.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

لازمه سامانه پیامک برای سایت

1400-09-11 17:51:08 888  0  0

یکی از دغدغه‌های اصلی افرادی که سایت تبلیغاتی و کاری دارند این است که چه روش تبلیغاتی را انتخاب کنند تا بتواند محصول خود را در کمترین زمان به افراد معرفی کنند و در عین حال پر بازده و تاثیر گذار باشد . اگر سایتی که دارید می خواهید آن را به تمام مردم معرفی کنید و می خواهید با بهترین روش تبلیغ آشنا شوید تا پایان این مقاله با نمایندگی پنل پیامک همراه باشید .

 

 

 

بهترین روش تبلیغ :

 خلاصه ترین و مفید ترین و تاثیرگذارترین روش تبلیغ در طول ۱۰ سال گذشته ارسال پیامک تبلیغاتی بوده که با خرید پنل پیام کوتاه انجام می شود . شما با ارسال پیامک به نزدیک ترین و شخصی ترین ابزار افراد ، یعنی گوشی همراه در ارتباط هستید  و خیلی راحت میتوانید سایت و شغل خود را معرفی کنید .

در گذشته ای نه چندان دور این روش به وسیله کاغذ انجام می‌شد و برای اینکه تبلیغات شما به دست صدها هزار نفر برسد باید هزینه هنگفتی را متقبل می شدید و هیچ تضمینی هم وجود نداشت که دریافت کننده‌های کاغذ آن را مطالعه کنند . پنل پیامک جایگزین همین روش قدیمی است با این تفاوت که هزینه ی پنل پیامک  تقریباً یک دهم کاغذ ، و با صرف کمترین زمان و با تضمین دوبرابر تبلیغات شما را به دست مردم می رساند .

همانطور که میدانید سرعت در تبلیغات بسیار حائز اهمیت است برای مثال اگر شما مزون لباس دارید و کالکشن پاییزه را آورده‌اید نمی‌توانید به تبلیغاتی که در مدت زمان طولانی به دست مردم می‌رسد اکتفا کنید چرا که با تمام شدن فصل دیگر کسی خواستار کالای شما نیست . پس باید روش تبلیغی را انتخاب کنید  که در کمتر از ۵ دقیقه بتواند به مردم اطلاع‌رسانی کند مانند سامانه پیامک که با سرعت بسیار بالای خود در ارسال پیامک می تواند خیلی موثر واقع شود و افراد را  مشتاق کند که از سایت یا پیج اینستاگرام شما دیدن کنند .

 

 

یکی دیگر از کاربردهای فوق‌العاده نمایندگی پنل پیامک این است که شما می‌توانید از مردم درخواست کنید تا قبل از وارد شدن به سایت تان شماره خود را وارد کنند و با ثبت شماره در دستگاه ذخیره موبایل می توانید یک باشگاه مشتری برای خود تشکیل دهید و افراد را از مشتری‌های دائم خود کنید . این نکته را در نظر داشته باشید که با تشکیل باشگاه مشتریان شما می توانید امکان دریافت پاسخ از مشتریان را داشته باشید و این یکی از عالی ترین امکانات در نمایندگی پنل پیامک می باشد  که ارتباط دو طرفه با مشتری را حفظ می‌کند . از دیگر لازمه‌های سامانه پیامک برای سایت کاری شما این است که تبلیغات شما هیچ وقت دور انداخته نمی‌شود و بالعکس اگر متن تبلیغات شما جذاب و مفید باشد مانند یک ویروس دست به دست می چرخد بدین معنی که اگر حتی خود گیرنده پیامک به پیامک تبلیغاتی شما نیاز نداشته باشد آن را برای شخصی که می شناسد و میداند که به آن نیازمند است ارسال می‌کند و این یکی از شگفت انگیز ترین گزینه های سامانه پیام کوتاه است .

 

نمایندگی سامانه پیامک پیام رسون :

نمایندگی سامانه پیام کوتاه شیراز یکی از نمایندگی‌های ارائه دهنده پنل پیامک در ایران می باشد که با سالها تجربه موفق و درخشان توانسته نامی نیک در میان تمامی ارائه دهنده های پنل پیامک از خود به جای بگذارد . سامانه پیام کوتاه شیراز در طول ۱۰ سال به تمامی صاحبان کسب و کار اینترنتی ثابت کرده است که بهترین روش تبلیغ ارسال پیامک می باشد چرا که شما با ارسال پیامک و خرید پنل پیامک برای تبلیغات خود هزینه نمی کنید بلکه سرمایه‌گذاری می‌کنید .

شما میتوانید با خرید پنل اس‌ ام‌ اس از شیراز اس‌ ام‌ اس برای سایت و یا پیج اینستاگرام خود تبلیغات انجام دهید و سامانه پیامک پیام رسون این ویژگی را برای مشتریان خود در نظر گرفته است که اگر در طراحی سایت و راه اندازی آن مشکل دارند با اطمینان به ما و تیم حرفه ای پیام رسون ، سایت را به دلخواه تان برایتان طراحی و راه‌اندازی میکنیم و در نهایت کاملترین طراحی سایت را در اختیار شما قرار میدهیم . در واقع با انتخاب نمایندگی سامانه پیام کوتاه می توانید کاملترین خدمات‌دهی را تجربه کنید

 



:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : دو شنبه 22 آذر 1400
.

 شبکه اسکای نیوز به نقل از منابع آمریکایی اعلام کرد که واشنگتن نسبت به هرگونه تحرک یکجانبه از سوی اسرائیل علیه ایران به این رژیم هشدار داده است.
 
شبکه اسکای نیوز عربی به نقل از "منابع رسمی آمریکایی" که نام آنها را ذکر نکرده، اعلام کرد که دولت جو بایدن نسبت به هرگونه اقدام یکجانبه اسرائیل علیه ایران به این‌ رژیم هشدار داده است.
این منابع اعلام کردند که اختلافاتی میان اسرائیل و آمریکا در خصوص تعامل با مساله هسته‌ای ایران بوجود آمده است.
منابع آمریکایی تاکید کردند: هیاتی اسرائیلی که اخیرا به واشنگتن سفر کرده بود معتقد است که آمریکا در مذاکرات وین به ایران امتیازاتی داده است بدون اینکه در مقابل چیزی دریافت کند.
این منابع در بخش دیگری نیز خاطرنشان کردند که آمریکا طرح‌های نظامی علیه سایت های نظامی ایران را نپذیرفته است.
 نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی اخیرا بنی گانتس وزیر جنگ اسراییل و دیوید بارنئا رئیس موساد را به تازگی با اطلاعاتی درباره غنی سازی اورانیوم در ایران و فعالیت بخشی که اسراییل مدعی است بخش تسلیحاتی آنها است، به واشنگتن فرستاد که بنا بر اعلام رسانه‌های آمریکایی و اسرائیلی، علیرغم تلاش مقامات اسراییلی آنها نتوانسته‌اند به اهداف خود برسند و دست خالی واشنگتن را ترک کرده‌اند.



:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : دو شنبه 22 آذر 1400
.

آشنایی با مارکت پلیس با پیام رسون

1400-08-26 23:48:35 989  0  0

آیا تا به حال با کلمه مارکت‌پلیس مواجه شده اید و یا اطلاع دارید که چیست؟ و چه کاری انجام میدهد ؟ و چه تفاوتی با فروشگاه اینترنتی دارد ؟ اگر می خواهید با مارکت‌پلیس بیشتر آشنا شوید تا پایان این مقاله با نمایندگی پنل پیامک پیام رسون همراه باشید .

 

مارکت پلیس چیست ؟:

مارکت پلیس  در واقع پلتفرمی است که به تعداد زیادی از فروشندگان این امکان را می‌دهد که در یک محل محصولات و خدمات خود را به فروش برسانند. یک لحظه بازارهای سنتی را در نظر بگیرید. برای مثال در بازار طلافروشان تعداد زیادی طلافروش در کنار هم کار می‌کنند و محصولات خود را به فروش می‌رسانند. امروزه، در مارکت پلیس این امکان فراهم می‌شود که همه این طلافروشان به صورت اینترنتی یک غرفه برای خود داشته باشند و در یک سایت یا بازار اینترنتی محصولات خود را به فروش برسانند.

در واقع مارکت پلیس مناسب افرادی است که دوست دارند به صورت دسته جمعی کاری را انجام دهد به همین خاطر از پرداخت کمیسیون بابت فروش و حق عضویت اولیه هیچ اعتراضی ندارند . حال اگر کسی قصد داشته باشد مارکت پلیس خود را راه اندازی کند در مرحله اول باید به دنبال افرادی باشد که با این روش فروش آنلاین آشناییت داشته باشد  و بعد فروشندگان خوب و منطقی را دور هم جمع کند و برای  این کار خیلی راحت  می تواند با خرید پنل پیامک از سامانه پیام کوتاه افراد مورد نظر را به  همکاری دعوت کنند .

 

 

مزایای مارکت پلیس : 

 

1- عدم نیاز به انبار کردن محصولات:

در بسیار از مارکت پلیس‌ها نیازی به انبار کردن محصولات نیست  به طور کلی شما هیچ دغدغه‌ای برای فروش محصولات ندارید و تنها هدف شما ایجاد اتصال بین مشتریان و فروشندگان است. بعد از ثبت سفارش خرید، تمامی مسیر از تأمین محصول تا ارسال محصول برعهده فروشنده خواهد بود.

 

2- دریافت سود مناسب از فروش محصولات: 

مارکت پلیس‌ها امکانات زیادی برای فروشندگان دارند. آن‌ها امکان بارگذاری محصولات، لینک دادن به فروشگاه اینترنتی، دسترسی به تعداد بسیار زیادی از خریداران را فراهم می‌کنند. همچنین یک مارکت پلیس هزینه‌های جانبی زیادی مانند ارسال پیامک به مشتریان و خریداران و اطلاع از شرایط ثبت سفارش دارد. در صورت بروز مشکلاتی مانند عدم دریافت پیامک نیز پشتیبانی مارکت پلیس باید به سؤالات مشتریان پاسخ دهد.
با توجه به این موارد از آنجایی که یک مارکت پلیس همه شرایط را برای فروش بیشتر و راحت‌تر محصولات در یک بستر مناسب فراهم می‌کند، سود مناسبی از فروش محصولات به دست می‌آورد. علاوه بر دریافت کمیسیون فروش، بسیاری از مارکت پلیس‌ها برای عضویت فروشندگان نیز مبلغ مشخصی را در نظر گرفته‌اند. همانطور که اشاره کردیم فروشندگان با رضایت این مبالغ را پرداخت می‌کنند زیرا به هدف خود که فروش بیشتر است می‌رسند.

 

3- عدم نیاز به سرمایه اولیه :

در ظاهر فروشگاه اینترنتی و مارکت پلیس شباهت زیادی به هم دارند اما در سرمایه اولیه مورد نیاز آن‌ها تفاوت میان این دو بسیار زیاد است. هر دو نیاز به امکانات یک سایت فروشگاهی مانند افزونه پیامکی برای ورود و ثبت نام دارند و در امکانات فروشگاه نیز بسیار شبیه به هم هستند. ولی در مارکت پلیس دغدغه‌هایی مانند تأمین محصول، انبار، تبلیغ برای هر محصول، هزینه بسته بندی و ارسال محصول وجود ندارد. مارکت پلیس‌ها به مشتریان خود و فروشندگان خدماتی از جنس پشتیبانی ارائه می‌کنند ولی این خدمات نیز در مقایسه فروشندگان اصلی بسیار کم هزینه‌تر هستند. در نتیجه شما با سرمایه بسیار اندک‌تری می‌توانید مارکت پلیس را راه اندازی کنید.  البته دغدغه‌های دیگری مانند انتخاب بهترین فروشندگان و تایید حساب کاربران نیز وجود دارد.
 

4- امکان کسب سود از روش‌هایی به جز فروش محصول :

فروشندگان زیادی در مارکت پلیس‌ها مشغول رقابت با هم هستند. این فروشندگان برای اینکه در این رقابت بیشتر دیده شوند حاضر به پرداخت هزینه تبلیغ محصولات خود یا قرار گرفتن در جایگاه بهتر نسبت به رقبا هستند. به این ترتیب علاوه بر کمیسیون و حق عضویت، می‌توان از طریق روش‌های دیگری نیز همچون فروش محل تبلیغات یا ارائه خدمات ویژه به فروشندگان نیز کسب درآمد کرد.

 

 

 

پیام رسون :

 در این مقاله تیم تحریره سامانه پیامک سعی کرد شما را با مارکت‌ پلیس  بیشتر آشنا کند  و از مزایای مارکت پلیس و درآمد بالای آن به شما بگوید و شما نیز می توانید با استفاده از مارکت پلیس  به جای داشتن رقیب برای خود همکار داشته باشید و با سرمایه خیلی کم صاحب یک مارکت پلیس بشوید .

اما این نکته را فراوش نکنید که برای داشتن یک مارکت پلیس موفق شما باید از یک سامانه پیامک برای ایجاد رابطه بهتر با مشتریان خود بهره‌مند شوید که برای این کار می توانید به سایت نمایندگی پنل پیامک پیام رسون مراجعه کنید و با خرید پنل پیامک برای مارکت پلیس خود از یک کسب و کار پر سود بهره مند شوید .

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید.



:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : پنج شنبه 11 آذر 1400
.

طبق گزارش سازمان ملل در حال حاضر دوسوم از مردم جهان به اینترنت دسترسی دارند، اما کماکان ۲.۹ میلیارد نفر برابر با ۳۷ درصد جمعیت زمین، هنوز امکان دسترسی به اینترنت را ندارند.

طبق اطلاعات منتشرشده در این گزارش که به‌تازگی از سوی اتحادیه بین‌المللی مخابرات سازمان ملل منتشر شده است، ۹۶ درصد افراد محروم از اینترنت در کشورهای درحال‌ توسعه زندگی می‌کنند؛ البته در این گزارش به این موضوع هم اشاره شده که گسترش دسترسی به اینترنت در سراسر جهان سرعت خوبی پیدا کرده و پاندمی کرونا نیز به افزایش سرعت فراگیری اینترنت در تمام نقاط جهان کمک کرده است.

طبق اطلاعات منتشرشده در این گزارش، میزان جمعیتی که به اینترنت دسترسی دارند از ۴.۱ میلیارد نفر در سال ۲۰۱۹ به ۴.۹ یک میلیارد نفر در سال ۲۰۲۱ افزایش یافته است. در سال ۲۰۲۰ گسترش کلی فراگیری دسترسی به اینترنت جهان به بیش از ۱۰ درصد رسیده که بالاترین رشد سالانه در دهه اخیر است.

افزایش شیوع کرونا در سراسر جهان و بیشتر شدن میزان دورکاری، آموزش آنلاین، تجارت آنلاین و بانکداری آنلاین، افزایش سرعت دسترسی به اینترنت را در میان جمعیتی که قبلاً از آن محروم بوده‌اند، به دنبال داشته است. لازم به ذکر است در حال حاضر ۹۵ درصد از جمعیت جهان در مناطق تحت پوشش اینترنت موبایل زندگی می‌کنند.

 

البته گسترش دسترسی به اینترنت تنها بخشی از داستان است. میزان قابل‌توجه از افرادی که تازه به اینترنت دسترسی پیدا کرده‌اند، اینترنت پایدار و سریعی ندارند. درضمن شکاف دیجیتالی بسیار گسترده میان کشورهای ثروتمند و فقیر را نیز باید در نظر بگیریم. متأسفانه ۹۶ درصد جمعیت کشورهای فقیر هنوز نمی‌توانند از اینترنت استفاده کنند. همچنین در میزان دسترسی جمعیت شهری و روستایی جهان به اینترنت هم شاهد اختلاف بسیار زیادی هستند. در حال حاضر ۷۹ درصد از جمعیت جهان می‌توانند از اینترنت استفاده کنند؛ اما تنها ۳۹ درصد از جمعیت روستایی جهان به اینترنت دسترسی دارند.

جالب است بدانید تفاوت جنسیتی در میزان دسترسی به اینترنت هم دیده می‌شود در حال حاضر ۶۷ درصد از مردان جهان از اینترنت استفاده می‌کنند؛ اما این میزان در مورد زنان جهان ۵۷ درصد است. خوشبختانه سه غول فناوری دنیا یعنی گوگل، فیسبوک و آمازون برای امکان‌پذیر کردن دسترسی به اینترنت برای جمعیتی که از آن محروم هستند، سرمایه‌های میلیارد دلاری صرف می‌کنند



:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : پنج شنبه 11 آذر 1400
.

ایگور سوبوتین-نیزاویسیمایا گازیتا /  ایران در ماه های اخیر تولید قطعات سانتریفیوژهای پیشرفته برای غنی سازی اورانیوم را افزایش داده است. دیپلمات‌های غربی در این مورد مطمئن هستند و بعید نمی‌ دانند جمهوری اسلامی به این ترتیب اهداف خود را در قسمت نظامی هسته ای دنبال می کند. عملی بودن مذاکرات برای بازگرداندن "توافق هسته ای" که باید در پایان نوامبر سال جاری میلادی در وین از سر گرفته شود زیر سوال رفته است.

دیپلمات های غربی که به خاطر ترسشان به طور ناشناس با وال استریت ژورنال صحبت کرده اند، برآورد می کنند، تولید روتور و پوسته برای سانتریفیوژها در تاسیسات هسته ای در شهر کرج که به گفته آژانس، بازرسان بین المللی امکان دسترسی به آن را از دست داده اند، شروع شده است. این منابع می گویند که طی چند ماه گذشته، سرعت کار در این تاسیسات به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

طرف ایرانی در مدت کوتاهی توانسته به قطعاتی برای تجهیز حداقل ۱۷۰ سانتریفیوژ پیشرفته دست یابد. دیپلمات‌های غربی چنین موضوعی را رد نمی‌کنند که این گامی در جهت دستیابی به سلاح هسته‌ای است، با این حال آنها اذعان دارند که هیچ مدرک دقیقی وجود ندارد که بتواند ترس‌های مربوطه را تایید کند.

کرج امسال هدف یک حمله خرابکارانه قرار گرفت که اسرائیلی ها مقصر آن شناخته شدند. این حادثه در ۲۳ ژوئن و زمانی رخ داد که مرکز تولید سانتریفیوژهای نوین واقع در آنجا مورد حمله هواپیماهای بدون سرنشین در اندازه کوچک قرار گرفت. دیپلمات‌های غربی گفته اند که در ابتدا کار در آنجا متوقف شده، اما پس از آن ایرانی‌ها موفق به تعمیر و بازگشت به تولید شده اند.

موضوع تولید سانتریفیوژهای پیشرفته یکی از موضوعات کلیدی در مذاکرات وین است که در راستای احیای برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) انجام می گیرد. دیپلمات‌های غربی اکنون هشدار می‌دهند که بدون درک روشنی از مواد و تجهیزات در دست ایران، مذاکرات بی‌معنی خواهد بود: این گونه، رسیدن به توافقی که محدودیت‌هایی برای فعالیت‌های هسته‌ای ایران ایجاد کند، دشوارتر خواهد بود.

نیکیتا اسماگین، کارشناس شورای امور بین‌الملل روسیه که در ایران زندگی می‌کند، به نیزاویسیمایا گازیتا می گوید که داده‌های ارائه شده توسط وال استریت ژورنال به طور کلی کمتر چیزی را می تواند تغییر دهد. وی می افزاید: «طی دو سال گذشته، ایران به طور پیوسته سرعت برنامه هسته ای خود را افزایش داده و این نشان دهنده برخی از عوامل فشار، در درجه اول روی ایالات متحده است و همچنین می خواهد این موضوع را ثابت کند که آمریکایی ها با خروج از توافق هسته ای اشتباه بزرگی مرتکب شدند و اینکه ایران به هیچ چیز مقید نیست و برنامه هسته ای خود را گسترش خواهد داد.»

اسماگین چشم انداز مذاکرات در وین را روشن نمی بیند. این تحلیلگر می گوید: «هم ایران و هم ایالات متحده با مواضعی راهی مذاکرات می شوند که تا حد زیادی با یکدیگر در تضاد هستند. هر دو طرف - روسای جمهور جوزف بایدن و ابراهیم رئیسی - حاضر نیستند سرمایه سیاسی خود را قربانی کنند و نمی خواهند برای رسیدن به توافق هیچ امتیاز جدی بدهند. تهران از این موضع مذاکره می کند که واشنگتن باید تمام تحریم های اعمال شده در دوران دونالد ترامپ را لغو کند، زیرا این تحریم ها دقیقا برای جلوگیری از بازگشت به «توافق هسته ای» اعمال شده اند. علاوه بر این، ایرانی‌ها اصرار دارند که به آنها تضمین داده شود که توافق جدید توسط رئیس‌جمهور بعدی آمریکا لغو نخواهد شد، هر چند نمی‌توان چنین تضمین‌هایی را داد.»

اسماگین می گوید: «موضع ایران روشن است. این کشور احساس می کند که قبلا یک بار فریب آمریکا را خورده است، یعنی زمانی که همه توافق نامه ها امضا شد و دست دادن ها صورت گرفت و بعد همه چیز لغو شد. در عین حال هم رئیس جمهور و هم کل ایران در موقعیت عجیبی قرار گرفته اند. امروز رئیسی به هیچ عنوان حاضر نیست چشم اندازهای خود را فدای این توافق کند، بنابراین شرایطی را تعیین می کند که مناسب او باشد. و این شرایط به نوبه خود نمی تواند برای ایالات متحده مناسب باشد.» این کارشناس می گوید: «آمریکا نیز مشکل مشابهی دارد: بایدن با کاهش محبوبیت در حال مذاکره است. این امر بیش از پیش بر تمایل او برای به خطر انداختن سرمایه سیاسی خود تاثیر می گذارد و به همین دلیل است که کاخ سفید لغو تنها تعداد محدودی از تحریم های اعمال شده در دوران ترامپ را پیشنهاد می کند.»

اسماگین سخنان خود را این گونه خلاصه می کند: «دورنمای گفت وگوی وین از قبل به خوبی گواه این واقعیت است که طرف ها حتی زمانی که حسن روحانی «اصلاح طلب» در ایران رئیس جمهور بود و شانس بسیار بیشتری برای دستیابی به سازش در زمان او وجود داشت، نتوانستند به توافق برسند.»



:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : دو شنبه 1 آذر 1400
.

دفتر کار مجازی

1400-08-20 17:22:36 806  0  0

 امروزه خیلی از کارهایی که در زمان ما انجام می شود برای نسل های گذشته و ما قبل یک رویا بوده. برای مثال پرواز انسان ، زمانی تصور اینکه انسان نیز بتواند در مابین ابر ها باشد و پرواز کند یک رویا بوده که امروزه به حقیقت پیوسته و یا رویای اینکه در هر جایی از دنیا باشی اما بتوانی به کسب و کارت نظارت داشته باشی و به مشتری خود جواب بدهی  و از  قید و بند یکجا نشینی رها شوی که امروزه این رویا نیز به حقیقت پیوسته و خود را در اصطلاح دفتر کار مجازی به مردم معرفی کرده است . در واقع دفتر کار مجازی نسل جدیدی از ارتباطات است که با استفاده از مرکز تلفن هوشمند و پیشرفته شما را از داشتن یک دفتر کار واقعی بی نیاز می کند و یا در صورت داشتن دفتر کار واقعی فرایند ارتباط سازی را راحت تر و موثرتر می کند .

تا پایان این مقاله با نمایندگی پنل پیامک پیام رسون همراه باشید تا با دفتر کار مجازی بیشتر آشنا شوید .

 

 

 

دفتر کار مجازی چیست ؟:

دفتر کار مجازی یک جایگزین مناسب برای اپراتور سانترال در محل کار است که شما می توانید تمامی امکاناتی را که با استفاده از دستگاه سانترال در محل خود انجام می داده را به خارج از محل کار ببرید و همه کارها را با همان کیفیت انجام دهید . در واقع دفتر کار مجازی یک تلفن گویا یا یک منشی هوشمند است که علاوه بر وصل کردن تماس، می تواند شماره حساب، آدرس یا هر پیام صوتی دیگری را به مخاطب شما اعلام کند؛ همچنین بدون اینکه مخاطب شما متوجه شود امکان انتقال تماس و ضبط کردن مکالمات وجود دارد. گرفتن پرینت از مکالمات و محدود کردن تماس ها در زمان هایی که شما مشخص می کنید نیز از دیگر قابلیت های دفتر کار مجازی  یا نسل جدید سانترال است.

 

سانترال چیست ؟: 

سانترال یک مجموعه مخابراتی است که خطوط شهری را در خود جمع آوری میکند و متناسب با نوع تنظیمات به کاربران امکاناتی را میدهد که برای داشتن آن باید اجاره دفتر ، خرید خط تلفن ، و هزینه نصب و راه اندازی سانترال را تقبل کنید . 

 

مزایای دفتر کار مجازی : 

1-  بی نیاز از شارژ ماهیانه
2-  امکان دریافت و ارسال فکس
3-  امکان ضبط کامل یا ضبط بخشی از مکالمات
4-  گارانتی تعویض در صورت خرابی به مدت 1 سال
5-  امکان ارائه انواع گزارشات پیشرفته از کلیه تماس ها
6-  امکان تعریف منشی هوشمند به صورت چند مرحله ای
7-  امکان پاسخگویی بدون هزینه دایورت زمان حضور در محل خطوط
8-  امکان تعریف ساعت کاری تا در زمان استراحت کسی مزاحم شما نشود
9-  امکان تعریف بی نهایت داخلی که هر کدام می توانند تلفن ثابت یا همراه باشند
10-  توانایی کنترل صف تلفن های ورودی (در دستگاه های پر ظرفیت این امکان وجود دارد)

 

 


دفتر کار مجازی پیام رسون :

دفتر کار مجازی رایگان پیام رسون امکانات ویژه و منحصر به فردی دارد از جمله

 

1- مدیریت قرارها :

دفتر کار مجازی پیام رسون به خوبی از عهده این کار بر می آید و تمامی قرارها را به شما یادآوری می‌کند . همچنین این قابلیت را دارد که باشگاه مشتریان را از این طریق مدیریت کند .

 

2- جایگزینی برای دستگاه فکس :

 دفتر کار  مجازی پیام رسون این امکان را دارد که دریافت و ارسال فکس را نیز به عهده بگیرد و شما میتوانید به وسیله ایمیل یا پنل پیامک دستگاه این فکس ها را ببندید و یا از هر جایی که هستید اقدام به ارسال فکس کنید .

 

3- صندوق صوتی :

اگر مایل بودید که خود را از دسترس خارج کنید نگران مشتریان خود نباشید چرا که دفتر کار مجازی سامانه پیام کوتاه این امکان را به مخاطب می دهد که برای شما پست صوتی بگذارد .

 

4- دفتر کار مجازی رایگان:

هر کسب و کاری که دارید می توانید وارد سامانه پیام کوتاه شیراز شوید و به دلخواه یک شماره ۸ رقمی با شماره اختصاصی تهران رایگان را بگیرید و به صورت رایگان دوهفته این سرویس را آزمایش کنید .

 

 

نمایندگی پنل پیامک پیام رسون :

اگر به دنبال یافتن بهترین ارائه دهنده دفتر کار مجازی برای کسب و کارتان هستید سعی کنید در ابتدا تمامی گزینه های مورد نظر را بررسی کنید و سپس به سراغ آن سرویس ارائه دهنده بروید. اما اگر همچنان در این زمینه سوالاتی را دارید می توانید با تماس با نمایندگی پنل پیام کوتاه شیراز و  درخواست مشاوره از تیم پشتیبانی پیام رسون به جواب سوالات خود برسید .

تیم ما در سامانه پیام کوتاه می تواند شما را یاری کند که بهترین گزینه را برای کسب و کارتان انتخاب کنید و این امکان را برای شما در نظر گرفته که هر جای ایران که هستید می توانید با خرید خط ثابت تهران برای شهرستان خودتان اقدام کنید. 

جهت اطلاع از خدمات دفتر کار مجازی رایگان به سایت زیر مراجعه کنید.

www.smsreson.ir



:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : دو شنبه 1 آذر 1400
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی