.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پنل پیامک پیام رسون ویژه سینماها

1401-06-27 03:16:19 11  0  0

خیلی از افراد هستند که دوست دارند اوقات فراغت خودشان را با دیدن یک فیلم سپری کنند چرا که دیدن فیلم باعث می‌شود شما با طرز فکر و دیدگاه های افراد دیگر آشنا شوید . همین موضوع باعث شده که افراد برای دیدن فیلم های جدید و به روز به سمت سینما بروند چرا که بهترین مکان برای دیدن و لذت بردن از فیلم سینماست .

همچنین در فرهنگ ما نیز سینما جزو یکی از هنرهای بزرگ محسوب می‌شود به همین دلیل است که در سال ۱۳۷۹ در چهارمین جشن بزرگ سینمای ایران و همزمان با جشن صدمین سالگرد ورود سینما به ایران ،۲۱ شهریور ماه را به عنوان روز ملی سینما نامگذاری کردند و به عنوان یک روز نمادین  وارد تقویم ملی ایران شد و این ها نشان دهنده ارزش سینما در جامعه و فرهنگ ماست .

پس لازم است که سینماداران نیز برای این هنر تبلیغات انجام دهند و روش های موثری را در بازاریابی پیش بگیرند که باز هم مثل همیشه پنل پیامکی و تبلیغات پیامکی می تواند یکی از بهترین روش تبلیغ برای سینماداران به حساب بیاید . 

پیشنهاد می کنم تا پایان این مقاله با نمایندگی پنل پیامکی پیام رسون همراه باشید تا شما را با مزایا و کاربردهای پنل پیامکی ویژه سینما بیشتر آشنا کنیم .

 

 

 

بازاریابی پیامکی ویژه سینماداران: 

تبلیغات پیامکی می تواند کمک بسیار موثری برای جذب تماشاچی داشته باشد و طبیعتا هرچه تعداد تماشاچیان بیشتر باشد سود و درآمد سالن سینما نیز بیشتر خواهد بود پس  جذب مشتری بیشتر در صورتی امکان‌پذیر است که سینماداران علاوه بر ارائه خدمات بهتر نسبت به دیگر سینما ها ، باید اطلاع رسانی و اخبار به موقع نیز به مشتریان خود داشته باشند .

این اطلاع رسانی باید به روز باشد مثلاً اگر یک فیلم جدید به اکران رسیده و بر روی پرده سینما می باشد باید مشتریان قدیمی و جدید را مطلع کرد از تاریخی که فیلم جدید روی پرده است تا پایان آن . همچنین می شود مشتریان را از فیلم هایی که قرار است در آینده روی پرده بیاید نیز مطلع کرد .

این اطلاع رسانی ها از عهده سامانه پیامک برمی‌آید که با ارائه پنل پیامک به سینماداران به آنها این امکان را می‌دهد که با کمترین هزینه و با بالاترین سرعت به بیشترین مخاطب اطلاع‌رسانی کنند . 

 

 

 

 

 

مقرون به صرفه بودن پنل پیامک برای سینما :

یکی از ویژگی های منحصر بفرد بازاریابی پیامکی، مقرون به صرفه بودن آن می باشد. اگر شما بازاریابی پیامکی را با دیگر ابزارهای تبلیغاتی مقایسه کنید، متوجه خواهید شد که ارزان ترین نوع تبلیغات است اما تاثیر گذارترین نوع آن نیز می باشد. از آنجایی که با استفاده از بازاریابی پیامکی مخارج و هزینه های تبلیغات کم می شود، می توانید با استفاده از مبلغ باقیمانده برای بهبود بخشیدن و ارتقای کیفی سینما استفاده کرد.

 

 

الگو های پیامکی برای سینماداران :

الگوی ارسال پیامک برای سینماداران می‌تواند کمی متفاوت تر از بقیه کسب و کارها باشد که در زیر به چند نمونه از این تبلیغات و الگوهای پیامکی اشاره کرده ایم .

 

1- تبلیغات فیلم
“فیلم عنوان فیلم * با بازی * نام بازیگر از تاریخ * تاریخ * در سینما * نام سینما * اکران میشود. با استفاده از کد  Xدر 72 ساعت آینده بلیط خود را رزرو کنید و 20٪ تخفیف بگیرید.”

 

2- برنامه سینما
” نام دو فیلم پرطرفدار و فیلم های بیشتری که به سینما * نام سینما * می آیند. برای اطلاع از برنامه کامل اکران فیلم های این ماه MOVIES را به شماره 83482 ارسال کنید. * نام سینما * “

 

3- به روز رسانی های سرگرم کننده
“آیا می دانید برای ساخت لوکیشن فیلم حضرت محمد n میلیارد هزینه شده است؟ پشت صحنه  این فیلم راهمین الان در * لینک کوتاه*  تماشا کنید. * نام سینما * “

 

4- تأیید رزرو
“رزرو شما برای صندلی های * صندلی 1 * و * صندلی 2 * در * تاریخ * در * زمان * برای فیلم * نام فیلم * تایید شده است. شماره رزرو: 78332. * نام سینما * “

 

5- متن تخفیف
“کد تخفیف شما: F8A23

این پیامک را هنگام خرید بلیط خود نشان دهید و بلیط دوم را به صورت رایگان از ما دریافت کنید. از انتخاب  سینما * نام سینما * توسط شما متشکریم! “

 

6- یادآوری رزرو
“لطفا بلیط خود را 30 دقیقه قبل از شروع فیلم از پذیرش دریافت کنید. شماره رزرو شما 838842 است. * نام سینما * “

 

7- پاداش وفاداری
”بلیط های خود را با * نام سینما * به مدت سه هفته پشت سر هم بصورت آنلاین رزرو کنید و چهارمین فیلم را رایگان ببینید. برای تخفیف کامل، این متن را همراه با رسیدهای خود به پذیرش ارائه دهید. * نام سینما * “

 

 

پیام رسون :

از اجرای اولین کمپین های تبلیغاتی که در آن از استراتژی پیامکی استفاده شده سالهاست که می‌گذرد و این بدان معناست که این روش بسیار موثر عمل کرده و همواره مشاغل جدید با خلاقیت و کاربردهای متفاوت از تبلیغات پیامکی استفاده می کند و همواره توانسته اند نتیجه بسیار خوبی از پنل پیامکی داشته باشند .

سامانه پیام کوتاه شیراز با فعالیت در همین حوزه و کسب موفقیت های روزافزون یکی از معتمد ترین و پیشرفته ترین سامانه پیام کوتاه در ایران شناخته شده است که برای خرید پنل پیامک از آن فقط کافیست وارد سایت سامانه پیام کوتاه شوید و از آنجا خرید خود را تکمیل کنید .

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس‌ام‌اس همین حالا اقدام کنید



:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : چهار شنبه 30 شهريور 1401
.

نگاهی جامعه‌شناختی به یک حادثه رسانه‌ها و برخی از مقامات دولتی حادثه دلخراش مرگ مرحومه مهسا امینی را نتیجه هنجارشکنی دانسته‌اند. آیا چنین ادعایی حقیقت و واقعیت دارد یا نوعی فرار رو به جلو برای رهایی از مخمصه‌ای است که کارخانه ناراضی‌تراشی دائم تولید می‌کند؟


1 هنجارها نوعی تطبیق قراردادهای اجتماعی با فرهنگ جامعه است که الزام آن، هم اخلاقی است و هم قانونی. اما اینکه چه فرایند و شرایطی منجر به نقض آن می‌شود و چگونه این هنجارها توسط جامعه یا دولت نادیده گرفته می‌شود، موضوعی است که باید عمیق‌تر به آن پرداخته شود. این‌درحالی است که متاسفانه جامعه ایران یک جامعه «گفت‌وگویی» نیست. مجموعه عملکردهای ساختار سیاسی، جامعه را از روال تعادل خارج کرده و به جامعه‌ای «تنبیهی» تبدیل کرده است. در جامعه تنبیهی، هم دولت و هم مردم درصدد نشان دادن نیرو و قدرت خود هستند. دولت با ابزار تبلیغات و مردم با ابراز خشم و نفرت؛ این، یعنی طی کردن یک مسیر سنگلاخ که به خشونت دوسویه می‌انجامد.


2 حجاب زنان قانونی است که فاقد شفافیت کافی است. به‌گونه‌ای که این قانون، نه مبتنی بر عرف اجتماعی است و نه قرارداد، بلکه نوعی سلیقه است که مورد پذیرش عامه واقع نشده است. بااین‌حال، چون این مساله صورت قانونی دارد، الزام اجرایی پیدا کرده است. اما همین قانون به‌دلیل فقدان شفافیت در عمل توسط کارگزاران به‌گونه‌ای سلیقه‌ای، شخصی و احساسی عملیاتی شده است. آنچه در قانون حجاب الزام تلقی می‌شود، پوشش عرفی است؛ اما آنچه در عمل و از سوی کارگزاران عمل می‌شود، سلیقه‌ای است و این، نقض غرض است. سال‌هاست میان این دو فاصله شکافی عمیق به‌وجود آمده است که موجب رویارویی میان دولت و مردم شده است. دولت به‌جای اصلاح و شفاف‌سازی قانون و آموزش و تبدیل آن به یک قرارداد اجتماعی، با سماجت درصدد اعمال چیزی است که چارچوب روشنی ندارد و همین، موجب واکنش تند اجتماعی شده است. کارگزاران دولتی این واکنش اجتماعی را «هنجارشکنی» می‌خوانند و آن را مستوجب عقوبت می‌دانند. اما در همین تلقی نیز آنچه کارگزار دولت انجام می‌دهد، فاقد چارچوب قانونی و حقوقی است.


3 «هنجارشکنی» یعنی نادیده گرفتن عامدانه قانون، قرارداد اجتماعی و مجموعه اصول حقوقی و عرف اجتماعی. حال با توجه به این تعریف و آنچه در این سال‌ها شاهد وقوع آن بوده‌ایم، آیا مردم هنجارشکن بوده‌اند؟ به نظر می‌رسد دولت بیش از مردم هنجارشکن است؛ اما چون دارای قدرت، رسانه و ابزار تنبیهی است، زور مردم به او نمی‌رسد و هیچ نهادی هم برای بررسی این موضوع وجود ندارد. در موضوع نحوه وقوع مرگ مرحومه مهسا امینی هم، چند اتفاق مهم افتاده است که به‌راحتی و روشنی و بر اساس آنچه قانون، قرارداد و هنجار اجتماعی و فرهنگی است؛ هنجارشکنی از سوی نهادهای ذی‌ربط واضح است. چراکه:


اولا، براساس قانون حجاب، هیچ پوشش مشخصی توصیه یا الزام نشده است. پوشش و نوع حجاب خانم مهسا امینی طبق شواهد پوشش عرفی قومی و رایجی است که تقریبا اکثر زنان و دختران ایرانی از آن برخوردارند. البته، کارگزار ممکن است احساس کرده باشد باید براساس قانون امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر به فرد مورد نظر تذکر دهد. اما آیا برای تذکر نیاز به بازداشت فرد است؟ در هیچ کجای قانون حجاب، چنین چیزی پیش‌بینی نشده است. بازداشت یک فرد به هر بهانه‌ای یک فرآیند قانونی دارد و آن دستور قضایی است. نقض این اصل و رویه قانونی، یعنی هنجارشکنی.
ثانیا، در هیچ کجای قانون به کارگزار - چه ضابط اجرایی و چه ضابط قضایی - اجازه برخورد تنبیهی داده نشده است. کاملا محرز است که در بازداشت خانم امینی هنجارشکنی اتفاق افتاده است.
ثالثا، طبق قانون، نظام قضایی موظف به حمایت از اجرای روال قانونی است. در این حادثه نظام قضایی با تاخیر ورود کرده است و لذا باید منتظر اقدام قوه‌قضائیه بود. کارگزار اجرایی حق نداشت در بازداشت و تنبیه بدون نظارت و دستور قضایی عمل کند و این، یعنی هنجارشکنی.
نکته چهارم، مرگی است که اتفاق افتاده است. حال این مرگ یا طبق یک روال طبیعی بوده است یا حادثه‌ای موجب شکل‌گیری آن شده است. واکنش خانواده و مردم امری عادی و طبیعی است که می‌تواند کاملا احساسی و عاطفی باشد، اما دولت یک نظام قانونی است و حق برخورد احساسی و عاطفی ندارد، بلکه باید بر مبنای قانون عمل کند و این یعنی حفظ بی‌طرفی تا طی شدن روند تحقیقی، قضایی و قانونی. اما طیفی از حامیان جریان حاکم و کارگزار اجرایی، از همان ابتدا و بدون طی شدن روال قانونی موضع عاطفی و سیاسی گرفته‌اند. حتی بالاترین مقام اجرایی یعنی وزیر محترم کشور گفته است که روالی عادی طی شده است؛ این هم، یعنی هنجارشکنی.
اینکه نهادهای رسمی و کارگزار اجرایی در مقوله قانون حجاب به‌جای رفتار مبتنی بر قانون، رفتاری هنجارشکنانه از خود بروز دهند؛ نوعی اعمال حکمرانی غلط است که حاصل و نتیجه آن بی‌اعتمادی مردم و افزایش شکاف میان مردم و دولت است. وقتی چنین فاصله و گسستی صورت می‌گیرد، قانون و هنجارها کارآیی ندارد و جامعه و دولت به سمت رویارویی سوق داده می‌شوند.



:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : چهار شنبه 30 شهريور 1401
.

‬فقط‭ ‬چند‭ ‬قدم‭ ‬مانده‭ ‬تا‭ ‬دریاچه‭ ‬ارومیه،‭ ‬نگین‭ ‬آذربایجان‭ ‬خشک‭ ‬شود‭. ‬دریاچه‌ای‭ ‬که‭ ‬روزگاری‭ ‬برای‭ ‬خود‭ ‬ابهتی‭ ‬داشت‭. ‬دریاچه‌ای‭ ‬که‭ ‬علاوه‭ ‬بر‭ ‬زیبایی،‭ ‬پر‭ ‬بود‭ ‬از‭ ‬سخاوت‭ ‬آنقدر‭ ‬که‭ ‬مردم‭ ‬آذربایجان‭ ‬زندگی‌شان‭ ‬را‭ ‬از‭ ‬طریق‭ ‬آن‭ ‬می‌گذراندند‭. ‬اما‭ ‬حالا‭ ‬چی،‭ ‬آن‭ ‬همه‭ ‬زیبایی‭ ‬را‭ ‬با‭ ‬کلی‭ ‬بودجه‭ ‬و‭ ‬صد‭ ‬البته‭ ‬خودخواهی‭ ‬ویران‭ ‬کرده‌ایم‭ ‬و‭ ‬دریاچه‭ ‬را‭ ‬به‭ ‬کویر‭ ‬تبدیل‭ ‬کردیم‭. ‬هر‭ ‬روز‭ ‬که‭ ‬می‌گذرد‭ ‬و‭ ‬تصاویر‭ ‬جدیدی‭ ‬از‭ ‬نگین‭ ‬آذربایجان‭ ‬منتشر‭ ‬می‌شود‭ ‬عمق‭ ‬فاجعه‭ ‬هم‭ ‬نمایان‭ ‬می‌شود‭. ‬دریاچه‭ ‬ارومیه‭ ‬این‭ ‬روزها‭ ‬به‭ ‬انتظار‭ ‬مرگ‭ ‬نشسته‭ ‬است‭ ‬اما‭ ‬مسئولان‭ ‬به‭ ‬دنبال‭ ‬تشکیل‭ ‬کارگروه‌ها‭ ‬و‭ ‬دستورهای‭ ‬بی‌فایده‭ ‬هستند‭ ‬و‭ ‬بدتر‭ ‬از‭ ‬آن‭ ‬به‭ ‬دنبال‭ ‬مقصر‭ ‬این‭ ‬وضعیت‭ ‬دریاچه‭ ‬ارومیه‭ ‬هستند‭. ‬آنجا‭ ‬که‭ ‬مسئولان‭ ‬مختلف‭ ‬درباره‭ ‬بودجه‭ ‬صرف‭ ‬شده‭ ‬برای‭ ‬احیای‭ ‬این‭ ‬دریاچه‭ ‬سخن‭ ‬می‌گویند،‭ ‬زخمکاری‌ای‭ ‬را‭ ‬بر‭ ‬پیکر‭ ‬بی‌جان‭ ‬دریاچه‭ ‬ارومیه‭ ‬می‌زند‭ ‬چرا‭ ‬که‭ ‬اوضاع‭ ‬این‭ ‬روزهای‭ ‬دریاچه‭ ‬نشان‭ ‬می‌دهد‭ ‬آن‭ ‬همه‭ ‬هزینه‭ ‬برای‭ ‬هیچ‭ ‬بوده‭ ‬است‭. ‬اما‭ ‬لازم‭ ‬به‭ ‬یادآوری‭ ‬است‭ ‬که‭ ‬همانقدر‭ ‬دریاچه‭ ‬ارومیه‭ ‬زیبا‭ ‬و‭ ‬سخاوتمند‭ ‬است‭ ‬همانقدر‭ ‬هم‭ ‬می‌تواند‭ ‬بی‌رحم‭ ‬باشد‭ ‬چرا‭ ‬که‭ ‬اگر‭ ‬خشک‭ ‬شود‭ ‬آن‭ ‬وقت‭ ‬است‭ ‬که‭ ‬توفان‌های‭ ‬نمکی‭ ‬خودنمایی‭ ‬می‌کنند‭. ‬توفانی‭ ‬که‭ ‬مشکلات‭ ‬جسمی‭ ‬و‭ ‬روانی‭ ‬را‭ ‬برای‭ ‬مردم‭ ‬به‭ ‬ارمغان‭ ‬می‌آورد‭. ‬

> آیا‭ ‬دریاچه‭ ‬ارومیه‭ ‬به‌طور‭ ‬کامل‭ ‬خشک‭ ‬شده‭ ‬است؟‭ ‬
در‭ ‬خصوص‭ ‬آخرین‭ ‬وضعیت‭ ‬دریاچه‭ ‬ارومیه‭ ‬و‭ ‬همچنین‭ ‬درپی‭ ‬منتشر‭ ‬شدن‭ ‬اخباری‭ ‬در‭ ‬فضای‭ ‬مجازی‭ ‬درباره‭ ‬خشک‭ ‬شدن‭ ‬کامل‭ ‬دریاچه‭ ‬ارومیه‭ ‬آرزو‭ ‬اشرفی‌زاده،‭ ‬مدیرکل‭ ‬دفتر‭ ‬حفاظت‭ ‬و‭ ‬احیای‭ ‬تالاب‌ها‭ ‬در‭ ‬سازمان‭ ‬حفاظت‭ ‬محیط‭ ‬زیست‭ ‬گفت‭: ‬دریاچه‭ ‬ارومیه‭ ‬هنوز‭ ‬به‌صورت‭ ‬کامل‭ ‬ خشک‭ ‬نشده،‭ ‬اما‭ ‬تقریبا‭ ‬دو‭ ‬قسمت‭ ‬شمالی‭ ‬و‭ ‬جنوبی‭ ‬آن‭ ‬ازهم‭ ‬جدا‭ ‬شده‭ ‬است‭ ‬و‭ ‬حدودا‭ ‬1000‭ ‬کیلومتر‭ ‬مربع‭ ‬از‭ ‬دریاچه‭ ‬
 باقی‌مانده‭ ‬است‭. ‬به‭ ‬گزارش‭ ‬ایسنا،‭ ‬مدیر‭ ‬کل‭ ‬دفتر‭ ‬حفاظت‭ ‬و‭ ‬احیای‭ ‬تالاب‌های‭ ‬سازمان‭ ‬حفاظت‭ ‬محیط‭ ‬زیست‭ ‬ضمن‭ ‬بیان‭ ‬اینکه‭ ‬دریاچه‭ ‬ارومیه‭ ‬به‌صورت‭ ‬کامل‭ ‬خشک‭ ‬نشده‭ ‬است،‭ ‬گفت‭: ‬در‭ ‬صورت‌عدم‭ ‬تامین‭ ‬حق‌آبه‭ ‬مورد‭ ‬نیاز‭ ‬دریاچه‭ ‬باتوجه‭ ‬به‭ ‬تاخیر‭ ‬در‭ ‬بارش‌های‭ ‬پاییزی‭ ‬و‭ ‬تبخیر‭ ‬بالا،‭ ‬دریاچه‭ ‬به‌صورت‭ ‬کامل‭ ‬خشک‭ ‬خواهد‭ ‬شد‭. ‬وی‭ ‬افزود‭: ‬براساس‭ ‬آخرین‭ ‬اطلاع‌رسانی‭ ‬از‭ ‬وضعیت‭ ‬دریاچه‭ ‬ارومیه‭ ‬از‭ ‬دفتر‭ ‬مطالعات‭ ‬پایه‭ ‬منابع‭ ‬آب‭ ‬شرکت‭ ‬آب‭ ‬منطقه‌ای‭ ‬آذربایجان‭ ‬غربی،‭ ‬یکشنبه‭ (‬13‭ ‬شهریورماه‭) ‬تراز‭ ‬سطح‭ ‬آب‭ ‬دریاچه‭ ‬ارومیه‭ ‬1270‭.‬19‭ ‬متر،‭ ‬وسعت‭ ‬دریاچه‭ ‬1010‭ ‬کیلومتر‭ ‬مربع‭ ‬و‭ ‬حجم‭ ‬آب‭ ‬موجود‭ ‬1‭.‬39‭ ‬میلیارد‭ ‬متر‭ ‬مکعب‭ ‬بوده‭ ‬این‭ ‬در‭ ‬حالیست‭ ‬که‭ ‬در‭ ‬13‭ ‬شهریورماه‭ ‬سال‭ ‬گذشته‭ ‬تراز‭ ‬سطح‭ ‬آب‭ ‬دریاچه‭ ‬0‭.‬53‭ ‬متر،‭ ‬وسعت‭ ‬دریاچه‭ ‬1251‭ ‬کیلومتر‭ ‬مربع‭ ‬و‭ ‬حجم‭ ‬آب‭ ‬موجود‭ ‬1‭.‬5‭ ‬میلیارد‭ ‬متر‭ ‬مکعب‭ ‬بیشتر‭ ‬بود؛‭ ‬به‭ ‬عبارتی‭ ‬در‭ ‬سال‭ ‬1400،‭ ‬تراز‭ ‬سطح‭ ‬آب‭ ‬1270‭.‬72‭ ‬متر،‭ ‬وسعت‭ ‬دریاچه‭ ‬2261‭ ‬کیلومتر‭ ‬مربع‭ ‬و‭ ‬حجم‭ ‬آب‭ ‬موجود‭ ‬در‭ ‬دریاچه‭ ‬2‭.‬82‭ ‬میلیارد‭ ‬متر‭ ‬مکعب‭ ‬گزارش‭ ‬شد‭. ‬اشرفی‌زاده‭ ‬درباره‭ ‬اقدامات‭ ‬لازم‭ ‬برای‭ ‬افزایش‭ ‬تراز‭ ‬دریاچه‭ ‬و‭ ‬اتصال‭ ‬جزایر‭ ‬جدا‭ ‬شده‭ ‬در‭ ‬نیمه‭ ‬شمالی‭ ‬و‭ ‬جنوبی‭ ‬دریاچه‭ ‬توضیح‭ ‬داد‭: ‬یقینا‭ ‬تامین‭ ‬حق‌آبه‭ ‬زیست‭ ‬محیطی‭ ‬دریاچه‭ ‬نیاز‭ ‬است‭ ‬و‭ ‬در‭ ‬صورت‌عدم‭ ‬تامین‭ ‬آن،‭ ‬قاعدتا‭ ‬وضعیت‭ ‬با‭ ‬توجه‭ ‬به‭ ‬روند‭ ‬و‭ ‬میزان‭ ‬بالای‭ ‬تبخیر‭ ‬تا‭ ‬اواسط‭ ‬پاییز‭ ‬قطعا‭ ‬میزان‭ ‬بیشتری‭ ‬تبخیر‭ ‬را‭ ‬نیز‭ ‬خواهیم‭ ‬داشت‭ ‬و‭ ‬سطح‭ ‬تراز‭ ‬دریاچه‭ ‬ارومیه‭ ‬به‭ ‬کمترین‭ ‬میزان‭ ‬خود‭ ‬در‭ ‬چندین‭ ‬سال‭ ‬اخیر‭ ‬می‌رسد‭. ‬وی‭ ‬با‭ ‬اشاره‭ ‬به‭ ‬اظهارات‭ ‬وزارت‭ ‬نیرو‭ ‬در‭ ‬راستای‭ ‬تامین‭ ‬حق‌آبه‭ ‬دریاچه‭ ‬ارومیه‭ ‬گفت‭: ‬در‭ ‬دوسال‭ ‬گذشته‭ ‬با‭ ‬توجه‭ ‬به‭ ‬اظهارات‭ ‬وزارت‭ ‬نیرو‭ ‬باید‭ ‬هر‭ ‬سال‭ ‬حدود‭ ‬1‭.‬1‭ ‬میلیارد‭ ‬مترمکعب‭ ‬آب‭ ‬وارد‭ ‬دریاچه‭ ‬می‌شد،‭ ‬در‭ ‬حالی‭ ‬که‭ ‬روند‭ ‬تبخیر‭ ‬بسیار‭ ‬بیشتر‭ ‬از‭ ‬این‭ ‬مقدار‭ ‬آب‭ ‬است‭. ‬سازمان‭ ‬حفاظت‭ ‬محیط‭ ‬زیست‭ ‬میزان‭ ‬نیاز‭ ‬آب‭ ‬محیط‭ ‬زیستی‭ ‬دریاچه‭ ‬را‭ ‬به‭ ‬وزارت‭ ‬نیرو‭ ‬به‭ ‬مقدار‭ ‬3‭.‬4‭ ‬میلیارد‭ ‬مترمکعب‭ ‬اعلام‭ ‬کرده‭ ‬بود‭ ‬که‭ ‬در‭ ‬صورت‌عدم‭ ‬تحقق‭ ‬این‭ ‬میزان‭ ‬حق‌آبه‭ ‬قاعدتا‭ ‬با‭ ‬توجه‭ ‬به‭ ‬تبخیر‭ ‬بالایی‭ ‬که‭ ‬وجود‭ ‬دارد،‭ ‬قطع‭ ‬به‭ ‬یقین‭ ‬امیدی‭ ‬به‭ ‬احیای‭ ‬دریاچه‭ ‬نخواهد‭ ‬بود‭. ‬اشرفی‭ ‬زاده‭ ‬در‭ ‬پاسخ‭ ‬به‭ ‬سوالی‭ ‬که‭ ‬آیا‭ ‬با‭ ‬توجه‭ ‬به‭ ‬وضعیت‭ ‬کنونی‭ ‬و‭ ‬تاخیر‭ ‬بارش‭ ‬پاییزی‭ ‬امکان‭ ‬خشک‭ ‬شدن‭ ‬کامل‭ ‬دریاچه‭ ‬ارومیه‭ ‬وجود‭ ‬دارد‭ ‬یا‭ ‬خیر؟‭ ‬گفت‭: ‬در‭ ‬صورت‌عدم‭ ‬تامین‭ ‬حق‌آبه‭ ‬و‭ ‬تحقق‭ ‬نیافتن‭ ‬برنامه‌های‭ ‬مصوب‭ ‬شده‭ ‬به‌صورت‭ ‬کامل،‭ ‬قطع‭ ‬به‭ ‬یقین‭ ‬دریاچه‭ ‬کاملا‭ ‬خشک‭ ‬می‌شود‭ ‬و‭ ‬امیدی‭ ‬به‭ ‬احیای‭ ‬آن‭ ‬نیست،‭ ‬اما‭ ‬در‭ ‬نقطه‭ ‬مقابل‭ ‬با‭ ‬تحقق‭ ‬برنامه‌ها‭ ‬و‭ ‬تامین‭ ‬حق‌آبه‭ ‬دریاچه‭ ‬به‭ ‬صورت‭ ‬کامل‭ ‬امیدواریم‭ ‬وضعیت‭ ‬بهتری‭ ‬را‭ ‬برای‭ ‬دریاچه‭ ‬ارومیه‭ ‬با‭ ‬افزایش‭ ‬بارش‌ها‭ ‬شاهد‭ ‬باشیم‭. ‬وی‭ ‬افزود‭: ‬مسلما‭ ‬بارش‌ها‭ ‬و‭ ‬تغییرات‭ ‬اقلیمی‭ ‬نیز‭ ‬تاثیر‭ ‬خود‭ ‬را‭ ‬بر‭ ‬دریاچه‭ ‬گذاشته‭ ‬است،‭ ‬اما‭ ‬جلوگیری‭ ‬از‭ ‬توسعه‭ ‬کشاورزی‭ ‬و‭ ‬انجام‭ ‬کشاورزی‭ ‬پایدار‭ ‬در‭ ‬سطح‭ ‬حوضه‭ ‬ارومیه،‭ ‬از‭ ‬راه‭ ‬حل‌های‭ ‬اصلی‭ ‬احیای‭ ‬دریاچه‭ ‬است‭ ‬همچنین‭ ‬جلوگیری‭ ‬از‭ ‬ساخت‭ ‬سدهای‭ ‬جدید‭ ‬در‭ ‬حوضه‭ ‬دریاچه‭ ‬و‭ ‬تداوم‭ ‬توقف‌های‭ ‬انجام‭ ‬شده‭ ‬در‭ ‬این‭ ‬زمینه‭ ‬باید‭ ‬همچنان‭ ‬ادامه‭ ‬داشته‭ ‬باشد‭. ‬اشرفی‌زاده‭ ‬درپی‭ ‬تصویر‭ ‬منتشر‭ ‬شده‭ ‬در‭ ‬فضای‭ ‬مجازی‭ ‬درباره‭ ‬همسایگی‭ ‬دریاچه‭ ‬ارومیه‭ ‬و‭ ‬وان،‭ ‬اما‭ ‬با‭ ‬دو‭ ‬سرنوشت‭ ‬متفاوت‭ ‬اظهار‭ ‬کرد‭: ‬وضعیت‭ ‬دریاچه‭ ‬وان‭ ‬به‭ ‬دو‭ ‬دلیل‭ ‬عمق‭ ‬بیشتر‭ ‬آن‭ ‬و‭ ‬مدیریت‭ ‬بهتر‭ ‬منابع‭ ‬آب‭ ‬و‭ ‬کشاورزی‭ ‬در‭ ‬حوضه‭ ‬نسبت‭ ‬به‭ ‬وضعیت‭ ‬دریاچه‭ ‬ارومیه‭ ‬بهتر‭ ‬است‭. ‬در‭ ‬حوضه‭ ‬دریاچه‭ ‬ارومیه‭ ‬به‭ ‬دلیل‭ ‬برداشت‌های‭ ‬غیرمجاز‭ ‬از‭ ‬منابع‭ ‬آبی‭ ‬و‭ ‬توسعه‭ ‬بی‌رویه‭ ‬اراضی‭ ‬کشاورزی‭ ‬تامین‭ ‬حق‌آبه‌های‭ ‬زیست‭ ‬محیطی‭ ‬محقق‭ ‬نمی‌شود‭. ‬مدیرکل‭ ‬دفتر‭ ‬حفاظت‭ ‬و‭ ‬احیای‭ ‬تالاب‌ها‭ ‬در‭ ‬سازمان‭ ‬حفاظت‭ ‬محیط‭ ‬زیست‭ ‬ادامه‭ ‬داد‭: ‬وزارت‭ ‬نیرو‭ ‬طبق‭ ‬قانون‭ ‬مکلف‭ ‬
 به‭ ‬تامین‭ ‬نیاز‭ ‬آبی‭ ‬زیست‌محیطی‭ ‬دریاچه‭ ‬ارومیه‭ ‬است،‭ ‬اما‭ ‬به‭ ‬این‭ ‬دلایل‭ ‬همچنین‭ ‬کاهش‭ ‬بارش‌ها‭ ‬حق‌آبه‭ ‬را‭ ‬به‌صورت‭ ‬کامل‭ ‬تامین‭ ‬نکرده‭ ‬است‭. ‬اشرفی‌زاده‭ ‬در‭ ‬پایان‭ ‬گفت‭: ‬رسانه‌ها‭ ‬باید‭ ‬برای‭ ‬تامین‭ ‬حداکثری‭ ‬حق‌آبه‭ ‬دریاچه‭ ‬ارومیه‭ ‬از‭ ‬وزارت‭ ‬نیرو‭ ‬مطالبه‌گری‭ ‬کنند‭ ‬تا‭ ‬پیگیری‌ها‭ ‬صورت‭ ‬بگیرد‭ ‬و‭ ‬از‭ ‬مبادی‭ ‬پیش‌بینی‭ ‬شده‭ ‬میزان‭ ‬3‭.‬4‭ ‬میلیارد‭ ‬متر‭ ‬مکعب‭ ‬حق‌آبه‭ ‬دریاچه‭ ‬ارومیه‭ ‬محقق‭ ‬شود‭. ‬

> برخی‭ ‬از‭ ‬اسناد‭ ‬هزینه‌های‭ ‬هنگفتِ‭ ‬احیای‭ ‬دریاچه‭ ‬ارومیه‭ ‬موجود‭ ‬نیست‭! ‬
در‭ ‬این‭ ‬میان‭ ‬رئیس‭ ‬فراکسیون‭ ‬محیط‭ ‬زیست‭ ‬مجلس‭ ‬شورای‭ ‬اسلامی‭ ‬با‭ ‬اشاره‭ ‬به‭ ‬صرف‭ ‬هزینه‌های‭ ‬بسیار‭ ‬برای‭ ‬احیای‭ ‬دریاچه‭ ‬ارومیه،‭ ‬گفت‭: ‬عمده‭ ‬هزینه‌ها‭ ‬صرف‭ ‬مطالعات‭ ‬تکراری‭ ‬و‭ ‬بی‌حاصل‭ ‬شد‭ ‬و‭ ‬در‭ ‬عمل‭ ‬آنچه‭ ‬باید‭ ‬رخ‭ ‬می‌داد،‭ ‬رخ‭ ‬نداد‭. ‬سمیه‭ ‬رفیعی‭ ‬در‭ ‬گفت‌وگو‭ ‬با‭ ‬ایلنا‭ ‬با‭ ‬اشاره‭ ‬به‭ ‬وضعیت‭ ‬نامناسب‭ ‬دریاچه‭ ‬ارومیه‭ ‬اظهار‭ ‬کرد‭: ‬هزینه‌های‭ ‬زیادی‭ ‬برای‭ ‬احیای‭ ‬دریاچه‭ ‬ارومیه‭ ‬صورت‭ ‬گرفته‭ ‬که‭ ‬بعضی‭ ‬از‭ ‬اسناد‭ ‬آن‭ ‬موجود‭ ‬و‭ ‬برخی‭ ‬دیگر‭ ‬ناموجود‭ ‬است،‭ ‬اما‭ ‬این‭ ‬هزینه‌ها‭ ‬نتیجه‌ای‭ ‬مطلوب‭ ‬را‭ ‬در‭ ‬پی‭ ‬نداشتند‭. ‬رفیعی‭ ‬بیان‭ ‬کرد‭: ‬به‭ ‬گفته‭ ‬رئیس‭ ‬پیشین‭ ‬ستاد‭ ‬احیای‭ ‬دریاچه‭ ‬ارومیه‭ ‬85‭ ‬درصد‭ ‬از‭ ‬دلایل‭ ‬وضعیت‭ ‬کنونی‭ ‬دریاچه‭ ‬ارومیه‭ ‬مربوط‭ ‬به‭ ‬دخالت‌های‭ ‬انسانی‭ ‬بوده‭ ‬و‭ ‬تنها‭ ‬15‭ ‬درصد‭ ‬آن‭ ‬ناشی‭ ‬از‭ ‬تغییر‭ ‬اقلیم‭ ‬بوده‭ ‬است‭. ‬وی‭ ‬تاکید‭ ‬کرد‭: ‬قبل‭ ‬از‭ ‬احیای‭ ‬این‭ ‬دریاچه‭ ‬می‌بایست‭ ‬برنامه‌ای‭ ‬جامع‭ ‬برای‭ ‬حفاظت‭ ‬اتخاذ‭ ‬می‌کردیم،‭ ‬اما‭ ‬نه‭ ‬تنها‭ ‬حفاظتی‭ ‬رخ‭ ‬نداد‭ ‬بلکه‭ ‬تخریب‌ها‭ ‬بیشتر‭ ‬شد‭ ‬و‭ ‬تصمیم‌گیری‌های‭ ‬غلطی‭ ‬شامل‭ ‬برداشت‌های‭ ‬غیرمجاز‭ ‬برای‭ ‬توسعه‭ ‬کشاورزی‭ ‬و‭ ‬تغییر‭ ‬نوع‭ ‬کشت‭ ‬رخ‭ ‬داد‭. ‬این‭ ‬نماینده‭ ‬مجلس‭ ‬بیان‭ ‬کرد‭: ‬از‭ ‬سوی‭ ‬دیگر‭ ‬ایجاد‭ ‬برخی‭ ‬تاسیسات‭ ‬مرتبط‭ ‬با‭ ‬دریاچه‭ ‬مانند‭ ‬پل‭ ‬میانگذری‭ ‬که‭ ‬در‭ ‬داخل‭ ‬دریاچه‭ ‬احداث‭ ‬کردند‭ ‬و‭ ‬با‭ ‬فقدان‭ ‬استانداردهای‭ ‬لازم‭ ‬مانع‭ ‬از‭ ‬چرخش‭ ‬هیدرولوژیک‭ ‬آب‭ ‬شدند‭ ‬و‭ ‬با‭ ‬دو‭ ‬نیم‌کردن‭ ‬دریاچه،‭ ‬مرگ‭ ‬دریاچه‭ ‬را‭ ‬تسریع‭ ‬بخشیدند‭. ‬رفیعی‭ ‬
 یادآور‭ ‬شد‭: ‬تصمیمات‭ ‬اشتباهی‭ ‬که‭ ‬وضعیت‭ ‬این‭ ‬دریاچه‭ ‬را‭ ‬به‭ ‬وخامت‭ ‬امروز‭ ‬انداخته‭ ‬است،‭ ‬مربوط‭ ‬به‭ ‬امروز‭ ‬و‭ ‬دیروز‭ ‬و‭ ‬یک‭ ‬دولت‭ ‬و‭ ‬دو‭ ‬دولت‭ ‬نیست‭ ‬بلکه‭ ‬در‭ ‬یک‭ ‬فرایند‭ ‬زمانی‭ ‬و‭ ‬با‭ ‬یک‭ ‬انفعال‭ ‬نظارتی‭ ‬از‭ ‬سوی‭ ‬سازمان‭ ‬محیط‭ ‬زیست‭ ‬و‭ ‬سایر‭ ‬دستگاه‌های‭ ‬نظارتی‭ ‬این‭ ‬وضعیت‭ ‬رخ‭ ‬داده‭ ‬است‭. ‬وی‭ ‬ادامه‭ ‬داد‭: ‬اصولا‭ ‬برای‭ ‬دریاچه‭ ‬ارومیه‭ ‬نخست‭ ‬باید‭ ‬برنامه‭ ‬جامع‭ ‬حفاظت‭ ‬طراحی‭ ‬می‌شد‭ ‬و‭ ‬بعد‭ ‬به‭ ‬دنبال‭ ‬احیای‭ ‬آن‭ ‬می‌بودیم‭ ‬و‭ ‬این‭ ‬نکته‭ ‬مهمی‭ ‬است‭. ‬اصول‭ ‬و‭ ‬استانداردهای‭ ‬لازم‭ ‬در‭ ‬برنامه‭ ‬حفاظت‭ ‬و‭ ‬برنامه‭ ‬احیا،‭ ‬تفاوت‌هایی‭ ‬دارند‭ ‬که‭ ‬مورد‭ ‬توجه‭ ‬قرار‭ ‬نگرفت‭. ‬نظرات‭ ‬کارشناسان‭ ‬سرشناس‭ ‬محیط‭ ‬زیست‭ ‬هم‭ ‬در‭ ‬مورد‭ ‬پروژه‌های‭ ‬احیا‭ ‬تفاوت‌هایی‭ ‬داشت‭. ‬رئیس‭ ‬فراکسیون‭ ‬محیط‭ ‬زیست‭ ‬مجلس‭ ‬شورای‭ ‬اسلامی‭ ‬در‭ ‬ادامه‭ ‬با‭ ‬بیان‭ ‬اینکه‭ ‬شعارها‭ ‬و‭ ‬وعده‌های‭ ‬زیادی‭ ‬برای‭ ‬احیای‭ ‬دریاچه‭ ‬سر‭ ‬داده‭ ‬شد،‭ ‬گفت‭: ‬تحقیق‭ ‬و‭ ‬تفحص‭ ‬در‭ ‬رابطه‭ ‬با‭ ‬دریاچه‭ ‬ارومیه‭ ‬از‭ ‬این‭ ‬منظر‭ ‬است‭ ‬که‭ ‬ببینیم‭ ‬با‭ ‬شعار‭ ‬احیای‭ ‬این‭ ‬دریاچه‭ ‬و‭ ‬تشکیلاتی‭ ‬که‭ ‬ایجاد‭ ‬شد‭ ‬با‭ ‬صرف‭ ‬هزینه‌های‭ ‬قابل‭ ‬توجه،‭ ‬چند‭ ‬درصد‭ ‬از‭ ‬اهداف‭ ‬تعریف‭ ‬شده‭ ‬محقق‭ ‬شد‭. ‬

> هنریست‭ ‬هنر‭ ‬ویرانی‭! ‬
اما‭ ‬منتشر‭ ‬شدن‭ ‬اخباری‭ ‬در‭ ‬فضای‭ ‬مجازی‭ ‬درباره‭ ‬خشک‭ ‬شدن‭ ‬کامل‭ ‬دریاچه‭ ‬ارومیه،‭ ‬واکنش‌هایی‭ ‬را‭ ‬در‭ ‬پی‭ ‬داشته‭ ‬است‭. ‬
علی‭ ‬کریمی‭ ‬نوشت‭: ‬‮«‬طرف‭ ‬در‭ ‬20‭ ‬سال‭ ‬یک‭ ‬شهر‭ ‬میسازه‭ ‬و‭ ‬تبدیل‭ ‬می‌کنه‭ ‬به‭ ‬توریستی‌ترین‭ ‬شهر‭ ‬منطقه‭ ‬و‭ ‬صد‭ ‬البته‭ ‬کسانی‭ ‬داریم‭ ‬که‭ ‬یک‭ ‬پدیده‭ ‬طبیعی‭ ‬چند‭ ‬هزارساله‭ ‬با‭ ‬کلی‭ ‬بودجه‭ ‬نابود‭ ‬کردند؟‭! ‬اینم‭ ‬هنریست‭ ‬هنر‭ ‬ویرانی‭!‬‮»‬

یکی‭ ‬از‭ ‬کاربران‭ ‬در‭ ‬این‭ ‬باره‭ ‬نوشته‭ ‬است‭: ‬‮«‬ایران‭ ‬خشک‭ ‬شده‭ ‬وای‭ ‬به‭ ‬حال‭ ‬دریاچه‭ ‬ارومیه‮»‬‭. ‬

کاربر‭ ‬دیگری‭ ‬گفته‭ ‬است‭: ‬‮«‬اگه‭ ‬مشکل‭ ‬فقط‭ ‬چاه‭ ‬هاست‭ ‬نگاهی‭ ‬هم‭ ‬به‭ ‬پشت‭ ‬سد‭ ‬شهر‭ ‬چایی‭ ‬ارومیه‭ ‬بکنید‮»‬‭. ‬

دیگری‭ ‬نوشت‭: ‬‮«‬برید‭ ‬ارومیه‭ ‬ببینید‭ ‬چه‭ ‬خبره‭. ‬تمام‭ ‬اطراف‭ ‬دریاچه‭ ‬باغات‭ ‬سرسبز‭ ‬میوه‭ ‬و‭ ‬صیفی‌جات‭ ‬است‭ ‬این‭ ‬باغ‌ها‭ ‬آب‭ ‬میخواهد‭ ‬و‭ ‬آب‭ ‬آن‌ها‭ ‬از‭ ‬طریق‭ ‬چاه‌های‭ ‬زده‭ ‬شده‭ ‬تامین‭ ‬می‌شود‭ ‬که‭ ‬آب‭ ‬دریاچه‭ ‬را‭ ‬جذب‭ ‬می‌کنند‮»‬‭. ‬

یکی‭ ‬دیگر‭ ‬از‭ ‬کاربران‭ ‬اینطور‭ ‬می‌نویسد‭: ‬‮«‬اطراف‭ ‬دریاچه‭ ‬ارومیه‭ ‬همش‭ ‬چاه‭ ‬زدن‭. ‬این‭ ‬چاه‌های‭ ‬آب‭ ‬رو‭ ‬قطع‭ ‬کنید‭ ‬دریاچه‭ ‬خود‭ ‬به‭ ‬خود‭ ‬درست‭ ‬میشه‭. ‬چون‭ ‬هرچقدر‭ ‬آب‭ ‬بریزی‭ ‬بازم‭ ‬خالی‭ ‬میشه‭. ‬تمام‭ ‬محیط‭ ‬دریاچه‭ ‬باغ،‭ ‬چغندر،‭ ‬یونجه،‭ ‬ذرت،‭ ‬و‭ ‬محصولاتی‭ ‬است‭ ‬که‭ ‬بیشترین‭ ‬مصرف‭ ‬آب‭ ‬رو‭ ‬دارند‭ ‬به‭ ‬جای‭ ‬اینکه‭ ‬این‭ ‬همه‭ ‬هزینه‭ ‬سد‭ ‬و‭ ‬غیره‭ ‬کنید‭ ‬به‭ ‬کشاورزان‭ ‬اون‭ ‬منطقه‭ ‬در‭ ‬قبال‌عدم‭ ‬کشت‭ ‬پول‭ ‬بدید‭. ‬چند‭ ‬سال‭ ‬این‭ ‬سیاست‭ ‬رو‭ ‬اجرا‭ ‬می‌کردید‭ ‬الان‭ ‬دریاچه‭ ‬جای‭ ‬خودش‭ ‬بود‮»‬‭. ‬

کاربران‭ ‬دیگر‭ ‬نوشته‭ ‬اند‭: ‬‮«‬دلیل‭ ‬اصلی،‭ ‬سد‌های‭ ‬بزرگی‭ ‬است‭ ‬که‭ ‬بر‭ ‬روی‭ ‬شریان‌های‭ ‬اصلی‭ ‬دریاچه‭ ‬زده‭ ‬شده‭: ‬
 سد‭ ‬مهاباد‭ ‬و‭ ‬سد‭ ‬بوکان‭ ‬و‭ ‬سد‭ ‬ارومیه‭ ‬و‭ ‬سد‭ ‬سقز‮»‬،‭ ‬‮«‬مسئولان‭ ‬همت‭ ‬کنند،‭ ‬بقیه‌اش‭ ‬هم‭ ‬خشک‭ ‬خواهد‭ ‬شد‭! ‬مسئولان‭ ‬کوتاهی‭ ‬نکنند‭!‬‮»‬



:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : پنج شنبه 17 شهريور 1401
.

پنل اس ام اس پیام رسون ویژه دانشگاه ها

1401-06-15 17:52:59 15  0  0

مراکز دانشگاهی یکی از نهادهای مورد توجه و اصلی کشور است و نحوه ارائه خدمات در این مراکز از اهمیت بالایی برخوردار است. ارائه خدمات از سوی دانشگاه علاوه بر رضایت دانشجو و اساتید باعث می‌شود افراد زیادی جذب تحصیل در این مراکز شوند. علاوه بر آن ارتباط دانشجو و دانشگاه ارتباطی مداوم است و خدمات مناسب روی عملکرد دو طرف میتواند تاثیر گذارتر باشد ، این ارتباط دو طرفه را می‌توان با پنل اس ام اس تقویت کرد.

در این مقاله قصد داری شما را باکاربردهای پنل پیامکی برای دانشگاه بیشتر مطلع کنیم پس پیشنهاد میکنم تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیامکی پیام رسون همراه باشید .

 

 

 

چرا دانشگاه ها باید از سامانه ارسال پیامک استفاده کنند :

در این روزها که دنیای تبلیغات و بیزنس است برای همگان مهم است که تبلیغات برایشان مقرون به صرفه باشد، پس یکی از مقرون به صرفه ترین روش تبلیغات ارسال اس ام اس است که می‌توانید با خرید سامانه پیامکی ارزان از پیامک های رایگان آن استفاده کنید.

حال دانشگاه ها در طول ترم نیازمند اطلاع رسانی های زیادی هستند از جمله عدم تشکیل کلاس،. کلاس های جبرانی و... که اگر بخواهید این اطلاع رسانی ها را انجام دهید نیاز به یک وب سرویس هوشمند دارید تا هم از ارسال اس ام اس ها آسوده خاطر باشید و هم اینکه در وقت و هزینه های خود صرفه جویی کنید.

همچنین علاوه بر اطلاع رسانی برای دانشجویان لازم است که بسیاری از این اطلاع رسانی ها را به اساتید نیز داشته باشید که می‌توانید با خرید یک سامانه پیام کوتاه تمامی این اطلاع رسانی ها را با خیال راحت و بدون دغدغه انجام دهید.

علاوه بر آن سامانه ارسال پیامک برای دانشگاه ها، قابلیت ارسال پیامک تبلیغاتی برای اطلاع رسانی از شروع پذیرش دانشگاه را دارد. چراکه آن دسته از  نمایندگی  پیامک که بهترین باشد مانند نمایندگی پنل پیامک شیراز، بانک شماره موبایل جامع که به تفکیک شهر و استان و گروه سنی را دارند و می‌توانید به شهر و منطقه مورد نظر ارسال پیامک تبلیغاتی داشته باشید، در اختیارتان قرار میدهد . 

 

 

 

کاربردهای پنل پیامکی برای دانشگاه ها :

کاربرد سامانه پیامک برای تمامی مشاغل و شاخه های آن بسیار انبوه بوده در زیر به صورت آیتمی به یکسری از کاربردهای ضروری پنل پیامک برای دانشگاه ها اشاره کرده ایم .


- اطلاع رسانی های دعوت به همکاری و جذب هیئت علمی
- اعلام نمرات دانشجویان
- اعلام وضعیت انتخاب واحد و ثبت نام دانشجو
- یادآوری کردن روزهای حذف و اضافه به دانشجویان
- اعلام تاریخ و زمان برگزاری امتحانات
- اعلام وضعیت مالی دانشجو
- ارسال اخبار به دانشجویان و اساتید
- اطلاع رسانی همایش ها و کنفرانس ها
- اطلاع رسانی کارگاه ها ی آموزشی و جلسات گروهی
- اطلاع رسانی کتاب های منتشر شده در دانشگاه
- اطلاع رسانی به دانشجویان و اساتید از تشکیل شدن یا نشدن کلاس ها
- اطلاع رسانی در مورد تغییر ساعات کلاس ها
- برگزاری مسابقات علمی و فرهنگی در دانشگاه و انجام قرعه کشی
- ثبت نام متقاضیان برای شرکت در جلسات و همایش ها
- امکان اختصاص خط مجزا به معاونت های مختلف دانشگاه
- اطلاع رسانی جهت نمایشگاه ها و دفاعیه دانشجویان
- اعلام جلسات کاری با همکاران ، پرسنل ، اساتید ، دانشجویان
- دریافت نطرات دانشجویان و اساتید
- ارتباط دانشجویان با مدیریت
- ارائه مشاوره به دانشجویان
- تبریک تولد دانشجویان و اساتید
- مشاوره تحصیلی
- ارسال پیامک های آموزشی برای بالا بردن سطح علمی دانشجویان
- اطلاع رسانی های دعوت به همکاری و جذب هیئت علمی
- اعلام ابلاغیه ، بخشنامه ها ، و مصوبات به صورت ساده و آنی
- یادآوری کردن آخرین مهلت ثبت نام و سایر موارد به دانشجویان

 

 

 

پیام رسون : 

سامانه پیام کوتاه شیراز با دانستن این موضوع که در سال تحصیلی جدید تمامی مدارس و دانشگاه ها پس از 2 سال دوباره میخواهند فعالیت خود را شروع کنند و باید برای نظم و مقررات جدید اقداماتی را در دست اقدام داشته باشند ، تصمیم دارد به سیستم آموزشی کشور کمک کند و در همین راستا یک تخفیف 50 درصدی برای خرید موسسات آموزشی و دانشگاه ها  از پیام رسون در نظر گرفته است .

این تخفیف روی تمامی اپراتورها اعم از اپراتور 9000 ، اپراتور 1000 ، اپراتور 5000 و تمامی پنل های پیامکی اعم از پنل پیامک نقره ای و پنل پیامک طلایی در نظر گرفته شده است . 

این یک فرصت طلایی برای تمامی آموزشگاه ها و دانشگاه ها میباشد . پس اگر میخواهید اطلاع رسانی های خود را با استفاده از پنل اس ام اس انجام دهید این فرصت را از دست ندهید . 

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید . 



:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : پنج شنبه 17 شهريور 1401
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی