.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

امام خامنه‌ای: تصویرسازی ناامیدکننده از اوضاع ایران مهم‌ترین دستور کار امروز دشمن است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید کردند: تصویرسازی غلط و منفی و ناامیدکننده از اوضاع ایران مهم‌ترین دستور کار امروز دشمن است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه، 25 مهر) در دیدار با بیش از دو هزار نفر از نخبگان جوان و استعدادهای برتر علمی، تلاش و فعالیت ده‌ها هزار نخبه در سراسر ایران را ترسیم‌کننده تصویری امیدبخش و واقعی از کشور خواندند و با اشاره به نقش و تأثیرگذاری نخبگان جوان در برنامه‌ریزی صحیح برای آینده، پیشرفت علمی ایران و جلو بردن مرزهای دانش بشری، «تعامل متقابل، دوجانبه و جدی‌تر نخبگان و نظام، مراقبت هوشمندانه و استفاده صحیح از گنجینه نیروی انسانیِ نخبه و تقویت هویت ملی و آرمان‌خواهی در مجموعه نخبگان کشور» را ضروری خواندند و تأکید کردند: تصویرسازی غلط و منفی و ناامیدکننده از اوضاع ایران مهم‌ترین دستور کار امروز دشمن است اما به‌فضل الهی تصویر واقعی کشور در مجموع، نقطه مقابل تصویرسازی نظام سلطه است.

رهبر انقلاب اسلامی در ابتدای سخنان خود، دیدار با نخبگان جوان را امیدبخش و شادی‌آفرین خواندند و با اشاره به سخنان تعدادی از جوانان نخبه گفتند: این مطالب عمدتاً بسیار متین و متقن و کاملاً مورد تأیید بنده بود و مسئولان محترم باید با جدیت آنها را پیگیری کنند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای با اشاره به تأثیرگذاری ملی و فراملی نخبگان از زوایای مختلف افزودند: وجود دهها هزار نخبه، از یک منظر، نشانگرِ «تصویر صحیح و واقعی از کشور» و مایه خرسندی و احساس امید است، ضمن آنکه با بهره‌مندی از نخبگان قطعاً چارچوبهای برنامه‌ریزی برای مسائل کشور باید ارتقاء یابد و از دیدگاههای آنان استفاده شود.

ایشان خاطرنشان کردند: از نظرات نخبگان جوان، فعال، دلسوز و بانشاط و پای کار در بخش‌های مختلف از جمله نفت، استفاده و برای تبدیل اقتصاد نفتی به اقتصاد مستقل و دانش‌پایه و اقتصاد مقاومتی، برنامه‌ریزی شود.

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به تأثیر نخبگان در «پیشرفت علمی کشور» گفتند: بهره‌گیری صحیح و مناسب از دانش و توانایی‌های نخبگان موجب پیشرفت علم در کشور و در نتیجه رسیدن به موضع عزت و اقتدار و کاهش آسیب‌پذیری‌ها خواهد شد.

حضرت آیت الله خامنه‌ای تأکید کردند: اگر از لحاظ علمی پیشرفت کنیم، تهدید دشمنانِ تمدنی و سیاسی و اقتصادی ما دائمی نخواهد بود و کاهش خواهد یافت.

ایشان یکی دیگر از عرصه‌های تأثیرگذاری نخبگان کشور را «ایفای نقش در شکستن مرزهای جهانیِ دانش» دانستند و افزودند: در قرون اخیر، سهم ما در جلو بردن مرزهای دانش بسیار کم بوده است و باید با استفاده از ظرفیت بالای نخبگان جوان کشور، مرزهای اکتشاف و دانش جهانی را توسعه دهیم.

حضرت آیت الله خامنه‌ای گفتند: جوانان باید با مطالعه تاریخ، از دوران تلخ 200ساله قبل از پیروزی انقلاب اسلامی که به‌دلیل بی‌اعتنایی به استعدادها و نخبگان، کشور دچار عقب‌ماندگی شد، مطلع شوند و قدر دوران کنونی را بدانند.

ایشان با تأکید بر اینکه در دوران قاجار و پهلوی، ایران یکی از عقب‌مانده‌ترین کشورها از لحاظ دانش روز بود، افزودند: در حالی که جمعیت ایران حدود یک درصد جمعیت جهان است، سهم ما در تولید علم در دوران پهلوی، یک‌دهم درصد بود اما اکنون سهم ایران در تولید علم در دنیا به حدود دو درصد رسیده است که به این حد نیز نباید قانع بود.

رهبر انقلاب اسلامی به یک نمونه دیگر از بی‌اعتنایی به علم و دانش در دوران پهلوی اشاره کردند و گفتند: از زمان تأسیس دانشگاه تهران به‌عنوان اولین دانشگاه کشور در سال 1313 تا سال 1357 که چهل و چهار سال می‌شود، تعداد دانشجویان کل کشور، 150 هزار نفر بود اما اکنون که چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد، تعداد دانشجویان کشور بیش از چهار میلیون نفر است.

حضرت آیت الله خامنه‌ای با تأکید بر اینکه چنین مقایسه‌هایی، تفاوت دو حکومت و دو نظام را به‌روشنی نشان می‌دهد، خاطرنشان کردند: علت عمده عقب‌ماندگیِ علمی و اخلاقی و سیاسی کشور در آن دوران تاریک، وجود حکمرانان بی‌کفایت، دنیاطلب، وابسته و بی‌عرضه بود که در مقابل ملت تکبر می‌فروختند و به‌فکر مصالح آنان نبودند اما در مقابل بیگانه تا کمر خم می‌شدند.

ایشان تأکید کردند: همه ما باید به‌دلیل رهایی از آن دوران تلخ و پیشرفتهای کنونی، سپاسگزار نظام جمهوری اسلامی و امام بزرگوار باشیم.

رهبر انقلاب اسلامی سپس چند توصیه در خصوص نخبگان بیان کردند.

اولین توصیه ایشان «لزوم تعامل دوجانبه میان نخبگان و نظام مدیریت کشور» بود که در این زمینه گفتند: از یک طرف مسئولان باید جدی‌تر به‌دنبال تعامل با نخبگان و ارائه خدمات و رفع موانع کار آنان باشند و از طرف دیگر نخبگان نیز باید همه ظرفیت های خود را در اختیار پیشرفت کشور قرار دهند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای منابع انسانی خوب و نخبه متحرک و پیش‌رونده را یک گنجینه و ثروت عظیم خواندند و تأکید کردند: این ثروت همانند هر گنجینه دیگری در معرض طمع و چپاول نظام سلطه است تا ضمن آنکه از این ثروت برای خود بهره می‌برد، درخصوص علم و فناوری یعنی داشته‌های ثروت‌آفرین و قدرت‌آفرین نیز انحصار ایجاد کند.

ایشان «حذف فیزیکی نخبگان» را یکی از روشهای نظام سلطه برای خارج کردن این گنجینه از چنگ ملتها برشمردند و با اشاره به ترور دانشمندان هسته‌ای کشور گفتند: علاوه بر حذف فیزیکی، «امحاء فرهنگی و یا مشغول کردن نخبگان به امور دیگر»، از دیگر روشهای نظام سلطه برای گرفتن این ثروت عظیم کشور است، بنابراین مسئولان و نخبگان باید هوشیار و مراقب باشند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای، راه مقابله با فریب‌های نظام سلطه برای مجموعه نخبگی کشور را «تقویت هویت ملی و آرمانخواهی در میان نخبگان» دانستند و خاطرنشان کردند: جوان نخبه ما باید به ایرانی و مسلمان بودن، هویت ملی، آرمانها و تاریخ بسیار شرافتمندانه خود افتخار کند.

ایشان تأکید کردند: یکی از برنامه‌های دشمن، آرمان‌زدایی و هویت‌زدایی است که همه باید مراقب و متوجه این نقطه تهاجم باشند.

یکی دیگر از توصیه‌های رهبر انقلاب اسلامی به نخبگان، «مراقبت برای غافل نشدن از مسئولیتهای خود در قبال مردم و مسائل مهم کشور» بود.

حضرت آیت الله خامنه‌ای گفتند: نخبه نباید در فضای تخصصی خود غرق شود و به مسائل جامعه همچون «استقلال، عدالت، پیشرفت و آسیب‌های اجتماعی» اعتنایی نداشته باشد.

ایشان خطاب به نخبگان تأکید کردند: اگر شما نخبگی را در زیر پرچم «عدالتخواهی و استقلال و هویت ملی» انجام دهید، قطعاً ارزش آن بیشتر خواهد بود.

حضرت آیت الله خامنه‌ای با اشاره به جنگ تحمیلی اقتصادی، سیاسی و امنیتی علیه ایران عزیز افزودند: یک نخبه نمی‌تواند به این جنگ بی‌تفاوت باشد.

رهبر انقلاب اسلامی با تشبیه جنگ تبلیغاتی و رسانه‌ای بسیار شدید دشمن به جنگ تحمیلی افزودند: امکانات تبلیغاتی ما مانند اوایل دفاع مقدس، اندک است اما همان‌گونه که در آن نبرد پیروز شدیم، به‌فضل الهی در این جنگ هم بدون تردید پیروز خواهیم شد.

ایشان «تصویرسازی غلط» را مهمترین کار امروز دشمن برای اغوای افکار عمومی جهان و ایران برشمردند و خاطرنشان کردند: نخبه جوان ما باید در این رویارویی سنگین، وظیفه خود را برای پیروزی و سرافرازی ایران انجام دهد.

حضرت آیت الله خامنه‌ای در جمع‌بندی این بخش از سخنانشان این دستور کار را برای نخبگان جوان ترسیم کردند: «تلاش علمی زیر پرچم عدالتخواهی، انحصارشکنی، ستم‌ستیزی و حساسیت و رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم».

رهبر انقلاب اسلامی همچنین در بیان چند نکته درباره بنیاد نخبگان، ضمن تشکر از زحمات بنیاد، کار و تلاش شبانه‌روزی را به مسئولان آن توصیه مؤکد کردند و افزودند: در شناسایی، جذب، هدایت، ساماندهی، شنیدن سخن نخبگان و درمان کردن دردهای آنان شب و روز نشناسید.

«پرهیز از روزمرگی همراه با ابتکار دائم و نوسازی روشها در بخشی که هدایت نخبگان را در بنیاد برعهده دارد»، «برنامه‌ریزی دقیق و صحیح برای فعالیتهای هویت‌بخش»، «استفاده از دفتر نمایندگی رهبری در دانشگاهها»، «استفاده از شرکتهای دانش‌بنیان و مراقبت درباره تنزل نیافتن ضوابط این شرکتها» از دیگر توصیه‌های رهبر انقلاب به مسئولان بنیاد نخبگان بود.

ایشان همچنین استفاده از نخبگان در چیدمان مدیریتهای میانی کشور را مهم خواندند و افزودند: ممکن است جوانان نخبه تجربه سطوح اول مدیریتی را نداشته باشند اما سطح مدیریتهای میانی حتماً به جوانان نخبه نیاز دارد.

حضرت آیت الله خامنه‌ای در بخش دیگری از سخنانشان با رد تصوری که دانشگاهها را در خدمت مسائل کشور نمی‌داند، خاطرنشان کردند: در چهار دهه اخیر جوانان دانشگاهی در صنایع مهم کشور نقش اول داشته‌اند.

ایشان «هوافضا»، «علوم زیستی»، «سدسازی»، «صنعت دفاعی»، «صنعت هسته‌ای در ابعاد گوناگون آن»، «سلولهای بنیادی»، «زیست‌فناوری» و «ساخت داروهای نوترکیب» را از جمله عرصه‌ها و صنایعی برشمردند که دانشگاهها در شکل‌گیری و پیشرفت آنها نقش ارزنده‌ای داشته‌اند.

رهبر انقلاب اسلامی در عین حال افزودند: البته در کار دانشگاهها نقص‌های زیادی وجود دارد که باید رفع شود و نخبگان جوان نیز امروز برخی از آنها را بیان کردند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای دانشگاهها را به «اهتمام به پژوهش» در همه سطوح فراخواندند و افزودند: ارتباط متقابل و پرمنفعت دانشگاه با صنعت جدی‌تر گرفته شود.

رهبر انقلاب در همین زمینه خاطرنشان کردند: با گسترش ارتباط با صنعت و شناسایی نیازها به‌گونه‌ای عمل کنید که همانند برخی از کشورها، هر پایان‌نامه دانشجویی یک حامی از بخش خصوصی یا دولتی داشته باشد.

«ضرورت به‌روزرسانی نقشه جامع علمی» پس از 9 سال از تدوین آن و لحاظ کردن مسائل جدید در این نقشه، نکته دیگر ایشان خطاب به مسئولان بود.

حضرت آیت الله خامنه‌ای همچنین با تأکید بر «ضرورت ارتباط علمی با کشورهایی که در مسیر رشد جهشی قرار دارند»، افزودند: این‌گونه کشورها عمدتاً در آسیا هستند، بنابراین باید نگاهمان به شرق باشد نه به غرب، ضمن اینکه نگاه به غرب و اروپا جز معطل ماندن، منت کشیدن و کوچک شدن فایده‌ای ندارد.

رهبر انقلاب با تأکید بر تعامل دانشگاهها با دولت برای شناخت نیازها و اولویتها، از اقدام گروههای مختلف اساتید دانشگاهی و صاحب‌نظران از جمله اساتید بسیجی در نوشتن نامه به مسئولان و ارائه راه‌حل مشکلات اقتصادی ابراز مسرت کردند و افزودند: نمی‌دانیم دولت چقدر به این راه‌حلها عمل می‌کند اما احساس مسئولیت اساتید و همچنین نخبگان جوان و خوشفکر در قبال مشکلات کشور بسیار خرسندکننده است.

حضرت آیت الله خامنه‌ای در پایان سخنانشان بار دیگر به تلاش پرحجم دشمن برای تصویرسازی منفی از اوضاع ایران اشاره کردند و افزودند: نوسانات ارزی و مشکلات معیشتی وجود دارد اما در مجموع تصویر واقعی کشور، به‌کوری چشم دشمنان، عکس تصویری است که بیگانگان سلطه‌طلب از ایران عزیز ترسیم می‌کنند.

پیش از سخنان رهبر انقلاب اسلامی، دکتر ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور و دکتر غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گزارش‌هایی از شرایط علمی کشور و نخبگان بیان کردند.

همچنین 11 تن از نخبگان و استعدادهای برتر علمی کشور به بیان دغدغه و دیدگاههای خود در مسائل مختلف علمی، پژوهشی، مدیریتی و فناوری پرداختند.

آقایان:
ــ  مصطفی زمانیان، مؤسس شرکت دانش‌بنیان در زمینه تدوین سندهای راهبردی

ــ  سید ابوالفضل میررضی، دارنده مدال نقره المپیاد ادبیات

ــ  مصطفی اسماعیلی شایان، دانشجوی دکترای مهندسی انرژی‌های تجدیدپذیر

ــ  احمد آبنیکی، دانشجوی مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی شریف

ــ امین جهان‌بخشی، دانشجوی پسادکترا و عضو بنیاد ملی نخبگان

ــ علی نظامی، دارنده مدال نقره المپیاد فیزیک کشوری

و خانم‌ها:

ــ  الهام حیدری، برگزیده جایزه دکتر کاظمی آشتیانی

ــ  سارا محمدی، نفر برتر مسابقات جهانی ریاضی و المپیاد زیست‌شناسی

ــ  منصوره نادری‌پور، برنده جایزه بنیاد ملی نخبگان

ــ  نکو پناهی، دارنده مدال طلایی المپیاد شیمی

ــ  زینب اکبری، دانشجوی نمونه کشوری و دارنده مدال نقره المپیاد دانش‌آموزی

این نکات و محورها را مورد تأکید قرار دادند:

ــ لزوم حضور جوانان نخبه در عرصه تصمیم‌گیری و مدیریت کشور

ــ لزوم تدوین برنامه راهبردی و نظام‌نامه عالمانه در حوزه تربیت غیررسمی

ــ انتقاد از تحول صوری و برخورد دستوری با مقوله تحول در علوم انسانی

ــ اهمیت توجه مسئولان به نخبگان در آموزش و پرورش و هموار کردن مسیر فعالیت آنان

ــ پژوهش‌ها و پایان‌نامه‌های دانشگاهی باید در خدمت نیازهای کشور و بهتر شدن زندگی مردم باشد

ــ توجه به این نکته که ایجاد درآمد ملی و اشتغال نیازمند رونق تولید و بهره‌وری است

ــ انتقاد از کمبود بودجه برای اجرای پروژه‌های تحقیقاتی و پژوهشی

ــ لزوم توسعه امکانات مراکز درمانی در حاشیه شهرها

ــ انتقاد از استفاده نکردن از فناوری‌های مجازی برای حل مشکلات کشور

ــ لزوم مراقبت از زبان فارسی و پرهیز از کم‌توجهی رسانه‌ای در حوزه زبان فارسی.

در پایان این دیدار، نماز ظهر و عصر به‌امامت رهبر انقلاب اسلامی اقامه شد.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : دو شنبه 30 مهر 1397
.

آمیرزا

 

 

 

*پنل اس ام اس شیراز ** پنل پیامک *

*نمایندگی پنل پیامک شیراز ** پیامک صوتی *

 

 

این روزها  بازی های جذاب رقابتی وپرچالش در فروشگاه های نرم افزار به وفور دیده میشوند وعمده مراجعه

کنندگان قشر جوان هستند. جالب اینجاست که  هرکی بازی رو نصب کرده بعد چند تا مرحله بازی

کردن و آشنا شدن به فضا و سبک بازی ناخواسته ساعتها وقتش را با بازی میگذرونه وگذشت ساعتها را احساس

نمیکند.

*پنل نمایندگی شیراز*

 

یکی از این بازی ها که درمدت زمان خیلی کم رکوردار نصب در بین بازی های قبل از خود ومشابه را پیدا کرده است

بازی امیرزا ست که در عین راحتی و سادگی جدا خیلی قشنگ کاربر رو به چالش میکشه و استاد بازی با کلمات

است هرچند تو مرحله هاش در این بازی جدید هیچگونه خلاقیتی  بکار برده نشده ولی به خاطر استفاده فوق العاده

از معانی نهفته در  حروف ایرانی و معماهای مختلف ، توانسته جذاب ترین عناوین بازی ایرانی با بیشترین درخواست و 

نصب بازی  را به خودش اختصاص بده.

 

پنل اس ام اس * نمایندگی پنل پیامک * پنل پیامک شیراز * نمایندگی پیامک صوتی

 

حالا با تمام این مسائل گرافیک و انیمیشن متناسب با فرهنگ داخلی و موسیقی قشنگش  را هم در نظر بگیرید

متوجه میشید که هرچند برای ساختش از مدل های قبل و قدیمی کپی برداری شده ولی خداییش از تمام بازیهای

قبل خودش باحال تر و جذاب تر ساخته شده است.

 

اپراتور صوتی پیامرسان *پنل پیامک صوتی * نمایندگی پنل پیامک صوتی

پنل اس ام اس پیام رسون * پنل اس ام اس صوتی * اپراتور پنل پیامک

 

           این مسئله به همراه رابط کاربری خوب بازی، طراحی زیبای کاراکترها و توجه به جزییات موجب گشته تا از

لحاظ دیداری بازیکن یک تجربه خوب و متنوع  را پشت سر بگذارد وتا ساعت ها درباره بازی حرف بزنه و شوق وذوق

بازی کردنش رو باد همه به اشتراک بگذاره.

 

جوابهای آمیرزا رو از لینک زیر میتونید دانلود کنید.

 

https://bit.ly/2NLalNQ

 

شرکت تک رایان سپهر خاورمیانه

 



:: برچسب‌ها: تبلیغات صوتی , پیامک صوتی , بازاریابی پیامکی , پنل اس ام اس , بازاریابی اس ام اسی , کلمات کلیدی , 50001400 , سرویس پیام کوتاه , پنل پیامک , پنل پیامک پیام رسون , نمایندگی پیامک , نمایندگی پیامک پیام رسون , پنل اس ام اس شیراز , پنل پیامک شیراز , پنل کاربری پیامک , پنل نمایندگی پیامک ,
:: بازدید از این مطلب : 282
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : یک شنبه 29 مهر 1397
.

پایان 36 سال چشم انتظاری و فراق

 

پایان 36 فراق خانواده شهید با پیکر مطهر او بدون حضور پدر و مادر در جمع خواهران و برادران در معراج شهدا برگزار شد. پدر سال‌های خیلی دور و قبل از شهادت پسر از دنیا رفته بود، مادر نیز، 14 سال پیش در چشم انتظاری بازگشت پسرش، از دنیا رفته بود. بسیجی شهید تازه شناسایی شده دوران دفاع مقدس، شهید «فرمانعلی قربانی» فرزند صفرعلی در 12 فروردین ماه سال 1339 در شهرستان خدابنده به دنیا آمده بود. او توسط لشکر 27 محمد رسول الله(ص) و از شهرستان اسلامشهر به جبهه اعزام شده و در سال 61 در عملیات مسلم ابن عقیل و در منطقه سومار به شهادت رسیده بود و در شمار شهدای مفقودالاثر قرار گرفت که طی عملیات تفحص کشف و توسط پلاک هویت شناسایی شد. پیکر مطهر این شهید 22 ساله در منطقه ماند و در شمار شهدای مفقودالاثر قرار گرفت و بعد از گذشت 36 سال طی عملات تفحص کشف و توسط پلاک هویت شناسایی شد.

«زیور قربانی» خواهر شهید تازه شناسایی شده دوران دفاع مقدس شهید «فرمانعلی قربانی» می‌گوید:«ما دو خواهر و سه برادر بودیم و شهید دومین فرزند خانواده بود. شهید قبل از شهادت، چندین مرتبه به جبهه رفته بود. پدرم فوت کرده بود و برادرم از مادرم رضایت گرفت که مادرم گفته بود راضی هستم، برو خدا پشت و پناهت. یادم می‌آید که بعد از آزادی خرمشهر به منزل آمد و از خوشحالی شیرینی پخش می‌کرد.»

خواهر شهید تازه شناسایی شده دوران دفاع مقدس شهید «فرمانعلی قربانی» می‌گوید: خیلی دلتنگ برادرم بودم و همیشه به نیابت از برادرم بر سر مزار شهدای گمنام می‌رفتم و با هر قدمی می‌گفتم شاید یکی از این‌ها که اینجا خوابیده، برادرم باشد.

وصیت نامه را خودم خواندم

خواهر شهید که زمان شهادت برادرش، تنها 9 سال داشته است، درباره آخرین مرتبه‌ای که شهید را بدرقه کرده بودند، چنین می‌گوید: «روز 16 ماه مبارک رمضان بود که می‌خواست دوباره به جبهه برگردد که من و مادر و برادرم بدرقه‌اش کردیم و در عملیات مسلم ابن عقیل منطقه سومار به شهادت رسیده بود. همرزمانش شهادت او را به برادرم اطلاع داده بودند.»

خواهر ، وصیت برادرش را این چنین روایت می‌کند: «وقتی ساک برادرم را برگرداندند، درب را باز کردیم و وصیت نامه را خودم خواندم. اینطور وصیت کرده بود که: اگر شهید شدم سر مزارم گریه نکنید که دشمنان شاد شوند، حجاب را رعایت کنید. شهادت افتخار ما است و باید از سرزمین خود دفاع کنیم و اجازه ندهیم که دشمن خاک ما را بگیرد، اینجا وطن ما است.»

مادری که با چشم انتظاری از دنیا رفت.

خواهر شهید تازه شناسایی شده از دلتنگی‌های مادرش که 14 سال پیش فوت کرده بود، می‌گوید:«مادرم 22 سال چشم به در بود و منتظر پسرش بود. همیشه می‌گفت اگر خودت نمی‌آیی، پیکرت بیایید تا آن را بو کنم. چون بیمار بود گاهی اوقات به تشییع پیکر شهدای گمنام می‌رفت.»

خواهری که 36 سال در فراغ برادر بوده، خود را با رفتن بر سر مزار شهدای گمنام آرام می‌کرده است و می‌گوید: «خیلی دلتنگ برادرم بودم و همیشه به نیابت از برادرم بر سر مزار شهدای گمنام می‌رفتم و با هر قدمی که می‌زدم، می‌گفتم شاید یکی از این‌ها که اینجا خوابیده است برادرم باشد. به آن‌ها می‌گفتم برای شما فاتحه می‌خوانم و فکر کنید که من هم خواهرتان هستم.»

حاجت روا شده شهدای گمنام

این خواهر شهید که حاجت گرفته همین شهدای گمنام است، درباره حاجت روایی خود می‌گوید: «حدود دو هفته پیش بود که به یکی از شهرهای شمالی رفته بودیم که همسرم کنار یک پارک که مزار شهدای گمنام در آنجا بود نگه داشت تا به زیارت آن‌ها بروم. شهدا 20 و 24 ساله بودند. به آن‌ها گفتم نمی‌دانم شما خواهر و برادر دارید یا نه، من را دعا کنید و به برادرم رسیدگی کنید و بگویید که برگردد، 36 سال صبر خیلی سخت است و یک عمر گذشته است.»

قربانی لحظه شنیدن بازگشت پیکر برادرش را چنین روایت می‌کند: «روز دوشنبه هفته گذشته بود که بعد از اینکه مهمان‌هایم رفتند همسرم با دخترم تماس گرفت. من همانطور داشتم به دخترم نگاه می‌کردم که چه اتفاقی افتاده است که گفت مامان 36 سال انتظار چه چیزی را می‌کشیدی؟ گفتم انتظار برگشت دایی‌ات را می‌کشیدم و چشمم به در بود که گفت آمده. همان جا نشستم و خدا را شکر کردم و گفتم دایی‌ات خوش آمده است و من افتخار می‌کنم که خواهر شهید هستم.»

با بغل کردن پیکر برادرم، سبک شدم

خواهر شهید قربانی از زمزمه‌های خود در لحظه دیدار و بغل گرفتن پیکر برادرش می‌گوید: «برادرم وصیت کرده بود که گریه نکنم اما نتوانستم. وقتی پیکر برادرم را بغل کردم، خیلی سبک شدم که بیان کردنش سخت است. روز دوشنبه قبل از خبر بازگشت، خواب دیده بوده بودم که یک بچه کوچک بغلم داده بودند که حکمتش را نمی‌دانستم تا اینکه امروز پیکر برادرم را بغل کردم. آن لحظه یاد حرف‌های او افتادم که می‌گفت حجاب تو سلاح ما است و مواظب حجابت باش و اشک نریز.»

 

 



:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : شنبه 28 مهر 1397
.

با فعال شدن کارت سوخت ، بنزین "دو نرخی" می‌شود.

 

عضو کمیسیون انرژی مجلس میزان سهمیه و نرخ بنزین با کارت سوخت را تشریح کرد.

 

هدایت‌الله خادمی عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اخبار منتشر شده مبنی بر احیا کارت سوخت، اظهار داشت: احتمالا سامانه هوشمند کارت سوخت ظرف چند ماه آینده فعال می‌شود.

وی افزود: با استفاده از سامانه هوشمند کارت سوخت هم مصرف بنزین مدیریت و کاهش یافت و هم از طرف دیگر جلوی قاچاق سوخت گرفته شد و در نتیجه واردات بنزین نیز کاهش یافته بود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با تاکید بر اینکه با توجه به شرایط به وجود آمده و شدت افزایش مصرف بنزین احیای کارت سوخت پیش‌بینی می‌شد، تصریح کرد: با فعال شدن سامانه کارت سوخت، قیمت بنزین 2 نرخی می‌شود و یک نرخ بنزین (قیمت فعلی) و با سهمیه مشخص عرضه می‌شود و یک نرخ نیز با قیمت آزاد در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد.

خادمی درباره قیمت هر یک از نرخ‌های بنزین گفت: نرخ سهمیه‌ای با قیمت فعلی یعنی هزار تومان و با کارت سوخت در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد.

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس درباره قیمت بنزین آزاد (نرخ دوم) اظهار داشت: با توجه به اینکه حداقل‌ها برای نیاز مردم با کارت سوخت تامین می شود، بنابراین دست دولت برای قیمت‌گذاری نرخ دوم باز است که براساس شنیده‌ها احتمالا نرخ دوم 30 الی 40 درصد نسبت به نرخ اول بیشتر است و در حدود هزار و چهارصد تومان عرضه می‌شود.

خادمی درباره میزان سهمیه بنزین هر خودرو گفت: تصمیم قطعی در این باره اتخاذ نشده است، اما بار گذشته برای هر خودرو 70 لیتر بنزین در نظر گرفته شده بود که احتمالا این بار هم به همان میزان باشد؛ البته میزان سهمیه برای خودرو‌های تاکسی و سهمیه آژانس‌ها متفاوت خواهد بود که با هماهنگی با دستگاه‌های ذیربط میزان سهمیه آنها هم مشخص می‌شود.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : جمعه 27 مهر 1397
.

اندیشکده‌های آمریکایی به حضور ایران در میان ۱۰ قدرت برتر دنیا اعتراف کردند.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه چندی پیش اندیشکده‌های آمریکایی ایران را جزو  ۱۰ کشور برتر قدرتمند آینده دانستند گفت: ما توانستیم در برابر جهان صهیونیست مستکبر بایستیم.

سردار سرتیپ محمدحسین سپهر صبح امروز در مراسم افتتاحیه نشست سراسری هیئت‌های اندیشه‌ورز سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور که در هتل امامت مشهد برگزار شد اظهار داشت: این فرمان مقام معظم رهبری است که در تمام اجزا و ارکان بسیج باید هیئت‌های اندیشه‌ورزی برای یک ماموریت بزرگ انقلابی و دینی و عبور از چالش‌ها و شرایط خطیر جامعه داشته باشیم که در این راستا نیاز به استفاده از خرد جمعی که مبانی قرآنی داشته باشد داریم و سازمان بسیج مستضعفین که بستر تحقق تمدن و جامعه اسلامی است احتیاج به خرد جمعی و اندیشه‌های جدید و انقلابی داریم.

وی افزود: در رزمایش 100 هزار نفری 12 مهرماه دال مرکزی فرمایشات رهبری عبور از تحریم‌ها برای سیلیزدن به آمریکا، ایستادگی، مقاومت و پیمودن راه امام و شهدا بود بنابراین براساس خطابی که ایشان برای آحاد و متخصصین بسیج داشتند عبور از شرایط تحریم یکی از بزرگترین تکالیفی است که برعهده ما گذاشتند که در این میان مسئولیت بسیج اصناف و بازاریان در بحث بازار و تولید ثروت تکلیف بزرگی است.  

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: ایشان فرمودند مسیر انقلاب باید به تمدن نوین اسلامی ختم شود و این شدنی است و باید باور کنیم که ما پایه‌گذار تمدن نوین اسلامی هستیم البته شاید برخی از مسئولان یا نخبگان از نیمه خالی لیوان در بیانات خود می‌گویند اما امروز آمریکایی‌ها و استکبار صهیونیستی مسیحی و یهودی به دنبال ایجاد موانع بر سر راه انقلاب است به منزله افزایش و اعتلای اقتدار همه جانبه ما است.

سپهر با بیان اینکه چندی پیش اندیشکده‌های آمریکایی ایران را جزو  10 کشور برتر قدرتمند آینده دانستند عنوان کرد: ما توانستیم در برابر جهان صهیونیست مستکبر بایستیم. چند نفر را در اهواز به شهادت رساندند اما اراده‌ای که تصمیم گرفت 700 کیلومتر آن طرف‌تر موشک به قلب دشمن بزند قیمت ندارد و برترین رهبران جهانی به این اراده احسن می‌گویند.

وی خاطرنشان کرد: اراده دنیا بر این بود که ما در جبهه مقاومت شکست می‌خوریم اما اراده مقام معظم رهبری بر این بود که ما به فضل خدا پیروزیم و یقین بر پیروزی داشتند و شد بنابراین اینکه ایشان امروز می‌فرمایند ما تمدن نوین اسلامی را پایه‌گذاری خواهیم کرد نیز شدنی است و برآورد 10 مرکز و اندیشکده امنیتی، سیاسی، دانشگاهی و اقتصادی آمریکایی است که می‌گوید که ما شاهد فروپاشی آمریکا خواهیم بود.

سپهر تصریح کرد: براساس اسناد اندیشکده‌های آمریکایی راهکارهای آمریکا شامل فشار نظامی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی است که در بخش نظامی و امنیتی شکست خورده‌اند ما مقتدر هستیم و اراده می‌کنیم و در برابر تهدیدات می‌ایستیم اما در بخش اقتصادی و نرم بیشترین تهدید را داریم فشارهای اصلی آنها بر حاکمیت دینی  و سپاه پاسداران و بسیج است به طوری که همین دیروز 22 شرکت ما را تحریم کردند.

وی با بیان اینکه آنها می‌دانند حاکمیت دینی، سپاه پاسداران و بسیج نقش اساسی در تداوم انقلاب دارد گفت: پس از انقلاب آمریکایی‌ها در هر جایی که جنگی را شروع کردند شکست خوردند در یمن نیز قطعا  شکست می‌خورند.  لذا درصدد هستند راهبردهای مذاکره برای اصلاح برجام، گفت‌وگو درباره تحولات منطقه و توانمندی‌های نظامی ایران به ویژه موشکی را به نتیجه برسانند.

وی خاطرنشان کرد: ما امروز نیاز داریم با انسجامی که مقام معظم رهبری توقع و انتظار دارند به جنگ دشمن برویم و حجم زیادی مطالبه‌گری از دولت و دستگاه حاکمیتی می‌کنیم چرا که ما توانمندی‌های متعددی داریم که طرح‌های جهادی انقلابی قابل اجرا و گره‌گشایی است و در سطح رسانه‌ها مطالبه را طرح کردیم برای مثال طرح حمایت از کالای ایرانی ما با مشکلات و سختی‌هایی روبه‌رو است اما طرحی علمی، تجربی و شدنی است.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: خدمت‌رسانی جهادی سبب افزایش امید و نشاط، کاهش محرومیت، توازن در توسعه و غیره می‌شود  اما گره اصلی اقتصاد ما را باز نمی‌کند باید چند طرح بزرگ در بخش‌های مختلف نظیر آب انرژی امنیت غذایی تولید و حمایت از کالای ایرانی ارائه دهیم و  می‌خواهیم از طرح‌های خود دفاع کنیم و کوتاه نمی‌آییم. شما نیز در هیئت‌های اندیشه‌ورز نظرات خود را بدهید چرا که ظرفیت‌های بسیج باید با همدیگر هم‌افزا شود اگر بسیج اصناف قرار است کاری انجام دهد باید بسیج اساتید، دانشجویان، کشاورزی و غیره نیز بخشی از کار را برعهده گیرند. در واقع به یک بسته جامع پیشرانه اقتصادی، عمرانی، خدماتی و غیره در کشور نیاز داریم که بسیج توانمندی آن را دارد.

سپهر با تاکید بر اینکه دولت را باید تقویت کرد گفت: ما شرعا اجازه تضعیف دولت را نداریم و در مقام اعتقادی و اجرایی ما نیست که دولت را تضعیف کنیم البته انتقاد و مطالبه‌گری را انجام می‌دهیم.  

وی ادامه داد: ما در جلسه‌ای با نمایندگانی از دولت، فراکسیون عشایر مجلس و سران عشایر و بسیج دور هم جمع شده، مسائل بررسی شده و راهکارهایی ارائه شد که بسیار از جلسه جلسه راضی بودند لذا درصدد هستیم جلسات منظمی از مجلس، شورای عالی امنیت ملی، مجمع تشخیص مصلحت و دولت تشکیل دهیم برای تولید راهبرد، نقشه، قوانین و سیاست کلان چون اکنون ضعف کشور ما این است ما ده‌ها هزار قوانینی داریم همدیگر را نقض می‌کند و هم‌افزا نیستند.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند اگر بسیج بتواند اقتصاد را مردمی و مردم‌سالار کند مشکلات ما حل می‌شود. فرهنگ، امنیت، دفاع و دیپلماسی نیز همین است دیپلماسی این نیست که وزیر امور خارجه با یک خارجی صحبت کند پشتوانه دیپلماسی مردمی است که 12 فروردین در کشور به عنوان یک قطره از بسیج پشتوانه برای دیپلمات‌های ما در دنیا شدند.

سپهر افزود: مردمی کردن دیپلماسی در راهپیمایی‌ها، عزاداری‌ها، اربعین و راهیان نور به نمایش درآمده و اسلام به آنها امروز نیاز دارد و خلق شده است. لذا ما برای مردمی کردن اقتصاد دست نیاز به سوی شما دراز می‌کنیم چرا که ما راهبرد اقتصاد مقاومتی داریم قوانین ضعیف یا متضاد است تا این موارد انجام نشود گره‌های بزرگ برطرف نمی‌شود.

 



:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : پنج شنبه 26 مهر 1397
.

پیامک صوتی چیست؟

 

پنل اس ام اس

 

Smsreson.info

 

پیامک صوتی یا  اس ام اس صوتی (در زبان قابل قبول توسط اکثریت رایج و یا محبوب

 

در یک منطقه محلی) به شبکه های تلفن همراه یا تلفن ثابت در سراسر کشور. این یک

 

تکنولوژی ارتباطی ساده است که یک پیام صوتی ضبط شده با پنل پیامک صوتی ،یا

 

نمایندگی پیامک صوتی ، پنل پیامک صوتی پیامرسان  را به هزاران نفر از تماس گیرنده

 

ها  یا مخاطبین در یک زمان بسیار کوتاه ارسال میکند. اپراتور پیامک صوتی ،یا نمایندگی

 

پیامک صوتی ، متن یا صدای ضبط شده مورد نظرتان را به صدها نفر یک باره با استفاده

 

از لیست مدیریت ارسال پیامک صوتی یا پنل اس ام اس شیراز یا پنل پیامک را به طور

 

خودکار وبه صورت هدفمند ارسال میکند.

 

 

هیچ شخص یا عامل نیازی به صحبت با گیرنده تماس خودکار نیست. گیرنده تماس صوتی

 

فقط به پیام صوتی ضبط شده گوش می دهد.

 

خدمات پنل  اس ام اس صوتی

 

چطور کار می کند؟

 

اپراتور صوتی تک رایان سپهر خاورمیانه و سامانه پیامک صوتی پیام رسون اجازه می دهد

 

تا پیام های صوتی ضبط شده را به صدها یا حتی هزاران تلفن همراه و تلفن ثابت ارسال کنید، در حالی که تمام پروسه را از

 

 طریق وب مدیریت کنید.

 

به سادگی مراحل زیر رادنبال کنید:

 

*پیام صوتی خود را ضبط کنید

 

*لیست آپلود شماره های تلفن را که میخواهید تماس بگیرید بارگیری کنید

 

*سیستم به طور خودکار شماره تلفن ها را می خواند و پیام صوتی پیش از ضبط را پخش می کند

 

*ارسال هدفمند پیامک صوتی تبلیغاتی

 

تبلیغات صوتی چرا مفید است؟

 

با رشد استفاده از پیام کوتاه و متن پیامکی مشترکان تلفن همراه ، استراتژی بازاریابی

 

پیامکی وتبلیغات اس ام اسی  برای بازاریابان بسیار کارساز ومفید است. با رسیدن به

 

جهانی از اس ام اس های صوتی (مستقل از گوشی و سیم کارت)، پیام صوتی انبوه و یا

 

dialers و خروجی نقش بسیار مهمی در رسیدن به این هدف مخاطبان دارد در زبان

 

محلی با بالا بودن عواطف پیامک صوتی و آگهی صوتی  بسیار مفید است.

 

 

با آمار تقریبا 100٪ از جمعیت فارسی زبان، بازاریابان و صاحبان مشاغل با انتخاب نمایندگی پنل پیامک ،پنل نمایندگی،

 

نمایندگی پنل پیامک شیراز و اپراتور پیامک صوتی و ارسال انبوه پیامک صوتی تبلیغاتی به ناحیه های  دور دست ،

 

 به عنوان یک راه حل برای رسیدن به مشتریان در زبان های مختلف ومکان های مختلف آینده شغلی خود را تضمین میکنند.

 



:: برچسب‌ها: تبلیغات صوتی , پیامک صوتی , بازاریابی پیامکی , پنل اس ام اس , بازاریابی اس ام اسی , کلمات کلیدی , 50001400 , سرویس پیام کوتاه , پنل پیامک , پنل پیامک پیام رسون , نمایندگی پیامک , نمایندگی پیامک پیام رسون , پنل اس ام اس شیراز , پنل پیامک شیراز , پنل کاربری پیامک , پنل نمایندگی پیامک ,
:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : چهار شنبه 25 مهر 1397
.

تجهیز سپاه به موشک بالستیک دریایی با برد ۷۰۰ کیلومتر ، جزئیاتی از عملیات گسترده پهپادهای سپاه در سوریه اعلام شد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: امروز موفق شده‌ایم موشک ساحل به دریای بالستیک و نه کروز را که خود یک فناوری پیچیده دارد، تولید کنیم و از فاصله ۷۰۰ کیلومتری ناو و کشتی را مورد هدف قرار دهیم.

ششمین نشست مسئولان سیاسی رده‌های نیروهای مسلح، مستقر در استان‌های تهران و البرز به میزبانی نیروی هوافضای سپاه برگزار شد. سردار امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده این نیرو، در این مراسم به تشریح توانمندی‌ها و دستاوردهای آفندی و پدافندی نیروی هوا فضای سپاه پرداخت.

به گزارش صبح صادق، سردار امیرعلی حاجی‌زاده در ابتدای این نشست با اشاره به اینکه سه رکن اساسی اداره کشور، ‌رهبری،‌ مردم و مسئولان هستند، اظهار داشت: دو رکن اولیه، یعنی رهبری و مردم تغییر نکردند، در تمامی فراز و نشیب‌ها و به وقتش فداکاری می‌کنند،‌ همه آحاد مردم مدافع حرم می‌شوند و شهیدانی تقدیم اسلام می‌کنند. وی تأکید کرد: امروز بخشی از مشکلات مردم و معضلات کشور به مسئولانی برمی‌گردد که ضعیف عمل می‌کنند و به صورت دقیق تدابیر رهبر معظم انقلاب را اجرا و به عمق مطالب ایشان توجه نمی‌کنند.

سردار حاجی‌زاده گفت: عموم مردم مجموعه نظام را یکپارچه می‌بینند؛ لذا در بخش‌هایی از جامعه مانند دانشگاه‌ها ایجاد سؤال و شبهه می‌کنند که حاکمیت دینی توانایی اداره جامعه را ندارد. یکی از وظایف مسئولان سیاسی،‌ حضور در بین اقشار مختلف مردم و بصیرت‌افزایی و رفع شبهات از موضع صحیح و پاسخ به پرسش‌های آنان به صورت هنرمندانه است.وی در بخش دیگری از سخنان خود با ذکر خاطره‌ای، اظهار داشت:‌ «من بعد از هفت فرمانده، اولین فرماندهی بودم که از درون مجموعه نیرو در مهر ماه سال 1388 برای فرماندهی نیروی هوافضای سپاه انتخاب شدم، 25 سال سابقه فعالیت در بخش موشکی داشتم و دارای تجارب فراوانی در این زمینه بودم؛ لذا برای اولین ملاقات و دیدار کاری در مسئولیت فرمانده نیرو، 16 آذر همان سال خدمت رهبر معظم انقلاب رسیدم و پس از ارائه برنامه‌های نیرو که خیلی روی آن کار کرده بودیم، ‌ایشان فرمودند؛ ‌این مسائل که گفتی خوب است، ولی اولویت من دقت در موشک‌هاست.

سردار حاجی‌زاده ادامه داد: آن موقع ما روی برد کار می‌کردیم و موشک‌های ما ضریب خطای اصابت داشت. رهبر معظم انقلاب که این موضوع را فرمودند، ما در مجموعه نیرو سه ماه تلاش کردیم و‌ نتیجه مطلوب حاصل شد و بعدها به کمترین ضریب خطای ممکن رسیدیم.

وی تأکید کرد: دنیا شاهد است که جمهوری اسلامی ایران در حوزه موشکی در منطقه اول و در دنیا هفتم یا هشتم است و کره‌‌ای‌ها (کره شمالی) از ما عقب‌تر هستند. ما در بحث پهپادها در تراز 15 کشور اول جهان قرار داریم و از روسیه و چین جلوتریم. در حوزه پدافند هوایی توانمندی خوبی داریم و تجهیزاتی داریم که از روسیه، فرانسه، چین و انگلیس جلوتر است.

سردار حاجی‌زاده در همین زمینه اشاره کرد: رهبر معظم انقلاب در سال 1386 به فرمانده وقت نیرو فرموده بودند؛ من نمی‌دانم با موشک بالستیک زمین به زمین می‌شود کشتی را زد یا نه؟ و اگر بتوانید این کار را بکنید، ‌کار بزرگی است. ما برای تبعیت از ایشان، بچه‌ها را فعال کردیم و امروز موفق شده‌ایم موشک ساحل به دریای بالستیک و نه کروز را که خود یک فناوری پیچیده دارد، تولید کنیم و از فاصله 700 کیلومتری ناو و کشتی را مورد هدف قرار دهیم.

وی افزود: امروز موشک‌های تولیدی ما از 200 کیلومتر تا 2000 کیلومتر همه نقطه‌زن هستند و موشک‌های تولیدی گذشته هم همه در حال تبدیل شدن به نقطه‌زن هستند.

وی به چند نمونه از عملیات‌های موشکی این نیرو بر روی مواضع دشمن هم اشاره کرد و گفت: در جنوب شرق کشور عوامل ضد انقلاب 14 نفر از نیروهای سپاه را به شهادت رسانده بودند و نیروی زمینی سپاه محل اختفای سرکرده این گروهک را رصد کرده بود که دو خانه در فاصله 70 کیلومتری از مرز ایران در یک روستا و کنار مسجد واقع شده بود. موشک‌های ما برای برد 250 تا 300 کیلومتری ساخته شده بود؛ لذا بر اساس تعهدی که داده بودیم، برد موشک را تنظیم و فقط آن دو خانه را منهدم و نفرات آنجا را به درک واصل کردیم و هیچ خسارتی به روستا و مسجد آن وارد نشد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در ادامه افزود: پس از جنایت داعشی‌ها در تهران و حمله به حرم مطهر حضرت امام‌خمینی(ره) و مجلس شورای اسلامی در میدان بهارستان، ‌آمادگی خود را برای گرفتن انتقام خون شهدا از مزدوران وهابی اعلام کردیم، شرایط مهیا شد، سردار جعفری گفتند رهبر معظم انقلاب نگران صدمه به مردم دیرالزور سوریه هستند،‌ ما به ایشان اطمینان دادیم که فقط محل تجمع داعشی‌ها را می‌زنیم.

وی ادامه داد: این عملیات دقیق اجرا شد و هواپیماهای بدون سرنشین ما از سمت حماء در سوریه رفتند بالای هدف در دیرالزور و ما تصاویر اصابت موشک‌ها را به صورت آنلاین در کرمانشاه مشاهده می‌کردیم که بخشی از این فیلم‌ها را همه دیدند و هواپیماهای ما همه سالم،‌ چند صد کیلومتر آن طرف‌تر نشستند.

سردار حاجی‌زاده ادامه داد: نیروهای ضد انقلاب در شمال غرب کشور تعدادی از برادران سپاه را به شهادت رسانده و موجب سلب امنیت آن منطقه شده بودند. نیروی زمینی سپاه مجوز حمله به جلسه سران کردهای معاند در خاک عراق را گرفته بود. در زمان اجرای عملیات یک فروند هواپیمای بدون سرنشین از اهواز و یک فروند از کاشان بلند شد و ساعت یک صبح در منطقه پیرانشهر بود و آنها را فرستادیم در اربیل عراق بالای سر هدف در عمق 70 کیلومتری، ما با پهپادها، ‌تردد آنها را زیر نظر داشتیم،‌ هنوز دو سه نفر به جلسه نرسیده بودند و در زمان مقتضی، با چند فروند موشک زمین به زمین اجرای آتش کردیم و همه آنهایی که آنجا بودند من‌جمله رابط کشور عربستان،‌ همه از بین رفتند، یا به نحوی زخمی شدند که دیگر سالم نیستند و ساعت سه بعد ازظهر هواپیماها به کرمانشاه برگشتند.

وی در ادامه گفت: در جریان جنگ سوریه یک روز به سردار حاج‌قاسم‌ سلیمانی گفتم چرا از موشک علیه داعش استفاده نمی‌کنید و ایشان گفت،‌ برد موشک‌های شما زیاد است و به درد ما نمی‌خورد، ‌ما موشک با برد 10 کیلومتر لازم داریم،‌ پس از شش ماه کار و تلاش و با همکاری وزارت دفاع، موشک با برد 23 کیلومتر ساختیم و در دو سال آخر نبرد در سوریه از اینها استفاده می‌کردیم.

سردار حاجی‌زاده درباره عملیات پهپادهای این نیرو در سوریه نیز گفت: پهپادهای بمب‌افکن ما با استفاده از بمب‌های هوشمند، 700 عملیات رزمی علیه داعش در صحنه نبرد سوریه داشته و در انهدام تانک‌ها، ‌نفربرها،‌ ماشین‌های انتحاری و سنگرهای توپ 23 میلی‌متری از آنها بهره‌برداری شد؛ چرا که اینها اهدافی بود که داعشی‌ها حساب ویژه‌ای روی آنها باز کرده بودند و توانستیم توازن صحنه نبرد را واقعاً به نفع جبهه مقاومت تغییر دهیم.

سردار حاجی‌زاده با اشاره به چند نشست و ملاقات با سران نظامی کشورهای روسیه و عراق، هم اظهار داشت: چند سال پیش فرمانده نیروی هوایی روسیه میهمان ما بود و فیلمی از ناو آمریکا به او نشان دادیم که با پهپاد ما گرفته شده بود. او پرسید مگر شما چند فروند جنگنده دارید، نمی‌ترسید؟ آمریکایی‌ها می‌دانند بالای سرشان هستید، این مدل از هواپیمای شما پناهکار نیست.‌گفتم بله ما عمد داشتیم که بدانند بالای سرشان هستیم، ‌گفت پس چرا نمی‌زنند.گفتم جرات ندارند؛ زیرا آنها در منطقه ما هستند و ما هم آنها را می‌زنیم. به او گفتم ژنرال،‌ همین کار را شما با جنگنده‌های خودتان بکنید و بروید بالای سر ناو آمریکایی، گفت نمی‌زنند؟ گفتم تعهد می‌دهم که نمی‌زنند. یکی دو بار این کار را انجام دادند که رسانه‌ای هم شد.

سردار حاجی‌زاده در ادامه خاطره دیگری را نیز تعریف کرد: فرمانده پدافند هوایی عراق که در زمان جنگ ایران و عراق هم در پدافند هوایی عراق بود و یک فروند جنگنده ما را در آن دوران زده بود، ‌بنا بر دستور نخست‌وزیر عراق ابتدا سفری به اکراه به ایران داشت و در جریان بازدید از دستاوردهای دفاعی ما در حوزه پدافند، پرسید اینها کجایی هستند؟ گفتم ایرانی، رفت دریچه را باز کرد و گفت: ‌اجزای آن را از کجا خریده‌اید، ‌گفتم تولید ایران است. یک هفته طول کشید تا باور کنند و بعد پیغام داد به شما تبریک می‌گویم؛ چرا که سیستم شما از روس‌ها بهتر است. بعدش مشتاق سفرها و مذاکرات بیشتر با ما شد.

وی با بیان اینکه همین اتفاق با فرمانده پدافند هوایی روسیه افتاد، افزود: متعاقب آن دیدار بود که روس‌ها احساس کردند باید سامانه پدافندی اس 300 را به ما بدهند،‌ اگرچه سامانه پدافند هوایی خودمان بهتر از آنهاست.

سردار حاجی‌زاده ادامه داد: این را با تأکید بسیار زیاد می‌گویم که بدانید فناوری و شیوه ساخت سامانه‌های پدافند هوایی صد درصد پیچیده‌تر از ساخت موشک است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: رهبر معظم انقلاب در 1386 به مقامات وقت وزارت دفاع که قصد خرید سامانه‌های پدافندی خارجی از گرجستان را داشتند، فرمودند؛ بخرید ولی توقع من این است که داخلی باشد و اکنون در رژه نیروهای مسلح سال جاری دیدید که سامانه‌های پدافندی سوم خرداد و رعد به صورت بومی و صد درصد تولید داخلی به همت این نیرو ساخته شده است که در معرض دید عموم قرار گرفت.

وی یادآور شد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران امروز در بحث بومی‌سازی و تولید انبوه انواع موشک‌ها،‌ انواع رادارها و جنگ الکترونیک، مداومت پروازی، سامانه‌های دقیق و مجهز پدافند هوایی، توانسته‌اند کارهای نشدنی را شدنی کنند و اینها در پرتو تبعیت از ولایت و توجه به رهنمودهای ایشان و تلاش و مجاهدت شبانه‌روزی و توکل به خداوند متعال میسر شد.

سردار حاجی‌زاده در پایان تأکید کرد: ما معتقدیم کشوری که توانایی ساخت تجهیزات پیچیده‌ موشک را دارد و به مبانی علمی و فناوری آن دست یافته است، قطعاً در حوزه‌های غیر نظامی مانند نفت،‌ پتروشیمی،‌ خودرو و غیره که این پیچیدگی را ندارد و مشکل از نبود فناوری و متخصص نیست، می‌تواند با تقویت ولایتمداری و حل مشکل تنبلی و نبود باور در این حوزه‌ها نیز پیشرفت کند.

 



:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : سه شنبه 24 مهر 1397
.

سلطنت بن سلمان پیش از آغاز، به پایان رسید.

 

 

آخرین تفکرات ذهنی خاشقجی وقتی توسط دو نفر از کنسولگری عربستان در استانبول خارج می شد و دیگر دریافته بود که در تله افتاده ، چه بودند؟ خاشقجی فردی تازه وارد نبود و به خوبی از نحوه عملکرد سفارتخانه ها و کنسولگری های عربستان سعودی آگاه بود. او خودش در دو سفارتخانه یعنی واشنگتن و لندن کار کرده بود. او هیولا را به خوبی می شناخت ، طرز فکرش و رنگ و بویش را می شناخت.
اوفکرمیکرد که قواعد را میشناسد ، زیرا پیش تر برای ترکی الفیصل یکی از مقامات اطلاعاتی عربستان کار کرده بود. قواعد بازی وحشیانه ولی منطقی بودند. خطوط قرمز روشنی وجود داشت. اگر آنها را می شناختید، می توانستید ریسکی را که پذیرفته اید ارزیابی کنید.

ثانیه های آخر
خاشقجی به تازگی یک آپارتمان در استانبول خریده بود. قرار بود روز بعد ازدواج کند. این زوج هنوز منتظر تحویل لوازم خانه بودند. ممکن است او فکر کرده باشد که بدترین کاری که می شد آنها با او بکنند بازداشت و بازجویی از وی بود. اما آیا او برای اخذ یک برگه، حاضر بود ریسک آدم ربایی چه برسد به قتل را بپذیرد؟ او به یکی از دوستانش گفته بود به این علت از عربستان خارج شد که نمی توانست احتمال زندانی شدن را تحمل کند. به همین علت افشاگری را وظیفه اخلاقی خود می دانست چرا که هزاران نفر دیگر نمی توانستند مانند او آزاد باشند.

در آخرین ثانیه های زندگی اش باید درک کرده باشد که هیچ یک از آنها دیگر اهمیتی ندارد. اگر قتل خاشقجی را عملی غیرعقلانی بدانیم، یک مرد کاملا مجنون باید دستور آن را صادر کرده باشد. مردی که برایش منطق، قواعد و خطوط قرمز اهمیتی ندارد. مردی که مصونیت کامل دارد و هیچ کس از اعمالش در امان نیست.

زمین لرزه در ویرجینیا
طوفانی که پرده برداری از قتل خاشقجی به راه انداخته در ۴۸ ساعت گذشته مسیر خود را عوض کرده و دیگر مساله ای دوجانبه میان دو کشور خاورمیانه با سابقه تاریکی از نحوه برخورد با خبرنگاران یعنی ترکیه و عربستان نیست. با ادامه درز اطلاعات درباره این قتل مانند هویت مردانی که با جت خصوصی به استانبول آمدند، اره استخوانبری که استفاده شد، خبر بیرون بردن او از کنسولگری و اکنون نوارهای صوتی حاکی از بازجویی و شکنجه خاشقجی، این مساله اکنون تبدیل به بحرانی برای کاخ سفید نیز شده است.

ابعاد این بحران در حال حاضر اشکار شده است. این قتل اقدامی وحشیانه است که داعش حتما به آن افتخار می کند. یک انسان بی گناه و شناخته شده دستگیر، بازجویی، شکنجه و مانند یک حیوان قربانی شد. اما این کار توسط عده ای متعصب مذهبی انجام نشد. دستور این جنایت توسط بزرگترین متحد عرب آمریکا و با استفاده از امکانات دولتی در مکانی دیپلماتیک صادر شد.

عربستان سعودی همچنان از پذیرفتن مسئولیت این جنایت خودداری می کند. مقامات سعودی دخالت در قتل وی را نمی پذیرند و مدعی اند او بلافاصله سفارت را ترک کرده است. اما آنها مدرکی ارائه نمی کنند و می گویند دوربین های سفارت در آن زمان خاموش بوده اند. طوفان جمال از ویرجینیا به کاخ سفید رسیده است. ترامپ اخیرا گفت که این اتفاق در ترکیه رخ داده و خاشقجی حتی شهروند آمریکا نبوده است. اما خاشقجی تنها مسافری از عربستان نبود و در زمان قتلش مقیم ویرجینیا قلمداد می شد.

شایعات می گویند که ۱۵ نفر از محافظان ولیعهد بن سلمان برای این ماموریت انتخاب شدند همان مردی که ترامپ درباره او به دوستانش گفته بود، آدم خودمان را بالا آوردیم. همچنین گفته شد کوشنر داماد ترامپ در جلسه ای با بن سلمان نام افراد غیروفادار به او را اعلام کرده بود. خبری که توسط سخنگوی کوشنر تکذیب شد. حمایت مستمر و بی شائبه ترامپ از بن سلمان اکنون موجب دردسر شده است به خصوص با مطالبی که روزنامه های آمریکایی علیه بن سلمان می نویسند.

همه این ها در یک شب به فوران رسید. رسانه های آمریکایی به شدت از بن سلمان خشمگین هستند و خواهان پایان حمایت غرب از او شده اند. آنها می گویند او یک اصلاح طلب نیست بلکه پسربچه دیوانه ای مانند یک راننده مست است که قدرت پول های نفتی را به دست گرفته.

شیوع بیماری مسری در ریاض؟
بسیاری باشتاب در حال خروج از اجلاس معرفی طرح سرمایه گذاری آتیه عربستان هستند که قرار است این ماه در ریاض برگزار شود گویی که در ریاض یک مرض مهلک شیوع یافته است. این لیست شامل ریچارد برانسون، اوبر، سی ان ان، نیویورک تایمز، دارا خسروشاهی و بسیاری دیگر می شود. حتی فایننشال تایمز هم این کار را کرده است.

در کنگره نیز اوضاع خراب شده است. طرحی با حمایت هر دو حزب برای اعمال تحریم علیه بن سلمان در راه است که متکی بر همان قانونی است که تحریم هایی را متوجه روس ها کرده است. سناتور شناخته شده جمهوریخواه پاول رند، خواهان قطع حمایت فنی و مالی از ارتش عربستان شده تا زمانی که خاشقجی زنده و سالم برگردد! سناتور لیندزی گراهام جمهوریخواه نیز معتقد است اگر ولیعهد سعودی در این قتل دست داشته باشد، دیگر شایستگی حکومت را نخواهد داشت.

لابی سعودی اماراتی نیز که مقدمات ورود بن سلمان به عرصه جهانی را فراهم آورد در حال واکنش نشان دادن است. هاربر گروپ نیز که از سال ۲۰۱۷ به سعودی مشاوره می دهد، قرارداد ۸۰۰۰۰ دلاری اش را فسخ کرده است.

یک داستان پوششی ساده
در ترکیه اردوغان در انتظار پذیرایی از خالد فیصل، حاکم مکه و مشاور بن سلمان بود. همچنین باید توجه داشت که او برادر بزرگتر ترکی الفیصل، رییس سابق خاشقجی هم هست. در حال حاضر عملیاتی در حال اجراست تا شاه سلمان از هر گونه ارتباطی با این قتل مصون نگه داشته شود. تشکیل کمیته مشترک تحقیق میان ترکیه و کشوری که خود مسئول این جنایت است، یک داستان پوششی ساده است. ترکیه با به اشتراک گذاشتن مدارک صوتی و تصویری از آخرین لحظات عمر خاشقجی با همپیمانان غربی، نتیجه کار را از ابتدا معلوم کرده است. تنها نگرانی سعودی ها این است که چگونه شازده پسر خود را مصون نگه دارند.

مردی که موجب ارتقای بن سلمان و اطمینان آمریکا به او شد، ترامپ است. و این ترامپ است که به او اجازه داده با مصونیت کامل عمل کند. در ذهن او اکنون این سوال شکل گرفته که اگر این جوان ۳۳ ساله تنها پس از ۱۶ ماه قدرت گرفتن به عنوان ولیعهد دست به چنین جنایتی می زند، به عنوان پادشاه کشوری که آمریکا منافع خود و ارتشش در خاورمیانه را به آن گره زده است چه جنایات هولناک دیگری می تواند ترتیب دهد.

سه اتفاق باید رخ دهد تا بن سلمان بتواند پادشاه عربستان شود. اولین و مهم ترین آن رضایت کاخ سفید است. دوم حمایت خاندان سلطنتی و سوم که چتدان مهم نیست محبوبیت مردمی است. تایید واشنگتن برای حذف دو عامل دیگر کافی است. این امری عادی است. اگر ترامپ رضایت خود از پادشاهی بن سلمان را پس بگیرد، در امور داخلی این کسور و آنچه رخ خواهد داد، دخالتی نخواهد کرد. پس از افشای محتویات نوارهای صوتی و تصویری، ترامپ تنها باید یک کار بکند و آن اجازه ندادن به وی برای پادشاه شدن است. این آخرین چیزی است که جمال خاشقجی و هزاران قربانی دیگر لیاقت آن را دارند.

 



:: بازدید از این مطلب : 263
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : دو شنبه 23 مهر 1397
.

پیامک صوتی

 

 شما را قادر می سازد تا با استفاده از پنل اس ام اس پیام رسون یا پنل پیامک صوتی متن پیام

 

 خود را به یک گوشی، شماره تلفن ثابت یا تلفن همراه ارسال کنید و پیام را بصورت ضبط شده بر روی

 

گوشی بخوانید.

 

اگر از اپراتور پیامک صوتی ، سامانه پیامک صوتی پیامرسان ، نمایندگی پنل پیامک شیراز  استفاده میکنید

 

یا فکر میکنید باید شروع کنید چند نکته برای کمک به حصول اطمینان از دریافت مخاطبان خود

 

به پیامهایتان درست پاسخ دهید.

 

 

*پیام خود را آزمایش کنید.                                                                                                                                                                                       Smsreson.info

 

پیام هایتان را چک کنید تا قبل از فرستادن آنها به تعداد زیادی از مردم رضایت خاطر داشته باشید.

 

*محتوای پیام

 

پنل پیامک * تبلیغات صوتی *نمایندگی پیامک صوتی

 

به یاد داشته باشید نام شرکت خود را، ترجیحا درشروع پیام صوتی ، بیان کنید به طوری که مردم را به

 

گوش دادن به بقیه پیام تشویق کند.

 

لطفا نام را در انتها پیامک صوتی بخوانید زیرا اگر پیام شما در یک ماشین پاسخ باقی بماند، ممکن است

 

شروع نشود.

 

پیام را تا حد امکان واضح،رسا،وقابل فهم بگذارید توجه داشته باشید که ممکن است گیرنده پیام صوتی را

 

انتظار نداشته باشد.

 

در نظر داشته باشید دو بار پیام خود را وارد کنید تا جزئیات را در تکرار ضبط کند.

 

 

پنل اس ام اس شیراز * نمایندگی پنل پیامک شیراز * پنل نمایندگی *نمایندگی پیامک *پیامرسان صوتی

 

پیرو مقرراتی هستند که اولویتشان رضایت خاطر مشتری است.

 

مقررات به این معنی است که یک سازنده عددی باید برای همه گیرندگان نمایش داده شود. این را به عنوان

 

 شماره تماس با کسب و کار خود تعیین کنید زیرا اگر به تماس با  شما نیاز بود، برای گیرنده آسان باشد.

 

 

*سرعت و املا نوشتار

 

استفاده از علائم اضافی برای کم کردن سرعت پیام. نگران نباشید که پیام انگلیسی یا فارسی یا  دستنویس

 

انگلیسی و فارسی  باشد، در مورد چگونگی صدای آن فکر کنید.

 

اگر شما نیاز به نوشتن یک کلمه با صدای بلند و یا ارائه یک شماره مرجع،داشته باشید فاصله بین کاراکتر

 

ها یعنی "E X 0 7 7 6 0" را ترک کنید.

 

و در نهایت ... کلمات قابل شنیدن برای اضافه کردن معنی، وارد کنید.

 

اگر سوالی دارید لطفا همین امروز با ما تماس بگیرید ، متخصصان شرکت تک رایان سپهرخاورمیانه  برای

 

کمک به  شما بیشتر از خود شما خوشحال خواهند شد.

 

 با ما تماس بگیرید.07137355725



:: برچسب‌ها: تبلیغات صوتی , پیامک صوتی , بازاریابی پیامکی , پنل اس ام اس , بازاریابی اس ام اسی , کلمات کلیدی , 50001400 , سرویس پیام کوتاه , پنل پیامک , پنل پیامک پیام رسون , نمایندگی پیامک , نمایندگی پیامک پیام رسون , پنل اس ام اس شیراز , پنل پیامک شیراز , پنل کاربری پیامک , پنل نمایندگی پیامک ,
:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : یک شنبه 22 مهر 1397
.

 

کدام موشک ايراني در 7 دقيقه اسرائيل را هدف قرار مي‌دهد؟

 

عماد نخستين موشک بالستيک دوربردِ زمين به زمين است که تمامي مراحل طراحي و ساخت آن توسط دانشمندان داخلي انجام شد.

قدرت موشکي ايران اکنون يکي از دستاورد‌هاي بزرگ جمهوري اسلامي در عرصه فناوي‌هاي نظامي و قدرت دفاعي کشور است که نقطه شروع اين پيشرفت را مي‌توان دوران جنگ تحميلي و محاصره همه جانبه در آن زمان توسط ساير کشور‌ها دانست. امروز با تکيه بر توانمندي داخلي و استفاده حداکثري از ظرفيت‌هاي موجود در فواصل زماني کوتاه، موشک‌هاي جديد و مدرني توسط نيرو‌هاي مسلح کشور رونمايي مي‌شود که با معرفي هرکدام از آن‌ها دشمنان از پيشرفت ايران در عرصه دفاعي عصباني‌تر شده و توانايي جمهوري اسلامي در عرصه دفاعي نمايان‌تر مي‌شود.

اما نکته واضح اين است که ما براي افزايش قدرت دفاعي و توان موشکي خود از هيچ کس اجازه نمي‌گيريم و برنامه‌هاي دفاعي خود را به ويژه در حوزه موشکي با قاطعيت دنبال مي‌‎کنيم و موشک عماد، يکي از مصاديق برجسته آن محسوب مي‌شود.

موشک "عماد" به عنوان موفقيت بزرگ صنعت دفاعي کشور در واقع طراحي متفاوتي از همان موشک "قدر" است و شايد بتوان گفت اين موشک نوعي "شهاب-3" با سيستم هدايتي ارتقا يافته است، ولي دماغه مخروطي شکل آن با اين دو موشک متفاوت است. عماد اولين موشک دوربرد بالستيک ايراني است که توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامي طراحي و ساخته شد. موشک‌هاي بالستيک قادرند با قدرت پيشرانه خود، تا ارتفاع بسيار بالايي حرکت کنند و پس از آن با کمک جاذبه زمين، و به صورت سقوط آزاد به سمت هدف ادامه مسير دهند.

سردار اميرعلي حاجي زاده فرمانده هوافضاي سپاه پاسداران بُرد اين موشک را 1700کيلومتر اعلام کرد که قرار است به عنوان سومين موشک دوربرد ايران قدرت دفاعي کشور را تثبيت کند. عماد بيش از 700 کيلوگرم سرجنگي دارد و يک موشک هدايت شونده بردبلند سطح به سطح با پتانسيل‌هاي منحصر به فرد محسوب مي‌شود. همچنين سوخت مايع اين موشک به نوعي پيشرفت در پيشرانه‌هاي موشکي ايران محسوب مي‌شود. همانطور که گفته شد اين موشک 700 کيلوگرم وزن سرجنگي و سرعت بالايي دارد، بنابراين هدفگيري پدافندي آن بسيار سخت خواهد بود؛ زيرا سرعتي معادل 4 هزار و 300 متر بر ثانيه داشته و کمتر از 10 دقيقه و به اذعان صهيونيست ها در مدت 7 دقيقه مي تواند سرزمين هاي اشغالي را هدف قرار دهد.

وجود بالک‌هايي بر روي سر جنگي اين موشک بالستيک باعث شد تا بسياري از کارشناسان دفاعي اعلام کنند که سر جنگي اين موشک ايراني توان هدايت در مرحله آخر را داشته و همچنين از دقت بسيار بالايي برخوردار است و ضريب خطاي آن زير10 متر تخمين زده مي‌شود. عماد به عنوان اولين موشک دوربرد ايراني، قادر است تا لحظه رسيدن به هدف، توسط مجريان خود کاملا تحت کنترل باشد.

سکوي پرتاب موشک عماد به گونه‌اي ساخته شده که بتوان از آن تحت هر شرايطي استفاده کرد. يکي از مهم‌ترين عوامل در کنترل و هدايت بهتر موشک ها، تنوع سکوي پرتاب است که براي اين موشک به صورت متحرک و ثابت، لحاظ شده است.

وزارت دفاع کشورمان، موشک دوربرد "عماد" را نسل جديد موشک‌هاي بالستيک زمين به زمين و نخستين موشک دوربرد جمهوري اسلامي معرفي مي‌کند که تمامي مراحل طراحي و ساخت آن توسط دانشمندان و متخصصان سازمان صنايع هوافضاي وزارت دفاع انجام شده است.

همچنين درباره نام اين موشک، برخي رسانه‌هاي لبناني در آن زمان علت نام گذاري دقيق‌ترين موشک دوربرد ايران را به دليل شهادت شهيد عماد مغنيه عنوان کردند. عماد اولين موشکي بود در مهرماه 94  و پس از توافق هسته‌اي ساخته و رونمايي شد که بسيار مورد توجه کارشناسان و رسانه‌هاي داخلي و خارجي قرار گرفت و واکنش‌هاي فراواني در سطح بين‌الملل داشت.

پايگاه خبري «کلام اليوم» با ارائه گزارشي در اين زمينه اعلام کرد که اين آزمايش موشکي به صورت «موفقيت‎آميز» انجام شد و قادر است اهداف مورد نظر را با دقت بالا هدف گيري کند. دقت در ساخت اين موشک و بومي بودن آن بدون مشارکت هيچ کشور خارجي، توجه رسانه‎هاي جهان را به خود جلب کرد.

خبرگزاري «نبأ» هم در تيتر گزارش منتشر شده درباره موشک عماد نوشت که "تهران عماد را به انبار موشکي بالستيک خود اضافه کرد. "

شبکه خبري «الميادين» در اين باره نوشت که ايران نسل جديد موشک‌هاي بالستيک خود را آزمايش کرد؛ «عماد» قادر است اهداف را با فاصله خيلي دور نابود کند.

پايگاه سعودي «الحياه» نيز در پايان گزارش خود درباره آزمايش موشک «عماد» در آن روزها نوشت که اين اقدام ايران مي‌تواند تهديدي براي کشور‌هاي عربي منطقه باشد.

پايگاه خبري الوقت نيز در گزارش خود در مورد توانمندي موشکي جمهوري اسلامي ايران نوشت: موشک‌هاي دوربرد ايران از 10 سال پيش دورنمايي شده و آزمايش‌هاي خود را با موفقيت پشت سر گذاشته، اين موشک ويژگي‌هاي خاصي از جمله قدرت تخريب بالا دارد و مي تواند در کتر از ده دقيقه به سرزمين‌هاي اشغالي برسد.

محافل و نشريات صهيونيستي بلافاصله پس از انجام آزمايش موفقيت آميز موشک عماد در مهرماه سال 94، آن را نشان دهنده پيشرفت آشکار قدرت موشکي ايران دانستند؛ "جِروزالم پُست"، "هاآرِتص" و "اورشليم" از جمله رسانه‌هاي رژيم صهيونيستي بودند که به آزمايش موشک دوربرد عماد در ايران واکنش نشان دادند.

وب‌سايت روزنامه «جروزالم پست» اسرائيل با انتشار تحليلي از آزمايش موفقيت‌آميز موشک هدايت‌شونده دوربُرد «عماد» ايران، نوشت که توليد اين موشک از سوي نيرو‌هاي نظامي ايران، نمادي از توانمندي و پيشرفت فناوري نظامي ايران است، اما به نظر مي‌رسد با توجه به لايه‌هاي دفاع موشکي اسرائيل، موشک عماد براي نيرو‌هاي نظامي اسرائيل قابل مهار است. "اين در حالي است که لايه هاي دفاعي اين رژيم حتي توان مقابله با راکت هاي حماس را هم ندارند!"

"اوزي رابين" کارشناس موشکي اسرائيل در مورد اين موشک جديد به رويترز گفت: "عماد نشانگر جهشي بزرگ در بحث دقت است؛ اين موشک در دماغه خود مجهز به سامانه هدايت و کنترل پيشرفته‌اي است".

اسرائيل در حال حاضر سامانه‌هايي براي مقابله با موشک‌هاي بالستيک در اختيار دارد که از قوي‌ترين آن‌ها مي‌توان به ختس يا همان پيکان 3  اشاره کرد که سامانه‌هايي ضد موشک بالستيک محسوب مي‌شوند. اما در بيان ويژگي‌هاي عماد به اين موضوع اشاره شده که اين موشک قادر است از سد اين سامانه‌ها نيز عبور و اهداف مورد نظر را منهدم کرده و اين قابليت توانست ذهن بيگانگان را به خود مشغول کند.

وبگاه «امور دفاعي، موشکي» رژيم صهيونيستي در گزارشي با اشاره به ساخت موشک عماد از سوي ايران به صراحت نوشت" موشک «عماد»، ساخت ايران قابليت پيشي‌گرفتن بر سامانه دفاع موشکي پيکان 3  اسرائيل را دارد. ختس يا پيکان 3  نوعي سامانه ضد موشک بالستيک است که توسط شرکت صنايع هوايي اسرائيل و شرکت بوئينگ آمريکا طراحي و ساخته شده است. "

جمهوري اسلامي چند سالي است که دستاورد‌هاي جديد در صنعت موشکي را بدون حضور پدر موشکي خود يعني "شهيد حاج حسن طهراني مقدم" رونمايي و آزمايش مي‌کند و در اين مسير بار‌ها نشان داده که قدرت برتر موشکي در منطقه و جزء چند قدرت موشکي برتر جهان است و طهراني مقدم‌ها در ايران کم نيستند. دوست و دشمن مي دانند که دکترين نظامي جمهوري اسلامي ايران کاملاً دفاعي بوده و ايران بار‌ها اعلام کرده که هميشه دفاع خواهد کرد.

کشور ما طي سال‌هاي اخير توانسته‌ است طيف‌ متنوعي از موشک‌هاي بالستيک با ويژگي‌هاي متفاوت براي مقابله با انواع تهديدات را طراحي و توليد کند که به همين سبب به يکي از قدرت‌هاي موشکي جهان و منطقه غرب آسيا تبديل شده است. همچنين در حوزه موشک‌هاي کروز (زميني، هواپايه، ساحل به دريا) موشک‌هاي پدافندي، موشک‌هاي ضدزره، موشک‌هاي هواپايه و . . . نيز داراي توانمندي‌هاي فراواني است.

ساخت موشک عماد خط بطلاني بر تحريم گسترده عليه ايران و سند روشني از خلاقيت در عين مقاومت رزمندگان انقلاب است که امروز در جايگاه متخصصان داخلي صنعت دفاعي موفقيت‌هاي ديگري را براي ملت ايران به ارمغان آورده‌اند. ساخت و ورود اين سامانه به توان عملياتي نيرو‌هاي مسلح، نشان از توجه وزارت دفاع و پشتيباني نيرو‌هاي مسلح به ارتقاء توانمندي‌هاي دفاعي کشورمان داشته و به علت سامانه پرتاب متحرک با قابليت حمل موشک آماده پرتاب داراي قابليت بالقوه‌اي است که تحول عظيمي در صنعت موشکي ايران به وجود آورد.

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 272
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : شنبه 21 مهر 1397
.

 نتانیاهو توصیه سردار سلامی را جدی بگیرد؛ حزب‌الله لبنان برای نابود کردن اسرائیل کافی‌ است.

یک تحلیلگر جهان عرب با اشاره به این‌که تهدید اخیر جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اسرائیل فراتر از جنگ روانی است، تاکید کرد که دوران زورگویی این رژیم رو به پایان است و نخست‌وزیر آن، باید تهدیدهای این ژنرال ایرانی را جدی بگیرد.

عبدالباری عطوان تحلیلگر مطرح جهان عرب در سرمقاله روزنامه فرامنطقه‌ای «رای‌الیوم» نوشت: سردار «حسین سلامی»

 جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، جمعه گذشته در رزمایش اقتدار نیروهای بسیج ایران در شهر اصفهان،

 «توصیه‌ای» به «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسرائیل کرد و از او خواست شنا کردن در دریای مدیترانه را یاد بگیرد چرا که

 طی چند روز آینده راهی به جز فرار از طریق دریا ندارد.

چند ماه قبل نیز «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان توصیه‌ای مشابه آن را مطرح کرد ولی نه برای نتانیاهو؛ بلکه برای

 تمامی اسرائیلی‌ها. او از آنها خواست برای حفظ جان‌شان، «از طریق دریا» به کشورهایی که از آنجا آمده‌اند، فرار کنند؛ چرا

 که اگر موشک‌های حزب‌الله برای بمباران شهرهای اسرائیلی شلیک شوند دیگر فرصتی برای نجات دادن‌شان پیدا نمی‌کنند.

 سلامی هرگز «توصیه‌های» مفت و تصادفی مطرح نمی‌کند. این شخص در جایگاهی هست که می‌داند چه می‌گوید. او

 سخنانش را با دقت بسیار انتخاب می‌کند و پیام‌هایی به طرف‌هایی خاص و در وقت مناسب ارسال می‌کند تا به نتایج مطلوب

 دست یابد. این مساله بزرگ‌تر از آن است که بتوان در چارچوب جنگ روانی تعریفش کرد.

رهبری اسرائیل طی هفته‌های اخیر تهدیدهایش به جنگ را، علیه لبنان به طور خاص حزب‌الله، آغاز کرده است. این رویکرد را

 اولین بار، نتانیاهو اواخر ماه سپتامبر در تریبون سازمان ملل اعلام کرد. او تصاویری از سه انبار و کارخانه موشک‌سازی را نشان

 کرد و گفت که حزب‌الله آنها را در ضاحیه جنوبی و نزدیک فرودگاه بیروت برپا کرده است. کانال 10 تلویزیون اسرائیل از ارسال

 هزاران پیام از طریق «واتس‌آپ» به لبنانی‌ها در بیروت خبر داد که از آنها خواسته شده است هشیار و محتاط باشند؛ چرا که به

 دلیل واقع‌شدن خانه‌هایشان در نزدیکی این انبارها، جان‌شان در خطر است.

 «جبران باسیل» وزیر خارجه لبنان یک هیات متشکل از 67 سفیر و دیپلمات از جمله سفیر روسیه را برای بازدید از اماکنی،

 که نتانیاهو مشخص کرده است، از جمله استادیوم فوتبال و نیز مدرسه‌ای در نزدیکی سفارت اسپانیا در ضاحیه جنوبی،

 سرپرستی کرد تا آنها خودشان درباره دروغ بودن این ادعاها به یقین برسند. باسیل گفت این، اسرائیل است که جان لبنانی‌ها

 را تهدید می‌کند، این رژیم طی سال‌های اخیر 1417 بار حریم هوایی این کشور را نقض کرده است.

این سوال مطرح می‌شود: اگر نتانیاهو از صحت اطلاعات خود درباره رآکتورهای هسته‌ای محرمانه ایران، و کارخانه‌های موشکی

 متعلق به حزب‌الله مطمئن است پس چرا به بمباران آنها اقدام نمی‌کند، همان‌گونه که بیش از 200 حمله هوایی علیه اهداف

 ایرانی در سوریه طی کمتر از 18 ماه اخیر صورت داده است؟

پاسخ این سوال را می‌توان این‌گونه خلاصه کرد: «هراس» از حزب‌الله و موشک‌های آن است که موجب می‌شود

 نتانیاهو میلیون‌ها بار پیش از دستور دادن به هواپیماهایش برای بمباران لبنان و نابود کردن ضاحیه جنوبی،

 شهرها و روستاهای جنوبی، فکر کند. همان‌گونه که بارها نیز در گذشته چنین کاری کرده است.

سلامی در سخنرانی ذکر شده در بالا، دقیقا گفت: «حزب‌الله لبنان، همپیمان ایران، به تنهایی قادر است اسرائیل را نابود کند.

 اسرائیلی‌ها در تراز تهدید ما نیستند. حزب‌الله برای نابود کردن آنها کافی‌ست.»

ژنرال‌های بازنشسته اسرائیلی بارها هشدار داده‌اند که «گنبدهای آهنین» اسرائیل هرگز نمی‌توانند با هزاران موشکی، که

 می‌تواند حزب‌الله آنها را در یک مرحله به «حیفا»، «یافا»، «تل‌آویو» و «نهاریا» و نیز «عکّا»، «ایلات» و «دیمونا» شلیک کند،

 مقابله کنند.

در پایان می‌گوییم که در سایه توازن وحشتیکه حزب‌الله و نیروی موشکی استراتژیک ایران، و نیز بازیابی قوای ارتش سوریه و

 سیطره دوباره آن بر بیش از 90 درصد از خاک این کشور، عامل ایجاد آن شده‌اند، به نتانیاهو پیشنهاد می‌کنیم که توصیه

 ژنرال سلامی را جدی بگیرند؛ چرا که این مرد شوخی نمی‌کند وزمان تکبر و زورگویی اسرائیل روبه پایان است. اگر نتانیاهو

 غیر از این، فکر می‌کند پس باید شانس خود را امتحان کند.

 



:: بازدید از این مطلب : 244
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : پنج شنبه 19 مهر 1397
.

پنل پیامک صوتی و اپراتور صوتی پیامرسان چگونه در کسب و کار کمک می کند؟

 

smsreson.info

 

آیا می خواهید بازاریابی پیامکی وتبلیغات صوتی را به صورت رایگان امتحان کنید؟پنل اس ام اس شیراز

 

ارائه دهنده بهترین پنل نمایندگی پیامک و نمایندگی پنل پیامک شیراز بهترین گزینه انتخاب برای شما که

 

به دنبال ترقی،پیشرفت و نامی شدن هستید.

 

پیام صوتی یک صدای از پیش از ضبط است که شما می توانید به راحتی به تمامی شماره تلفن ها در

 

سراسر کشور ارسال کنید و مدت زمان پیامک صوتی و پیام صوتی حداکثر 30 ثانیه وکمتر است. پنل صوتی

 

 خودکار است که یکبار و با استفاده از وب سرویس ،‌‌ اپراتور صوتی تک رایان سپهر خاورمیانه ،پنل نمایندگی

 

با شماره های متعدد شماره گیری می کند و یک پیام صوتی ضبط شده را برای ارسال انبوه تبلیغات صوتی  

 

آماده بکار میکند.با پنل اس ام اس ، پنل پیامک ، نمایندگی پیامک صوتی وسامانه پیامک صوتی پیام رسون

 

 حداکثردسترسی در تبلیغات وموفقیت و پیشرفت در کسب و کار است.

 

شمارگیر هوشمند اپراتور پیامک صوتی آوای ضبط شده را به صورت هدفمندو هوشمند به لیست مخاطبین

 

و مشتریان ارسال میکند برای ارتباط برقرار کردن با افراد خاص  با پیام های سفارشی و گزینه های مختلف

 

وارد عمل میشود. با انتخاب نمایندگی پنل پیام صوتی و پنل کاربردی ، این سرویس هیچ نیروی

 

انسانی برای برقراری ارتباط با گیرنده پیام صوتی ندارد. گیرنده صدای فراخوان، فقط به پیام ضبط شده که

 

مورد تائید شماست گوش می دهد.

 

 

 

پنل اس ام اس

 

 

ویژگی های اپراتور پنل پیام صوتی:

 

شما می توانید از این برای به روز رسانی کارکنان، همکاران یا مشتریان خود استفاده کنید.

 

پنل پیامک صوتی کمپین انتخاباتی بهترین راه برای نامزدهای انتخاباتی برای جمع آوری آرا وحامی

 

است.

 

سیستم ما تمام اعداد آپلود شده را ارسال می کند و پیام های شما را پخش می کند.

 

 یادآوری هایی مانند:حق بیمه، مراقبت های پزشکی،فراخوان عمومی،کارگزاران بورس و بانکداران و بسیاری

 

دیگر .. از دیگر اعجاب این سامانه پیامکی پیام رسون و پنل نمایندگی شیراز است.

 

 

سرویس های OBD یا اس ام اس های صوتی با نام های متفاوت در کشورهای مختلف درحال استفاده هستند. صنایع و اصطلاحات رایج مورد

 

استفاده برای آنها شامل پخش صوت، SMS صوتی، روبوکال و غیره می باشد. OBD یک تکنولوژی ارتباطات جمعی مبتنی بر صدا است که

 

توانایی پخش پیام های صوتی پیش ضبط شده در یک روش اتوماتیک را دارد.



:: برچسب‌ها: تبلیغات صوتی , پیامک صوتی , بازاریابی پیامکی , پنل اس ام اس , بازاریابی اس ام اسی , کلمات کلیدی , 50001400 , سرویس پیام کوتاه , پنل پیامک , پنل پیامک پیام رسون , نمایندگی پیامک , نمایندگی پیامک پیام رسون , پنل اس ام اس شیراز , پنل پیامک شیراز , پنل کاربری پیامک , پنل نمایندگی پیامک ,
:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : چهار شنبه 18 مهر 1397
.

دولت به هرنفر از اقشار آسیب پذیر ، 600 هزار تومان کمک مالی می دهد.

 

امروز - سه شنبه-  نشست غیر علنی مجلس شورای اسلامی :

در این جلسه که با حضور محمد باقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه، محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی و معاون اقتصادی وزارت صنعت، معدن و

تجارت، رییس سازمان تعزیرات حکومتی و کارشناسان مرکز پ‍ژوهش های مجلس برگزار شد، موضوعات مختلف اقتصادی کشور مورد بحث و بررسی قرار

گرفت.


وی ادامه داد: در این جلسه قرار شد برای 20 میلیون نفر از اقشار آسیب پذیر جامعه که زیر 3 میلیون درآمد دارند در دو مرحله بسته حمایتی داده شود.


سخنگوی هیات رییسه مجلس همچنین اظهار داشت: مقرر شد که در هر مرحله حدود 300 هزار تومان به مردم کمک شود که مجموع این پرداخت حدود

12 هزار و 500 میلیارد تومان خواهد بود در این راستا افراد شناسایی شده اند.


نعمتی گفت: کمیسیون های اقتصادی، کشاورزی، آب و منابع طبیعی و برنامه و بودجه، صنایع و معادن مجلس قرار شد جلسات متعددی با دولت برگزار

کنند و مواردی که در بحث تولید و گرانی ها داریم ارتباط نزدیک میان دولت و مجلس برگزار تا مشکلات بخش تولید حل شود.


وی یکی از بحث های جدی در این جلسه را مهار نقدینگی ذکر کرد و یادآور شد: هزار و 600 تا هزار و 700 هزار میلیارد تومان نقدینگی سرگردان در کشور

وجود دارد و به همین منظور بنا شد که دولت و مجلس در این زمینه همفکری کنند و راه های مهار نقدینگی را شناسایی و اقدام عملی داشته باشند.


سخنگوی هیات رییسه مجلس افزود: موضوع واگذاری پروژه های عمرانی به بخش خصوصی از دیگر مباحث در جلسه غیرعلنی امروز مجلس بود که بر

اساس آن نوبخت قول داد این اتفاق رخ دهد.


نعمتی ادامه داد: برداشت نکردن از ذخایر کشور اهمیت بسزایی دارد که بر مبنای این جلسه و جلسات گذشته تلاش دولت باید این باشد که از منابع ارزی

و صندوق ذخیره ارزی به هیچ وجه برداشت نکند زیرا این صندوق برای آیندگان است.


وی با بیان این که ما هیچ مشکلی در تامین کالاهای اساسی در کوتاه مدت، میان مدت و طولانی مدت نداریم، اظهار داشت: وزیر جهاد کشاورزی در این

جلسه به مجلس قول داد نیازهای کشور به کالاهای اساسی را برای بلند مدت تامین می کند و صندوق ها و انبارها اشباع است.


وی یادآور شد: در ادامه جلسه غیرعلنی امروز مجلس رییس تعزیرات حکومتی از نوع برخورد با گرانی ها و احتکار گزارشی را به نمایندگان ارائه کرد و

نوبخت نیز موضوع نوسانات نرخ ارز را مطرح کرد.


نماینده مردم تهران در مجلس خاطرنشان کرد: ما معتقدیم که تلاش دولت، مجلس و قوه قضاییه باید کاهش نرخ کالاها باشد.


نعمتی تاکید کرد که اصلی ترین موضوعی که در این جلسه امروز بحث شد تعیین زمان بندی اقدامات دولت بود ، دولت باید در همه موضوعات اقدامات خود

را به مجلس اعلام کند و رییس سازمان برنامه و بودجه نیز قول داد که برنامه زمان بندی مشخص را به مجلس اعلام کند تا مردم سرگردان نشوند.


وی درمورد کالاهای اساسی که دولت باید تامین کند، اظهار داشت: دولت مکلف به تامین 25 قلم کالای اساسی از جمله کره، تخم مرغ و شیر است که

نگرانی در این راستا وجود ندارد، در 6 ماهه دوم در دو نوبت این اتفاق رخ می دهد. 

 



:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : سه شنبه 17 مهر 1397
.

ایران بیخ ‌گوش نیروهای آمریکا را زد می‌تواند اسرائیل و عربستان را هم بزند.

 


ضربت موشکی سهمگین سپاه پاسداران به مقر گروهک‌ تروریستی داعش، بازتاب گسترده‌ای در محافل غربی و

صهیونیستی داشت.

روزنامه صهیونیستی جروزالم پست با اشاره به حمله اخیر موشکی ایران به مقر داعش در بوکمال سوریه (چند

مایلی محل استقرار نیروهای آمریکایی) نوشت ، پیام شلیک موشک این است :

 

که ایران قابلیت حمله به اسرائیل، آمریکا یا عربستان را در زمان مقتضی دارد.

 

این روزنامه افزود: سپاه پاسداران ایران 6 موشک بالستیک به مناطق «شرق فرات» در سوریه برای تلافی حمله

اهواز شلیک کرد. این حمله بسیار تنش‌زا است و نشان از گسترش حضور ایران در سراسر منطقه دارد.این اقدام

همچنین نشان می‌دهد ایران به هر جایی اراده کند حمله کرده و می‌داند سیستم‌های دفاع هوایی عراق و سوریه

 جلوی آن را نمی‌گیرد.

روزنامه صهیونیستی ادامه داد: این موشک‌ها 570 کیلومتر را از کرمانشاه و شمال عراق طی کرده و به سوریه

رسیده است تهران می‌گوید آنها مناطق شرق فرات نزدیک البوکمال را هدف قرار دادند. البوکمال یکی از تنها

مناطقی در سوریه است که هنوز در اختیار داعش است.اعضای سپاه پاسداران شعارهای «مرگ بر آمریکا» ،

«مرگ بر اسرائیل»  و «مرگ بر آل سعود» بر روی موشک‌ها نوشته بودند سپاه موشک‌های قیام و ذوالفقار را

برای حمله سوریه انتخاب کرد. این دو موشک ژوئن (تیر) سال گذشته برای حمله به داعش در دیرالزور استفاده

شد.

 

این روزنامه صهیونیستی نوشت: ایران باید برای شلیک موشک‌ها در حریم هوایی عراق، با بغداد همکاری کرده

باشد. استفاده از حریم هوایی عراق نشانه همکاری است.هدف موشک‌ها در شرق منطقه فرات احتمالاً نزدیک به

نیروهای آمریکایی و شرکای آنها بوده است این روزنامه نوشت که پرس‌وجو از ائتلاف آمریکایی پاسخ داده نشد

 اما موشک‌ها از عراق عبور کرده و نزدیک نیروهای ائتلاف فرود آمده است.

ایران متحد سوریه بوده و روابط گرمی با بغداد دارد، این نشان می‌دهد هلال نفوذ تهران چطور در سراسر این

کشورها گسترش پیدا می‌کند. شرایط برای جامعه جهانی به منظور محکوم کردن این حمله موشکی سخت است

زیرا هدف حمله داعش بوده است. اما شعارهای روی موشک‌ها حاکی از آن است که هدف فقط داعش نبود. پیام

مهم‌تر شلیک موشک‌ها این است که ایران احساس می‌کند قابلیت حمله به اسرائیل، آمریکا یا عربستان را در

زمان مقتضی دارد و با شلیک این موشک‌ها علیه داعش و مقر حزب دموکرات، چنان حمله‌ای را تمرین می‌کند.

در همین حال سخنگوی پنتاگون حملات موشکی ایران به تروریست‌های سوریه را ناامن‌کننده منطقه دانست و

گفت: این حملات نیروهایی را که به طور جدی با داعش مبارزه می‌کند، به خطر می‌اندازد.


دریادار شان رابرتسون افزود: شلیک هرگونه موشک از طریق فضای هوایی غیرمجاز، تهدیدی برای شهروندان

داخلی و هواپیماهای در حال پرواز خواهد بود.

رسانه سعودی ارم‌ نیوز در همین زمینه نوشت : ایران برای اولین بار روی موشک‌ های خود شعار «مرگ بر

آل‌سعود» حک کرد.

در حالی که ایران قبلا در تظاهرات به مناسبت‌های مختلف و رژه‌های نظامی تنها شعارهایی علیه آمریکا و

اسرائیل می‌داد این بار شعار «مرگ بر آل سعود» را در کنار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» بر روی

موشک‌های بالستیکی نوشت که به سمت شرق سوریه پرتاب شد.

این نشریه افزود: تصاویری که از شلیک موشک‌های یاد شده از سوی رسانه‌های خبری ایران منتشر شد نشان

می‌دهد این شعارها در کنار آیه 76 از سوره نسا (قاتلوا اولیاء الشیطان) بر روی هر شش موشک شلیک شده

نوشته شده است.

 



:: بازدید از این مطلب : 224
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : دو شنبه 16 مهر 1397
.

تحولی دیگر در تبلیغات

 

پنل اس ام اس

 

 

اپلیکیشن پیامرسان همراه  یک برنامه کاربردی مبتنی بر مرورگر است که برای ارسال پیام های متنی  به

گروه های بزرگ به طور همزمان استفاده می شود. این ابزار به عنوان یک ابزار بازاریابی پیامکی کارآمد مورد

استفاده قرار می گیرد وتبلیغات هدفمند راهی بهتر و موثر از دیگر انواع بازاریابی مستقیم می باشد. توجه به

اینکه افراد امروزه نسبت به تلفن هایشان بیشتر از قبل نسبت به تلفن هایشان وابسته و متصل هستند.

 

ارسال انبوه پیامک و تبلیغات پیامکی با پنل اس ام اس و پنل پیامک عالی است، زمانی که شما چیزی برای

 گفتن دارید و می خواهید به راحتی شنیده شود، به شما این امکان را می دهد که گسترش خود را افزایش

دهید، در حالی که صرفه جویی در زمان و هزینه نیز انجام میشود.

 

ارسال پیامک رایگان

این کار به شما کمک میکند که در جامعه شناخته شوید و حرفی برای گفتن داشته باشید.

 ما نرم افزارارسال پیامک پیام رسون را به شکل قابل توجهی برای کلیه مشاغل آماده بکار کرده ایم.

 

*کسب و کارهای کوچک: ارسال به روز رسانی در فروش، کالاها ورویدادها و محصولات

*املاک و مستغلات: جذب مستاجر و موجر و بهبود روند پیگیری فروش و رهن و اجاره املاک

*رستوران ها: ارسال اطلاعات در تغییرات منو، ساعت ها، اجرای ویژه یا معاملات و تخفیف

*احزاب سیاسی: ارسال متن به حامیان برای تشویق آنها برای رای دادن در روز انتخابات

*مدارس: مدیران ، معلمین برای اردوهای آموزشی،سیاحتی،زیارتی و برنامه های ورزشی می توانند به

سرعت و به آسانی و ارزان با تمامی دانش آموزان و..... همزمان ارتباط برقرار کنند.

 

چرا نمایندگی پنل پیامک و برای این نوع کسب و کار بسیار موثر است؟

 

علت موثر وپر بازده بودن پیامک صوتی وتبلیغات اس ام اسی 4علت دارد:

1* دسترسی

2* سادگی

3* صمیمیت

4* هزینه

 چهار مزیت جذاب است. با وجود افزایش گوشی های هوشمند در  5سال گذشته  تقریبا دو برابر شده است

حتی بسیاری از افراد که به تلفن های قدیمی تر مدل خود متکی هستند برای ارتباط برقرار کردن از پیام

کوتاه استفاده میکنند. پیامک و متن پیامکی  98 درصد از مردم در مقایسه با برنامه های گوشی های

هوشمند ودیگر مسائل را در بر میگیرد.

 

مزایای استفاده از نرم افزار ارسال پیامک انبوه پیام رسان برای کسب و کار

 

با بهره گیری از انواع خدمات شرکت تک رایان سپهر خاور میانه در کسب و کارتان موفق باشید. طبق نظر

سنجی انجام شده  مارک هایی که از این تاکتیک نوین بازاریابی در کسب و کار برای تکمیل سایر انواع

بازاریابی استفاده می کنند، 95 درصد درجذب  مخاطبان مورد نظر و فروش کارایی و راندمان بهتری دارند.

 سامانه پیامک پیام رسون ، پنل اس ام اس شیراز ، نمایندگی پنل پیامک شیراز پنج برابر بهتر از تبلیغات

 آنلاین یا بازاریابی دیگر بازده و کارائی دارند. این به طور عمده یک واقعیت است که کاربران بیش از هر

زمان دیگری به تلفن های خود وابسته هستند. در حقیقت، بیشتر کاربران برای دسترسی به پیام های

ورودی خود به تلفن های خود دسترسی پیدا می کنند.



:: برچسب‌ها: تبلیغات صوتی , پیامک صوتی , بازاریابی پیامکی , پنل اس ام اس , بازاریابی اس ام اسی , کلمات کلیدی , 50001400 , سرویس پیام کوتاه , پنل پیامک , پنل پیامک پیام رسون , نمایندگی پیامک , نمایندگی پیامک پیام رسون , پنل اس ام اس شیراز , پنل پیامک شیراز , پنل کاربری پیامک , پنل نمایندگی پیامک ,
:: بازدید از این مطلب : 270
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : یک شنبه 15 مهر 1397
.

 اندر اهانت‌های پیاپی «ترامپ» به حاکمان عربستان

 

اهانت‌های رئیس جمهوری آمریکا به رژیم آل سعود و اینکه این رژیم بدون حمایت‌های واشنگتن حتی
دو هفتههم دوام نمی‌آورد، همچنان با سکوت حاکمان عربستان روبرو است.
 

دونالد ترامپ که اولین بار واژه گاو شیرده را برای رژیم آل سعود به کار برد و اینکه تنها ارزشی که عربستان

 برایش دارد، نفت آن است که باید چپاول شود، طی هفته اخیر دو بار الفاظ و عبارت‌های بسیار توهین‌آمیز و

 حقارت‌بار را برای حاکمان عربستان به کار برد .

ترامپ روز شنبه 7 مهر جاری (29 سپتامبر) ترامپ رئیس جمهوری آمریکا گفت سلمان بن عبدالعزیز پادشاه

سعودی چندین تریلیون دلار دارد و بدون ایالات متحده آمریکا، فقط خدا می‌داند چه بر سر پادشاهی سعودی

خواهد آمد.

ترامپ به فاصله کوتاهی از این سخنان تحقیرآمیزش، بار دیگر در جمع طرفداران خود گفت: به پادشاه عربستان

گفتم نمی‌توانی بدون ما حتی دو هفته در قدرت باقی بمانی؛ باید پول بدهی!

سکوت مرگبار مقامات و رسانه‌های رژیم سعودی در برابر اهانت‌های پشت سر هم ترامپ و دیگر مقامات

 آمریکایی به رژیم آل سعود در حالی است که حکومت سعودی تنها به خاطر انتقاد دولت کانادا از نقض گسترده

حقوق بشر در عربستان، روابط خود با این کشور را قطع کرد و سفیر خود را فراخواند و کانادا را به دخالت در

امور خود متهم کرد، پیشتر هم روابط خود با قطر را تنها به خاطر عدم همراهی با سیاست‌های جنگ افروزانه

 خود قطع کرد و بارها نیز جمهوری اسلامی ایران را به دخالت در امور داخلی خود متهم کرده و از حاکمیت و

استقلال خود دم زده است.

اهانت‌های پیاپی ترامپ به حاکمان عربستان دستمایه فعالان در فضای مجازی و کاریکاتوریست‌های عرب شده

است.

 



:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : شنبه 14 مهر 1397
.

رهبر معظم انقلاب :کدام مقام صهیونیست گفته بود به احترام "موشک ایرانی" کلاه از سر بر می‌دارم؟


 یوزی رابین مدیر اسبق برنامه موشکی رژیم صهیونیستی همان کسی است قدرت موشکی ایران را تحسین کرده و گفته که بهاحترام
یکی از موشک‌های ایرانی کلاه از سر برمی‌دارم. 

رهبر معظم انقلاب اسلامی در بخشی از بیانات خود در اجتماع ده‌ها هزار نفری بسیجیان در ورزشگاه آزادی با اشاره به توان دفاعی و
موشکی جمهوری اسلامی فرمودند: "چند سال پیش از این، یک مقام صهیونیست درباره یکی از موشک‌های ما گفته بود من به احترام
کسی که این موشک را طراحی کرده است کلاه از سر بر میدارم." 
 
 امام خامنه‌ای: تحریم را شکست خواهیم داد ،آمریکا از انقلاب اسلامی سیلی خورده است.

 

 اشاره رهبر انقلاب به صحبت‌های یوزی رابین مدیر اسبق برنامه‌های موشکی اسرائیل در سخنرانی 17 جولای سال 2015
در واشنگتن درباره برنامه موشکی کشورمان است که وی در آن سخنرانی، توان موشکی جمهوری اسلامی ایران را تحسین
کردهبود.یوزی رابین بین سال‌های 1991 تا 1999 مسئول برنامه موشکی رژیم صهیونیستی بوده است. وی از آن زمان به بعد،
اظهارنظرهای زیادی درباره برنامه و توان موشکی ایران انجام داده است که در سطح منطقه و جهان بسیار مورد توجه قرار گرفته
است.
 یوزی رابین مدیر اسبق برنامه موشکی اسرائیلمدیر اسبق برنامه موشکی رژیم صهیونیستی در 17 جولای 2015 در جریان یک
سخنرانی در واشنگتن آمریکا به بررسی ابعاد مختلف و توان موشکی و فضایی جمهوری اسلامی می‌پردازد.
این کارشناس صهیونیست در ابتدا به بررسی یکی از مشهور ترینموشک‌های ایرانی به نام فاتح 110 پرداخته و از این موشک اینگونه
یاد می‌کند:
ایرانی‌ها توانسته‌اند با ارتقا یک راکت 610میلیمتری آن را تبدیل به موشکی برای شکست دادن سامانه های دفاع  موشکی کنند تا
بتوانند پایگا‌ه‌های آمریکا و متحدانش درمنطقه را مورد هدف قرار دهند. "من یک مهندس موشکی هستم و به عنوان یک مهندس باید
بگویم که ایرانی ها در برنامه فاتح 110 به خوبی کار کرده اند. 
مدیر اسبق برنامه موشکی رژیم صهیونیستی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به راکت فجر-5 هدایت شونده اشاره می‌کند
و می‌گوید: دیدن  تصویر این راکت در اسرائیل توجه ما را به خود جلب کرد. ایرانی ها قطر راکت های خود را کاهش داده و این به این
معنا است که این سلاح در بحث دقت پیشرفت داشته و در حال حاضر شبیه به سلاح GLMRS ساخت آمریکا است. 
"به نظرم ایران در این بخش در سطح قدرتهای جهانی عمل می کند."
رابین با اشاره به بالک‌های نصب شده روی کلاهک موشک‌های بالستیک ایرانی تاکید می‌کند: "باوجود چنین موشک‌هایی که ازدقت
بالایی برخوردار هستند ایران دیگر نیازی به سلاح هسته‌ای ندارد و می‌تواند کشوری مانند اسرائیل و مصر را فلج کند.
"اما بخش مهم صحبت‌های یوزی رابین که رهبر انقلاب نیز به آن اشاره کردند، مربوط به موشک کروز زمینی سومار است. وی
با اشاره به توان بالای مهندسان کشورمان می‌گوید: ایرانی‌ها یک بار در سال 2012 میلادی به برنامه ای برای ساخت موشک
کروز حمله به اهداف زمینی به نام "مشکات" اشاره کرده اما تصویری از آن را نشان ندادند. در نهایت موشک سومار را
رونماییکردند.  من به سرعت این موشک ایرانی را با کا اچ 55 روسی مقایسه کرده و متوجه شدم که این نه یک کپی چینی ، بلکه
یککپی ایرانی از موشک مورد نظر است. احتمالا موتور جتی هم که بر روی این موشک نصب شده است از نمونه روسی متفاوت
است. "این یک دستاورد بزرگ مهندسی برای ایرانی ها است. این یک کپی نیست. من از لحاظ تکنیکی به احترام افرادیکه این کار را
انجام دادند کلاه از سر برمی‌دارم و به آنها احترام می گذارم.
"وی در بخش پایانی صحبت‌های خود در این نشست می‌گوید: 

 

"ایران این دستاوردهای موشکی را در شرایط تحریم به دست آورده است، تصور کنید اگر این کشور تحریم
نباشدچگونه می تواند برنامه خودراگسترش دهد."
 

 



:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : پنج شنبه 12 مهر 1397
.

تخفیف جشنواره عید تا عید

 

پنل اس ام اس

 

 

 

شرکت تک رایان سپهر خاورمیانه وپنل اس ام اس شیراز

 

عید غدیر روز هجدهم ذی‌الحجه از بزرگ‌ترین اعیاد شیعیان.

 

بنابر روایات در روز هجدهم ذی‌حجه سال دهم هجرت پیامبر اکرم(ص) به دستور خدا امام علی(ع) را به

 

مقام خلافت و امامت منصوب کردواقعه غدیر در سفر حجة الوداع سال دهم هجری و در سرزمین غدیر

 

خم روی داد.

 

در احادیث شیعه تعابیری هم چون عیدُاللهِ‌ الاکبر (بزرگ‌ترین عید الهی) عید اهل بیت حضرت محمد(ص)،

 

اشرف الاعیاد (والاترین عید) برای این روز به کار رفته است.

 

شیعیان در سراسر جهان این روز را جشن گرفته، مراسم مختلفی در گرامی‌داشت آن برگزار می‌کنند. در

 

قرون اخیر برگزاری این جشن از افتخارات شیعه محسوب می‌شود.

 

نمایندگی پنل پیامک شیراز وپنل پیامک صوتی ضمن عرض تبریک عید قربان و عید غدیر به تمامی

 

کاربران محترم و آرزوی لحظاتی خوش برای شما عزیزان ، بسته های  تخفیفی خود را ویژه جشنواره عید

 

تا عید ارائه میدهد.

 

یک هدیه و پیشنهاد فوق العاده وباور نکردنی و قابل تآمل  فقط برای شما نازنین ها

 

 

 

 

 

 

نمایندگی پنل پیامک ، پنل اس ام اس و پنل پیامک با  ارائه پنل های کاربری و پنل های نمایندگی  با

 

تخفیف  75٪  الی 100٪ برای شما این اعیاد بزرگ را برایتان دلچسب و شاد میکند.

 

با ما تماس بگیرید و از این فرصت استثنائی بهرمند شوید.

 

07137325725



:: برچسب‌ها: تبلیغات صوتی , پیامک صوتی , بازاریابی پیامکی , پنل اس ام اس , بازاریابی اس ام اسی , کلمات کلیدی , 50001400 , سرویس پیام کوتاه , پنل پیامک , پنل پیامک پیام رسون , نمایندگی پیامک , نمایندگی پیامک پیام رسون , پنل اس ام اس شیراز , پنل پیامک شیراز , پنل کاربری پیامک , پنل نمایندگی پیامک ,
:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : چهار شنبه 11 مهر 1397
.

چرا سپاه "هجین" را برای حمله موشکی شبانه به تروریست‌ها انتخاب کرد؟

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد دوشنبه با ۶ فروند موشک بالستیک از نسل جدید موشکهای قیام  و ۷

فروند پهپاد رزمی مواضع و مقرهای تروریست‌ها را در شرق فرات در خاک سوریه مورد هدف قرار داد؛ در

گزارش زیر با اهمیت منطقه مورد حمله بیشتر آشنا شوید.

  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد دوشنبه با 6 فروند موشک بالستیک و 7 فروند پهپاد رزمی بمب افکن با نام

صاعقه (مهندسی معکوس شده RQ170 ) ، مواضع و مقرهای تروریست‌ها را در شرق فرات در خاک سوریه

هدف قرار داد و تعداد زیادی از آنها را به هلاکت رساند.

سپاه پاسداران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که این عملیات، در پی جنایت تروریست‌ها در حمله مسلحانه به مردم و

 نیروهای رژه‌رونده در جریان رژه نیروهای مسلح در 31 شهریور ماه گذشته بوده است.

اما با نگاهی کوتاه به محلی که  موشک‌های نقطه‌زن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به آنجا اصابت کرده می‌توان

دریافت کرد که این محل پیش از این به‌صورت دقیق نقطه‌یابی شده است.

 

*شهرک "هجین"  کجاست؟*

 شهرک هجینی که موشک‌‌های نقطه‌زن سپاه پاسداران به آن اصابت کرد تا تروریست‌ها را به هلاکت برساند،

کنار رود فرات و در 22کیلومتری شهر بوکمال قرار دارد. رود فرات که  از ترکیه سرچشمه می‌گیرد و از رقه،

دیرالزور و المیادین عبور می‌کند به شهرک هجین و پس از آن به‌سمت عراق می‌رود.

بر اساس این گزارش، در شرق فرات و به‌سمت مرزهای عراق جزایر کوچک و پراکنده‌ای و استراتژیکی  وجود

دارد که این مناطق امن و سرپناه بعضی از تکفیری‌ها برای فرار از تیررس نیروهای متحدین و ارتش سوریه

تبدیل شده است. این جزایر چیزی حدود 4هزار کیلومترمربع است که همچنان در اختیار نیروهای تکفیری

است.

 

*چرا هجین برای حمله در شب انتخاب شد؟*

بر اساس اطلاع و بررسی‌های خبرنگار تسنیم، بخش اعظم نیروهای پیاده و حتی رهبران و فرماندهان برجسته

 تکفیری و داعشی که الاحوازیه هم ذیل این گروه‌ها تعریف می‌شود، از این نقطه مأموریت پیدا کردند تا

در  اهواز دست به اقدام تروریستی بزنند. این تروریست‌ها روزها خودشان را پشت کرانه‌های شرقی رود فرات

پنهان می‌کنند و از همین نقطه پدافند انجام می‌دهند که نیروهای دموکراتیک شمال و نیروهای متحدین و

ارتش سوریه به آنها حمله نکنند و شبها نیز برای استراحت به مقر خود که در هجین است، بازمی‌گردند.

همچنین اینکه گفته شده عملیات سپاه پاسداران برق‌آسا بوده به این دلیل است که تروریست‌ها فکر نمی‌کردند

در طول شب به آنها حمله شود و انتخاب این محل به این دلیل بوده که غافلگیری تروریست‌ها بیشترین تخریب

 را داشته باشد.

 



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : سه شنبه 10 مهر 1397
.

سقوط قیمت دلار و سکه با ورود دلارهای خانگی به بازار

 

بعد از اوج گیری قیمت دلار، از دیروز استارت کاهش قیمت ها زده شده و همین امر خریدارهای دلار در قیمت های بالا را فروشنده کرده است.

 

قیمت دلار که طی روزهای اخیر اوج گرفته بود از صبح امروز و همزمان با رونمایی از اخبار جدید ارزی بانک

مرکزی، سیر نزولی را پیش گرفت و ارزان شد.طبق اعلام دولت، در جلسه سران قوا به رئیس کل بانک مرکزی

اختیار لازم برای ورود در بازار ارز داده شده است؛ طبق خبری که از دولت بیرون آمد، بانک مرکزی از طریق

بانک‌ها و صرافی‌های مجاز در بازار ارز مداخله خواهد کرد و اقدامات لازم برای کنترل نرخ ارز انجام خواهد داد و

قیمت مبادله در بازار ارز را نیز به‌نحو مقتضی اطلاع‌رسانی خواهد کرد.از سوی دیگر بانک مرکزی طی روزهای

اخیر و همزمان با اوج گیری قیمت انواع ارز در بازار آزاد اعلام کرده بود که از این هفته ارز خدماتی را از طریق

نظام بانکی در اختیار مردم قرار میدهد.

 

برهمین اساس هم بانک مرکزی 11 بانک را مسئول توزیع ارزخدماتی بین مردم کرد؛ از همین رو  بانک های

ملی، ملت، تجارت، سپه، صادرات،کشاورزی، توسعه صادرات، اقتصاد نوین، پارسیان، سامان و پاسارگاد مسئول

توزیع ارز خدماتی هستند.هر چند هنوز قیمت ارز مداخله ای در سیاست جدید ارزی مشخص نیست ولی بنظر

 می رسید قیمت نزدیک به قیمت بازار آزاد باشد. اما اعلام خبر افزایش حجم عرضه موجب شده تا سیاست ارزی

 بانک مرکزی پیش از ابلاغ اثر خود را در بازار بگذارد.کاهش قیمت در بازار ارز همراه شده با افزایش مراجعه

مردمی که در روزهای قبل دلار را با قیمت بالا خریده بودند و حالا آمده اند برای فروش همان ارزها!

 

در هیاهوی گرانی دلار بارها به مردم اعلام شد که از تلاش غلط خود برای خرید دلار بالای 17 هزار تومان

 خودداری کنند ولی افزایش تقاضا موجب شد تا دلار در روزهای قبل از 19 هزار تومان هم بگذرد.بازاری ها در

 آن روزها می گفتند جمع زیادی از مردم برای خرید دلار 17-18 هزار تومانی از صبح زود مقابل صرافی ها در

 صف می ایستند و به همین دلیل قیمت ها در این روزها حتی قبل از آغاز فعالیت رسمی بازار، بیرون

 میآمد.تجربه سال های قبل و روزهای متلاطم ارزی نشان میدهد که هر زمان قیمت ها در بازار نجومی شد،

 تقاضا برای خرید نیز بسیار اوج می گیرد؛ این اتفاق تلخ این بار هم تکرار شد و به دنبال آن جو روانی دلار 19

هزار تومانی در کسب و کارهای دیگر که اتفاقاً با زندگی مردم ارتباط مستقیم دارد، اثر مستقیم گذاشت.با آغاز

سیر نزولی قیمت در بازار ارز از صبح امروز، معادله برگشت، و بار دیگر فروشنده ها در بازار زیاد شده و در مقابل

کسی به خرید طلا و ارز تمایل نشان نداد. مشاهدات از بازار نشان میدهد که صرافی ها و دلال های خیابان

فردوسی خرید ارز را متوقف کرده و فعلا فقط لفظ فروش در بازار شنیده می شود. بازاری ها می گویند کمتری

 کسی مایل به خرید در این قیمت هاست. بازاری ها می گویند بعد از آنکه بانک مرکزی اختیار لازم برای ورود

 در بزار ارز را گرفت، سیگنال کاهش قیمت در بازار مشاهده  و آثار آن از امروز نمایان شد.

 

ورود دلارهای خانگی به بازار موجب شد تا دلار از کانال 17 هزار تومان به 16 هزار تومان برگردد و سکه نیز از

 کانال 5 میلیون تومان بار دیگر وارد کانال 4 میلیون تومان شود. هم اکنون دلار در بازار ارز 16 هزار و 200

 تومان و سکه در بازار سبزه میدان 4 میلیون و 800 هزار تومان قیمت گذاری شده و به فروش می رسد.

 

با شدت گرفتن ریزش قیمت در بازار طلا و ارز از صبح امروز، فروشنده ها در بازار بسیار بیشتر از خریدارها

 شده اند و  این درحالی است که دلال ها دلارهای خانگی را خریداری نمی کنند؛ قیمت های پیشنهادی دلال

 ها بسیار پایین تر از قیمت فروششان است.

 



:: بازدید از این مطلب : 292
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : دو شنبه 9 مهر 1397
.

ما صدای شمارا به گوش همه میرسانیم

 

پنل اس ام اس

 

 

شرکت اهورا اطلس فارس همواره پیشگام در عرصه تبلیغات پیامکی وتبلیغات صوتی بوده واین افتخار را دارد که با پیشرفته ترین

سامانه ارسال پیامک درکشور آماده خدمات رسانی به شما عزیزان درتمامی نقاط ایران عزیز میباشد.

 

یکی از راه هایی است که به شما کمک میکند تا بتوانید در عرصه تجارت وکسب وکار و معرفی محصولات و کالاهای جدیدتان

وبرند سازی درعرصه رقابت حرفه ای با دیگر رقبا حرفی برای گفتن داشته باشید واز نتیجه آن مطمئن باشید.

استفاده از پنل پیامک صوتی ، اپراتور پیامک صوتی ، پنل پیامک صوتی رایگان ، پنل اس ام اس شیراز

 سامانه پیامک صوتی پیامرسان ،و ارسال تبلیغات بصورت پیام های صوتی میتواند کمک شایانی در پیشرفت شماداشته باشد.

اگر تا به حال برند خود را تبلیغ کرده باشید کاملا متوجه خواهید بود که تبلیغات چه تاثیری میتواند در کار شما داشته باشد.

 شما میتوانید از یک پیام صوتی تبریک سال نو یا معرفی کالا یا محصول جدید استفاده کنید ولازم به بررسی آن نیست در عوض،

از همکاران، دوستان ومخاطبین خود درخواست کنید. واز آنها بپرسید هنگامی که تماس میگیرند آنها چه پیامی را میشنوند.

اگر تماس گیرندگان اغلب نمی توانند اطلاعات لازم را ارائه دهند، پیام خود را تنظیم کنید تا به وضوح آن را بپرسید. و به بازخوردی

که برایش خواسته بود گوش دهید. این یک فرصت عالی برای شنیدن است که تماس گیرندگان به پیام شما فکر می کنند.

تنظیمات را برای دریافت خودکار تنظیم کنید.

همچنین یک ایده خوب است که پیغام صوتی خود را به صورت دوره ای بررسی کنید و مطمئن شوید که آن را با اهداف کسب و

کار و مشتریان خود هماهنگ کنید. شما همچنین ممکن است پس از چند ماه پیامک صوتی خود راگوش کنید وبعد آن راتقویت

کنید تا مشتریان بتوانند یک پیام صوتی خوب را بشنوند  که با تغییراتی که کسب و کار شما ایجادشده هماهنگ باشند. به عنوان

مثال، اگر کسی این شرکت را ترک کرده است، می توانید نام خود را از صوتی پست صوتی حذف کنید.

 

پیگیری پیامهایتان

با ارسال اگهی صوتی وتبلیغات صوتی خود در محل، تنها کاری که باید انجام دهید این است که صندوق پستی خود را چک کنید،

به پیامهایتان پاسخ دهید و نتیجه کسب و کار خود را ببینید.

 نظرسنجیها نشان میدهند که فقط 33 درصد از پاسخ دهندگان به پیامهای صوتی که توسط صاحبان مشاغل و کسب و کارهای

کوچک میشونددریافت میکنند گوش میدهند؛ این افراد فرصت زیادی را روی میز میگذرانند و از تاثیری که به سادگی پیامک صوتی

در کسب و کار شما وجود دارد، شگفت زده میشوند.

در صورت لزوم از تلفن خود بخواهید که به پیامها گوش دهد، در صورت لزوم گوش دهید، اگر از دفتر خارج شده اید، از تلفن

همراه خود استفاده کنید و به جای اینکه صندوق پستی خود را پر کنید، هر چیزی را که ذکر شده در پیامها باشد، مراقبت کنید. این

نوع توجه به جزئیات می تواند راه بسیار خوبی برای ایجاد شهرت خوب و تصویر شرکت باشد.

 

اپراتور پیامک صوتی رایان سپهر خاورمیانه

ما ارائه دهنده  انواع پنل پیامک صوتی و نمایندگی پنل پیامک صوتی هستیم که پیامک صوتی وتبلیغات صوتی  حرفه ای را در

هر زبان برای شما انجام میدهیم،کافیست یک تماس بگیرید وآینده شغلی خود را تضمیین کنید.

ما با زبان ساده وگیرا صحبت می کنیم، به راحتی قابل دسترس هستیم و زندگی شما را با یک تیم متخصص  ساده تر می کنیم.

شما همیشه خدمات فوری و حرفه ای دریافت میکنید و مدیر پروژه آماده برای کمک و ارائه راه حل هایی  برای نیازهای تولیدی

منحصر به فردبرای شما عزیزان است.

 

اسکریپت و مشخصات خود را به ما ارسال کنید و بقیه را انجام دهید.

 

ما( پنل پیامک شیراز ) سال ها تخصص محلی سازی داریم ما ترجمه اسکریپت خارجی را ارائه می دهیم و به شما کمک می کنیم

صدای مناسب وبا استعداد در هر زبان انتخاب کنید، حتی اگر به زبان شما صحبت نمی کند وآن را درک نمی کنید.

 

با یک تماس آینده کاری خود را تضمین کنید 07137325725                 



:: برچسب‌ها: تبلیغات صوتی , پیامک صوتی , بازاریابی پیامکی , پنل اس ام اس , بازاریابی اس ام اسی , کلمات کلیدی , 50001400 , سرویس پیام کوتاه , پنل پیامک , پنل پیامک پیام رسون , نمایندگی پیامک , نمایندگی پیامک پیام رسون , پنل اس ام اس شیراز , پنل پیامک شیراز , پنل کاربری پیامک , پنل نمایندگی پیامک ,
:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : یک شنبه 8 مهر 1397
.

استیضاح روحانی توسط اصلاح‌طلبان دوباره به‌جریان افتاد

 

عضو فراکسیون اصلاح‌طلبان مجلس شورای اسلامی که طراح استیضاح رئیس‌جمهور است می‌گوید

که پس از قانع‌نشدن نمایندگان از پاسخ‌های حجت‌الاسلام روحانی به آنها، دوباره استیضاح وی را به‌جریان انداخته‌اند.

 

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، چندی پیش شماری از اصلاح‌طلبان مجلس شورای اسلامی با

تهیه طرحی به‌دنبال استیضاح رئیس‌جمهور بودند که پس از گذشت چندین روز از تدوین این طرح جلال

محمود‌زاده، نماینده مردم مهاباد و عضو فراکسیون امید (اصلاح‌طلبان) مجلس شورای اسلامی، در گفت‌و‌گو با

خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به آخرین وضعیت طرح استیضاح رئیس جمهور در پارلمان، گفت:

 پس از تدوین این طرح در مجلس جلسه‌ای را با اسحاق جهانگیری و حسینعلی امیری دو معاون رئیس‌جمهور

 داشتیم.

وی با بیان اینکه تدوین این طرح 15 محور داشت، ادامه داد: پس از اینکه رئیس‌جمهور در مجلس حاضر شد و

 نمایندگان از پاسخ‌های وی قانع نشدند این طرح را با نظر طراحان به 5 محور درباره مسائل اقتصادی و بسته

شدن مرزها تقلیل دادیم.

عضو کمیسیون کشاورزی و آب و منابع طبیعی مجلس  با بیان اینکه این طرح هم‌اکنون 5 امضاء دارد، افزود:

برخی از طراحان طرح اعتقاد دارند با توجه به شرایط کشور این موضوع تا تعیین تکلیف وضع تحریم‌ها مسکوت

بماند.

نماینده مردم مهاباد با بیان اینکه پیمان‌کارها و پروژه‌های عمرانی به‌شدت دچار چالش شدند، اضافه کرد:

پروژه‌های گازرسانی و جاده‌سازی بر اثر سوء مدیریت‌ها یا تعطیل و یا با حداقل ظرفیت‌ها در حال پیشرفت است.

محمودزاده تصریح کرد: اگر دولت به‌سرعت اوضاع را مدیریت نکند، نمایندگان مجبور خواهند شد علی‌رغم میل

باطنی طرح استیضاح آقای روحانی را به‌جریان بیندازند.

وی با بیان اینکه در بعضی از صحبت‌هایی که طراحان استیضاح با معاونان رئیس‌جمهور داشتند آنها مدعی بودند

 که همه مشکلات دست اینها نیست و نمونه‌هایی را ذکر می‌کردند، ولی اگر مشکلی وجود دارد خود آقای

رئیس‌جمهور بیاید و آنها را با مردم درمیان بگذارد، اظهارداشت: پیشنهاد ما به دولت این است که مشکلات را

دسته‌بندی کند و برنامه‌ریزی داشته باشد.

به گزارش تسنیم، طرحی که نمایندگان اصلاح‌طلب مجلس در 15 محور تدوین کرده بودند که اخیراً به 5 محور

تبدیل شده به‌شرح زیر بود:

جناب آقای دکتر لاریجانی

ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

با سلام

با عنایت به اصل 89 قانون اساسی و ماده 228 آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی و به‌دلیل

ضعف گسترده در مدیریت قوه مجریه و عدم‌توانایی رئیس محترم جمهور جناب آقای دکتر روحانی در اداره

امور اجرایی کشور این‌جانبان نمایندگان مجلس شورای اسلامی تقاضای عدم‌کفایت و استیضاح رئیس جمهور

محترم را به‌دلایل ذیل داریم. خواهشمند است دستور فرمایید اقدام قانونی صورت گیرد.

 

1*عدم‌وجود شرایط کامل مفاد اصل 115 قانون اساسی در رئیس جمهور از جمله نبود تدبیر و ضعف شدید در مدیریت.

 

2*نبود شرایط لازم در رئیس جمهور مطابق اصل 113 قانون اساسی و عدم‌توانایی در تنظیم روابط قوای سه‌گانه.

 

3*بی‌احترامی و مخالفت با نهادهای قانونی و انقلابی، اجرا نکردن مصوبات قانونی مجلس، کتمان ضعف قوه مجریه و متهم کردن سایر قوا.

 

4*پیروی‌کردن سیاست‌بازی به‌جای حقیقت‌گرایی و عدم‌هم‌خوانی شعارهای انتخاباتی ایشان با عمل.

 

5*عدم‌صداقت در اظهارات و عمل در حالی که صداقت یکی از اصول اخلاقی اسلام و مصداق بازار امانت و جزو صلاحیت‌های رئیس جمهور است.

 

6*وجود مشکلات مالی افراد نزدیک رئیس‌جمهور که منجر به تشکیل پرونده و دستگیری شده است.

 

7* ضعف گسترده در سیاست خارجی و برجام و بهره‌گیری از افراد مشکوک با سابقه نامناسب در حلقه مشاوران، همراهان و اطرافیان.

 

8* افشای اسرار اقتصادی کشور و چراغ سبز به غربی‌ها در رابطه با فعالیت‌های قانونی، موشکی و نظامی کشور.

 

9* کم‌کاری، غرور و نخوت فراوان رئیس‌جمهور که یکی از عوامل عدم‌صلاحیت ایشان است.

 

10*ضعف گسترده در برنامه‌های اولویت در اقتصاد مقاومتی از جمله فریب خوداتکایی محصولات راهبردی و عدم‌توانایی مدیریت اقتصاد کشور،بازار سکه و ارز و نرخ تورم و  رکود اقتصادی مؤسسات مالی و بنگاه‌های اقتصادی.

 

11*ارائه آمارهای نادرست از نرخ تورم، رکود اقتصادی، اشتغال و ... کشور که منجر به بحران‌هایی در کشور شده است.

 

12* تعطیل نمودن بازارچه‌ها و مبادلات قانونی مرزی و کوله‌بری.

 

13* عدم‌رعایت تعدادی از قوانین و مقررات مصوب مجلس از جمله مفاد قوانین برنامه پنجم و ششم توسعه قانون بودجه و ...

 

14* عدم‌انتخاب کابینه و مدیران ارشد و اجرایی کشور براساس شایستگی.

 

15* عدم‌مدیریت صحیح منابع آب کشور و رکود طرح‌های عمرانی.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : شنبه 7 مهر 1397
.

ادامه حملات اسرائیل به نیروهای مقابله کننده با تروریسم در سوریه با واکنش پشیمان کننده مواجه خواهد شد.

شمخانی گفت: رژیم صهیونیستی به دنبال تثبیت بحران در سوریه بوده و اقداماتی را برای حمایت مستقیم از گروه های تروریستی و هدف قرار دادن ارتش سوریه و نیروهای مقابله کننده با تروریسم صورت داده است که در صورت تداوم با واکنش های پشیمان کننده مواجه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نیکلای پاتروشف دبیرشورای امنیت ملی فدراسیون روسیه که به منظور شرکت در نخستین نشست «گفتگوی امنیتی منطقه ای» به تهران سفر کرده است صبح امروز با علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار و پیرامون راهکارهای مشترک مقابله با تهدیدات تروریستی در منطقه و گسترش همکاری ها با وی گفتگو کرد.

شمخانی در این دیدار با اشاره به تجربیات موفق همکاری‌های امنیتی میان ایران و روسیه در حوزه مبارزه با تروریسم، ضرورت تبادل نظر نزدیک و موثر دو کشور در موضوعات مهم منطقه ای و بین المللی را یادآور شد و اظهار داشت: سیاست اصولی دو کشور در زمینه توسعه همکاری ها و متوازن سازی ظرفیت های قابل مبادله در حوزه های مختلف سیاسی، اقتصادی وامنیتی، نقش تعیین کننده ای در مدیریت بحران های امنیتی در سطح منطقه بدنبال داشته است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی ضمن قدردانی از مواضع مناسب دولت روسیه در حمایت از برجام تاکید کرد: رویکرد یکجانبه و تضعیف کننده نهادهای بین المللی که از سوی هیئت حاکمه آمریکا دنبال می شود برای امنیت و اقتصاد جهان و به ویژه منطقه خطرناک است و در برابر این تهدید مشترک بایستی به صورت جدی ایستاد.

وی افزود: بکارگیری سلاح تحریم توسط آمریکا علیه ایران، روسیه و چین به دلیل درماندگی و احساس عقب ماندگی این کشور در برابر پیشرفت، رشد و افزایش قدرت بازیگری این کشورهاست و با تقویت همکاری های اقتصادی و تسهیل زمینه های تجاری به راحتی می توان با آن مقابله نمود.

امیر دریابان شمخانی گفت: رژیم صهیونیستی به دنبال تثبیت بحران در سوریه بوده و اقداماتی را برای حمایت مستقیم از گروه های تروریستی و هدف قرار دادن ارتش سوریه و نیروهای مقابله کننده با تروریسم صورت داده است که در صورت تداوم با واکنش های پشیمان کننده مواجه خواهد شد.

دبیر شورای امنیت ملی فدراسیون روسیه نیز در این ملاقات با تمجید از ابتکار عمل جمهوری اسلامی در برگزاری موفق نشست «گفتگوی امنیتی منطقه ای» که در ادامه فعالیتهای موثرایران درمبارزه واقعی با تروریسم و ایجاد ثبات و امنیت در منطقه انجام شده است اظهار داشت: امروز منطقه ما در معرض تهدید انتقال تروریستهای شکست خورده در عراق و سوریه توسط آمریکا و برخی متحدان این کشور قرار گرفته و ضرورت افزایش مشارکت وهم افزایی منطقه ای برای مقابله با این رخداد نگران کننده اجتناب ناپذیر می باشد.

وی با تاکید بر نقشی که می بایست جامعه بین المللی در برابر این گونه اقدامات ضد امنیتی آمریکا ایفا نماید خاطر نشان ساخت: در صورت عدم مقابله جدی با اقدامات یکجانبه گرایانه و خطرناک آمریکا بزودی جهان با بحرانی مشابه عراق و سوریه در کشور افغانستان مواجه خواهد شد.

پاتروشف ضمن تبیین نقش موثر ایران، روسیه و ترکیه در کاهش تنش در سوریه و تصمیماتی که اخیرا در فرآیندی مشترک برای جلوگیری از آسیب دیدن مردم بی گناه در ادلب اتخاذ شده است افزود: در مقابل اقداماتی که دولتهای ما به منظور بازگشت صلح و ثبات به منطقه دنبال می کنند، هیئت حاکمه آمریکا همه تلاش خود را برای جلوگیری از بازگشت امنیت به منطقه معطوف نموده و تروریسم را به ابزاری برای پیشبرد اهدافش تبدیل کرده است.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : پنج شنبه 5 مهر 1397
.

پیامرسان صوتی

 

پنل اس ام اس

 

 

از آنجا که سرویس پیام کوتاه دارای بالاترین حجم استفاده را دربین تمامی کانلالهای اجتماعی

 

 ومردم دارد، پس بهترین راه ، تبلیغات پیامکی است واین فقط آغاز کار است.

 

پنل اس ام اس برای هزاران سازمان به هر اندازه  و حجم کار در زمینه های مختلف بهترین انتخاب است.

 

بعد از بازاریابی اس ام اسی و تبلیغات پیامکی، بهترین و موثر ترین بازاریابی ، تبلیغات صوتی و پیامک صوتی

 پر بازده ترین راه بوده و به نوعی در زمره‌ی روش های نوین تبلیغات است.

سامانه پیامک صوتی

شما با استفاده از سامانه پیامک صوتی و اپراتور پیامک صوتی  می توانید انواع کالاها ومحصولات جدید و

مشاغل و کسب کار خود را به مخاطبین و دیگر اشخاص معرفی کرده وخود را برای بالا رفتن از پله های

 پیشرفت وترقی آماده کنید. 

پنل پیامک صوتی رایگان

محتوای تبلیغات صوتی باید به شکلی باشد که مخاطب ومشتری را به شنیدن آن ترغیب کند.

پنل اس ام اس شیراز و پنل نمایندگی شیراز با ارائه انواع پنل پیام صوتی ، پیامک صوتی ، پیام رسون ،

نمایندگی پنل پیام صوتی ، برای شما عزیزان بهترین و پر کاربرد ترین راه بازاریابی پیامکی و تبلیغات

پیامکی آماده خدمت رسانی میباشد.

سامانه پیامکی پیام رسون ، پیشرفته ترین سامانه پیامکی کشور ارسال انبوه پیامک صوتی شما را با کمترین

قیمت وبهترین کیفیت ارسال  برای شما انجام میدهد تا وقتی که شما قصد فراخوان ، ارسال آدرس

جدید مطب ، معرفی کالا یا محصول جدید ،یا اطلاعات واخبار مهمی را باید به شخص یا افراد

خاص بدهید و زمان برایتان بسیار مهم است.

# اطلاع رسانی

#معرفی برند و محصولات جدید

# آگهی صوتی

# یادآوری‌ها

           # فراخوان عمومی

           #تبلیغات کاربردی

          و...........

پنل اس ام اس اس پیام رسون خبر خوب ومهمی را به تمامی دوستان حقیقی و حقوقی و دیگر اقشار

نجیب ، غیور و شریف ایران همیشه سرفراز مژده میدهد...!!!!!!!

متخصصین و مشاوران شرکت اهورا اطلس فارس و واپراتور رایان سپهر خاورمیانه خدمات ویژه ای آماده ی

ارائه کرده است.

*پنل پیامک صوتی کمپین انتخاباتی

*پنل پیام صوتی کمپین

*پیامک صوتی موسسات

*پیام رسان صوتی پزشکان

*پنل پیام صوتی شرکتها

*سامانه پیام صوتی وکلا

*سریعترین اطلاع رسان صوتی                                         07137325725

*پنل پیام صوتی صاحبان مشاغل

*افتخار این را داریم که بهترینها را اختیارتان میگذاریم*

 



:: برچسب‌ها: تبلیغات صوتی , پیامک صوتی , بازاریابی پیامکی , پنل اس ام اس , بازاریابی اس ام اسی , کلمات کلیدی , 50001400 , سرویس پیام کوتاه , پنل پیامک , پنل پیامک پیام رسون , نمایندگی پیامک , نمایندگی پیامک پیام رسون , پنل اس ام اس شیراز , پنل پیامک شیراز , پنل کاربری پیامک , پنل نمایندگی پیامک ,
:: بازدید از این مطلب : 223
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : چهار شنبه 4 مهر 1397
.


هویت 5 عامل حمله تروریستی اهواز اعلام شد

 

 

 

وزارت اطلاعات نام 5 عامل حمله تروریستی به شهروندان اهوازی را منتشر کرد.

 

 

5 عامل تروریستی روز شنبه 31 شهریور با حمله مسلحانه به رژه

نیروهای مسلح سبب به شهادت رسیدن 24 نفر از شهروندان شدند. در

این حمله تروریستی 68 نفر نیز مجروح شدند.

تروریست ها از ساعت 4:30 دقیقه بامداد روز شنبه در محل حاضر و مجددا 8

صبح وارد صحنه شده وکارها را چک کردند و نهایتا 9 صبح عملیات

تروریستی را آغاز کردند

خودروی تروریستها یک پراید سفید بود و این افراد لباس مبدل بسیج را بر

تن داشتند و مسلح به سلاح کلاشینکف با چندین خشاب اضافه بودند.

تعدای از مرتبطین این افراد در 2 روز گذشته دستگیر شده اند.

این گزارش حاکی است تروریست ها که وابسته به گروههای تجزیه طلب و ضد

انقلاب بودند با حمایت برخی کشورهای خارجی مامور به این اقدام تروریستی

شدند.

سه نفر از این تروریستها در یک خانواده بودند که 2 نفر از آنها برادر و نفر

سوم پسر عموی آنها بوده است . شغل این افراد تا قبل از استخدام توسط

گروهکهای تجزیه طلب، نجاری و کابینت سازی بوده است.

در پی اقدام تروریست ها ۲۴ نفر شهید و ۶۸ نفر مجروح شدند.

وزارت اطلاعات صبح امروز تصویر و هویت 5 عامل حمله تروریستی به

 شهروندان را منتشر کرد.

1*ایاد منصوری

2* فواد منصوری

3* احمد منصوری

4* جواد ساری

5*حسن درویشی

این 5 نفر عامل این حمله تروریستی بودند که توسط نیروهای امنیتی

در همان محل درگیری به هلاکت رسیدند.

 

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : سه شنبه 3 مهر 1397
.

بیانیه بسیج در پی حمله تروریستی اهواز

 

مجاهدان در اولین فرصت انتقام خون شهدای حادثه تروریستی را خواهند گرفت

 

 

 

سازمان بسیج مستضعفین در بیانیه‌ای تاکید کرد: اقدام کور مزدوران جنایتکار با هدف برهم زدن

 

امنیت مردم انجام شده که مجاهدان این مرز و بوم در اولین فرصت انتقام خون شهدای حادثه

 

تروریستی را خواهند گرفت.

 

به گزارش خبرگزاری فارس، سازمان بسیج مستضعفین در پی حمله گروهک تروریستی به مراسم

هفته دفاع مقدس در اهواز و شهادت جمعی از مردم بی گناه بیانیه‌ای را صادر کرد.

 

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت شریف و قهرمان ایران

بار دیگر در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(علیه‌السلام) و در مراسم

هفته دفاع مقدس گروهک تروریستی وابسته به آمریکای جنایتکار با پشتیبانی دلارهای سعودی،

تعدادی از هم وطنان بی‌دفاع و بی‌گناه خطه‌ شهید‌پرور استان خوزستان را به شهادت رساند.

این اقدام کور مزدوران جنایتکار که با هدف برهم زدن امنیت و آرامش مردم انجام شده ذره‌ای تردید

 در اراده ملت بزرگ ایران در دفاع از انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایجاد

نخواهد کرد و به کوری چشم آنان، مردم راه شرافتمندانه و افتخارآمیز خود را ادامه خواهند داد و

مانند گذشته بر همه‌ی دشمنی‌ها فائق خواهند آمد.

مجاهدان این مرز و بوم ثابت کرده‌اند که ریخته شدن هیچ خون پاکی را بدون پاسخ نخواهند گذاشت

و انشاالله در اولین فرصت انتقام خون شهدای حادثه تروریستی اهواز را از اربابان و آمران آنها

خواهند گرفت.

سازمان بسیج مستضعفین ضمن عرض تسلیت به محضر حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم

رهبری(مدظله‌العالی)، ملت شریف ایران و خانواده‌های داغدار شهیدان این اقدام تروریستی را

محکوم می‌نماید و اعلام می‌دارد که تا نابودی کامل گروهک‌های جنایتکار لحظه‌ای آرام نخواهد

نشست.

 



:: بازدید از این مطلب : 301
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : دو شنبه 2 مهر 1397
.

نمایندگی پیامک صوتی

 

پنل اس ام اس

 

 

اگر تصمیمی را جهت تبلیغات و بازاریابی برای معرفی مشاغل وکسب وکار خود دارید و از روشهای سنتی و

 

قدیمی با هزینه های هنگفت وبازده ای کم خسته شده اید وتوان پرداخت مداوم را برای تبلیغات و

 

بازاریابیهای بی نتیجه را ندارید و به دنبال راه چاره ای اساسی کارساز هستید، ما(پنل اس ام اس شیراز)   

 

پیشنهادی فوق العاده و تحسین برانگیزومهمتر آن که مقرون به صرفه را برای شما عزیزان داریم ؛

 

نمایندگی پیام کوتاه پیام رسون برترین ومقرون بصرفه ترین و کاملترین پنل نمایندگی پیامک در

 

سطح کشور میباشد که ارائه پنل پیامک صوتی رایگان و پایین ترین تعرفه ارسال پیامک به شما ارائه

میشود.

 

اپراتور پیامک صوتی  نمایندگی پیامک صوتی   نمایندگی پنل پیامک صوتی            پیام رسون     

 

 

 

ارسال تبلیغات صوتی انبوه یکی از راه هایی است که به شما کمک میکند تا بتوانید در عرصه تجارت و

 

رقابت جزو  رتبه های برتر شناخته شوید. همه میدانیم که تبلیغات حال به هر صورت که باشد میتوانند در

 

کسب و کار ما موثر باشد. ارسال تبلیغات بصورت پیام های صوتی میتواند کمک شایانی در پیشرفت شما

 

داشته باشد. اگر تا به حال برند خود را تبلیغ کرده باشید کاملا متوجه خواهید بود که تبلیغات چه تاثیری

 

میتواند در کار شما داشته باشد.

 

 

 

ارسال تبلیغات صوتی انبوه

 

 

البته این نکته هم باید در نظر گرفته شود که تبلیغات باید به صورت درست انجام شود تا تاثیر آن هم دیده

 

 شود. مثلا چه زمان ودر چه مکان هایی نیاز به تبلیغات دارید و حتی نوع تبلیغ شما نیز بسیارتاثیرگذار

 

است اینکه از چه روشی برای تبلیغات خود استفاده میکنید پنل پیامک شیراز برای سازمان ها ، شرکت  ها

 

و کسب وکار های کوچک  با توجه به هدف ونوع فعالیتشان، سامانه پیامک صوتی ، پنل پیامک صوتی ......و

 

 نمایندگی تبلیغات صوتی را در اختیارشان قرار داده است تا پربازده ترین تبلیغات را با اپراتور پیامک صوتی

 

 و نمایندگی پیامک صوتی برایشان انجام شود.

اگر قصد دارید مارک خود را به همه معرفی کرده و برند سازی  انجام دهید با  ارسال انبوه تبلیغات صوتی

 

نام خود و برند تان  را در سرتاسر ایران به همه معرفی کنید.

 

شما میتوانید ارسال پیامک صوتی و تبلیغات پیامکی  خود را از  محل زندگی خود و با رایانه شخصیتان       

را به هرتعداد وبه هر نفرکه بخواهید  ارسال کنید.  

 

 



:: برچسب‌ها: تبلیغات صوتی , پیامک صوتی , بازاریابی پیامکی , پنل اس ام اس , بازاریابی اس ام اسی , کلمات کلیدی , 50001400 , سرویس پیام کوتاه , پنل پیامک , پنل پیامک پیام رسون , نمایندگی پیامک , نمایندگی پیامک پیام رسون , پنل اس ام اس شیراز , پنل پیامک شیراز , پنل کاربری پیامک , پنل نمایندگی پیامک ,
:: بازدید از این مطلب : 277
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : یک شنبه 1 مهر 1397
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی