دریافت 20 درصد حق الزحمه و دیرکرد بانک‌ها از مردم ، نوعی رباخواری است .
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دریافت 20 درصد حق الزحمه و دیرکرد بانک‌ها از مردم  ، نوعی رباخواری است .

 

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه ، دیرکرد بانک‌ها ربا محسوب می‌شود، گفت:هم اکنون استفتائات رسیده به دفتر مراجع و علما مربوط به عملکرد بانک‌ها در زمینه تسهیلات بانکی است.

آیت الله سبحانی ، شامگاه سه شنبه در دیدار اعضای هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی که در دفتر معظم له برگزار شد، اظهار داشت: بخشی از مشکلات اقتصادی کشور به خاطر تحریم‌ها و بخشی دیگر نیز به خاطر مشکلات داخلی است و اگر تولید کشور افزایش پیدا کند بسیاری از مشکلات حل می‌شود.

وی توجه به توانمندی‌های داخلی را مورد تاکید قرار داد و افزود : اگر امکاناتی که در داخل کشور وجود دارد به کار گرفته شود بسیاری از مشکلات حل می‌شود و در این زمینه باید به تولید کنندگان کمک شود.

مرجع تقلید شیعیان با تاکید به اینکه ، با وجود کالای داخلی نباید کالای خارجی وارد شود ، عنوان کرد: در زمینه گندم اقدام مناسبی انجام شد و محتاج به خارج از کشور نیستیم و صادرات انجام می‌شود.

.

 

استاد سطوح عالی حوزه علمیه تصریح کرد : در گذشته فرش ایران دارای اعتبار بود ، اما امروز با وارد کردن ماشین آلات فرش بافی این صنعت ضربه خورد.

آیت الله سبحانی با بیان اینکه دیرکرد بانک‌ها ربا محسوب می‌شود ، تصریح کرد: در آمار خواندم که 11 هزار شعبه بانک در کشور اضافی داریم ، هم اکنون استفتائات رسیده به دفتر مراجع و علما مربوط به عملکرد بانک‌ها در زمینه تسهیلات بانکی است.

وی عنوان کرد : از ابتدا در قانون اساسی بر جلوگیری از اسراف تاکید شده است ، چرا از خارج خودروهای لوکس خارجی وارد می‌شود ، بلکه باید از خودروهای داخلی استفاده شود.

مرجع تقلید شیعیان بیان کرد : باید کارمندان دولت را کم کرد و زمانی که قانون اساسی نوشته می‌شد ، این موضوع مورد انتقاد بود که کشور 1 میلیون کارمند دارد و امروز بیش از 4 میلیون کارمند داریم ، چرا کشور 82 میلیون باید 4 میلیون کارمند داشته باشد.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه ادامه داد : در گذشته برای سخنرانی به مجلس دعوت می‌شدم و امروز باید ازعلما برای حضور در مجلس دعوت شود چون دلسوز مردم هستند.

 





:: بازدید از این مطلب : 270
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : سه شنبه 2 بهمن 1397
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی