امکان پذیر خواهد بود . معمولا این پیام چند رسانه‌ای برای تبلیغ مشاغلی همچون رستورانها ، برگزار کننده مراسم جشن ها،  هتل دار ها و غیره بسیار پرکاربرد است.  چرا که شما با ارسال یک متن همراه با عکس مخاطب خود را در همان لحظه مجذوب خود کرده اید و این اشتیاق را در مخاطب خود ایجاد می کنید که به سایت شما مراجعه کند و در مورد کسب و کار شما اطلاعات بیشتری پیدا کند .

 

مزایا و معایب پیامک چند رسانه ای : 

پیامک چند رسانه ای یا همان mms  دارای مزایای بیشماری است از جمله اینکه روی اپراتورهایی مثل همراه اول و ایرانسل که بزرگترین اپراتور های کشور هستند  قابلیت فعال سازی را دارد یا اینکه همانند اس ام اس  به ۱۶۰ کاراکتر محدود نیست و می توانید همراه با پیام متنی خود عکس و صوت را هم ارسال کنید . اما اگر بخواهیم از معایب ام ام اس بگوییم باید به این نکته اشاره کنیم که برای ارسال پیامک چندرسانه‌ای علاوه بر فعال سازی سرویس mms  روی گوشی خودتان که ارسال کننده هستید  باید روی گوشی فرد دریافت کننده نیز سرویس  mms  فعال باشد

 و یا برای ارسال از طریق mms نباید حجم کل از 300 کیلو بایت بیشتر باشد و هزینه نسبتا بالای آن نسبت به smsاز معایب محسوب میشود . 

شما می‌توانید برای اطلاع بیشتر از mms مقاله پیامک چند رسانه ای  را مطالعه کنید.

 

چگونگی ارسال عکس با پیامک :

 

حالا که با پیام چند رسانه‌ای و محدودیت‌های آن آشنا شده‌ای کافی است بعد از طی مراحل قبلی که شامل فعال سازی ام ام اس  و کاهش حجم تصاویر می‌شود، وارد نرم افزار پیام رسان گوشی خود شوید. فرقی نمی‌کند که گوشی شما اندرویدی یا osi باشد ، معمولاً در کنار بخش وارد کردن متن، گزینه‌ای برای الصاق تصاویر یا پیام صوتی وجود دارد. کافی است تا این گزینه را انتخاب کرده و سپس از گالری خود عکس مورد نظر را نشان دار کنید.

 

بعد از انجام این مرحله، پیام کوتاه شما به پیام چند رسانه‌ای تبدیل می‌شود. معمولاً در کنار تصویر انتخاب شده سایز کلی پیام چند رسانه‌ای شما نیز نمایش داده می‌شود. به این ترتیب در صورتی که حجم پیام به 300 کیلوبایت نرسیده باشد می‌توانید متن، صوت یا تصاویر دیگری نیز به پیام خود اضافه کنید. در صورت رسیدن به حداکثر حجم پیام اخطاری برای شما نمایش داده خواهد شد. حالا می‌توانید پیام خود را به شماره مدنظر ارسال کنید.

 

نمایندگی سامانه پیامک پیشرفته ترین سامانه پیام کوتاه ایران: 

 

نمایندگی سامانه پیامک طبق تعهد خود به همراهان خود قصد دارد تا با آموزش جامع و کامل در مورد همه اجزاء پنل پیامک و مزایا و معایب آنها به شما بهترین ها را نسبت به کسب و کارتان معرفی کند تا شما بتوانید با ذهن باز، بهترین ها را  با کمترین تعرفه  برای کسب و کارتان انتخاب کنید.

 

جهت خرید پنل پیام کوتاه از سامانه پیام کوتاه اینجا را کلیک کنید



:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : پنج شنبه 3 تير 1400
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی