.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پنل پیامک پیام رسون ویژه فروشگاه های لوازم خانگی

1401-07-24 23:40:04 23  0  0

اگر میخواهید کسب و کار قوی داشته باشید باید سعی کنید تا همیشه بروز بوده و مشتریان خود را آنالیز کنید. ارسال پیامک یکی از بهترین راه ها برای ایجاد راه ارتباطی با مشتریان و فروشندگان است.امروز میخواهیم در رابطه با کاربرد ها و تاثیرات پنل پیامکی برای فروشگاه های لوازم خانگی بپردازیم . پیشنهاد میکنم تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیام کوتاه پیام رسون همراه باشید . 

 

 

 

پنل پیامک ویژه فروشگاه های لوازم خانگی : 

شما به عنوان صاحب یک فروشگاه لوازم خانگی باید بدانید که بسیار ضروری است که تبلیغاتتان هدفمند و مستمر برای افزایش تعداد مشتریان، و اطلاع رسانی‌های مهم برای مشتریان باشد .

بازاریابی پیامکی برای فروشندگان لوازم خانگی و اداری یک پاسخ واقعی و مناسب برای حل مشکلات تبلیغاتی کسب و کارهای وابسطه به لوازم خانگی می باشد ، نه تنها هزینه استفاده از بازاریابی پیامکی در حد کسری از هزینه های کمپین های گران قیمت تبلیغاتی می باشد ، بلکه مزیت های بیشماری را نیز به همراه دارد که باعث شده به واقع در حد و اندازه هایی بزرگتر از انتظارات ظاهر شود. 

هرچند که ممکن است هنوز ارسال پیامک در این صنف جایگاه خود را نیافته باشد، اما فروشندگان این صنف می توانند با ارسال پیامک کسب و کار خود را وارد حوزه جدیدی از تبلیغات بکنند همچنین می توانند در راستای مشتری مداری و جلب مشتری نیز پیشرو باشند.

یادتان باشد، شما به عنوان یک فروشنده باید سعی کنید تا همواره نام خود را در ذهن مشتریان نگه‌دارید. در این حالت به احتمال خیلی بالا در موارد نیاز حتما از شما خرید خواهند کرد. پس پنل اس ام اس برای فروشگاه لوازم خانگی بسیار مهم و ضروری است.

در زیر به صورت ایتمی به کاربرد پنل پیامکی ویژه فروشگاه لوازم خانگی اشاره کرده ایم . 

 

 

 

کاربرد پنل پیامک برای فروشگاه لوازم خانگی : 

- اعلام قدردانی و تشکر از مشتریان بابت خرید از فروشگاه
- دریافت کد گارانتی و تاییدیه آن از طریق اتصال پنل پیامک به ماژول کدخوان
- عضویت مشتریان در دفترچه تلفن سامانه پیامکی
- اعلام مدت زمان گارانتی محصولات به مشتریان از طریق پیامک
- ارسال پیامک های دوره ای در مورد تاریخ سررسید اقساط
- اعلام تراکنش های انجام شده از طریق ارسال پیام کوتاه
- معرفی محصولات جدید و مرتبط با خرید قبلی از طریق پیامک
- اعلام ساعات کاری فروشگاه
- پیامک زمان ارسال محصولات توسط فروشنده و تاییدیه دریافت توسط مشتری با پیامک
- ارائه کدهای تخفیف به مشتری های خاص یا سایر مشتریان
- اعلام قرعه کشی ها ، اعلام اسامی برندگان و اعلام جوایز قرعه کشی
- فعال کردن منشی هوشمند جهت پاسخگویی خودکار به مشتریان
- ارسال پیام های تبریک و تسلیت به اعضا، همکاران و مشتریان
- ایجاد سامانه دریافت شکایات، انتقادات و پیشنهادات
ارسال پیام کوتاه منطقه ای 
ارسال انبوه پیام کوتاه از روی نقشه
- ارسال پیام کوتاه بر اساس کد پستی
ارسال پیام کوتاه به بلک لیست ها
ارسال انبوه پیام کوتاه به محله 
- ارسال پیام کوتاه تبریک تولد به نام اشخاص
- ارسال آخرین اخبار به کارکنان( فروشنده های مشغول به کار در فروشگاه)
- صرفه جویی در هزینه و زمان ارسال تبلیغات

 

 

پیام رسون : 

در این مقاله سعی بر این شد که شمارا با روشهای نوین تبلیغات و حفظ مشتری آشنا کنیم. ارسال پیامک یکی از کارآمدترین و ارزانترین روشها برای تبلیغات کسب و کار ها است. با استفاده از دستگاه ذخیره شماره، شماره موبایل مشتریان خود را ذخیره کنید و با ارسال های متعدد نام برند خود را در ذهن آنها هک کنید. برای افرادی هم که هنوز مشتری شما نیستند، میتوانید پیامک تبلیغاتی ارسال کرده و خدمات خود را معرفی کنید.

سامانه پیام کوتاه شیراز در این مسیر قطعا شما را یاری میکند تا با ارزان ترین روش تبلیغ بتوانید بیشترین مشتری را برای کسب و کارتان داشته باشید . 

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید .



:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : جمعه 29 مهر 1401
.

بعد از اینکه رسانه‌های غربی گزارش دادند ایران به روسیه پهپاد انتحاری یا به قول خارجی‌ها «کامیکازه» می‌فروشد تا این کشور در جنگ مقابل اوکراین استفاده کند، بحث‌هایی در مورد تحریم ایران مطرح شد. تصور مردم ایران از تحریم‌ها مثل همیشه تحریم‌های اقتصادی یا افراد بود و کسی فکرش را نمی‌کرد به یک باره پای تیم ملی فوتبال به این مساله باز شود.

ادعای غرب و تکذیب ایران
ادعای ارسال پهپاد از طرف ایران به روسیه برمی‌گردد به چند ماه پیش. در واقع تیر ماه بود که رسانه‌های غربی این خبر را منتشر کردند. در روز 20 تیر 1401 جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی امریکا گفت که ایران صدها فروند پهپاد به روسیه می‌فروشد و نیروهای روسیه را برای استفاده و به کارگیری این هواپیماهای بدون سرنشین (UAV) آموزش خواهد داد تا روس‌ها در جنگ اوکراین از این پهپادها به منظور جنگیدن با نیروهای اوکراینی استفاده کنند. 
یک روز بعد از این ادعا ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: «سابقه همکاری جمهوری اسلامی ایران و روسیه در حوزه فناوری‌های نوین به پیش از آغاز جنگ در اوکراین برمی‌گردد.» خیلی‌ها این اظهارنظر را به معنای تایید ضمنی فروش پهپاد از سوی ایران به روسیه دانستند. 
در مرداد ماه واشنگتن‌پست به نقل از مقام‌های دولت بایدن که نخواستند نام‌شان فاش شود، نوشت ایران یک محموله پهپاد برای روسیه ارسال کرده است که این محموله دست‌کم شامل دو نوع پهپاد، «مهاجر۶» و پهپادهای سری «شاهد» بوده‌اند. 
همان زمان امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی در تماسی تلفنی با دمیترو کولبا، وزیر خارجه اوکراین، با رد خبر ارسال پهپاد به روسیه اعلام کرده بود که جمهوری اسلامی به هیچ‌یک از طرف‌های درگیر جنگ کمک نمی‌کند. در چند ماه گذشته به صورت متناوب اتهام‌ها از سوی غرب و پاسخ از جانب ایران در رسانه‌ها منتشر شد تا اینکه از چند روز قبل این ماجرا شکل پیچیده‌تری به خود گرفت. مقامات دولت اوکراین به صورت مستقیم ایران را خطاب قرار دادند. میخاییلو پودولیاک، مشاور دفتر رییس‌جمهوری اوکراین گفت که ایران 2400 پهپاد انتحاری و مربیانی از سپاه پاسداران برای آموزش کاربرد این پهپادها به هدف تخریب زیرساخت‌های اوکراین را ارسال کرده است.  مقامات اوکراینی اعلام کردند سلسله حملات موشکی و پهپادی روسیه با استفاده از پهپادهای شاهد-136 ساخت ایران، ده‌ها شهر از جمله کی‌یف را در اوایل هفته جاری هدف قرار داده است. اوکراین چند روز پیش سطح روابط دیپلماتیک خود با ایران را کاهش داد.  اوایل هفته ودانت پاتل معاون سخنگوی وزارت خارجه امریکا در جمع خبرنگاران مدعی شد ارسال پهپادهای ایران به روسیه، نقض قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل متحد است. درنهایت مقامات اوکراینی که سطح روابط دیپلماتیک خود با ایران را کاهش داده‌اند از اتحادیه اروپا و مجامع بین‌المللی خواستند ایران را تحریم کنند.
چهار روز قبل وزیر امور خارجه ایران باز هم این ادعاها را تکذیب کرد و گفت: «جمهوری اسلامی ایران به هیچ عنوان سلاح برای به‌کارگیری در جنگ اوکراین دراختیار هیچ طرفی قرار نداده و نخواهد داد.» 
در عین حال روزنامه نیویورک تایمز همین دیروز مدعی شد ایران چند عضو سپاه پاسداران را برای کمک به روسیه جهت آموزش و برطرف کردن مشکلات مکانیکی پهپادها به یک پایگاه نظامی در کریمه فرستاده است. 

تلگراف وارد می‌شود
روز سه‌شنبه نشریه تلگراف انگلیس برمبنای همین وقایع خبر داد که فیفا با درخواست‌هایی برای کنار گذاشته شدن تیم ملی از جام جهانی مواجه شده است. این برای نخستین‌بار بود که پای فوتبال ایران به صورت رسمی در جنگ روسیه با اوکراین باز شد. 
نشریه تلگراف نوشت: «فیفا پس از استفاده روسیه از پهپادهای کامیکازه ساخت ایران علیه اوکراین با درخواست‌هایی برای حذف ایران از جام جهانی چند هفته قبل از بازی افتتاحیه مقابل انگلستان مواجه شده است.» این نشریه در ادامه نوشت: «کرس برایانت رییس بخش پارلمانی گروه روسیه و وزیر سابق امور خارجه به تلگراف اسپورت گفت که هر کشوری از تهاجم پوتین حمایت نظامی کرده باشد باید از ورزش جهان اخراج شود. او افزود، مقامات ورزشی در سراسر جهان و در هر رشته ورزشی باید به دقت تعامل و حمایت ایران از پوتین در حمله غیرقانونی به اوکراین را مشاهده کنند.» 
تلگراف در ادامه به وضعیت ورزش روسیه بعد از حمله نظامی پوتین به اوکراین اشاره کرد و نوشت: «فیفا و یوفا روسیه را در پی حمله پوتین به اوکراین از مرحله پلی آف جام جهانی و کل مسابقات اروپایی 2024 از فوتبال جهان بیرون کردند. بلاروس که دولت آن از تهاجم حمایت کرده نیز مجبور شده تا اطلاع ثانوی بازی‌های خانگی خود را پشت درهای بسته در یک کشور بی‌طرف انجام دهد.»
تلگراف در پایان یادآور شده: «اگر دخالت تهران ثابت شود ممکن است فیفا ورود کند. در حال حاضر ایران با تحریم‌های اتحادیه اروپا به دلیل حملات پهپادهای ایرانی در هفته جاری مواجه است. فرانسه و آلمان که هر دو طرف توافق هسته‌ای 2015 با ایران هستند به صراحت اعلام کرده‌اند که معتقدند تحریم‌های جدید باتوجه به اینکه انتقال چنین تسلیحاتی ناقض قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل است ضرورت دارد.» این نشریه انگلیسی درنهایت گزارش خود را با نگاهی به وضعیت داخلی این روزهای ایران به پایان برد و نوشت: «اعتراضات در ایران نیز که پس از مرگ مهسا امینی آغاز شده بود در جریان است.»

سان پشت تلگراف
بعد از انتشار گزارش تلگراف دیگر رسانه‌های انگلیسی هم وارد عمل شدند تا هر چه بیشتر فیفا را برای واکنش نشان دادن تحت فشار بگذارند. 
نشریه سان برخلاف تلگراف تمرکزش را روی اتفاقات یک ماه گذشته در ایران قرار داد و نوشت این کشور باید به دلیل نقض حقوق بشر از جام جهانی کنار گذاشته شود. البته این درخواست از سوی چند گروه حقوق بشری حتی پیش از شروع اعتراضات در ایران بابت مساله ورود زنان به استادیوم شکل گرفته بود اما گویا حالا آنها با دست پرتری سراغ فیفا رفتند. 
سان نوشت: «تقاضا برای تحریم ایران پس از کشته شدن تعدادی از معترضین از جام جهانی شکل گرفته است. از فیفا خواسته شده که ایران را تنها یک ماه قبل از بازی افتتاحیه در قطر از جام جهانی اخراج کند. این در حالی است که ایران با خشم جهانی برای ارسال سلاح به نیروهای تحت هدایت ولادیمیر پوتین در اوکراین مواجه شده است.» این نشریه انگلیسی ادعا کرد پهپادهای کامیکازه که روز دوشنبه به مناطق مسکونی کی‌یف برخورد کردند و دست‌کم هفت نفر را کشتند، از ایران آمده بودند. سان گزارش داد: «تاکنون بیش از 12000 نفر طومار حذف ایران از جام جهانی را امضا کرده‌اند.» این رسانه در پایان با اشاره به گزارش جدید رویترز مدعی شد ایران قصد دارد موشک‌های بالستیک زمین به زمین نیز دراختیار روسیه قرار دهد تا علیه شهرها و مواضع نیروهای اوکراینی استفاده شود. 

تهدید چقدر جدی است؟
آیا ایران ممکن است از جام جهانی کنار گذاشته شود؟ این سوالی است که این روزها در بین اهالی فوتبال دهان به دهان می‌چرخد. خیلی‌ها این را یک تهدید توخالی با بار سیاسی می‌دانند و برای اثبات این اظهارنظر به جملات جانی اینفانتینو رییس فیفا در فروردین اشاره می‌کنند. در آن مقطع برخی فشارها وجود داشت که به خاطر اتفاقات ورزشگاه امام رضا تیم ملی ایران از جام جهانی کنار گذاشته شود که اینفانتینو در پاسخ گفت: «لطفا شوخی را کنار بگذارید.» اما در سمت مقابل برخی می‌گویند این‌بار ماجرا کاملا متفاوت است و چراکه نه؟ مگر ندیدید روسیه چطور حذف شد؟  برای حذف تیم ملی ایران از جام جهانی باید مقدماتی فراهم شود. اولین مقدمه اثبات ارسال پهپاد از سوی ایران به روسیه است. مقامات اوکراینی می‌گویند شواهد کافی و محکمی دراختیار دارند که پهپادهای ایرانی در جنگ علیه اوکراین استفاده شده‌اند. از واکنش مقامات سیاسی اروپایی و امریکایی نیز به نظر می‌رسد که آنها این مدارک را پذیرفته‌اند. با این حال گویا برخی مقامات نظامی امریکا اعلام کرده‌اند هنوز مطمئن نیستند که پهپادهای موردنظر ساخت ایران باشند. روی بدنه پهپادهای منفجر شده در اوکراین نام «گل شمعدانی» درج شده در حالی که پهپادهای ایران چنین نامی ندارند. رسانه‌ها و مقامات اوکراین می‌گویند اینها همان پهپادهای ایران است که در روسیه نشان آنها را عوض کرده‌اند. فعلا قرار است موضوع ارسال تسلیحات ایران به روسیه در جلسه شورای امنیت سازمان ملل مطرح شود. 
مرحله بعدی پس از اثبات، اجماع جهانی است. اجماعی که به نظر می‌آید به دست آمده. یعنی لااقل امریکای شمالی به اضافه اروپا و حتی بخشی از کشورهای آسیایی موافق تحت فشار قرار دادن ایران هستند. اگر همه به نتیجه یکسان برسند آن وقت احتمالا باید قطعنامه‌ای علیه ایران صادر شود. 
نقطه عزیمت بعدی متقاعد کردن کمیته اجرایی فیفاست که سخت‌ترین مرحله به حساب می‌آید. در واقع فیفا چون یک نهاد مستقل است نمی‌توان آن را با قطعنامه‌های سازمان ملل یا درخواست دولت‌ها ملزم به انجام کاری کرد. هر تصمیمی که فیفا اتخاذ می‌کند در هیات اجرایی این نهاد باید به تصویب برسد. یعنی متقاضیان حذف ایران از جام جهانی علاوه بر اینکه باید فیفا را برای پرداختن به چنین موضوعی قانع کنند باید در همسو کردن هیات اجرایی هم موفق شوند که کار بسیار سختی است.
این کار معمولا از طریق فشار رسانه‌ای شکل می‌گیرد. فشاری که از چندی پیش آغاز شده و معلوم نیست آیا ادامه پیدا می‌کند یا خیر. رسانه‌های ورزشی و سیاسی دنیا یک ماهی می‌شود که روی اتفاقات ایران فوکوس کرده‌اند و اخباری نظیر برخورد با معترضان یا بازداشت ورزشکاران و مخصوصا فوتبالیست‌ها را بازتاب می‌دهند. نیویورک تایمز و گاردین و بیلد و تلگراف و سایرین دست‌کم یکی، دو بار به وقایع ایران واکنش نشان داده‌اند. این واکنش از 48 ساعت پیش شدت بیشتری گرفته، درنهایت تهییج افکار عمومی می‌تواند فیفا را وادار کند که دست‌کم بیانیه‌ای در این زمینه صادر کند. 
عده‌ای معتقدند که با توجه به این پروسه طولانی و فاصله اندک تا جام جهانی چنین چیزی امکان‌پذیر نیست. یعنی تا اثبات شود پهپادها ساخت ایران بوده و فیفا بپذیرد که مساله حذف ایران از جام جهانی را بررسی کند و هیات اجرایی متقاعد شود، جام جهانی تمام شده. با این حال نباید فراموش کرد که اگر عزم سیاسی جدی پشت این مساله قرار بگیرد همه‌چیز خیلی سریع اتفاق می‌افتد. روسیه روز 5 اسفند به اوکراین حمله کرد و در تاریخ 17 اسفند از پلی‌آف جام جهانی کنار گذاشته شد. یعنی تمام پروسه‌ای که در بالا گفته شد تنها در عرض کمتر از دو هفته به نتیجه رسید. نباید فراموش کرد که فیفا امکان کنار گذاشتن یک تیم را درست در میانه مسابقات را هم دارد چه برسد در روزهای منتهی به شروع مسابقات.
نمونه مهم این واکنش یوگسلاوی در سال 1992 است. در آن سال یوگسلاوی درگیر جنگ بالکان بود و درحالی که بازیکنان این تیم در سوئد محل برگزاری مسابقات اردو زده بودند، در فاصله ده روز تا شروع مسابقات یوگسلاوی از جام ملت‌های اروپا اخراج و دانمارک جایگزین آنها شد. جالب اینکه دانمارک در همان سال فاتح مسابقات لقب گرفت. در آن سال قطعنامه 757 سازمان ملل با موضوع بوسنی و هرزگوین باعث شد تمام نهادهای ورزشی یوگسلاوی را از تمامی مسابقات کنار بگذارند. 

ایران چه کار می‌تواند بکند؟
جدا از اینکه مقامات وزارت امور خارجه تلاش می‌کنند پاسخ اتهام‌ها علیه همکاری ایران با روسیه در جنگ اوکراین را بدهند کار دیگری نه می‌توان انجام داد و نه نیاز هست که انجام شود. البته رییس فدراسیون فوتبال می‌تواند روی استحکام روابطش با فیفا و کنفدراسیون‌های عضو و اعضای کمیته اجرایی فیفا تمرکز بیشتری داشته باشد.  در مجموع با تمام تفاسیر احتمال ضعیفی وجود دارد که ایران از جام جهانی قطر کنار گذاشته شود. ولی اگر چنین اتفاقی رخ بدهد دست‌کم تا زمان برگزاری مسابقات دیگر هیچ کاری نمی‌توان انجام داد. حتی شکایت به دادگاه حکمیت ورزش هم بیشتر از آن چیزی طول می‌کشد که به درد کسی بخورد. خود کشور روسیه بعد از کنار گذاشته شدن از تمامی مسابقات ورزشی به دادگاه CAS شکایت کرد اما موفقیتی به دست نیاورد. 
 
آیا ایران ممکن است از جام جهانی کنار گذاشته شود؟ خیلی‌ها این را یک تهدید توخالی با بار سیاسی می‌دانند و برای اثبات این اظهارنظر به جملات جانی اینفانتینو رییس فیفا در فروردین اشاره می‌کنند. در آن مقطع برخی فشارها وجود داشت که به خاطر اتفاقات ورزشگاه امام رضا تیم ملی ایران از جام جهانی کنار گذاشته شود که اینفانتینو در پاسخ گفت: «لطفا شوخی را کنار بگذارید.» اما در سمت مقابل برخی می‌گویند چراکه نه؟ مگر ندیدید روسیه چطور حذف شد؟ 

در سال 1992 یوگسلاوی درگیر جنگ بالکان بود و درحالی که بازیکنان این تیم در سوئد محل برگزاری مسابقات اردو زده بودند، در فاصله ده روز تا شروع مسابقات یوگسلاوی از جام ملت‌های اروپا اخراج و دانمارک جایگزین آنها شد. جالب اینکه دانمارک در همان سال فاتح مسابقات لقب گرفت. در آن سال قطعنامه 757 سازمان ملل با موضوع بوسنی و هرزگوین باعث شد تمام نهادهای ورزشی یوگسلاوی را از تمامی مسابقات کنار بگذارند.



:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : جمعه 29 مهر 1401
.

بهای معاملات نفت برنت ۷۴ سنت معادل ۰.۸ درصد افزایش یافت و به ۹۲ دلار و ۳۶ سنت در هر بشکه رسید. بهای معاملات وست تگزاس اینترمدیت آمریکا با ۷۸ سنت معادل ۰.۹ درصد افزایش، به ۸۶ دلار و ۲۴ سنت در هر بشکه رسید.
دلار پس از اینکه دولت جدید انگلیس از اجرای اصلاحات اقتصادی عقب نشینی کرد و باعث بهبود ریسک‌پذیری شد، کاهش یافت. شاخص دلار در برابر سبدی از ارزهای رقیب، ۰.۸۲ درصد کاهش یافت و به ۱۱۲.۱۱ واحد رسید. دلار ضعیفتر، معاملات نفت را برای خریداران غیرآمریکایی ارزانتر می‌کند.
در بخش عرضه، انتظار می رود رشد تولید نفت شیل آمریکا به تسهیل کمبود عرضه نفت کمک کرده و باعث محدود شدن رشد قیمت‌ها شود. اداره اطلاعات انرژی آمریکا پیش بینی کرد تولید نفت در منطقه پرمیان باسین و نیومکزیکو که بزرگترین منطقه نفت شیل آمریکاست، ماه جاری حدود ۵۰ هزار بشکه در روز افزایش خواهد یافت و به رکورد ۵.۴۵۳ میلیون بشکه در روز می رسد.
همچنین طبق گزارش بلومبرگ، دولت آمریکا قصد دارد ۱۰ تا ۱۵ میلیون بشکه نفت از ذخایر استراتژیک این کشور به منظور متوازن کردن بازار و جلوگیری از افزایش قیمت‌های بنزین برداشت کند. کاخ‌سفید قصد دارد ذخایر نفت استراتژیک آمریکا را دوباره پر کند.
عامل دیگری که از قیمت‌های نفت پشتیبانی کرد، انتظارات برای ادامه سیاست پولی تسهیلی چین برای کمک به اقتصاد آسیب دیده از محدودیت‌های کووید ۱۹ بود. با این حال، اقدام چین در به تاخیر انداختن انتشار شاخص‌های اقتصادی، باعث شده است دورنمای تقاضا برای سوخت در این کشور همچنان مبهم بماند.
بر اساس گزارش رویترز، تحلیلگران گروه ANZ Research در یادداشتی اعلام کردند پس از کاهش تولیدی که میان اعضای اوپک پلاس توافق شد، سرمایه‌گذاران قراردادهای خرید را در بازار معاملات آتی افزایش داده‌اند.
کشورهای عضو اوپک پلاس پس از اینکه کاخ سفید ریاض را متهم کرد بعضی از کشورهای عضو این گروه را برای حمایت از کاهش تولید نفت تحت فشار قرار داده است، حمایت خود از تصمیم اخیر را اعلام کردند.



:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : سه شنبه 26 مهر 1401
.

کسب درآمد با پنل پیامکی

1401-07-18 23:38:45 16  0  0

این روزها ثبت نام در اکثر سایت ها و اپلیکیشن ها با استفاده از ارسال کد فعال سازی پیامکی انجام می‌شود، کارت ویزیت الکترونیکی به شدت مورد استقبال همگان قرار گرفته است، اتصال سامانه پیامک به حسابداری، ارسال خودکار پیامک تبریک تولد و....

پس خلاق باشید و از این فرصت برای کسب درآمد استفاده کنید .
در این مقاله با نمایندگی پنل پیامک همراه باشید تا با کسب درامد از طریق خرید پنل پیامک بیشتر آشنا شوید .

 

 

 

پنل پیامکی چیست ؟ :

پنل پیامک یک ابزار ساده در عین حال پر قدرت است که تا زمانی که تلفن همراه در مابین مردم حضوری پر رنگ دارد ، هیچ گاه از قدرت و اعتبار آن کاسته نمیشود و افرادی که بسیار خلاق هستند از این یار جدا نشدنی مردم یعنی تلفن همراه برای تبلیغ کسب و کارشان  با ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی برای  کسب درامد خود بهره میبرند .

 

 

پیامک انبوه چیست؟
همان‌طور که از اسم آن پیداست، پیامک انبوه به معنی اس ام اس‌هایی است که در آنِ واحد برای گروه بزرگی از مخاطبان ارسال می‌شوند. روش ارسال پیامک انبوه مزیت‌های بسیاری نسبت به سایر روش‌های ارسال پیامک دارد؛ از جمله:

 

1-   هزینۀ هر پیامک بسیار کمتر از نرخ‌های استاندارد که توسط اپراتورهای تلفن تعیین می‌شود، در نظر گرفته شده است.

2- ارسال پیامک انبوه بسیار ساده است. زیرا فقط با یک کلیک می‌توانید هر پیامکی را که می‌خواهید به هزاران مخاطب ارسال کنید.

3- می‌توانید پیامک‌های انبوه را با یک نام تجاری برای مخاطبان‌تان بفرستید؛ یعنی با نام شرکت خودتان به مشتری پیامک ارسال کنید

 

 

 

روش آشنایی مردم با پنل پیامکی : 
برای کسب درامد اینترنتی از طریق نمایندگی پنل پیامک؛ مهمترین کاراین است که شما  افراد را از مزایا و قدرت بالای  استفاده از سامانه پیامک برای ارسال پیامک خدماتی و تبلیغاتی متقاعد کنید 

شما باید کاربرد پنل اس ام اس برای هر کسب و کار را بدانید و با ارائه توضیحات و پیشنهادات نسبت به آن کسب و کار  ،  کاربرد سامانه پیامک را برای مراجعه کننده خود توضیح دهید  .

با توجه به اینکه پنل اس ام اس یک نرم افزار شناخته شده است و اکثر مردم با آن آشنا هستند  مجبور نیستید برای معرفی نرم افزار پنل پیامک و کاربرد سامانه پیام کوتاه با مراجعه کننده خود سرو و کله بزنید. پنل اس ام اس نیاز بازار فعلی در کشور  است و به اینکه چقدر در بازار معروف باشید یا نه ربطی ندارد مهم این است که خودتان را و کیفیت کارتان را به مخاطب یاداوری کنید .

 

 

چگونه پنل پیامک پولساز میشود :؟

نمایندگی سامانه پیامک یک شغل پاره وقت است شما میتوانید به هر فروشگاه ، مغازه و… مراجعه کنید و برای تبلیغات ارسال پیامک انبوه یا خرید پنل پیامک به انها را پیشنهاد دهید. همچنین با استقبال مردم از فروشگاه های اینترنتی، مدیران فروشگاه‌های اینترنتی برای وب سرویس احراز هویت کاربران سایت به سامانه پیامک نیاز دارند که این مورد می تواند یک بازار پر سود را برای شما ایجاد کند. پس هم میتوانید از طریق اخذ نمایندگی پنل پیامک صاحب درامد شوید هم از طریق خرید پنل اس ام اس تبلیغات انجام دهید و مشتری زیادی را جذب کسب و کارتان کنید .

 

 

پیام رسون : 

اگر خانه دار یا دانش جو هستید و میخواهید برای خود یه منبع درامد داشته باشید یا اینکه به دنبال شغل دوم میگردید میتوانید به سامانه پیام کوتاه شیراز اعتماد کنید و از طریق اخذ نمایندگی پنل پیامک و تبلیغات به صورت پاره وقت برای خود درامد کسب کنید .

سامانه پیام کوتاه پیام رسون شما را یاری میکند که در این مسیر به بهترین شرایط ممکن برسید .

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید



:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : سه شنبه 26 مهر 1401
.

آشنایی با ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه با پیام رسون

1401-06-29 00:03:51 108  0  0

اگر از سامانه پیام کوتاه برای تبلیغ و بازاریابی کارتان استفاده میکنید احتمالا با کلمه ارسال پیامک انبوه مواجه شده اید زیرا همه نمایندگی های پیامک از ارسال پیامک انبوه استفاده می‌کنند.

اما هر نمایندگی پیامک یک سری امکانات و یک سری ویژگی ها و تعرفه های مختلف روی پنل ارسال پیامک انبوه خود دارد. ما امروز در پیام رسون می‌خواهیم به شما توضیح دهیم که ارسال پیامک انبوه چیست و چگونه کار می‌کند و ویژگی های منحصر به فرد ارسال پیامک انبوه در سامانه پیام کوتاه شیراز چیست. پس تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیام کوتاه پیام رسون همراه باشید.

 

 

 

پیامک انبوه چیست؟

در مقاله های قبل تر که در سایت سامانه پیام کوتاه شیراز ثبت شده به بررسی این موضوع پرداخته ایم که یکی از موثرترین روش بازاريابي ارسال پیامک است. حال این ارسال پیامک خود به شاخه های مختلفی تقسیم می‌شود. برای مثال ارسال پیامک بر اساس کد پستی، ارسال پیامک به محله، ارسال پیامک با اپراتور 9000و...

در ارسال پیامک انبوه همان طور که از آن پیداست به انبوهی از مخاطبان به صورت همزمان پیامک ارسال می‌شود که این ارسال از طریق بستر نرم افزاری انجام می‌شود.

حال پیدا کردن انبوهی از مخاطبان که حقیقی باشند و ارسال پیامک به آنها متناسب  با تبلیغات ما باشند، کمی دشوار است و برای بدست آوردن این اشخاص و بیوگرافی آنها میتوانید هم از دستگاه ذخیره شماره تماس مشتریان استفاده کنید هم اینکه از نمایندگی های معتبر که بانک شماره موبایل جامع با بیوگرافی عالی دارند کمک بخواهید.

 

 

 

ارسال پیامک انبوه چگونه کار می‌کند :؟

همان طور که گفته شد ارسال پیامک انبوه در بستر نرم افزاری انجام می‌شود. این نرم افزار می‌تواند تحت وب و به صورت آنلاین داخل یک وب سایت باشد و کاربر می‌تواند با داشتن یک حساب از آن استفاده کند. مورد دوم نرم افزاری تحت سیستم عامل است که در این مورد کاربر حتما نیازمند به اتصال اینترنت میباشد. به این نرم افزارهای تحت وب، پنل اس ام اس گفته می‌شود و به ارسال پیامک به انبوهی از مخاطبان ارسال پیامک انبوه گفته می‌شود. در این پنل اس ام اس تعداد زیادی شماره تلفن همراه ذخیره می‌شود که می‌توان این شماره ها را به روش های مختلف برای ارسال پیامک مدیریت کرد.

 

 

 

 پیام رسون :

سامانه پیامک شیراز به عنوان یکی از ارزان ترین سامانه در ایران شناخته شده است و ما افتخار می‌کنیم که با در نظر گرفتن کمترین تعرفه ها و در بر داشتن جامع ترین بانک شماره موبایل توانسته ایم تا رسیدن شما به موفقیت در کنارتان باشیم.

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید.



:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : پنج شنبه 21 مهر 1401
.

رشیدی‭ ‬کوچی‭ ‬نماینده‭ ‬مجلس‭ ‬با‭ ‬انتقاد‭ ‬از‭ ‬فیلتر‭ ‬شبکه‌های‭ ‬اجتماعی‭ ‬گفت‭: ‬اگر‭ ‬قرار‭ ‬بود‭ ‬که‭ ‬با‭ ‬فیلتر‭ ‬کردن‭ ‬جلوی‭ ‬آشوب‭ ‬را‭ ‬بگیریم‭ ‬که‭ ‬ما‭ ‬فیسبوک،‭ ‬توئیتر،‭ ‬تلگرام‭ ‬را‭ ‬فیلتر‭ ‬کردیم‭ ‬و‭ ‬قاعدتا‭ ‬نباید‭ ‬دیگر‭ ‬اتفاقی‭ ‬می‌افتاد‭.‬جلال‭ ‬رشیدی‭ ‬کوچی‭ ‬نماینده‭ ‬مجلس‭ ‬در‭ ‬گفتگو‭ ‬با‭ ‬عصرایران‭ ‬در‭ ‬مورد‭ ‬فیلتر‭ ‬شدن‭ ‬دائمی‭ ‬شبکه‌های‭ ‬مجازی‭ ‬گفت‭: ‬فیلتر‭ ‬کردن‭ ‬چاره‭ ‬کار‭ ‬نیست‭ ‬و‭ ‬پاک‭ ‬کردن‭ ‬صورت‭ ‬مسئله‭ ‬است‭. ‬اینکه‭ ‬ما‭ ‬سرمان‭ ‬را‭ ‬در‭ ‬برف‭ ‬کنیم‭ ‬به‭ ‬منزله‭ ‬این‭ ‬نیست‭ ‬که‭ ‬خطرات‭ ‬پیرامونی‭ ‬ما‭ ‬وجود‭ ‬ندارد‭.‬

‭ ‬تجربه‭ ‬هم‭ ‬ثابت‭ ‬کرده‭ ‬است‭ ‬که‭ ‬فیلتر‭ ‬کردن‭ ‬راهکارنیست‭ ‬اگر‭ ‬قرار‭ ‬بود‭ ‬که‭ ‬با‭ ‬فیلتر‭ ‬کردن‭ ‬جلوی‭ ‬آشوب‭ ‬را‭ ‬بگیریم‭ ‬که‭ ‬ما‭ ‬فیسبوک،‭ ‬توئیتر،‭ ‬تلگرام‭ ‬را‭ ‬فیلتر‭ ‬کردیم‭ ‬و‭ ‬قاعدتا‭ ‬نباید‭ ‬دیگر‭ ‬اتفاقی‭ ‬می‌افتاد‭. ‬عضو‭ ‬کمیسیون‭ ‬امور‭ ‬داخلی‭ ‬و‭ ‬شوراها‭ ‬اظهار‭ ‬کرد‭: ‬فیلترینگ،‭ ‬روش‭ ‬کار‭ ‬نیست‭. ‬الان‭ ‬من‭ ‬استوری‭ ‬در‭ ‬اینستاگرام‭ ‬گذاشتم‭ ‬نسبت‭ ‬به‭ ‬قبل‭ ‬از‭ ‬فیلتر‭ ‬تعداد‭ ‬بازدید‌کننده‭ ‬هزار‭ ‬نفر‭ ‬کم‭ ‬شده‭ ‬است‭ ‬و‭ ‬این‭ ‬یعنی‭ ‬این‭ ‬افراد‭ ‬و‭ ‬مردم‭ ‬در‭ ‬اینستاگرام‭ ‬هستند‭ ‬و‭ ‬با‭ ‬فیلترشکن‭ ‬دسترسی‭ ‬دارند‭. ‬فیلتر‭ ‬شدن‭ ‬راه‭ ‬چاره‭ ‬نیست‭ ‬و‭ ‬فقط‭ ‬کسب‭ ‬و‭ ‬کار‭ ‬و‭ ‬زندگی‭ ‬خیلی‭ ‬افراد‭ ‬را‭ ‬مختل‭ ‬کرده‭ ‬است‭ ‬و‭ ‬به‭ ‬اقتصاد‭ ‬ضربه‭ ‬زده‭ ‬است‭. ‬وی‭ ‬ادامه‭ ‬داد‭: ‬عده‌ای‭ ‬اعتقادشان‭ ‬این‭ ‬است‭ ‬که‭ ‬باید‭ ‬شبکه‭ ‬اجتماعی‭ ‬داخلی‭ ‬باشد‭. ‬ما‭ ‬نمی‌گوییم‭ ‬نباشد‭ ‬ما‭ ‬می‌گوییم‭ ‬باشد‭ ‬اتفاقا‭ ‬زیرساخت‭ ‬آن‭ ‬را‭ ‬هم‭ ‬تقویت‭ ‬و‭ ‬کمک‭ ‬هم‭ ‬کنند‭ ‬ولی‭ ‬آنچه‭ ‬که‭ ‬یک‭ ‬شبکه‭ ‬اجتماعی‭ ‬را‭ ‬قوی‭ ‬می‌کند‭ ‬حضور‭ ‬مردم‭ ‬است‭ ‬یعنی‭ ‬مخاطب‭ ‬و‭ ‬کاربر‭ ‬است‭ ‬که‭ ‬به‭ ‬یک‭ ‬شبکه‭ ‬اجتماعی‭ ‬ارزش‭ ‬می‌دهد‭. ‬او‭ ‬ادامه‭ ‬داد‭: ‬اگر‭ ‬این‭ ‬فضای‭ ‬مجازی‭ ‬و‭ ‬شبکه‌های‭ ‬اجتماعی‭ ‬را‭ ‬به‭ ‬موج‌های‭ ‬بلند‭ ‬و‭ ‬سهمگین‭ ‬تعبیر‭ ‬و‭ ‬تفسیر‭ ‬کنیم‭ ‬و‭ ‬یک‭ ‬نفر‭ ‬بخواهد‭ ‬جلوی‭ ‬این‭ ‬موج‭ ‬بایستد‭ ‬و‭ ‬بگوید‭ ‬نمی‌گذارم‭ ‬این‭ ‬موج‭ ‬به‭ ‬ساحل‭ ‬برسد‭ ‬چه‭ ‬اتفاقی‭ ‬می‌افتد؟‭ ‬این‭ ‬موج‭ ‬به‭ ‬سرش‭ ‬می‌خورد‭ ‬و‭ ‬پخش‭ ‬زمینش‭ ‬می‌کند‭. ‬هنر‭ ‬آن‭ ‬فرد‭ ‬باید‭ ‬این‭ ‬باشد‭ ‬که‭ ‬با‭ ‬تهیه‭ ‬یک‭ ‬تخته‭ ‬موج‭ ‬سواری‭ ‬و‭ ‬یادگیری‭ ‬موج‭ ‬سواری‭ ‬از‭ ‬آن‭ ‬به‭ ‬جای‭ ‬اینکه‭ ‬به‭ ‬خودش‭ ‬آسیب‭ ‬بزند‭ ‬لذت‭ ‬ببرد‭ ‬ما‭ ‬باید‭ ‬این‭ ‬را‭ ‬یاد‭ ‬بگیریم‭. ‬وی‭ ‬ادامه‭ ‬داد‭: ‬عده‌ای‭ ‬با‭ ‬این‭ ‬استدلال‭ ‬که‭ ‬این‭ ‬شبکه‌ها‭ ‬بستر‭ ‬اغتشاشات‭ ‬را‭ ‬فراهم‭ ‬کرد‭ ‬و‭ ‬با‭ ‬همین‭ ‬موضوع،‭ ‬دنبال‭ ‬فیلتر‭ ‬کردن‭ ‬هستند‭. ‬خیلی‭ ‬از‭ ‬افرادی‭ ‬که‭ ‬می‌خواهند‭ ‬شبکه‌های‭ ‬اجتماعی‭ ‬را‭ ‬فیلتر‭ ‬کنند‭ ‬در‭ ‬مجلس‭ ‬هستند‭. ‬تا‭ ‬آنجایی‭ ‬که‭ ‬بتوانیم‭ ‬تلاش‭ ‬می‌کنیم‭ ‬جلوی‭ ‬این‭ ‬روش‭ ‬را‭ ‬بگیریم‭. ‬این‭ ‬روش‭ ‬یعنی‭ ‬فیلتر‭ ‬شبکه‌های‭ ‬مجازی‭ ‬جواب‭ ‬نمی‌دهد‭. ‬نماینده‭ ‬مردم‭ ‬مرودشت‭ ‬در‭ ‬مجلس‭ ‬ادامه‭ ‬داد‭: ‬خیلی‌ها‭ ‬به‭ ‬این‭ ‬نتیجه‭ ‬رسیدند‭ ‬که‭ ‬بستر‭ ‬این‭ ‬آشوب‌ها‭ ‬که‭ ‬از‭ ‬اعتراض‭ ‬به‭ ‬آشوب‭ ‬تبدیل‭ ‬شد‭ ‬در‭ ‬فضای‭ ‬مجازی‭ ‬و‭ ‬اینستاگرام‭ ‬و‭ ‬واتس‭ ‬اپ‭ ‬بوده‭ ‬و‭ ‬باید‭ ‬فیلتر‭ ‬شوند‭ ‬و‭ ‬برای‭ ‬همین‭ ‬این‭ ‬استدلال‭ ‬را‭ ‬آورده‌اند‭ ‬و‭ ‬این‭ ‬اقدام‭ ‬را‭ ‬انجام‭ ‬می‌دهند‭ ‬که‭ ‬ما‭ ‬تلاش‭ ‬می‌کنیم‭ ‬که‭ ‬این‭ ‬اتفاق‭ ‬نیفتد‭. ‬رشیدی‭ ‬کوچی‭ ‬تصریح‭ ‬کرد‭: ‬ما‭ ‬هم‭ ‬موافق‭ ‬ساماندهی‭ ‬فضای‭ ‬مجازی‭ ‬هستیم‭. ‬در‭ ‬اینکه‭ ‬شبکه‌های‭ ‬اجتماعی‭ ‬بستر‭ ‬برخی‭ ‬آشوب‌ها‭ ‬را‭ ‬فراهم‭ ‬می‌کنند‭ ‬شکی‭ ‬نیست‭ ‬اما‭ ‬تجربه‭ ‬گذشته‭ ‬نشان‭ ‬داده‭ ‬بستن‭ ‬این‭ ‬شبکه‌ها‭ ‬راه‭ ‬چاره‭ ‬نیست‭. ‬چرا‭ ‬که‭ ‬ما‭ ‬تجربه‭ ‬فیلتر‭ ‬شدن‭ ‬در‭ ‬گذشته‭ ‬را‭ ‬داشته‌ایم‭ ‬و‭ ‬این‭ ‬موارد‭ ‬استمرار‭ ‬داشته‭ ‬است‭ ‬و‭ ‬مردم‭ ‬با‭ ‬فیلتر‭ ‬شکن‭ ‬به‭ ‬این‭ ‬فضا‭ ‬دسترسی‭ ‬دارند‭. ‬وی‭ ‬خاطرنشان‭ ‬کرد‭: ‬این‭ ‬روش‭ ‬یعنی‭ ‬فیلتر‭ ‬شدن‭ ‬فضای‭ ‬مجازی‭ ‬اشتباه‭ ‬است‭. ‬ما‭ ‬قائل‭ ‬به‭ ‬سطح‭ ‬دسترسی‭ ‬هستم‭. ‬یعنی‭ ‬شما‭ ‬به‭ ‬عنوان‭ ‬خبرنگار‭ ‬یک‭ ‬سطح‭ ‬دسترسی،‭ ‬دانشجو‭ ‬یک‭ ‬دسترسی،‭ ‬نماینده‭ ‬مجلس‭ ‬یک‭ ‬سطح‭ ‬دسترسی‭ ‬و‭ ‬یک‭ ‬دانش‌آموز‭ ‬یک‭ ‬سطح‭ ‬دسترسی‭ ‬داشته‭ ‬باشد‭. ‬چیزی‭ ‬که‭ ‬در‭ ‬همه‭ ‬دنیا‭ ‬هست‭. ‬ما‭ ‬آمده‌ایم‭ ‬می‌گوییم‭ ‬کلا‭ ‬این‭ ‬فضا‭ ‬را‭ ‬ببندیم‭ ‬که‭ ‬هیچ‭ ‬اتفاقی‭ ‬نیفتد‭ ‬و‭ ‬می‌بندیمش‭ ‬دوباره‭ ‬اتفاق‭ ‬می‌افتد‭. ‬در‭ ‬اینکه‭ ‬شبکه‌های‭ ‬اجتماعی‭ ‬بستر‭ ‬برخی‭ ‬آشوب‌ها‭ ‬را‭ ‬فراهم‭ ‬می‌کنند‭ ‬شکی‭ ‬نیست‭ ‬اما‭ ‬تجربه‭ ‬گذشته‭ ‬نشان‭ ‬داده‭ ‬است‭ ‬که‭ ‬بستن‭ ‬این‭ ‬شبکه‌ها‭ ‬راه‭ ‬چاره‭ ‬نیست‭.‬



:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : پنج شنبه 21 مهر 1401
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی