.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 احمد مسعود فرزند رهبر فقید افغانستان احمد شاه مسعود به طالبان نسبت به ورود به ولایت پنجشیر هشدار داد و گفت از حمایت نیروهای دولت سابق و اهالی پنجشیر برخوردار است.

به گزارش النشره، احمد مسعود در گفت‌وگویی تلویزیونی گفت: ما تعدادی از نیروهای دولتی و نیز هزاران تن از اهالی ولایت پنجشیر و نیروهایی از تخار، قندوز و کابل را داریم، این نیروها از نژادهای مختلف هستند و طالبان در صورتی که رویکرد کنونی را ادامه دهند خیلی دوام نخواهند آورد.
او اشاره کرد: اگر طالبان حمله به پنجشیر را متوقف کند راهی بهتر را برای آینده خواهیم یافت. اگر وارد پنجشیر شوند مبارزه خواهیم کرد و تلاش می‌کنیم مقاومت را گسترش دهیم.
احمد مسعود ادامه داد: ما آخرین خطوط دفاع از افغانستان هستیم و می‌خواهیم این جنگ را پایان دهیم و مذاکره کنیم. اما طالبان به میانجی‌گری گوش نمی‌کند.
احمد مسعود درباره راه حل سیاسی بحران این کشور بر آمادگی خود برای مذاکره برای حل معضل تاکید کرد و گفت: هیچ‌کس با ایده مذاکره در پنجشیر مخالف نیست. ما مشکلی با حضور طالبان در دولت یا دولت فراگیر نداریم.
مسعود درباره تماس با روس‌ها و گروه‌های بین‌المللی گفت، از این کشورها می‌خواهیم در افغانستان برای ماموریت مبارزه با مهاجرت و تهدید تروریستی مداخله کنند. ما خواهان فشار سیاسی و کمک‌های انسانی هستیم تا طالبان درک کنند، رویکرد ما این است که باید دولت فراگیر تشکیل شود.



:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : یک شنبه 31 مرداد 1400
.

پنل پیامک ویژه تعمیر گاه ماشین

28 مرداد 1400 440  0  0

در این مقاله قصد داریم درباره امکانات سامانه پیام کوتاه شیراز ویژه تعمیرگاه خودرو و همچنین پنل پیامک برای تعمیرگاه خودرو  و ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه به تعمیرگاه خودرو و مکانیکی صحبت کنیم تا پایان اين مقاله با پیام رسون همراه باشید.

 

 


پنل پیامک ویژه تعمیرگاه خودرو: 
اگر که شما هم یک تعمیرگاه خودرو داشته باشید، احتمالا مثل سایرین تصور می‌کنید که راه‌های زیادی برای تبلیغ خدمات خود پیش رو ندارید و باید صبر کنید تا نام شما دهان به دهان پخش شود. اما در حقیقت فرصت‌های بسیاری وجود دارد تا اسم و رسمی برای خود پیدا کنید و مشتریان بیشتری داشته باشید. بدین منظور می‌توانید از رسانه‌‌های مختلفی، از شبکه‌های اجتماعی گرفته تا ارسال پیامک‌ تبلیغاتی، کمک بگیرید.
بازاریابی پیامکی یکی از جدیدترین روش‌های بازاریابی است که در دسترس تجارت‌های مختلف قرار گرفته و بدون شک یک روش ثمربخش برای تبلیغ تمامی آنها، از جمله یک تعمیرگاه خودرو، می‌باشد. در ادامه، نگاهی به امکاناتی که یک گاراژ می‌تواند از پنل پیامک تعمیرگاه خودرو برای تبلیغات و ارائه خدمات خود استفاده نماید می‌پردازیم. 

 

 

 

کاربردهای سامانه های پیامکی برای تعمیرگاه خودرو :

۱- معرفی خدمات جدید تعمیرگاه خودرو
۲- اعلام زمان تکمیل تعمیرات و تحویل خودرو
۳- اطلاع رسانی تاخیر در تحویل خودرو به مشتری
۴- معرفی شعبه جدید به مشتریان با پنل پیامک 
۵- ارسال پیامک تبلیغاتی به مشتریان با پنل پیامک
۶- ارسال پیامک برای مدت زمانی که کار آنها طول میکشد
۷- ارسال پیامک در هنگام ثبت سفارش یا درخواست تعمیر ماشین
۸- ارسال پیامک شرح جزیی از سرویس ها و قیمت های خود به مشتریان
۹- ارسال پیامک بنا به مناسبت های خاص
۱۰- ارسال پیامک اطلاعات مربوط به گاراژ یا دیگر جزییات تعمیرگاه تان
۱۱- برگزاری مسابقه و قرعه کشی با پنل پیامک در تعمیرگاه خودرو
۱۲- ماژول پاسخ زماندار برای قرار ملاقات و یادآوری سرویس ها
۱۳- دریافت نظرات مشتریان از خدمات تعمیر خودرو
۱۴- ارسال اخبار و رویدادها به مشتریان
۱۵- ارسال پیامک پیشنهادات ویژه به مشتریان
۱۶- راه اندازی کلوپ پیامکی با پنل پیامکی تعمیرگاه خودرو
۱۷- امکان استفاده از ماژول پاسخگوی خودکار پیامکی
۱۸- ارسال پیامک کوپن تخفیف به مشتریان
۱۹- اطلاع رسانی خبر های لحظه آخری
۲۰- اطلاع رسانی تخفیف ها به مناسبت ایام خاص
۲۱- کنترل پرداخت ها با پنل اس ام اس
۲۲- ارتباط قدم به قدم با مشتریان


ذخیره شماره مشتری : 

شما برای جذب مشتری بیشتر می‌توانید با استفاده از دستگاه ذخیره شماره موبایل ، می توانید شماره موبایل مشتریان را از آنها دریافت نموده و در دفترچه تلفن سامانه پیام کوتاه خود ذخیره نمایید تا در هر زمان که برای اطلاع رسانی و ارسال پیامک تبلیغاتی به مشتریان به آنها نیاز داشتید از طریق ورود به پنل و ماژول دفترچه تلفن، به آنها دسترسی داشته باشید .
علاوه بر آن می‌توانید با خرید اپراتور ۹۰۰۰ از سامانه پیامک برای مشتریان خود ارسال پیامک هم به صورت متنی داشته باشید هم صوتی و برای عبور از بلک لیست نیازی ندارید که خطوط خود را خدماتی کنید. 

 

 


نمایندگی سامانه پیامک شیراز : 
استفاده از پنل پیامک تعمیرگاه خودرو برای کسب‌ و کارهای تعمیرگاه خودرو و مکانیک ها تاثیر فوق‌ العاده‌ای دارد. چرا که در این حرفه ها بیشترین چیزی که برای مشتری اهمیت دارد، منظم بودن و آگاه بودن صاحب کار  از وضعیت است. با خرید پنل اس ام اس از سامانه پیامک  به تمام بخش‌ها نظم دهید و مشتری را از تماس‌های مکرر راحت کنید. همین کار به ظاهر پیش‌ پا افتاده زمین تا آسمان شما را در بازار رقابت جا به‌ جا می‌کند.

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید.



:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : یک شنبه 31 مرداد 1400
.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در نشستی که با حضور وزیر پیشنهادی نفت و جمعی از کارشناسان حوزه انرژی برگزار شد، گفت: لازمه تحقق پیشرفت و جهش کشور، کمک همه‌جانبه به دولت در اهداف ملی است.

نشست مشترک کارگروه نفت و گاز دولت سایه با حضور جواد اوجی وزیر پیشنهادی نفت و جمعی از کارشناسان حوزه انرژی در دفتر سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد.

جلیلی در ابتدای این نشست اظهار داشت: ادعای جریان انقلاب به ویژه در ایام انتخابات این بود که وضعیت فعلی با وضعیت مطلوب فاصله دارد و نباید بهانه‌ها مانع رسیدن به وضع مطلوب باشد.

وی در این راستا افزود: بنابراین باید از فرصت اعتماد مردم به این جریان استفاده نمود تا کاستی‌هایی که در هشت ساله گذشته رقم خورده است، با اقداماتی درست و حساب شده جبران گردد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در این جلسه با بیان اینکه هدف از برگزاری نشست مشترک با وزرای پیشنهادی، ارائه مشورت به منظور تایید، تصحیح یا تکمیل برنامه‌های ایشان است، گفت: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در پیام تنفیذ حکم ریاست جمهوری مبنی بر آنکه امروز کشور آماده‌ی حرکت جهشی در همه‌ی عرصه‌هاست، همه‌ی نیروهای جریان انقلابی باید کمک کنند تا این هدف با موفقیت شکل بگیرد و انتظارات را برآورده کند.

وی با بیان اینکه لازمه تحقق پیشرفت و جهش، کمک همه‌جانبه به دولت در اهداف ملی است، تصریح کرد: کمک کارشناسان به مسئولان دولت جدید، نه تنها پسینی بلکه می‌تواند پیشینی باشد؛ کارشناسان و دلسوزان باید وزرای پیشنهادی را یاری بدهند تا برنامه‌ی آنها جامع و دقیق باشد و نه تنها مشکلات را برطرف کند بلکه کشور را نیز جهش دهد.

جلیلی در ادامه با بیان اینکه برنامه وزارت‌خانه‌ها تابعی از اهداف کلی دولت باید باشد، تاکید کرد: برخی از موضوعات کلان نظیر «ایجاد اشتغال»، «ارزآوری» و «بی‌اثر کردن تحریم» از جمله برنامه‌هایی است که فراتر از وزارت‌خانه‌ها و به عنوان «برنامه دولت» تلقی می‌شود؛ بنابراین می‌بایست ماموریت‌های متناسب با این برنامه‌ها در برنامه‌ی وزارت‌خانه‌های مربوطه تعریف شده باشد.

وی افزود: برای مثال در دوره‌های گذشته، بیشترین بار ماموریت ارزآوری به دوش وزارت نفت بوده است؛ در حالیکه همه‌ی وزارت‌خانه و دستگاه‌های اجرایی در این زمینه دارای وظیفه و ماموریت هستند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: از آنجا که وزارت نفت متولی یکی از مهمترین مزیت‌های نسبی کشور است، هرچه مدیریت توانمند و کارآمدتر باشد، می‌تواند از فرصت‌ منابع نفت و گاز و نیروی انسانی ماهر کشور به بهترین نحو استفاده کند.

جلیلی در ادامه با اشاره به تصویب قانون توسعه پتروپالایشگاه‌ها در مجلس دهم و تدوین آیین‌نامه‌ی اجرایی آن در دولت گذشته، تاکید کرد: یکی دیگر از جنبه‌های مهم در ماموریت‌های وزارت‌خانه‌ها، استفاده از ظرفیت مشارکت مردم است که وزارت نفت به ویژه در حوزه توسعه پتروپالایشگاه‌ها با تامین مالی از طریق جذب سرمایه‌های مردمی، می‌تواند این ظرفیت را فعال کند و به بازار سرمایه نیز عمق ببخشد.

وی در این راستا تصریح کرد: طرح پیشنهادی دولت سایه در زمینه سپردن مدیریت مصرف انرژی به خود مردم (طرح وان) که مورد توجه رئیس جمهور محترم نیز قرار گرفت نیز در راستای مشارکت مردم در ماموریت‌های و برنامه‌های وزارت نفت است.

وی در بخش پایانی سخنان خود گفت: همکاری میان وزارت‌خانه‌های نفت و نیرو از جمله در حوزه افزایش نیروگاه‌های تجدیدپذیر، سیکل ترکیبی و توزیع کنتورهای هوشمند می‌تواند موجب بهینه شدن مصرف انرژی در کشور شود و این هماهنگی باید به عنوان ماموریت در هر دو وزارت‌خانه، جایگاه ویژه‌ای پیدا کند.

گفتنی است، گزارشی درخصوص راهکارهای افزایش درآمد صادراتی وزارت نفت، کاهش خام فروشی، افزایش زنجیره ارزش، تامین انرژی به ویژه برای صنایع و وزارت نیرو و همچنین توسعه میادین مشترک به عنوان اولویت‌های اصلی دولت در صنعت نفت از سوی کارگروه نفت و گاز دولت سایه در این نشست ارائه شد.



:: بازدید از این مطلب : 389
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : سه شنبه 26 مرداد 1400
.

پنل پیامک ویژه تمامی مشاغل

24 مرداد 1400 291  0  0

تا حالا به این فکر کرده اید که پنل پیامک برای چه مشاغلی مناسب است و کدام یک از مشاغل بیشتر می‌توانند از طریق پنل پیامک جذب درآمد داشته باشند؟ اگر می خواهید به جواب این سوال برسید تا پایان این مقاله با پیام‌رسون همراه باشید.

 

 

 

پنل پیامک برای چه شغلی مناسب است ؟: 

همه ما با هرنمونه هنر و شغلی که داشته باشیم حتما مخاطب علاقه‌مند و نیازمند به آن هنر و شغل را خواهیم داشت . برای مثال اگر کسی در نواختن ساز مهارت داشته باشد و آموزش دیده باشد حتما مخاطب خود را دارد و  هستند کسانی که به نواختن ساز علاقمند باشند و برای یاد گرفتن نیاز به افرادی دارند که ساز مورد نظر آنها را بلد باشد .  پس شما برای اینکه بتوانید از راه هنر تان که نواختن ساز است  کسب درآمد داشته باشید حتماً باید بین مردم شناخته شوید .  اصلی‌ترین موضوع همین معروف شدن است  و اینکه مخاطبین هدف  شما را بشناسند و از مهارت شما در نواختن ساز مطلع شوند .

در این مرحله باید به فکر تبلیغات باشید که ما در این مقاله به شما بهترین روش تبلیغ یعنی ارسال پیامک را پیشنهاد می کنیم . ارسال پیامک از طریق پنل پیامک یکی از ساده ترین روش ها برای تبلیغ کسب و کار است و در عین سادگی پربازده نیز می باشد چرا که شما به هر شخص پیامک ارسال می کنید و از هنر و کارتان برای آنها به صورت مختصر توضیح می دهید . این گونه اگر فرد مورد نظر به نواختن ساز علاقه مند باشد حتما با شما تماس می گیرد و از جزئیات کار شما مطلع می شود . 

این یک مثال ساده در رابطه با یک شغل بود که با استفاده از پنل پیامک و ارسال پیامک می توانید هم هنر خود را معرفی کنید و هم از آن کسب درآمد داشته باشید . 

 

 

 

پیام رسون و پنل پیامک: 

در سایت سامانه پیامک شیراز مقاله هایی به ثبت  رسیده که در آن از مزایای پنل پیامک ویژه مشاغل مختلف از جمله هتل ها و یا برگزار کنندگان جشن ها یا فروشندگان گل و گیاه  و غیره نوشته شده است . در یک کلام بهتر است این را بگویم که استفاده از پنل پیامک و ارسال پیامک برای تمامی شغل ها مناسب است چرا که شما با کمترین هزینه بهترین نوع تبلیغ و پربازده ترین نوع تبلیغ را برای هنر و کسب و کار خود انتخاب کرده اید .

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید .



:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : سه شنبه 26 مرداد 1400
.

 یک مقام از کره شمالی با اشاره به رزمایش مشترک میان واشنگتن و سئول، درباره عواقبی هشدار داد که با برگزاری آن در انتظار آمریکا خواهد بود.

«ری ریونگ نام» سفیر کره شمالی در چین، در مصاحبه‌ای با گلوبال تایمز به رزمایش مشترک میان آمریکا و کره جنوبی اشاره کرد و آن را نشانه رویکرد خصمانه واشنگتن درقبال پیونگ‌یانگ دانست.
این مقام کره شمالی با بیان آنکه این رزمایش مشترک برای آمریکا عواقبی خواهد داشت، افزود: «آمریکا در نظر دارد از نیرو‌های خود استفاده کند تا کره‌شمالی را نابود کند. اقدامات این کشور تهدیدی برای ما محسوب می‌شود، آمریکا بهای این اقدامات را پرداخت خواهد کرد.»
او در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: «بدون در نظر گرفتن ابعاد رزمایش‌ها باید بگویم در کل چنین رزمایش‌هایی تمرینی جنگی یا حتی آمادگی برای جنگی اتمی است و آمریکا به دنبال آمادگی بیشتر برای انجام حملاتی پیشگیرانه در مقابل کره شمالی است.»
«ری ریونگ نام» سپس با بیان آنکه آمریکا مخالفت‌های داخلی و خارجی درباره این رزمایش‌ها را در نظر نگرفت و چنین رفتاری بیانگر آن است که آمریکا اهل مذاکره برای حل مسائل نیست و به زور متوسل می‌شود، افزود: «وضعیت کنونی دلیلی برای اثبات آن است که کره شمالی راهی درست را برای تقویت دفاع ملی خود اتخاذ کرده است.»
این دیپلمات کره شمالی در ادامه افزود: «برای برقراری صلح در شبه جزیره کره راهی به جز خروج نیرو‌ها و تجهیزات جنگی آمریکا از کره جنوبی نیست. کره شمالی به وضوع بار‌ها اعلام کرده است که اقدامات خود را براساس روش آمریکا تنظیم خواهد کرد و در صورت سختگیری، پاسخ را با سختگیری بیشتر خواهد داد. تا زمانی که آمریکا تهدید‌های خود برای کره شمالی را حفظ کند، نباید انتظار صلح و آرامش داشت.»
«ری ریونگ نام» در انتها با بیان آن‌که کره شمالی از حقوق مشروع برای دفاع از حاکمیت ملی خود در قبال تهدیدات آمریکا استفاده خواهد کرد، افزود: «سیاست آمریکا در قبال ما تغییر نکرده است و بنابراین کره شمالی سکوت نخواهد کرد و تهدید‌های آمریکا را رصد می‌کند. ما قدرت بازدارندگی خود را برای مقابله با تهدید‌های آمریکا افزایش خواهیم داد.»
این درحالی است که امروز "تونگیل سینبو" هفته‌نامه تبلیغاتی کره شمالی، در گزارشی از کره جنوبی و آمریکا خواست که در صورت تمایل به ایجاد صلح در شبه جزیره کره، مانور مشترک نظامی خود را متوقف کرده و نیرو‌های آمریکایی را از کره جنوبی خارج کنند.
این نشریه این مانور نظامی را محکوم کرد، آن را رزمایشی تحت تبانی با نیرو‌های خارجی دانست و نوشت: «این رزمایش با هدف حمله پیشگیرانه به کشور ما و آموزش مقدماتی برای شروع یک جنگ هسته‌ای انجام شده است.»



:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : شنبه 23 مرداد 1400
.

با پیام رسون در خانه بمانید

23 مرداد 1400 1  0  0

ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام کرده که در تاریخ های مشخص در خانه هایتان بمایند و قرنطینه شوید .

این خبر امروز در تمامی رسانه ها و اخبارها به طور رسمی اعلام شده است .

 

 

 

یک پیشنهاد ویژه تا دوره قرنطینه برایتان آسان و پول ساز سپری شود .
در دوران قرنطینه بهترین فرصت است که کسب و کارتان را به مردم معرفی کنید چراکه مردم در روزهای تعطیل بیشتر وقت خود را با گوشی همراه سپری می‌کنند پس اگر می‌خواهید کسب و کارتان را به مردم معرفی کنید با خرید پنل پیامک از نمایندگی پیامک شیراز شروع به ارسال پیامک تبلیغاتی کنید و خود را در اوقات فراغت مردم سهیم کنید تا  بیشتر با کسب و کار شما آشنا شوند و پس از پایان دوره قرنطینه به شما مراجعه کنند و مشتری وفادار شما شوند .

 

 

 

شما میتوانید با خرید پنل پیامک از سامانه پیامک شیراز به صورت های مختلف ارسال پیامک داشته باشید از جمله

ارسال پیامک بر اساس کد پستی

ارسال انبوه  پیامک به محله

ارسال پیامک منطقه ای

ارسال پیامک از روی نقشه 

همچنین می‌توانید با خرید اپراتور ۹۰۰۰ که در حال حاضر در تخفیف ماه محرم قرار دارد ،مشتری های بیشتری را جذب کنید چراکه اپراتور ۹۰۰۰ هم به صورت صوتی ارسال پیامک داشته هم به صورت متنی و برای عبور از بلک لیست نیازی به خدماتی شدن ندارد .

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید.



:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : شنبه 23 مرداد 1400
.

شغل پر درآمد با پیام رسون

10 مرداد 1400 561  0  0

کسب درآمد برای همه افراد بسیار مشکل شده است و اکثر خانواده‌ها برای اینکه بتوانند از مخارج زندگی بر بیایند سعی می کنند که همه افراد خانواده یک شغل داشته باشند و از آن طریق کمک خرج  خانواده شوند و یا اینکه در جستجوی شغل دوم هستند.  در این مقاله نمایندگی سامانه پیام کوتاه یک پیشنهاد ویژه برای افراد دارد که میتوانند با کمترین زحمت یک شغل پردرآمد داشته باشند .  اگر به دنبال شغل دوم هستید یا می خواهید در خانه بمانید و درآمد کسب کنید پیشنهاد می کنم تا پایان این مقاله با پیام‌رسون همراه باشید. 

 

 

 

انواع مشاغل : 

همه افرادی که درآمد دارند یا به صورت آزاد کار می‌کنند یا به صورت دولتی و خصوصی مشغول یکسری فعالیت هستند که از طریق ارائه و فروش آن خدمات صاحب درآمد میشود. 

یک وجه مشترک میان شغل های  آزاد و دولتی و خصوصی وجود دارد آن هم مخاطبی است که با خرید خدمات از  شما ، باعث میشود شما کسب درآمد داشته باشید . پس خدمات شما نیاز به تبلیغات دارد.  تبلیغات انواع مختلفی دارد مثلاً تبلیغات از طریق رسانه‌هایی همچون تلویزیون یا رادیو یا بنرهای تبلیغاتی و پخش تراکت و غیره .

اگر از درامد  بالایی برخوردار باشید منطقی است که از تبلیغات تلویزیونی استفاده کنید چرا که هزینه زیادی را باید بابت آن پرداخت کنید . اما اگر درآمد پایینی دارید باید به دنبال تبلیغاتی باشید که از تعرفه پایینی برخوردار باشد و در عین حال پر بازده هم باشد .

 

نمایندگی سامانه پیامک یک شغل پردرآمد : 

تبلیغات پیامکی یکی از شغلهایی است که شما می توانید هم به عنوان شغل اصلی و هم به عنوان شغل دوم انتخاب کنید . در سال‌های اخیر تقاضا برای سامانه پیامکی در کشور به صورت قابل توجهی رشد داشته است و انواع مختلف تجارت ها شروع به استفاده از این رسانه برای تبلیغات خود کرده اند و دلیل آن  درآمد فوق العاده اش بوده است پس بدیهی است که در چنین شرایطی نیاز به عرضه ی سامانه پیامکی بیش از پیش احساس شود . 

فعالیت در زمینۀ ارسال پیامک وقت چندانی از شما نخواهد گرفت و با گذاشتن وقت مشخصی در روز می‌توانید به تدریج کاربران خود را افزایش داده و کار خود را توسعه دهید. بنابراین حتی لازم نیست شغل اصلی خود را کنار بگذارید و به راحتی می‌توانید در کنار آن به فروش پنل‌های اس‌ام‌اس بپردازید. همچنین برای شروع هیچ نیازی به ثبت شرکت وجود ندارد و می‌توانید فعالیت خود را از منزل آغاز کنید. اما مطمئنا با پیشرفت و توسعه کار می‌توانید شرکت خود را نیز تاسیس کرده و به صورت جدی‌تر این کار را دنبال کنید.

پس اگر به دنبال یک شغل مستقل و پر درآمد هستید، راه‌ اندازی یک سامانه ارسال اس ام اس می ‌تواند یک گزینه ی مناسب برای شما باشد. 

 

 

 

پیام رسون  ارائه دهنده سامانه پیامک :

شرکت اهورا اطلس فارس با تجربه بیش از ۱۰ سال در ارائه خدمات پنل پیامکی و خطوط عمومی و اختصاصی و خدماتی و اپراتور های مختلف از جمله اپراتور ۹۰۰۰ آماده ارائه پنل پیامکی به شماست و به شما کمک می کند تا با یادگیری در فروش پنل پیامکی بتوانید به کسب و کارتان رونق ببخشید و به شما اطمینان خاطر می دهد تا رسیدن به موفقیت در کنارتان خواهد ماند چراکه تعهد پیام‌رسون به مشتریان باعث شده که اهورا اطلس فارس به عنوان بهترین سامانه پیامک شیراز شناخته شود . 

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید .



:: بازدید از این مطلب : 369
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : شنبه 16 مرداد 1400
.

 اتهام زنی های انگلیس و آمریکا علیه ایران درباره حمله به یک کشتی تحت مدیریت اسرائیلی در نزدیکی سواحل عمان ادامه دارد.

به گزارش انتخاب سنتکام، ستاد نیروهای مرکزی آمریکا، روز جمعه ۱۵ مرداد مدعی شد ایران با انجام سه حمله پهپادی این کشتی را هدف قرار داد.

سنتکام در ادامه ادعاهای بی اساس خود عنوان کرد که دو حمله اول پهپادی به کشتی در روز هفتم مرداد ناموفق بود اما حمله سوم با پهپاد انفجاری، باعث مرگ دو خدمه کشتی شد.

ستاد نیروهای مرکزی آمریکا تعیین کرده که حمله پهپادی حفره‌ای به قطر ۶ فوت (یک متر و ۸۰ سانتیمتر) در بخش کابین کاپیتان ایجاد کرد و به فضای داخلی کابین آسیب جدی رساند.

به گزارش فارس نماینده انگلیس در سازمان ملل نیز در ادامه اتهام‌پراکنی‌های بی‌سند این کشور علیه ایران هم نوا با متحدان آمریکایی مدعی شد حمله به کشتی مرسر استریت با پهپاد ساخت ایران صورت گرفته است.

صبح جمعه گروه نظامی انگلیسی موسوم به «عملیات‌های تجاری دریایی» در بیانیه‌ای کوتاه مدعی شد که یک کشتی شامگاه پنجشنبه در دریای عمان هدف قرار گرفته است. بعد از آن، وزارت دفاع انگلیس اعلام کرد که کشتی مذکور تحت مالکیت رژیم صهیونیستی بوده و در فاصله ۲۸۰ کیلومتری بندر «الدقم» هدف حمله قرار گرفته است.



:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : شنبه 16 مرداد 1400
.

هشدارهای پزشکی با سامانه پیامک پیام رسون

7 مرداد 1400 1163  0  0

این روزها همه مردم دنیا در شرایط سختی به سر میبرند و بیماری کرونا باعث شده است که اکثر مردم جهان جان خود را از دست بدهند . 

در این شرایط یادآوری اینکه مردم چه نکات بهداشتی را باید رعایت کنند خیلی ضروری است .

 

 

 

نمایندگی سامانه پیام کوتاه به مراکز بهداشتی و درمانی و همچنین وزارت بهداشت پیشنهاد میکند که با خرید پنل اس ام اس از سامانه اس ام اس نکات بهداشتی و پروتکل ها را  روزانه برای مردم به صورت پیامک ارسال کنند و مردم را از وضعیت شهرشان مطلع کنند و یا اینکه با خرید اپراتور 9000 این نکات را گوش مردم برسانند و با هشدار هر روزه و با خبر کردن مردم از وضعیت نابسامان کرونا به آنها یاداوری کنند که در خانه ماندن بهترین راه جلوگیری از شیوع این بیماری است .

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید . 



:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : سه شنبه 12 مرداد 1400
.

سجاد فتاحی، پژوهشگر حوزه حکمرانی و سیاستگذاری نکات جالبی درباره پیش‌فرض‌های سیستم حکمرانی کشور در مورد مسائل، منابع، اقتصاد و شیوه تحلیل مشکلات دارد. وی پیش‌تر و در جریان یک ارائه در مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری، وضعیت امروز ایران را این‌گونه تشریح کرده بود: «از آن‌رو که ایران سیستمی پیچیده و متشکل از دو بعد کلی محیط‌زیست و جامعه و سه رکن اساسی محیط‌زیستی، اقتصادی و اجتماعی است، پایداری ایران و هر واحد جغرافیایی - اجتماعی دیگری در گرو پایداری همزمان این سه رکن اساسی است و برای شناسایی جایگاه یک واحد جغرافیایی- سیاسی در فضای حالت پایدار باید این سه رکن اساسی را با شاخص‌هایی دقیق مورد سنجش و ارزیابی قرار دهیم.» فتاحی که روی مساله پایداری (sustainability) در ایران پژوهش‌هایی انجام داده، تلویحا معتقد است حکمرانی اقتصادی با اقداماتش نه‌تنها بخش‌های مختلف را پایدار نمی‌کند، بلکه در نتیجه روندهای کلی سیاستی خود ناپایداری کشور را نیز بیشتر می‌کند. آب هم یکی از همین بخش‌هاست که تحت روند سیاستی اشتباهی به این نقطه رسیده است.

وی در گفت‌وگو با «دنیای اقتصاد» در پاسخ به این سوال که چرا مساله آب به بحران ملی تبدیل شده است، گفت: «ایراد اصلی در حکمرانی اقتصادی است که در حال سیاستگذاری کلان و ملی است. از آنجا که منشأ مشکلات ما در این بخش نهفته، به همین دلیل با هر نوع ورودی یا در هر مساله، شاهد خروجی‌های یکسانی هستیم که آسیب‌های مشابهی را ایجاد کرده و کماکان آنها را می‌بینیم. بنابراین اصولا مساله آب خوزستان از مساله آب زاینده‌رود یا مساله آب در باقی مناطق کشور متفاوت نیست. حتی در پرونده گیلان که ظاهرا استان پرآبی است هم شواهد مشابهی می‌بینیم که نشان می‌دهند به‌گونه‌ای متفاوت از خوزستان به بحران آب در گیلان دامن زده‌ایم. ما در گیلان با «مدیریت نامناسب پسماندها» کیفیت منابع آب را از بین برده‌ایم. البته در خوزستان، هم کیفیت و هم کمیت آب را از بین برده‌ایم.»

فتاحی که مقالات متعددی در حوزه حکمرانی آب به رشته تحریر درآورده است، افزود: «در مساله بحران آب، شاهد نگاه کاملا سیاسی در بین سیاستمداران هستیم که از یک تحلیل بسیار غلط به وجود آمده است؛ تحلیلی که اولا معتقد است مثلا بحران آب را با احداث یک سد یا لوله‌کشی بیشتر یا توزیع بودجه می‌توان حل کرد. ضمن اینکه باعث می‌شود مثل پنج‌دهه اخیر کماکان بحرانی را که با آن روبه‌روییم، نادیده بگیریم که این رویکرد حاصلی جز تعمیق بحران ندارد.

باید یادمان باشد که ایرادات اساسی درون حکمرانی اقتصادی کشور وجود دارد که نتیجه‌ آن خروجی‌هایی مثل خوزستان یا اصفهان است. ایراداتی مثل تضعیف ساختاری نهاد متولی محیط‌زیست در ایران و بازگذاشتن دست وزارتخانه‌هایی مثل نیرو یا جهادکشاورزی نتیجه‌ای جز اینکه منابع آب به شکل بی‌رویه مورد دست‌اندازی قرار گیرد، نخواهد داشت. در کشوری مثل ایران که سیاست‌های توسعه‌ای به جد طبیعت را تحت فشار قرار می‌دهد، تقویت متولی محیط‌زیست اهمیت بالایی دارد، ولی در ایران در فقدان چنین بازیگری، آب بدون توجه به استانداردهای جهانی به نقاط مختلف کشور انتقال داده شد؛ مثلا آب کارون را به زاینده‌رود انتقال می‌دهند که هر دو بر اثر تحلیل یکسان از نحوه حکمرانی در کشور رو به خشکی گذاشته‌اند.»



:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : سه شنبه 12 مرداد 1400
.

از تخفیف پنل پیامک پیام رسون جا نمونی

5 مرداد 1400 3  0  0

اگر هنوز از تخفیف هیجان انگیز پیام رسون ویژه عید قربان تا عید غدیر مطلع نیستید حتما مقاله تخفیف عیدانه پیام رسون را مطالعه کنید .

 

 

 

و اگر هنوز برای خرید پنل پیامک سامانه پیام کوتاه اقدام نکرده اید هرچه زودتر برای کسب و کارتان به سایت نمایندگی سامانه پیام کوتاه مراجعه کنید و از بهترین روش تبلیغ که همان ارسال پیام کوتاه است برای کسب و کارتان استفاده کنید و از تخفیف ویژه ای که نمایندگی سامانه پیام کوتاه ویژه عید تا عید در نظر گرفته است بهره مند شوید و پنل پیامک و اپراتور مد نظرتان را ثبت کنید .

 

حهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس اینجا را کلیک کنید .



:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : سه شنبه 5 مرداد 1400
.

 

جمهوری اسلامی/بسم‌الله الرحمن الرحیم
اگر روش‌های کنونی برای مقابله با کرونا همچنان ادامه پیدا کند، نه‌تنها ایران با کرونا خداحافظی نخواهد کرد بلکه هر روز بیشتر در باتلاقی که این بیماری به وجود آورده فرو خواهد رفت.


با 6 روز تعطیلی تهران و کرج و اعلام ممنوعیت سفر به استان‌های دیگر، بگونه‌ای برخورد شد که به جای کاهش دادن ابتلائات و مرگ و میرها، آن‌ها را افزایش داده است. سفر با خودروهای سواری را ممنوع اعلام کردند ولی آنها که می‌خواستند به تفریح بروند، با هواپیما و اتوبوس و قطار به استان‌های شمالی هجوم بردند و بیش از هر زمان دیگری گیلان و مازندران را شلوغ کردند. در این استان‌ها ویلا شبی 7 میلیون تومان و خودروی سواری کرایه هر روز 4 میلیون تومان در اختیار مسافرانی که از تهران و کرج رفته بودند قرار گرفتند و گشت و گذارها در تمام 6 روز تعطیلی تهران و کرج در شمال کشور در جریان بود. جاده‌های تهران به شمال هم پرترافیک بودند و این نشان می‌دهد اعلام ممنوعیت سفر با خودروهای شخصی نیز چندان موثر نبوده. نیروی انتظامی تلاش خود را کرده ولی گویا مقررات ابلاغ شده چندان کارائی نداشته و قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا نتوانسته مانع ترددها شود. در بخش کسب و کارها نیز در تهران و کرج، مقررات تعطیلی رعایت نشد و در نتیجه چیزی تغییر نکرد. اینکه مشکل از ستاد ملی مقابله با کروناست یا از قرارگاه عملیاتی، بحثی است که خودشان باید بررسی و چاره کنند ولی آنچه در این میان مهم است اینست که روش‌های موجود برای مقابله با کرونا به جای آنکه برخوردی قاطع با این بیماری خطرناک باشد، به نوعی شوخی با کرونا تبدیل شده است.


معاون کل وزیر بهداشت و درمان هم از عدم کارائی تعطیلات 6 روزه اخیر خبر داده و گفته: «تعطیلی 6 روزه اخیر برخلاف تعطیلی‌های قبلی اگر نگوئیم مضر بوده اما هیچ فایده‌ای نداشته است. در استان تهران، البرز، قم، مازندران و گیلان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به زیر 40 درصد رسیده که کمترین میزان در سطح کشور است.»
ماجرای واکسیناسیون هم در کشور ما تاکنون چیزی شبیه شوخی بوده و اگر از این به بعد تلاش مستمری صورت نگیرد، در این زمینه نیز بسیار عقب‌مانده خواهیم بود. اکنون در بعضی کشورها که شرایط حادتر کرونائی آنها مدتی مورد تمسخر و استهزاء مسئولین کشور ما بود، در اثر گسترش واکسیناسیون، اوضاع در حال عادی شدن است ولی ما متاسفانه گرفتار موج پنجم کرونا هستیم که از امواج چهارگانه گذشته حادتر است و پزشکان و پرستاران و سایر کارکنان بیمارستان‌ها و مراکز درمانی را دچار استیصال کرده است.


می‌دانیم که دولت دوازدهم از یکطرف گرفتار محدودیت‌ها بود و از طرف دیگر از ضعف مدیریت در بخش‌هائی ازجمله وزارت بهداشت و درمان، ستاد ملی مبارزه با کرونا و قرارگاه عملیاتی آن رنج می‌برد که محصول آن محدودیت‌ها و این ضعف‌ها وضعیت خطرناک فعلی کرونا در کشور است. این دولت تا یک هفته دیگر بساط خود را جمع می‌کند و مدیریت اجرائی کشور را تحویل دولت سیزدهم می‌دهد. توصیه ما به دولت سیزدهم اینست که کرونا را جدی بگیرد و با عبرت گرفتن از تجربه ناموفق شوخی کردن با این بیماری خطرناک در هر دو زمینه اِعمال ضوابط و واکسیناسیون، راهی را در پیش بگیرد که بتواند به سرعت بر کرونا غلبه کند و این بیماری خطرناک را در کشور عزیز ایران مهار نماید.



:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : سه شنبه 5 مرداد 1400
.

 

جمهوری اسلامی/بسم‌الله الرحمن الرحیم
اگر روش‌های کنونی برای مقابله با کرونا همچنان ادامه پیدا کند، نه‌تنها ایران با کرونا خداحافظی نخواهد کرد بلکه هر روز بیشتر در باتلاقی که این بیماری به وجود آورده فرو خواهد رفت.


با 6 روز تعطیلی تهران و کرج و اعلام ممنوعیت سفر به استان‌های دیگر، بگونه‌ای برخورد شد که به جای کاهش دادن ابتلائات و مرگ و میرها، آن‌ها را افزایش داده است. سفر با خودروهای سواری را ممنوع اعلام کردند ولی آنها که می‌خواستند به تفریح بروند، با هواپیما و اتوبوس و قطار به استان‌های شمالی هجوم بردند و بیش از هر زمان دیگری گیلان و مازندران را شلوغ کردند. در این استان‌ها ویلا شبی 7 میلیون تومان و خودروی سواری کرایه هر روز 4 میلیون تومان در اختیار مسافرانی که از تهران و کرج رفته بودند قرار گرفتند و گشت و گذارها در تمام 6 روز تعطیلی تهران و کرج در شمال کشور در جریان بود. جاده‌های تهران به شمال هم پرترافیک بودند و این نشان می‌دهد اعلام ممنوعیت سفر با خودروهای شخصی نیز چندان موثر نبوده. نیروی انتظامی تلاش خود را کرده ولی گویا مقررات ابلاغ شده چندان کارائی نداشته و قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا نتوانسته مانع ترددها شود. در بخش کسب و کارها نیز در تهران و کرج، مقررات تعطیلی رعایت نشد و در نتیجه چیزی تغییر نکرد. اینکه مشکل از ستاد ملی مقابله با کروناست یا از قرارگاه عملیاتی، بحثی است که خودشان باید بررسی و چاره کنند ولی آنچه در این میان مهم است اینست که روش‌های موجود برای مقابله با کرونا به جای آنکه برخوردی قاطع با این بیماری خطرناک باشد، به نوعی شوخی با کرونا تبدیل شده است.


معاون کل وزیر بهداشت و درمان هم از عدم کارائی تعطیلات 6 روزه اخیر خبر داده و گفته: «تعطیلی 6 روزه اخیر برخلاف تعطیلی‌های قبلی اگر نگوئیم مضر بوده اما هیچ فایده‌ای نداشته است. در استان تهران، البرز، قم، مازندران و گیلان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به زیر 40 درصد رسیده که کمترین میزان در سطح کشور است.»
ماجرای واکسیناسیون هم در کشور ما تاکنون چیزی شبیه شوخی بوده و اگر از این به بعد تلاش مستمری صورت نگیرد، در این زمینه نیز بسیار عقب‌مانده خواهیم بود. اکنون در بعضی کشورها که شرایط حادتر کرونائی آنها مدتی مورد تمسخر و استهزاء مسئولین کشور ما بود، در اثر گسترش واکسیناسیون، اوضاع در حال عادی شدن است ولی ما متاسفانه گرفتار موج پنجم کرونا هستیم که از امواج چهارگانه گذشته حادتر است و پزشکان و پرستاران و سایر کارکنان بیمارستان‌ها و مراکز درمانی را دچار استیصال کرده است.


می‌دانیم که دولت دوازدهم از یکطرف گرفتار محدودیت‌ها بود و از طرف دیگر از ضعف مدیریت در بخش‌هائی ازجمله وزارت بهداشت و درمان، ستاد ملی مبارزه با کرونا و قرارگاه عملیاتی آن رنج می‌برد که محصول آن محدودیت‌ها و این ضعف‌ها وضعیت خطرناک فعلی کرونا در کشور است. این دولت تا یک هفته دیگر بساط خود را جمع می‌کند و مدیریت اجرائی کشور را تحویل دولت سیزدهم می‌دهد. توصیه ما به دولت سیزدهم اینست که کرونا را جدی بگیرد و با عبرت گرفتن از تجربه ناموفق شوخی کردن با این بیماری خطرناک در هر دو زمینه اِعمال ضوابط و واکسیناسیون، راهی را در پیش بگیرد که بتواند به سرعت بر کرونا غلبه کند و این بیماری خطرناک را در کشور عزیز ایران مهار نماید.



:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : سه شنبه 5 مرداد 1400
.

تاثیر تبلیغات پیامکی بر فروش محصول

31 تیر 1400 412  0  0

فرض کنید که صاحب کسب و کاری هستید که خدمات با کیفیت و محصولات بسیار خوبی برای عرضه با بازار دارید، اما هیچ کس محصولات و خدمات شما را نمی‌شناسد. چگونه در چنینی شرایطی می‌توانید در بازار فعالیت کنید؟

بازاریابی به شاخه های مختلفی تقسیم میشود که بدون شک تبلیغات پیامکی یکی از بهترین آن‌ها است. اهمیت تبلیغات به حدی است که در بسیاری از موارد شرکت‌های بزرگ تا بیش از 50 درصد درآمد خود را صرف هزینه‌های تبلیغاتی می‌کنند اما اگر کسی بخواهد برای بیزینس خود تبلیغات پیامکی را انتخاب کند به هیچ وجه نیاز به پرداخت هزینه های گزاف را ندارد . 

در این مقاله با پیام رسون همراه باشید چراکه میخوایم به اهمیت تبلیغات پیامکی بپردازیم .

 

رابطه مستقیم تبلیغات پیامکی با فروش بیشتر : 

برای اینکه تأثیر تبلیغات پیامکی بر فروش بیشتر محصول را بررسی کنیم، ابتدا باید اهداف تبلیغاتی را به خوبی بشناسیم. ابزارهای تبلیغاتی مانند پیامک تبلیغاتی، تبلیغات در فضای مجازی، تبلیغات چاپی و … هر یک بخشی از این اهداف را میسر می‌کنند و به این ترتیب می‌توانند تأثیر زیادی بر افزایش فروش محصولات شما داشته باشند. اهداف تبلیغاتی به طور کلی به سه دسته زیر تقسیم می‌شوند:

 

1- هدف اطلاع رسانی دهنده (آگاهی از مزیت‌های شما، معرفی شرکت و محصولات یا خدمات)

2- هدف ترغیب کننده ( تشویق مشتری به ارتباط گرفتن با شما )

3- هدف یادآوری کننده (یادآوری برند و محصول در ذهن مشتری)

 

در بررسی تأثیر تبلیغات بر فروش محصول، می‌توان هر سه مورد را هدف گرفت با این حال اهداف ترغیب کننده در اولویت هستند.تبلیغات پیامکی  یکی از معدود ابزارهای تبلیغاتی مؤثر در فروش محصول است که همه اهداف اطلاع رسانی دهنده، ترغیب کننده و یادآوری کننده را شامل می‌شود.

حال به توضیح  هریک از هدف هایی که در بالا ذکر شد میپردازیم : 

 

1- هدف از اطلاع رسانی : 

شاید اصلی‌ترین نقش تبلیغات در فروش محصولات، افزایش آگاهی از برند است که در نهایت منجر به تبدیل شدن مشتریان به خریداران وفادار خواهد شد. آگاهی از برند و آگاهی از ویژگی‌های محصولات و خدمات می‌تواند از طریق برجسته‌تر کردن مزایای آن‌ها انجام گیرید. روش‌های متعددی برای اینکار وجود دارد که نمایندگی سامانه پیام کوتاه  یکی از بهترین آن‌ها است. با استفاده ازسامانه پیام کوتاه شما می‌توانید مشتریان خود را به دسته بندی های مختلفی تقسیم کنید و برای هریک از آن‌ها به صورت اختصاصی ارسال پیامک داشته باشید . برای مثال اگر صاحب یک فروشگاه اینترنتی بزرگ با محصولات متعدد هستید، می‌توانید محصولات هر دسته را برای دسته خاصی از افراد تبلیغ کنید. این موضوع علاوه بر آگاهی از برند موجب فروش بیشتر محصولات نیز خواهد شد.

 

 

2- هدف از ترغیب کننده :

زمانیکه تعداد زیادی از افراد کسب و کار خود را شروع میکنند مسلما  مشابه آن در  بازار وجود داردو خریدار آن کالا هم وجود دارد . اما برای متقاضی و خریدار تنها آگاهی از برند و اطلاعات محصول کافی نیست و کسب و کارها باید از طریق روش‌های تبلیغاتی مشتریان خود را به خرید محصولات ترغیب کنند. می‌شود تأثیر تبلیغات بر فروش محصول را به طور واضح در شرکت‌هایی که مرتباً در حال اطلاع رسانی در مورد دلایل برتری محصولات خود در مقایسه با سایر محصولات موجود در بازار هستند، مشاهده کرد.برای مثال تبلیغاتی که اپل در رقابت با سامسونگ یا مایکروسافت برای محصولات خود در نظر گرفته است. نتیجه این تبلیغات این است که اپل به تنهایی بیش از 22 درصد بازار فروش تلفن‌های همراه جهان را در اختیار دارد.

 

3- هدف از یاداوری کردن : 

یادآوری محصولات به مشتریان سابق یکی دیگر از موارد نشان دهنده تأثیر تبلیغات بر فروش محصول است. طبق آمار شانس فروش محصولات به مشتریان سابق بیش از 1.5 برابر بیشتر از شانس فروش محصولات به مشتریان جدید است. به همین دلیل قطعاً این روش تأثیر زیادی بر رشد فروش محصولات خواهد داشت. برای مثال کسب و کارهای اینترنتی می‌توانند با استفاده از لینک  به راحتی برای مشتریان خود اطلاعات مختلف را از طریق پیامک ارسال کنند و آن‌ها را نسبت به تخفیف‌های جدید، محصولات مشابه محصولاتی که قبلاً خریدار کرده‌اند آگاه نمایند. همچنین این پیامک‌ها می‌توانند حاوی درخواست‌هایی برای تشویق به خرید مجدد از فروشگاه آنلاین هم باشد.

 

 

 

سامانه پیام کوتاه شیراز : 

در این مقاله به بررسی تأثیر تبلیغات بر فروش محصول پرداختیم. تنها تولید و فروش کالا نمی‌تواند در عصر حاضر کافی باشد، حتی اگر آن محصول از سطح کیفی بالایی برخوردار باشد بازهم لازم است تا از طرق مختلف مردم را از وجود چنین کالایی آگاه سازیم. از آنجا که امروزه بحث رقابت نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و شاهد تعدد کسب و کارهای مختلف در حوزه‌های گوناگون هستیم  می‌توان گفت تبلیغات کارآمد و هوشمندانه  عامل موفقیت در این رقابت می‌باشد. یکی از بهترین روش‌های تبلیغات مؤثر در فروش محصول، تبلیغات پیامکی است که علاوه بر کم هزینه بودن امکان استفاده از آن در انواع استراتژی‌های تبلیغاتی نیز وجود دارد. 

در همین راستا سامانه پیام کوتاه شیراز با ارائه بهترین استراتژی ها و مشاوره ها به صاحبین کسب و کار ، آنها را تا رسیدن به فروش مد نظرشان یاری و همراهی خواهد کرد .

 

جهت خرید پنل پیام کوتاه از نمایندگی سامانه پیام کوتاه اینجا را کلیک کنید . 



:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : شنبه 2 مرداد 1400
.

 سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه با انتقاد از مساله اسلام هراسی در اروپا و نیز مبارزه با مسیحیت در منطقه خاورمیانه از جامعه جهانی خواست به این مساله توجه کافی مبذول دارد.

لاوروف در گفت و گو با شبکه تلویزیونی روسیه۲۴، خاطرنشان کرد که روسیه برای مقابله با این پدیده ها (اسلام هراسی و مبارزه با مسیحیت) قصد دارد حداکثر استفاده را از کنفرانس جهانی گفت و گوهای بین مذاهب و اقوام ببرد.
لاوروف افزود: وزارت امور خارجه روسیه با همکاری کلیسای ارتدوکس روس گامهایی را برای دفاع از مسیحیان برداشته است. اما هفتمین سال است که روسیه نمی تواند سندی را در سازمان امنیت و همکاری اروپا به تصویب برساند که رای جامعه جهانی در دفاع از مسیحیان و مسلمانان در اروپا را اعلام کند.
وزیر خارجه روسیه گفت: ما نمی توانیم اعلامیه ای را در مخالفت با اسلام هراسی و مبارزه با مسیحیت به تصویب برسانیم.
لاوروف با انتقاد از رویکرد غرب در این مساله گفت: تاکنون غرب به اصطلاح روشنفکر این روند را مسکوت گذاشته است.  
رئیس دستگاه دیپلماسی روسیه ابراز امیدواری کرد که با همکاری اسقف ایلاریون رئیس اداره روابط کلیسایی خارجی کلیسای ارتدوکس روسیه بتواند نتایجی در این عرصه بدست آورد.
وی افزود: روسیه برای دستیابی به این اهداف (مقابله با اسلام هراسی و مسیحی ستیزی) مصمم است حداکثر استفاده را از کنفرانس جهانی گفت و گوهای بین مذاهب و اقوام ببرد. نشست آتی این کنفرانس در ماه می ۲۰۲۲ در سنت پترزبورگ برگزار خواهد شد.
به گفته لاوروف، موضوعات دستور کار این کنفرانس با همکاری وزارت خارجه روسیه با کلیسای ارتدوکس روس تنظیم خواهد شد.  
وزیر خارجه روسیه در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات آمریکا برای ایجاد تفرقه بین کلیساهای ارتدوکس در کشورهای مختلف اشاره کرد که تفرقه در کلیسای ارتدوکس در اوکراین و اقدامات ضد کلیسای ارتدوکس روس در اوکراین از آن جمله بود.



:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : شنبه 2 مرداد 1400
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی