.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

در حالی ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه برای دیدار با شی جین پینگ رئیس جمهور چین وارد پکن شد که این دیدار تحت الشعاع جنگ اسرائیل و حماس و همچنین حمله مداوم روسیه به اوکراین قرار دارد.
رسول سلیمی: چین یکی از کشورهایی است که پوتین از زمانی که دادگاه بین المللی لاهه حکم بازداشت او را صادر کرد، اجازه ورود به این کشور را داده است.به عبارت دیگر، چین یکی از ۱۲۳ کشوری نیست که عضو دادگاه بین المللی کیفری لاهه هستند، بنابراین موظف نیست پوتین را برای محاکمه به لاهه منتقل کند.این در حالی است که در اوایل ماه جاری، پوتین از قرقیزستان بازدید کرد، اما چین اولین کشور خارج از جمهوری شوروی سابق است که او در سال جاری بازدید کرده است.

استقبال از پوتین در چین آنچنان بوده که شبکه های اجتماعی چین هشتگ "رئیس جمهور پوتین وارد پکن می شود" را بیش از ۲۲۰ میلیون بار در ویبو (Weibo) منتشر کردند عبارت جستجوی "رئیس جمهور پوتین وارد پکن می شود" روند شماره یک در موتور جستجوی محبوب چینی بایدو (Baidu) بود.

سفر پوتین به چین در حالی انجام می شود که یک ماه از سفر کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی به روسیه می گذرد. از زمان اغاز درگیری اوکراین، روسیه صادرات انرژی خود را با چین به نشانه همکاری اقتصادی انها تقویت کرده است. روسیه روزانه حدود دو میلیون بشکه نفت به چین صادر می کند که بیش از یک سوم کل صادرات نفت خام این کشور است. مسکو همچنین قصد دارد دومین خط لوله گاز طبیعی به چین را هم بسازد.

تحریم های غرب علیه روسیه در پاسخ به جنگ مسکو علیه اوکراین، تجارت این کشور را که زمانی یک کریدور حمل و نقل عمده برای صادرات چین به بازارهای اروپایی بود، به شدت کاهش داده است.در عوض، مسیرهای حمل و نقل اجتناب از روسیه اهمیت پیدا کرده اند، از جمله بهره برداری از کریدور چین که در سراسر اسیای مرکزی، دریای خزر و قفقاز جنوبی گسترده است و در نهایت به اتحادیه اروپا متصل می کند.

جهانی دو قطبی تکرار خواهد شد؟ چگونه؟

کارشناسان چینی معتقدند که "یک جهان چند قطبی در حال شکل گیری است و مفاهیم و ابتکارات ارائه شده توسط شی جین پینگ قابل توجه است." پوتین اخرین بار در فوریه ۲۰۲۲ برای بازی های المپیک زمستانی پکن به چین سفر کرده بود.ناظران سیاسی معتقدند این دیدار، نمایش مشترک رهبران شرقی برای مخالفت با غرب به رهبری امریکا است. این اقدام چند روز پس از آن صورت می گیرد که هر دو حزب کنگره امریکا نگرانی خود را در مورد انچه که "هماهنگی نهایی" بین چین و روسیه خوانده، ابراز کردند و هشدار دادند که ایالات متحده باید برای جنگ های همزمان احتمالی با هر دو کشور اماده شود. از این رو به باور کارشناسان، چنین سناریویی امریکا را برای اولین بار با دو دشمن هسته ای» مواجه خواهد کرد.

این ایده که ایالات متحده باید بتواند چندین جنگ را انجام دهد، زمانی پس از پایان جنگ سرد محبوب بود، اما به تدریج اثرات آن را از دست داد. اما گسترش نظامی چین و تعمیق اتحاد چین با روسیه، به ویژه از آن زمان که پوتین تهاجم به اوکراین و تهدیدات مکرر به جنگ هسته ای را آغاز کرده ، نگرانی ها در واشنگتن درباره ضرورت تشکیل یک ساختار برای مواجه با "دو جنگ" را مطرح کرده است.

پیش بینی ها از بحث های مشترک چین و روسیه

ناظران سیاسی پیشبینی می کنند شی و پوتین احتمالا در مورد درگیری جاری اسرائیل و حماس در صورت دیدار در حاشیه مجمع BRI یا همان «ابتکار کمربند و جاده» (ابتکار عمل چین برای اتصال راه زمینی جاده اقتصادی ابریشم با راه دریایی ابریشم) بحث خواهند کرد. از سوی دیگر به نظر می رسد هر دو اظهارات قبلی در مورد نیاز به اتش بس و راه حل سیاسی برای درگیری را تکرار خواهند کرد. کارشناسان روابط بین الملل انتظار دارند که پکن ابتکارات مختلف خود، یعنی ابتکار توسعه جهانی (GDI) و ابتکار امنیت جهانی (GSI) را در بیانیه های مشترکشان قرار دهد. با این حال، این ابتکارات بیشتر در مورد تغییر نظم جهانی با توجه به منافع پکن خواهد بود.به بیان صریح، بحران های جدید دنیا از جمله مسئله فلسطین، به پکن فرصتی می دهد تا غرب را برای وضعیت فعلی جهان سرزنش کند و دیدگاه جایگزین خود را برای حکومت جهانی ترویج دهد . این همان تایید حکمرانی حزب کمونیست چین است که در منازعه بین لیبرال ها و کمونیست های چینی برجسته می شود .


بعد از جنگ اوکراین، روسیه به چین وابسته تر می شود

در حال حاضر انتظار می رود که دو رهبر بر روابط رو به رشد خود تمرکز کنند. اتکای روسیه به چین در ۲۰ ماه پس از حمله به اوکراین بر تمام جنبه های اقتصاد این کشور اثرگذار است. کارشناسان ارزیابی می کنند با قطع روابط تجاری غرب، صادرات چین به روسیه در سال جاری ۲۰ درصد افزایش یافته است. ارز یوان تقریبا نیمی از ارزش کل معاملات ارز خارجی در مسکو در ماه سپتامبر را تشکیل داده و چین در حال حاضر بزرگترین وارد کننده سوخت های فسیلی از روسیه است و واردات محموله های زغال سنگ از سال ۲۰۲۲ به بیش از دو برابر رسیده است.

کارشناسان معتقدند در حالی که مسکو و پکن بعید است که یک اتحاد نظامی تمام عیار علیه غرب ایجاد کنند، اما همکاری دفاعی انها رشد خواهد کرد. چه آنکه هر دو کشور از نظر امنیتی خودکفا هستند و از همکاری بهره مند می شوند، اما هیچ کدام نیاز به تضمین امنیت از طرف دیگر ندارند.این در حالی است که با شدت گرفت بحران در فلسطین به نظر می رسد تشکیل بلوک قدرت شرقی چین-روسیه برای مقابله با اسرائیل یک ضرورت اجتناب ناپذیر خواهد بود. موضوعی که هر دو کشور در هفته های اخیر نیز تلاش کردند با تصویب قطعنامه ای در شورای امنیت، اتحاد سیاسی خود در برابر امریکا را دنبال کنند.



:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : جمعه 28 مهر 1402
.

پنل پیامکی پیام رسون ویژه قالی شویی ها

1402-07-27 07:25:16 5  0  0

فرش و قالی از جمله وسایلی هستند که به عنوان پوشش کف خانه مورد استفاده قرار می‌گیرند. همانطور که می‌دانید، فرش و قالی به دلیل استفاده مداوم، با گذر زمان کثیف و گرد و غباری می‌شوند. برای تمیز شدن آن، شستشو ضروری است. در اینجا مسئله مهمی پیش می‌آید: آیا شستشوی خانگی فرش و قالی، کافیست؟و آسیبی به تار و پود آن نمیرسد ؟ پاسخ این سؤال منفی است. وجود قالیشویی برای شستشوی فرش و قالی، بسیار مهم است. در قالیشویی ها شستشو با استفاده از ماشین‌آلات پیشرفته انجام می‌شوند. به علاوه، محیطی بهداشتی و مجهز به تجهیزات مناسب در قالیشویی‌ها وجود دارد که به نوبه خود، به محیطی سالم و پاک کمک می‌کند. 

ما در این مقاله میخواهیم به یک سری از ویژگی های مهم در قالی شویی بپردازیم و روش تبلیغات ویژه این شغل را آموزش دهیم پس پیشنهاد میکنم تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیامکی پیام رسون همراه باشید . 

 

 

 

بهترین قالیشویی ها باید چه ویژگی هایی داشته باشند؟
در این بخش  تصمیم داریم مهمترین ویژگی هایی که بهترین قالیشویی باید داشته باشد را ذکر کرده و مورد بررسی قرار دهیم. این ویژگی ها باعث می شوند تا یک قالیشویی در دسته بهترین قالیشویی ها قرار بگیرد در نتیجه دانستن ان ها می تواند به شما کمک کند تا خدمات بهتری را دریافت کنید.

 

1- تجربه و سابقه بالا در زمینه شستشوی قالی و فرش :
تجربه و سابقه بالا در زمینه شستشوی قالی و فرش، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که باید در یک قالیشویی برخوردار باشد. این ویژگی، به معنای تجربه و تخصص قابل قبول در زمینه شستشوی فرش و قالی است. قالیشویی‌هایی که سابقه و تجربه بالایی در این زمینه دارند، معمولاً مجهز به تجهیزات و دستگاه‌های پیشرفته و حرفه‌ای هستند که به شستشوی فرش و قالی با کیفیت و دقت بیشتر کمک می‌کنند. در واقع، تجربه و سابقه بالا به معنای آشنایی با نوع و بافت فرش و قالی، درک صحیح از نحوه شستشو و استفاده از مواد شیمیایی مناسب، تعیین نوع شستشو برای فرش و قالی، داشتن روش‌های مناسب برای حفظ رنگ و بافت و … است. به علاوه، با سابقه و تجربه بالا، قالیشویی‌ها معمولاً بهتر در مشخص کردن نیازهای مشتریان خود، پاسخگویی به سؤالات آن‌ها و ارائه مشاوره‌های لازم در خصوص نحوه نگهداری و شستشوی فرش و قالی هستند. در نتیجه، در انتخاب یک قالیشویی، تجربه و سابقه بالا، به عنوان یکی از مهم‌ترین معیارها برای انتخاب یک قالیشویی با کیفیت و قابل اعتماد محسوب می‌شود. بهترین روش برای بررسی تجربه و سابقه یک قالیشویی، مراجعه به نظرات و امتیازات مشتریان قبلی است.

 

2- استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا در شستشوی قالی و فرش :
استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا، یکی از ویژگی‌هایی است که بهترین قالیشویی‌هایپ باید داشته باشند. با توجه به پیشرفت تکنولوژی و علم در دنیای امروز، تکنیک‌های مختلفی برای شستشوی فرش و قالی توسعه یافته است. قالیشویی‌هایی که از تکنولوژی‌های روز دنیا در شستشوی فرش و قالی استفاده می‌کنند، معمولاً قابلیت شستشوی بهتری را به مشتریان خود ارائه می‌دهند. به‌طور مثال، برخی قالیشویی‌ها از دستگاه‌های خشک‌کن پیشرفته برای تسریع در فرآیند خشک شدن فرش و قالی استفاده می‌کنند. همچنین، تکنولوژی‌های مختلفی برای شستشوی خشک فرش و قالی به کار گرفته می‌شود که این روش، بهترین و سریع‌ترین روش برای شستشوی فرش و قالی است. همچنین، برخی قالیشویی‌ها از مواد شیمیایی بی خطر برای محیط زیست و سلامتی انسان استفاده می‌کنند. استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا در شستشوی فرش و قالی، به قالیشویی‌ها این امکان را می‌دهد تا با کیفیت و دقت بیشتری، فرش و قالی مشتریان خود را شستشو دهند. همچنین، با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز دنیا، قالیشویی‌ها می‌توانند فرش و قالی را با سرعت بیشتری شستشو داده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، به مشتریان خود بازگردانند.

 

3- داشتن تعامل با مشتری از طریق ارسال پیامک :
ارسال پیامک به مشتریان، به قالیشویی‌ها این امکان را می‌دهد که به مشتریان خود پیشنهادات و تخفیفات ویژه را ارائه دهند و با ارتقاء ارتباط با مشتریان، از رضایت و اعتماد آن‌ها به شرکت خود حمایت کنند. به همین دلیل، در انتخاب بهترین قالیشویی ، باید به داشتن این ویژگی نیز توجه کرد. قالیشویی‌هایی که با مشتریان خود از طریق ارسال پیامک تعامل دارند، معمولاً بهترین خدمات را ارائه می‌دهند و به رضایت و اعتماد مشتریان خود توجه می‌کنند. در نتیجه، اگر قصد دارید فرش و قالی خود را به یک قالیشویی  بسپارید، باید به داشتن تعامل با مشتریان از طریق ارسال پیام کوتاه توجه کنید و قالیشویی‌ای را انتخاب کنید که این ویژگی را داراست.

 

4- پذیرش سفارشات به صورت آنلاین و تلفنی :
پذیرش سفارشات به صورت آنلاین و تلفنی، یکی از ویژگی‌هایی است که در بهترین قالیشویی‌ باید موجود باشد. با توجه به پیشرفت فناوری و استفاده از اینترنت در زندگی روزمره، امروزه بسیاری از مردم تمایل دارند تا خدمات مورد نیاز خود را به صورت آنلاین سفارش دهند. به همین دلیل، قالیشویی‌هایی که امکان پذیرش سفارشات آنلاین و تلفنی را دارند، می‌توانند به نیازهای مشتریان خود بهتر پاسخ دهند. از طرف دیگر، پذیرش سفارشات به صورت تلفنی نیز از جمله ویژگی‌هایی است که مشتریان معمولاً به آن نیاز دارند. برخی افراد، به دلیل عدم آشنایی با اینترنت یا عدم دسترسی به آن، تمایل دارند تا سفارش خود را به صورت تلفنی به قالیشویی مورد نظر خود ارسال کنند. با داشتن این ویژگی، قالیشویی‌ها می‌توانند به نیازهای مشتریان با هر نوع سلیقه و نیازی پاسخ دهند و به آسانی با آن‌ها ارتباط برقرار کنند. به همین دلیل، در انتخاب بهترین قالیشویی، باید به داشتن این ویژگی‌ها نیز توجه کرد. قالیشویی‌هایی که امکان پذیرش سفارشات آنلاین و تلفنی را دارند، می‌توانند به راحتی به نیازهای مشتریان خود پاسخ دهند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، خدمات خود را به مشتریان ارائه کنند.

 

5- داشتن مجوز رسمی از سازمان‌های ذی‌صلاح :
در ایران، سازمان‌هایی مانند وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان بهداشت و درمان شهرستان و …، مجوز و گواهینامه صادر می‌کنند که این مجوزها به عنوان یک شاخص مهم در انتخاب یک قالیشویی با کیفیت محسوب می‌شوند. قالیشویی‌هایی که دارای مجوز رسمی از سازمان‌های ذی‌صلاح هستند، معمولاً متعهد به ارائه خدمات با کیفیت و دقت بیشتری هستند و به صورت دوره‌ای، تحت بازرسی سازمان‌های ذی‌صلاح ، به روزرسانی می‌شوند. به همین دلیل، در انتخاب یک قالیشویی با کیفیت، باید به داشتن مجوز رسمی از سازمان‌های ذی‌صلاح توجه کرد. در صورتی که یک قالیشویی دارای مجوز رسمی باشد، می‌توانید از کیفیت خدمات آن اطمینان حاصل کنید و به راحتی می‌توانید با احترام به محیط زیست، فرش و قالی خود را به آن‌ها بسپارید.

 

 

 

با سامانه پیامکی برای قالیشویان و قالیشویی ها میتوانید چه اقداماتی انجام دهید ؟

در متن اول مقاله یک سری نکات گفته شد برای مشتریان تا بتوانند بهترین قالی شویی را در شهر خود پیدا کنند اما در این قسمت میخواهیم به این بپردازیم که قالیشویی ها با خرید پنل پیامکی چگونه میتوانند برای خود مشتری پیدا کنند و قالی شویی خود را به آنها معرفی کنند . 


1- با ثبت نام پنل اس ام اس قالیشویان؛ میتوانید برای مشاغل هدف پیامک های انبوه منطقه ای ارسال نمایید.


2- با خرید پنل پیامک قالیشویان؛ میتوانید به مشتریان خود در مناطق مختلف هر شهر پیامک ارسال نمایید.


3- با خرید پنل پیامکی قالیشویان؛ میتوانید بر اساس کدپستی به افرادی که در یک محله هستید پیامک بفرستید.


4- با خرید سامانه پیامک برای قالیشویان؛ میتوانید از روی نقشه گوگل به افراد مشخصی پیامک ارسال نمایید.


5- باخرید پنل پیامکی  قالیشویی ها؛ میتوانید به افرادی که سن و جنسیت مشخصی دارند پیامک ارسال نمایید.


6- با خرید سامانه پیامکی قالیشویی ها؛ میتوانید به بانک شماره موبایل مشاغل و اصناف دسترسی داشته باشید.


7- با خرید سامانه پیام کوتاه برای قالیشویان؛ میتوانید به سرشماره های رند پیامک ارسال کنید.


8- با خرید سامانه پیامک برای قالیشویی ها؛ میتوانید به بانک شماره موبایل سراسر کشور دسترسی داشته باشید.


9- با خرید پنل پیامک برای قالیشویان و قالیشویی ها؛ میتوانید تبلیغات پیامکی انبوه خود را اغاز کنید.
  

 

 

متن پیامک قالیشویی ها برای ارسال اس ام اس : 


- قالیشویی ما با بیش از ۲۰ سال سابقه در ارائه خدمات شستشوی فرش و قالی، همواره آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.


- قالیشویی ما با بهترین خدماتی و کیفیت بالا و قیمت مناسب، در خدمت شماست. با اعتماد به ما، فرش و قالی‌های خود را به بهترین شکل ممکن شستشو دهید.


- قالیشویی ما با داشتن تجربه و سابقه بالا در زمینه شستشوی فرش و قالی، با استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا، خدماتی با کیفیت و حرفه‌ای به شما ارائه می‌دهد.


- در قالیشویی ما، با استفاده از مواد اولیه با کیفیت بالا و تجهیزات پیشرفته، فرش و قالی شما به بهترین شکل ممکن شستشو داده می‌شود. اعتماد به ما، بهترین گزینه برای شستشوی فرش و قالی شماست.


- با توجه به ویژگی‌های ما، شستشوی فرش با خدماتی متنوع و با کیفیت بالا انجام میشود. با انتخاب ما، فرش و قالی‌های خود را به بهترین شکل ممکن شستشو دهید و از آن‌ها برای مدت بیشتری استفاده کنید.

 

- تار و پود خانه تان را به ما بسپارید . 

 

 

 

پیام رسون :

در این مقاله سعی کردیم به یکی دیگر از کاربردهای سامانه پیامکی و خرید پنل پیامکی ویژه مشاغل بپردازیم . 

این امر که ارسال اس ام اس برای مشاغل توانسته بسیار پر کاربرد باشد بر همگان آشکار است لذا در این چند سال اخیر پنل پیامکی به عنوان ارزان ترین شیوه تبلیغات شناخته شده است و اصطلاحا به آن پنل اس ام اس مفتی میگویند. 

شما نیز اگر کسب و کاری دارید و میخواهید مشتریان بیشتری جذب شما شوند میتوانید با خرید پنل پیامکی از سامانه پیام کوتاه این تجربه را کسب کنید . فقط کافیست به سایت سامانه پیامکی پیام رسون مراجعه کنید و پنل پیامکی مد نظرتان را سفارش دهید . 

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید . 



:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : جمعه 28 مهر 1402
.

احسان هوشمند| در روزهای گذشته تعدادی از مهاجران افغانستانی در شهرهای قزوین و سنندج مورد آزار چند نفر قرار گرفتند که پس از انتشار خبر و برخی تصاویر این دو رویداد ناخوشایند عوامل این اتفاق از طرف نیروی انتظامی بازداشت شدند. اگرچه این حادثه ناخوشایند بازتاب منفی گسترده‌ای در افکار عمومی و شبکه‌های اجتماعی در پی داشت؛ اما نمی‌توان با بی‌توجهی یا گذر از آن به‌سادگی، اهمیت موضوع را نادیده گرفت.

1- مهاجران خارجی و از‌جمله مهاجران مظلوم افغانستانی میهمانان این مرز‌‌و‌بوم هستند و در دهه‌های گذشته با وجود حضور پرجمعیت و پرشمار این گروه در ایرانی که خود هم‌زمان درگیر جنگ و بحران و سپس تحریم‌های ظالمانه قرار داشته، اکثر‌ قریب به اتفاق ایرانی‌ها با این میهمانان ارجمند همواره با انصاف و مهربانی و میهمان‌نوازی برخورد کرده‌اند. این مهم البته نمی‌تواند از برخی بی‌مهری‌ها یا برخورد‌های ناشایست هم بگذرد.

2- در هفته‌های گذشته دولت پاکستان اعلام کرده که به‌زودی در برابر مهاجران غیرقانونی افغانستانی سیاست تازه‌ای اتخاذ کرده و به صورت منظم و مرحله‌ای مهاجران افغانستانی را از کشور پاکستان اخراج می‌کند. هرچند اعلام اخراج مهاجران غیرقانونی افغانستانی در پاکستان که برخی شمار آنان را حدود یک‌میلیون‌و 700 هزار نفر برآورد کرده‌اند، بازتاب منفی گسترده‌ای در محافل حقوق‌بشری بر جای گذاشت؛ اما برخی شواهد حاکی از آغاز زودهنگام این سیاست و حتی بازداشت و اخراج پناهندگان قانونی یا زنان و کودکان در پاکستان است. گروهی از تحلیلگران نگران هستند که گروه زیادی از این بخش از مهاجران پس از اخراج از پاکستان راهی ایران شوند و به‌این‌ترتیب بر شمار مهاجران ساکن در ایران به صورت گسترده‌ای افزوده شود.

3- با وجود حضور پرشمار و میلیونی مهاجران افغانستانی در کشور، همچنان فقدان یک سیاست مهاجرتی روشن و قانونمند و منضبط و دارای هدف موجب شده تا هم افزایش شمار مهاجران در کشور به بروز مسائل و مشکلات ناخواسته‌ای منجر شود، هم اینکه امکان ارائه خدمات به این جمع پرشمار کمتر و کمتر شود. 

سکوت بی‌دلیل و غیرقابل قبول مسئولان امر از‌جمله دولت و وزارت کشور در برابر پرسش‌های فراوان مرتبط با مهاجران هم به بروز بی‌اعتمادی و برخی شایعات دامن زده است. اتفاقات روی‌داده در شهرهای سنندج و قزوین از این منظر تأمل‌برانگیز است. چرا مسئولان کشور در برابر موج بزرگ مهاجران افغانستانی به‌ویژه مهاجران غیررسمی که به صورت غیرقانونی وارد کشور می‌شوند، از اتخاذ یک سیاست روشن و شفاف سر باز می‌زند؟ آیا این سکوت به افزایش شایعات دامن نمی‌زند؟ یا اینکه از دست مسئولان امر کاری ساخته نیست و به جز سکوت و عدم پاسخ‌گویی امکان فعالیت دیگری ندارند؟ آیا سکوت در‌این‌باره به افزایش و دامن‌زدن به مشکلات مهاجران افغانستانی منجر نمی‌شود؟ آیا سکوت مسئولان امر بی‌اعتنایی به افکار عمومی نیست؟ آیا به پیامدهای این سکوت اندیشیده شده است؟



:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : دو شنبه 17 مهر 1402
.

پنل پیامک پیام رسون ویژه صنعت گردشگری

1402-07-17 21:12:03 1  0  0

ارسال پیامک به عنوان یکی از روش‌های بازاریابی و تبلیغات در صنایع مختلف کاربرد دارد که صنعت گردشگری یکی از این صنایع است. اگر شما جزو آن دسته از افراد هستید که به تازگی وارد صنعت گردشگری شده‌اند و در این حوزه موسسه یا آژانسی را تاسیس کرده‌اند، مطمئن باشید که استفاده از ارسال پیامک در جذب مشتری به شما کمک خواهد کرد.  ویژگی‌های بسیار زیادی در روش ارسال پیامک وجود دارد که از جمله آنها می‌توان به مقرون به صرفه بودن، دسترسی به مخاطبان زیاد و … اشاره کرد. تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیامکی پیام رسون همراه باشید تا با اهمیت ارسال پیامک در صنعت گردشگری و مزایای استفاده از پنل پیامکی در این صنعت به طور کامل آشنا شوید .

 

 

 

پنل پیامکی و صنعت گردشگری : 

از آنجاییکه تعداد دارندگان تلفن همراه روزانه در حال افزایش می باشد، تلفن همراه می تواند نقطه اصلی ارتباط شما با مشتریانتان باشد .همانطور که می دانیم تلفن همراه یک وسیله ی کاملا شخصی می باشد و همه افراد همواره آن را با خود به همراه دارند و شما میتوانید مطمئن باشید که 90% از پیامک های ارسالی شما خوانده خواهند شد . پس شما می توانید در هر مکان و در هر زمانی که مناسب می دانید برای مشتریان خود ارسال پیامک داشته باشید و کاری کنید که مخاطب هر کجا می‌رود فقط نام، لوگو، شعار و راه‌های ارتباطی شما را ببیند. باید این قابلیت را داشته باشید هر پلتفرمی که دارید چه به صورت آنلاین و چه به صورت آفلاین در همه حال در دسترس باشید. راه‌های آنلاین استفاده از انواع شبکه‌های مجازی است که باید به روز باشید و در همه‌ی آن‌ها فعالیت کنید. مخاطبان به تاریخ آخرین فعالیت شما خیلی دقت می‌کنند اگر از تاریخ انتشار آخرین پست شما زمان بسیار زیادی گذشته باشد، حس قدیمی بودن خدمات شما به آن‌ها دست می‌دهد. خدمات آفلاین هم که شامل بیلبورها و تبلیغات گستره در سطح شهر است. اما خدمات آفلاینی که این روزها بسیار طرفدار پیدا کرده است، تبلیغات پیامکی و ارسال اس ام اس است. مخاطب احتیاجی ندارد تا به اینترنت متصل باشد تا پیامک شما را دریافت کند.

 

 

مخاطبین صنعت گردشگری : 

مخاطبان طبیعت و گردشگری به دنبال محتوای، جدید، زیبا و کارآمد هستند. شما راه‌های زیادی برای انجام این مهم دارید. تیم تولید محتوای خلاق و پنل پیامکی خودکار می‌تواند نیاز مخاطبان شما را برآورده کند. طبق اطلاعات به دست آمده 98 درصد از مخاطبانی که گوشی تلفن همراه هوشمند دارند، دقیقا در سه دقیقه‌ی اول پیامک‌ها را باز کرده و می‌خوانند. وقتی محتوای شما برای آنان جذابیت لازم را داشته باشد، شما را به دوستان و خانواده‌ی خود معرفی می‌کنند.

اما در موارد زیادی، برخی از مشتریان صرفا جهت دانستن نرخ مقاصد گردشگری با شرکت‌ها و آژانس‌های مسافرتی تماس می‌گیرند. وقتی این مشتریان را الویت قرار دهید، در زمانی نه چندان دور تبدیل به مشتری‌ها بالقوه‌ی شما می‌شوند. توجه کنید اگر به سوالات آنان پاسخ ندهید جایگاه شرکت خود را به راحتی به خطر انداخته‌اید، کافی‌ست یکی از این مشتریان در مورد شرکت شما انتقادی در شبکه‌ی اجتماعی‌اش داشته باشد. دیگر نمی‌توانید پاسخ‌گوی این خطای بزرگ باشید.

 

 

 

مزایای پنل پیامکی برای صنعت گردشگری : 

1-  از آن‌جایی که برنامه‌ریزی سفر برای خانواده‌های شاید کمی چالش‌ برانگیز و خسته کننده باشد، ارسال اس ام اس ارزشمند می‌تواند بسیار حائز اهمیت باشد. به طور مثال مشتریان از ماه‌ها قبل برای سفر خود برنامه ریزی کرده‌اند با نزدیک شدن به تاریخ سفر، خوب است که از طرف شرکت گردشگری پیامک حاوی اطلاعات سفر پیامک گردد. این امر با روزهای نهایی سفر با ارسال کارت پرواز، تاریخ، ساعت، گیت ورودی و از همه مهم‌تر تغییر ساعت پرواز و واچر هتل حس، امنیت را به مشتری می‌دهد. او می‌داند که فقط باید مراقب تلفن همراهش باشد.

 

2-  پیشنهادات ویژه از سوی شما در طول سفر، بسیار مفید است، مخصوصا اگر همراه با تخفیفت ویژه یا کد تخفیف در سفر بعدی باشد. همچنین می‌تواند نوعی پاداش برای مشتری‌های وفادار باشد. ساختن یک خاطره‌ی خوب برای مشتریان، تضمین کننده وفاداری آن‌ها برای سفرهای آینده و معرفی به دیگران است.

 

3- مانند هر کسب و کار دیگری باید منتظر شرایط اضطراری باشید، گاهی سفر با بحران‌هایی همراه است که فقط شرکت گردشگری شما قادر به حل آن است. شما به یک کانال ارتباطی دو طرفه احتیاج دارید که هر زمان مشتری نیاز داشت، با شما در ارتباط باشد. برقراری ارتباط پیامکی با مسافران در سفرهای برون مرزی بسیار حائز اهمیت است، زیرا برای برقراری ارتباط هزینه‌ی بسیار کمتری را پرداخت خواهند کرد.

 

4- برای کسب موفقیت‌های بلند مدت در استراتژی بازاریابی پیامکی، از ارسال پیامک نظرسنجی در پایان سفر مخاطبان، غافل نشوید. اجازه بدهید از شما انتقاد کنند، راه‌کار ارائه دهند و حتی تشکر کنند. از آن‌ها بخواهید به شما نمره بدهند و همانند یک ارائه‌ دهنده‌ی خدمات، به خوبی پاسخ آن‌ها را بدهید، اجازه ندهید فکر کنند که تنها با یک ربات روبه‌رو هستند. همچنین اگر میزان رضایتشان برای شما قابل انتظار نبود، برایشان پیشنهاد ویژه‌ای داشته باشید.

 

5- اگر اهل مسافرت هستید یا در حوزه گردشگری فعالیت می‌کنید، اطلاع دارید که قیمت‌های بلیت بسیار متغیر هستند و لازم است مشتریان خود را از این تغییرات آگاه کنید. آژانس مسافرتی به راحتی می‌تواند با ارسال پیامک مخاطبان و مشتریان خود را از برنامه تور‌هایی که ارائه می‌دهد، آگاه کند. همچنین شرکت‌های مسافرتی می‌توانند قیمت تورهای ارائه شده را اعلام کنند تا مسافران به راحتی بتوانند گزینه مورد نظر را انتخاب کرده و در آن ثبت نام کنند.

این مزیت از ارسال پیامک در صنعت گردشگری به آن دسته از افرادی که دائماً در حال سفرهای کاری هستند یا علاقه زیادی به مسافرت دارند گزینه بسیار مناسبی است؛ چرا که باعث می‌شود هر دو طرف سود مناسبی را به دست آورند.

 

6- ارسال پیامک تخفیف یکی از راه‌هایی است که کسب و کارهای مختلف را از حالت رکود خارج می‌کند. به این ترتیب که شما می‌توانید با ارسال یک پیامک که حاوی کد تخفیف است با ارائه دادن پیشنهادهای هیجان انگیز مشتریان خود را به سفر ترغیب کنید. ارسال پیامک تخفیف تنها مختص مشتریان قدیمی نیست؛ بلکه یکی از راه‌های بدست آوردن مشتری‌های جدید است.

 

7- متاسفانه درگیری‌های حین سفر باعث می‌شود تا افراد وسایل خود را در هتل یا  فرودگاه گم کنند. میتوانید این امکان را به مشتری خود بدهید که در صورت گم کردن اشیا از طریق پیامک با شما در ارتباط باشند. موسسه‌های گردشگری اغلب با فرودگاه‌ها و هتل‌ها در ارتباط هستند و به خاطر قراردادی که با آنها دارند می‌توانند به راحتی پیگیر وسایل گمشده مسافران خود باشند. همچنین لازم است این کسب و کارها در صورت پیدا کردن وسایل گمشده از طریق ارسال پیامک مسافر را مطلع کنند.

 

 

پیام رسون : 

در صنعت گردشگری، استفاده از پیامک‌های تبلیغاتی بسیار موثر بوده است و جزو اولین کسب و کارهایی بود که وقتی این استراتژی را اتخاذ کرد با انبوهی از مخاطبان مواجه شد. اما این سرمایه‌گذاری باید به صورت حرفه‌ای پیاده‌سازی شود تا نتایج مطلوبی را به همراه داشته باشد. داشتن استراتژی دقیق و تیم تخصصی در این زمینه به شما کمک زیادی خواهد کرد. تیم توانمند پیام رسون با ارائه راه کارهای مناسب و استراتژی دقیق میتواند شما را در این مسیر همراهی کند فقط کافیست به تیم پیام رسون اعتماد کنید . 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید . 



:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : دو شنبه 17 مهر 1402
.

در طول تاریخ معاصر، ایران و ترکیه در حوزه آسیای مرکزی( میانه) رقبای سنتی بوده و هستند. با این همه جنگ قره باغ و هم صدایی آنکارا و باکو در کنار مولفه های دیگری چون انفعال مسکو به واسطه جنگ اوکراین به ترکیه جسارت داده تا نفوذ و قدرت تهران در آسیای میانه را به چالش بکشد.
 
 ایران و ترکیه برای نفوذ در آسیای مرکزی به طور سنتی رقابت داشته اند. اما در سه دهه گذشته، تهران به دو اهرم با اهمیت متوسل شده. نخست: ایران روابطش را با تاجیکستان احیا کرده و همزمان به مردمان ترک‌ آسیای میانه نزدیک شده است. تا همین اواخر، ترکمنستان همیشه از سیاست انزواگرایانه و در عین حال بی طرفانه‌ای پیروی کرده و سایر جمهوری های ترک منطقه به دلیل مناقشه بر سر مرزها، مقوله آب و مسائل دیگر دچار اختلاف بوده و هستند. اکنون، عشق آباد در حال برداشتن گام هایی برای پایان دادن به انزوای خود است و سایر کشورهای آسیای مرکزی در راستای همکاری های تقویت شده در زمینه مسائل متعدد قدم برمی دارند. تحولات اخیر مواضع بازیگران منطقه ای را تغییر داده است.

خیز آنکارا برای دور زدن تهران
آنگونه که ناظران مدعی اند، آنکارا بیش از هر زمان دیگر از طریق افزایش فغل و انفعال های آذربایجان، نفوذ مستقیم و غیر مستقیم منطقه ای اش را افزایش داده و تهران را ناچار کرده تا رویکردش را بازتعریف کند. اجلاس اخیر سران پنج کشور آسیای مرکزی در دوشنبه بی سابقه بود بالاخص به واسطه آن که جایگاه الهام علی اف، رئیس جمهور آذربایجان به عنوان "میهمان افتخاری" برجسته شد. به همین دلیل ناظران منطقه ای تاکید دارند که دوشنبه امروز بیشتر به عنوان یکی از بازیگران فعال در آسیای مرکزی عمل می کند تا یک کشور سنی فارس زبان.

آذربایجان به ترکیه برای گسترش نفوذ منطقه ای اش کمک کرده است. مفسران حامی مسکو در کانال تلگرامی «جمهوریت» تاجیکستان با اشاره به این موضوع مدعی اند که نقش آفرینی آذربایجان بخشی از «تلاش طولانی مدت ترکیه جهت کاهش نفوذ ایران در آسیای مرکزی» است.آنکارا باور دارد «باکو می‌تواند دوشنبه را از تهران دور کند» و «در درازمدت روابط نزدیک مردم ایران و تاجیک را از بین ببرد». امروز تهران و دوشنبه در حوزه نظامی نیز با یکدیگر تعامل دارند؛ گزاره ای که برای تاجیکستان به واسطه مرز ناامنش با افغانستان بسیار با اهمیت است.

احتمال رویارویی قدرت ها در آسیای مرکزی
با این حال، آنگونه که موسسه مطالعاتی جیمز تاون نوشته، روابط آذربایجان با تاجیکستان «بسیار نزدیک‌تر از آن چیزی است که به نظر می‌رسد». به ادعای این موسسه مطالعاتی، روابط قدرتمند و نزدیک دو بازیگر تا حدی محصول سیاست خارجی قاطعانه باکو در آسیای مرکزی از زمان پیروزی در جنگ دوم قره باغ است.در همین راستا مفسران از مدت ها پیش مدعی اند که نقش آفرینی آذربایجان و ترکیه در آسیای مرکزی احتمالا زمینه ساز رویارویی میان باکو و آنکارا از یک سو و مسکو و تهران از سوی دیگر خواهد شد. با این همه از آنجایی که روسیه درگیر جنگ اوکراین است، بعید است به هرگونه تنشی سریعا پاسخ دهد. اما تهران ممکن است، به سرعت پاسخ دهد. این احتمال نیز وجود دارد که ایران برای مقابله با گسترش نفوذ ترکیه و آذربایجان در منطقه، راهی برای گسترش همکاری با پکن بیابد. با این حال، علاقه چین به آسیای مرکزی به عنوان یک گره کلیدی مسیرهای ترانزیتی حیاتی، احتمال چنین همکاری‌هایی را کاهش خواهد داد.

ایران و روسیه با دقت تحولات منطقه را می کنند. گروهی بر این باورند که چنین تفسیرهایی اغراق‌آمیز است هرچند ممکن است سیاست‌های رسمی ایران و روسیه را هدایت کنند.در زمان شوروی، اکثر ناظران در مسکو و غرب از این منطقه به عنوان "آسیای مرکزی و قزاقستان" یاد می کردند. این چرخش عبارت توجه را به این واقعیت جلب کرد که قزاقستان جمعیت روس قومی بسیار بیشتری نسبت به سایر کشورهای منطقه دارد. در سه دهه گذشته، با کاهش درصد روس‌های قومی در قزاقستان، مفسران از این منطقه تحت عنوان آسیای مرکزی یاد می کنند. اکنون، با در نظر گرفتن ژئوپلیتیک منطقه، ممکن است زمان آن فرا رسیده باشد که توجه زیادی به این منطقه داشته باشیم.



:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : پنج شنبه 13 مهر 1402
.

خدمات قابل ارائه در نمایندگی سامانه پیامکی پیام رسون

1402-07-13 23:39:26 3  0  0

اگر جزء افرادی باشید که برای کسب و کارتان از تبلیغات اس ام اسی استفاده می‌کنید حتما میدانید که سامانه پیام کوتاه چیست و برای چه کسب و کارهایی استفاده میشود . اما درصد خیلی کمی از افراد می‌دانند که در سایت سامانه پیام کوتاه چه خدماتی ارائه می‌شود. 

در این مقاله می‌خواهیم خدماتی که در سایت سامانه پیام کوتاه ارائه می‌شود را به شما آموزش دهیم تا هم بیشتر با سامانه پیامک آشنا شوید و هم اینکه اگر زمانی قصد داشتید  سامانه پیامکی راه اندازی کنید بدانید که چه خدماتی را باید ارائه دهید و در چه حوزه هایی باید کسب دانش کنید . پس تا پایان این مقاله با نمایندگی پنل پیامکی شیراز همراه باشید .

 

 

خدمات قابل ارائه در سامانه پیامکی : 

 

 

1- ارائه پنل پیامک : 

ارائه پنل پیامکی از بارز ترین خدماتی هست که تمامی افراد با آن آشنا هستند خصوصا افرادی که برای کسب و کارشان از تبلیغات پیامکی و ارسال اس ام اس استفاده می‌کنند.

 اما با این وجود باز هم پنل پیامک را به طور کامل برایتان تعریف میکنیم .

تصور کنید که قصد دارید در مقیاس بالا، مثلاً برای همه دختران زیر ۲۵ سال در تهران (افرادی که قصد خرید جهیزیه دارند) پیامک تبلیغاتی ارسال کنید؛ قطعاً نمی‌توانید به‌وسیله یک تلفن‌همراه شخصی برای همه این افراد پیامک ارسال کنید.

به فرض اینکه شماره موبایل تک‌تک این دختران را داشته باشید، ماه‌ها طول می‌کشد تا به کل شماره‌ها پیامک بزنید. پنل اس ام اس به شما کمک می‌کند تا بتوانید با سرعت بالا و در مقیاس فراوان پیامک انبوه ارسال کنید. در یک سامانه پیام کوتاه، شماره موبایل‌ها جمع‌آوری و طبقه‌بندی شده است و فقط با انتخاب نوع دسته‌بندی می‌توانید به مخاطبان مورد نظرتان پیامک ارسال کنید.

اگر می‌خواهید باز هم بیشتر با پنل پیامک آشنا شوید پیشنهاد میکنم مقاله پنل پیامکی را حتما مطالعه کنید .

 

 

2- ارائه هاست و سرور مجازی و دامنه : 

هاست: 

هاست چیست؟

همه ما این را میدانیم که سرورها وظیفه دارند محتوای سایت را درون خود نگه دارد و اطلاعاتی که شما در هر ساعت از شبانه روز در اینترنت جست و جو میکنید را برایتان نمایش دهد. هاست نیز بخشی از سرور است که باید برای در اختیار داشتن آن، مبلغی را پرداخت کنید.

حال اگر قصد داشته باشید برای خودتان سایت تشکیل دهید، ابتدا باید اقدام به خریداری سایت کنید و پس از ذخیره محتوای سایت، روی هاست، باعت میشوید که اطلاعات و محتوای سایت تان در اینترنت در دسترس همگان باشد و با وارد کردن آدرس وب سایت در موتور جستجو، افراد وارد وب سایت شما شوند.

حال اگر این سوال برایتان پیش آمده که اگر آدرس وب سایت را بلد نباشیم و بخواهیم با استفاده از کلمات کلیدی سرچ را انجام دهیم،. چگونه می‌توانیم سایت مورد نظر را پیدا کنیم یا اگر وب سایت برای خودتان باشد چگونه این محتوا یعنی کلمات کلیدی روی سایت ذخیره می‌شوند. برای اینکه این موضوع را بهتر متوجه شوید باید با مدیریت محتوا نیز آشنا شوید.

مدیریت محتوا سیستمی است که به شما کمک می‌کند تا اطلاعات و محتوای مورد نظر خود را بر روی وب سایت قرار دهید و نحوه‌ی رتبه بندی آن ها بدین صورت است که سیستم مدیریت محتوا روی سرور نصب می‌شود و هاست نیز بخشی از سرور است و همگی این امکان را می‌دهند که شما یک سایت پویا داشته باشید.

در واقع میشود  اینگونه بیان کرد که تمامی محتوا روی سایت که شامل عکس، متن، ویدئو و... هستند به وسیله سیستم مدیریت محتوا ایجاد شده و روی هاست ذخیره می‌شود.

باز هم اگر علاقه داشتید تا با  انواع هاست آشنا شوید می‌توانید مقاله آشنایی با هاست و انواع آن با پیام رسون را مطالعه کنید. 

 

 سرور مجازی :

سرور مجازی یکی از اصطلاحاتی است که در این مسیر با آن مواجه می‌شوید و لازم است برای بهینه سازی سایت خود با این اصطلاح و مکانیزم آشنا شوید. سرور مجازی حد فاصل سرور اختصاصی و سرور اشتراکی تعریف می‌شود .قبل از هر چیزی بهتر است با واژه سرور آشنا شوید تا درک اصطلاحات مربوط به آن برایتان ملموس‌تر شود.

سرور در لغت به معنی سرویس دهنده می‌باشد. در عمل نیز از آن به عنوان سیستم سرویس دهنده، کنترل کننده، میزبان و مدیریت یک یا چند سایت استفاده می‌شود.

می‌توان سرور را یک کامپیوتر همیشه روشن دانست که در هر زمان از شبانه روز آماده پاسخ‌دهی به نیاز کاربران می‌باشد. وقتی کاربر عبارتی را در نوار مرورگر موتور جست و جو سرچ می‌کند، مرورگر اطلاعات مربوطه را از سرور گرفته و به کاربر تحویل می‌دهد. اگر این سرور مورد نظر با استفاده از نرم افزارهای مختلف به چند بخش تقسیم شود، به هر بخش آن یک سرور مجازی می‌گویند. این سرور به شما کمک می‌کند زمانی که ترافیک سایت افزایش یافت، صفحه وب شما سریع‌تر لود شود.

 

مزایای سرور مجازی چیست ؟

اگر سایت شما به تازگی راه اندازی شده باشد مشکل خاصی نخواهد داشت اما به مرور که محتوی بیشتری تولید و بارگذاری کنید، تعداد ورود به سایت و بازدید از آن افزایش می‌یابد. در این صورت سایت با کندی سرعت مواجه می‌شود. در این شرایط وجود یک سرور مجازی ضروری است.

برای سایت تازه طراحی شده یک میزبان اشتراکی یا هاست کفایت می‌کند اما زمانی که تعداد بازدیدکنندگان افزایش یابد، سرعت وب سایت افت چشمگیری خواهد داشت. برای رفع مشکل کندی سرعت و حفظ کاربران بالقوه باید سرور خود را به وی پی ان یا همان سرور مجازی تبدیل کنید.

استفاده از این سرور برای افرادی که می‌خواهند فروشگاه اینترنتی طراحی و راه اندازی کنند، انتخاب ایده‌آلی است چون بر روی اکثر این سرورها تست‌های امنیتی انجام شده است. بنابراین می‌توانند به خوبی از اطلاعات کارت‌های بانکی کاربران محافظت کرده و امنیت سایت را افزایش دهند.

این سرور نسبت به هاستینگ یا همان میزبانی اشتراکی سرعت و عملکرد صفحه وب را به طور ویژه‌ای افزایش می‌دهد. سرور مجازی انتخاب بسیار مناسب برای کارفرمایانی است که می‌خواهند امنیت سایت خود را ارتقا دهند چون این سرور فضای بزرگ‌تری برای بک آپ یا همان بازیابی اطلاعات دارد.

از مزایای این سرور این است که کارفرما می‌تواند با توجه به نیاز خود سرور را شخصی سازی کند. این امکان با استفاده از اپلیکیشن‌های خاصی فراهم می‌شود. این در حالی است که تنظیمات خدمات هاستینگ در اختیار شما نخواهد بود. از دیگر مزایای این وی پی ان می‌توان به امکان پرداخت آنلاین، افزایش کارایی صفحه وب و قابلیت مانیتور کردن اشاره کرد.

 

دامنه چیست؟

آدرسی منحصر به فردی است که در فضای اینترنت با آن شناسایی می شوید را دامنه یا دامین گویند، یک دامنه عالی دامنه ای است که ساده باشد تا کاربران بتوانند به آسانی وبسایت شما را به وسیله آن پیدا کنند.

داشتن یک دامنه خوب به شما کمک می کند تا کاربران بیشتری بتوانند به وب سایت شما راه پیدا کنند. بخش های تشکیل دهنده هر دامنه شامل موارد زیر می شود:

- نام دامنه:

نام دامنه همان اسمی است که شما آن را انتخاب و تعیین می کنید و تنها در صورتی پذیرفته می شود که مجاز باشد و توسط شخص دیگری از قبل به ثبت نرسیده باشد و اصطلاحا آزاد باشد.

 

- پسوند دامنه:

پسوند دامنه به دو عامل بستی دارد

۱. کسب و کار شما

۲. کشوری که در آن سکونت دارید.

 

- انواع دامنه

همان طور که گفته شد نام دامنه را شما تعیین می کنید، اما پسوندها بر طبق ملیت و کسب و کار تعیین می شوند و بر این اساس دامنه ها به دسته های زیر تقسیم می شوند.

 

Com. کنار نام دامنه وب سایت های عمومی و تجاری فعالیت دارند قرار می گیرند. محبوبترین پسوند وب

int. کنار نام دامنه سازمان های بین المللی قرار می گیرند.

gov. کنار نام دامنه وب سایت های سازمان های دولتی قرار می گیرند.

net. کنار نام دامنه شرکت های ارائه خدمات اینترنتی قرار می گیرد.

org. کنار نام دامنه وبسایت های مؤسسات خصوصی غیر تجاری قرار می گیرند.

Name. کنار نام دامنه وبسایت های شخصی قرار می گیرند.

info. کنار نام دامنه وبسایت های اطلاع رسانی قرار می گیرند.

ws. در اغلب موارد در کنار نام دامنه وب سایت های مختلف قرار می گیرند.

biz. کنار نام دامنه وبسایت های تجاری قرار می گیرند.

travel. کنار نام دامنه شرکت های مسافرتی قرار می گیرند.

edu. کنار نام دامنه وب سایت های آموزشی قرار می گیرد.

mobi. کنار نام دامنه شرکت های تلفن همراه و خدمات آن قرار می گیرد.

 

 

3- دفتر کار مجازی :

همانطور که از اسم آن پیداست یک دفتری است که نیاز نیست حتما در محل کار باشید و می توانید از هر جایی که هستید فعالیت خود را ادامه دهید و به کارهای تان برسید.  تیم پیام رسون در مقاله دفتر کار مجازی چیست به طور کامل دفتر کار مجازی را توضیح داده است و از مزایا و معایب آن گفته شده است پیشنهاد می کنم برای اطلاعات بیشتر در رابطه با دفتر کار مجازی حتماً مقاله دفتر کار مجازی چیست؟را در سایت سامانه پیامک شیراز مطالعه کنید .

 

 

4- سئو و بهینه سازی سایت: 

آموزش سئو یک از مواردی است که در سایت سامانه پیامک شیراز به چهار مقاله تقسیم شده است و اگر بخواهیم به توضیح آن بپردازیم در این مقاله امکانش وجود ندارد . اما به صورت خیلی کلی و مختصر می توان اینگونه بیان کرد که سئو  به معنی انجام تمام فرآیندهای است که باعث می شود سایت شما نتایج بهتری را در گوگل و سایر موتورهای جستجو کسب کند عواملی که در بهبود وضعیت سایت شما تاثیر میگذارند به دو دسته عوامل داخلی و عوامل خارجی تقسیم می شوند ، حال فرایند بهینه سازی بیشتر روی عوامل داخلی تکیه دارد و با بهبود ساختار سایت و همچنین قالب آن سعی می‌کند وضعیت سایت شما را در گوگل بهبود بخشد . در واقع می توان گفت فرآیند بهینه سازی سایت با تحلیل و بررسی کلمات کلیدی و آنالیز رقبا آغاز می‌شود که در این فرآیند با استفاده از تکنیک های برنامه نویسی ، محتوای سایت سئو،  ایجاد بک لینک در سایت های معتبر میتواند ترافیک و بازدید سایت ر افزایش دهد .

این مختصر ترین تعریفی بود که می‌شد برای سئو و بهینه سازی سایت داشت اما اگر می خواهید به طور کامل با سئو و بهینه سازی سایت آشنا شوید مقاله های زیر را در سایت نمایندگی سامانه پنل پیامکی مطالعه کنید .

آموزش اصول سئو 1 با پیام رسون

آموزش اصول سئو ۲ با پیام رسون

آموزش اصول سئو ۳ با پیام رسون

آموزش اصول سئو۴ با پیام رسون

 

 

5- طراحی سایت و اپلیکیشن :

اگر سایت خود را درست کرده اید بدانید که طراحی آن یکی از موثرترین گزینه ها برای جذب مشتری است پس به هیچ عنوان این مورد را دست کم نگیرید .طراحی هر سایت باید بسته به نیاز کارفرما و با استفاده از استانداردهای روز برنامه نویسی شود در کنار آن باید دارای پنل مدیریت فارسی و آسان باشد که کاربر را گیج نکند .

طراحی سایت و اپلیکیشن را خیلی از سامانه های پیامکی انجام می‌دهند اما باید دید که کدام یک در طراحی ماهر تر هستند و کدام یک می تواند با توجه به تمام خواسته ها و نیازهای مشتریان سایتی را طراحی کند.  پس تاثیرگذاری یک وب سایت در دید مخاطب ظاهر حرفه‌ای و تطبیق پذیری آن با تمام دستگاه‌های هوشمند مواردی هستند که صاحبین  کسب و کار هنگام سفارش طراحی وب سایت باید آن را در نظر بگیرند .

 

 

پیام رسون :

نمایندگی پنل پیامکی پیام رسون با بیش از ۱۰ سال سابقه در ارائه خدمات پنل پیامکی ، سرور مجازی هاست و دامنه ، دفتر کار مجازی ، سئو و بهینه سازی سایت ، طراحی سایت و اپلیکیشن  توانسته توجه اکثر کارفرمایان را به خود جلب کند چرا که در کار خود حرفه ای بوده و برای ارائه هر کدام از خدمات از کار بلد ترین افراد استفاده می کند و تمام تلاش سامانه پیامکی شیراز این است که علاوه بر کسب رضایت کارفرما ، مشتریان کسب و کار نیز راضی باشند .

 پس با خیال راحت و اطمینان به پیام رسون راه اندازی سایت خود را از صفر تا صد به ما بسپارید.

 

همچنین میتوانید جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس اینجا را کلیک کنید . 

 



:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : پنج شنبه 13 مهر 1402
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی