.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

روند بلندمدت بازار سهام را واقعیت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های سیاسی و اقتصادی تعیین می‌کنند. فاکتورهایی مانند رونق اقتصادی، تورم، قیمت کامودیتی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها در بازارهای جهانی، قیمت ارز در داخل و غیره عواملی هستند که روند بلندمدت بازار سهام را مشخص می‌کنند، اما در کوتاه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌مدت نوسانات روزمره بازار غالبا به دلیل فشار عرضه و تقاضا مشخص می‌شود و می‌توان آن را تا حدی به وسیله روش‌های تحلیلی تکنیکال بررسی و حتی گاهی پیش‌بینی کرد.
در حال‌حاضر روند بلندمدت بورس کاملا صعودی است و در پی حرکتی که از اسفند سال‌گذشته در بازار سهام آغاز شد، رشد خیلی خوبی رقم خورد و سود خوبی نیز به سهامداران رسید ‌که دلیل آن تورم سنگینی بود که در جامعه نیز شاهد آن هستیم. پیش‌بینی می‌شود این روند بلندمدت صعودی ادامه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دار باشد و تا انتهای سال‌جاری ما شاهد تداوم رشد قیمت‌ها در تالار شیشه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای باشیم.

 برای سال‌بعد نیز رشد بسیار بزرگ‌تری برای بورس و پرتفوی سهامداران پیش‌بینی می‌شود. این رشد اما نه به دلیل رونق اقتصادی بلکه به سبب تورمی که در صنایع انرژی و کالاها به‌وجود آمده است، رقم خواهد خود.

در انتهای اردیبهشت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ماه شاخص‌کل بعد از رسیدن به سطح یک‌میلیون و ۶۰۰‌هزار واحد صرفا به دلایل تکنیکال، وارد یک روند اصلاحی نزولی شد.

محاسبات نشان می‌دهد این حرکت اصلاحی احتمالا باید تا محدوده یک‌میلیون و ۴۵۰‌هزار الی یک‌میلیون و ۴۸۰‌هزار واحد ادامه پیدا کند. این حرکت کاهشی مطلقا به دلیل فاکتورهای واقعی اقتصادی نبوده، بلکه صرفا به دلیل رفتارهای تکنیکی و طبیعی بازار سهام است که به واسطه فشار عرضه و تقاضا به‌وجود می‌آید. معمولا حرکت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های اصلاحی با سه موج انجام می‌شوند. موج نزولی اول از یک‌میلیون و ۶۰۰‌هزار واحد تا یک‌میلیون و ۵۱۵‌هزار واحد ادامه پیدا کرد. در این نقطه شاهد مثبت‌شدن بازار بودیم.

در سه روز اخیر بازار حرکت مثبت متوسطی را انجام داد ولی پیش‌بینی و تحلیل تکنیکالیست‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها این است که بازار مجددا به حرکت نزولی ادامه می‌دهد و سطح حمایت یک‌میلیون و ۵۱۵‌هزار واحد را به سمت پایین شکسته و تا یک‌میلیون و ۴۸۰‌هزار تا یک‌میلیون و ۴۵۰‌هزار واحد به نزول ادامه می‌دهد. در آن نقطه مانند فنری که جمع‌شده باشد انتظار داریم بازار صعود جدیدی را همراه با حجم معاملاتی بالا آغاز کند و حتی بتواند سطح قبلی یعنی یک‌میلیون و ۶۰۰‌هزار واحد را بشکند.

اما جدا از بررسی روند کلی شاخص، در مورد وضعیت کلی بازار به‌نظر می‌رسد شاهد چرخش پول از صنایع بزرگ به سمت صنایع کوچک باشیم.

این اتفاق در مواقعی رخ می‌دهد که نقدینگی خارجی از بیرون بازار به بورس وارد نشود. دقیقا برعکس اتفاقی که در سال‌های اخیر رخ داد. زمان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌هایی همانند سال‌۹۸ و ۹۹ که سرمایه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های جدیدی وارد گردونه معاملات سهام شد، به قدری میزان نقدینگی بالا رفت که صنایع بزرگ همانند فلزات، پتروشیمی، پالایشی و بانک و خودرو توانستند رشد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های خوبی را انجام دهند، اما در مواقعی همانند حال‌حاضر به‌نظر می‌رسد بیشتر پول اهالی حرفه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای بازار سهام است که از یک صنعت به صنعت دیگر چرخش می‌کند.

 از این منظر به‌نظر می‌آید در شرایط فعلی غیر از اصلاحی که در کلیت بازار شاهد آن هستیم، یک چرخش پول نیز از صنایع بزرگ همچون فلزات، پتروپالایشگاه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها، بانک و خودرو به صنایع کوچک مانند غذایی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، دارو، سیمان و امثال آن و حتی سهام کوچک پروژه‌ای انجام شود. می‌توان اثر این را در مقایسه شاخص‌کل با هم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌وزن دید.

می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دانیم که شاخص‌کل بیشتر معیاری برای سهام بزرگ است نه کل بازار؛ درحالی‌که شاخص هم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌وزن می‌تواند معیاری برای کل بازار و سبد سهامداران باشد. اگر این مقایسه را انجام دهیم، می‌بینیم در رشدی که از اسفند تا اردیبهشت در بازار حاکم بود، حرکت این دو شاخص کاملا شبیه هم بود اما از زمانی که بازار وارد فاز اصلاح شد، شاخص هم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌وزن که نشانه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای برای سبد سهامداران و وضعیت واقعی بورس است، نزول بیشتری را نسبت به شاخص‌کل تجربه کرد. در روند صعودی سه روز اخیر هم اگر این مقایسه را انجام دهیم، می‌بینیم این بیشتر شاخص‌کل بوده که رشد کرده و شاخص هم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌وزن رشد مساوی نداشته و صعود بسیار کمتری را تجربه کرده است، از این‌رو به‌رغم اینکه شاخص‌کل در روزهای اخیر روند مثبت خوبی را تجربه کرده اما اگر از اهالی بازار بپرسیم، چنین روندی را در ثروت خود مشاهده نکرده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اند. دلیل این است که شاخص هم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌وزن مسیر تکنیکالی که گفته شد را انجام می‌دهد اما شاخص‌کل به دلیل معاملات حقوقی، معاملات بلوکی و گاه دستکاری‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های دولتی روندی تصنعی را نشان می‌دهد.

پس در مجموع می‌توان گفت بازار سرمایه در بلندمدت به‌سمتی می‌رود که واقعیت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های اقتصادی حکم می‌کند، از این‌رو انتظار می‌رود روند مثبت فعلی در کوتاه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌مدت ادامه نیابد و در چند روز آتی بازار دوباره منفی شود، اما بعد از آن یعنی حدودا یک‌ماه دیگر بورس دوباره وارد فاز مثبت‌شد و در آن زمان نه سهام بزرگ، بلکه سهام کوچک لیدر بازار شده و می‌توانند حرکت صعودی خوبی را در نیمه دوم امسال انجام دهند.

به سهامداران توصیه می‌شود در روند اصلاحی فعلی روی اصلاح پرتفوی خود تمرکز کرده و سعی کنند در مثبت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها و منفی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های کوتاه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌مدت سهم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بزرگ و سنگین خود را تا حدودی با سهام کوچک و چابک‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تری که با پول کمتر می‌توانند رشد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بیشتری کنند، جابه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌جا کنند تا در موج بعدی بتوانند روی روند صعودی سوار شده و سود مناسبی را کسب کنند.



:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : شنبه 28 خرداد 1401
.

دلیل استفاده شرکت ها از پنل پیامک

1401-03-23 23:49:49 375  0  0

بازار رقابت بسیار تنگاتنگ شده است به طوری که در هر خانواده ای هر فردی کسب و کاری را برای خود راه اندازی کرده است و برای اینکه به فروش و جذب مشتری بیشتر برسد ، دارد تلاش خود را میکند . اگر دیدمان را کمی وسیع تر کنیم می‌بینیم که دیگر جذب مشتری وفادار برای افراد و کسبه فراتر رفته و حال شرکتها و کارخانجات را نیز درگیر کرده و انها هم به دنبال مشتری های وفادار می گردد چراکه دیگر مانند قبل نیست که شرکت ها  کارکنان خود را به جاهای مختلف بفرستند تا برای کارخانه یا شرکت بازاریابی کنند .

در واقع می توان گفت بازاریابی نیز چهره ای مدرن به خود گرفته است . یکی از این روش های بازاریابی مدرن ، همان بازاریابی پیامکی محسوب می شود .

ما در این مقاله می خواهیم به این بپردازیم که چه اتفاقی افتاده که شرکت ها و کارخانجات نیز کمبود پنل پیامکی را در بین بازاریابی های خود احساس کرده اند با نمایندگی پنل پیامکی پیام رسون همراه باشید تا این علت را با هم بررسی کنیم .

 

چه اتفاقی در کارخانه ها و شرکت ها افتاد ؟ :

کارخانه‌های تولیدی بزرگ و کوچک و شرکت‌های بازرگانی نیاز به برنامه‌ای مدون و یکپارچه برای ارتباط با مشتریان به منظور گسترش کسب‌وکار، افزایش درآمد و پیشرفت در فعالیت‌های خود را دارند. برخی از این برنامه‌ها مربوط به فعالیت‌های بازاریابی و تبلیغاتی، ارتباط با مشتریان و CRM، افزایش فروش و حفظ مشتریان قدیمی دارند. به همین دلیل کاربرد پنل پیامک به دسته‌بندی‌های مشخص و قابل تمایزی تقسیم می‌شود که باید هر واحد به‌طور مشخص از آن در راستای اهداف سازمان، شرکت یا کارخانه استفاده کند.

از طرفی مجموعه‌های بزرگ برای ایجاد هماهنگی بین کارکنان و نیرو‌های بخش‌های مختلف نیاز به برگزاری جلسات متعددی در طول هفته دارند. علاوه بر آن برای ارتباط با پرسنل خود و اعلام اخبار مهم باید از سریع‌ترین روش‌ها اقدام کنند. در چنین شرایطی استفاده از پنل پیامکی  به‌عنوان اولین گزینه برای ارتباطی سریع، بهینه و کم هزینه مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته کاربرد پنل اس ام اس در کارخانه‌ها و شرکت‌ها فقط مربوط به موارد جدی و کاری نمی‌شود. واحد‌های نیروی انسانی یا روابط عمومی ارسال تبریک، برگزاری جشن‌ها یا رویداد‌های داخلی و همچنین  تسلیت مناسبت‌های مختلف را از طریق پنل پیامکی انجام می‌دهند.

 

اثر گذار ترین کاربرد پنل پیامکی برای کارخانجات و شرکت ها : 

بازاریابی و تبلیغات یکی از مهم‌ترین شیوه‌های جذب و حفظ مشتری است. اما متاسفانه شرکت‌ها و مجموعه‌ها باید برای انجام کمپین‌های تبلیغاتی هزینه‌های هنگفتی را بپردازند. برخی از شرکت‌های نوپا و جدید هم به دلیل همین هزینه‌های بالای تبلیغات، ناچار به انصراف از برگزاری کمپین‌های آنلاین و آفلاین بازاریابی می‌شوند. اما دقیقا پنل پیامکی این مشکل را حل کرده است به طوری که اکثر مجموعه‌ها به پنل پیامکی برای تبلیغات و بازاریابی شان روی اورده اند چراکه پنل اس ام اس این امکان را در اختیار واحد‌های صنفی و تولیدی و شرکت‌ها قرار می‌دهد که کسب‌وکار خود را با هزینه‌ای کم، اما اثرگذار و زودبازده تبلیغ و معرفی کنند.

 

 

 

پیام رسون : 

قبل از اینکه پنل اس ام اس برای کسب و کارتان تهیه کنید باید یک موضوع را در نظر بگیرید  که در راس جذب مشتری شما خواست و نیاز مردم قرار دارد و باید به این خواسته توجه بیشتری داشته باشید  اینکار از مزایای زیادی برخوردار است که می توانید مردم را به سمت شما بیشتر جذب کند.

برای بازاریابی با  تلفن همراه شما باید همیشه مشتری  و مردم را سررشته افکار خود قرار دهید تا به  قله های پیشرفت و موفقیت برسید.

کارشما باید موثرو مختصر و هدفمند باشد. اینها سه اقدام عملی در تبلیغات پیامکی هستند. سامانه اس ام اس شیراز اینکار را برای شما انجام میدهد تا فراگیر شوید.

 

جهت خرید پنل پیام کوتاه شیراز از نمایندگی سامانه پیام کوتاه شیراز اینجا را کلیک کنید .



:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : شنبه 28 خرداد 1401
.

تحریم‌های غرب علیه روسیه، کاهش محدودیت‌های کرونایی و افزایش تقاضا و کمبود ظرفیت پالایشگاه‌ها از مهم‌ترین عوامل افزایش قیمت سوخت در آمریکاست


قیمت بنزین در ایالات متحده که یکی از کلیدی‌ترین عوامل افزایش تورم در این کشور به شمار می‌رود، روز شنبه به رکورد تاریخی 5 دلار در هر گالن رسید. بسیاری از جناح‌های راست آمریکا افزایش قیمت‌ها را به گردن سیاست‌های غلط جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا می‌اندازند. برخی دیگر نیز حمله روسیه به اوکراین را عامل تورم می‌دانند و از طرف دیگر دموکرات‌ها شرکت‌های نفتی را به افزایش قیمت متهم می‌کنند. بر اساس آمارهای دولتی، در واقع آغاز افزایش قیمت‌ها از آوریل 2020 بود؛ زمانی که شوک ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا باعث شد بنزین به کمتر از 1.80 دلار در هر گالن برسد. قیمت سوخت در مه ‌2021 به 3 دلار رسید و در مارس امسال از 4 دلار گذشت. بر اساس گزارش انجمن خودروی آمریکا، روز شنبه میانگین قیمت یک گالن بنزین در سراسر آمریکا به کمی بالاتر از 5 دلار رسید که یک رکورد تاریخی به حساب می‌آید. میانگین قیمت بنزین در این کشور نسبت به سال گذشته بیش از 60 درصد افزایش یافته است. قیمت بنزین که بر اساس منطقه متفاوت است، در ایالت کالیفرنیا به 6.43 دلار، در نوادا به 5.64 دلار، در آلاسکا و ایلینوی به 5.56 دلار و در واشنگتن نیز به 5.54  دلار افزایش یافته است. قیمت بنزین در ایالات متحده طی 8 هفته گذشته به طور مداوم در حال افزایش بوده و رکورد شکسته است. با افزایش تقاضا در بازارهای جهانی و نگرانی از ناکافی بودن تولید، قیمت نفت خام برنت و نفت خام غرب تگزاس به بالای 120 دلار در هر بشکه رسیده است. افزایش قیمت انرژی نقش مهمی در ادامه روند افزایش تورم دارد که باز هم در ماه مه تسریع شده و در حال ‌حاضر با سریع‌ترین سرعت از دسامبر 1981 بالا می‌رود. جدیدترین شاخص قیمت مصرف‌کننده در آمریکا که در روز جمعه منتشر شد، نشان می‌دهد قیمت‌ها یک درصد نسبت‌به ماه قبل و 8.6 درصد نسبت‌ به همین زمان در سال گذشته افزایش‌ یافته است. 
 
* متهم ردیف اول افزایش قیمت‌ها
تهاجم روسیه به اوکراین و تحریم‌های ناشی از آن توسط ایالات متحده و متحدانش را می‌توان اصلی‌ترین دلیل افزایش قیمت انرژی در آمریکا نام برد. اگرچه ایالات متحده بزرگ‌ترین تولیدکننده نفت جهان است اما به گفته وزارت انرژی آمریکا ظرفیت این کشور برای تبدیل نفت به بنزین از پایان سال 2019 به میزان 900 هزار بشکه در روز کاهش یافته است. از طرفی با پایان همه‌گیری کرونا و بازگشت اقتصاد به روز‌های پیش از همه‌گیری، تقاضا برای انرژی افزایش یافته و همین امر باعث افزایش قیمت‌ها شده است. تحلیلگران می‌گویند هیچ راه‌‌حل سریعی برای این افزایش قیمت وجود ندارد، زیرا جای خالی انرژی روسیه را نمی‌توان یک‌شبه پر کرد. 
در واقع اغلب پیشنهاداتی که به دولت بایدن برای افزایش تولید بنزین و کنترل قیمت بنزین داده می‌شود، ماه‌ها یا سال‌ها طول می‌کشد تا منجر به تولید بنزین بیشتر در پمپ‌های ایالات‌متحده شود. پایان ماه مارس بود که بایدن از بهره‌برداری دیگری از ذخایر استراتژیک نفت خبر داد. میانگین قیمت هر گالن بنزین از آن زمان تاکنون 77 سنت افزایش یافته است که به گفته تحلیلگران تا حدودی به دلیل کاهش عرضه از سمت پالایشگاه‌هاست. برخی پالایشگاه‌ها در طول همه‌گیری کرونا، زمانی که تقاضا کاهش یافت، تعطیل شدند. در حالی که انتظار می‌رود تعداد کمی در سال آینده ظرفیت خود را افزایش دهند، برخی دیگر تمایلی به سرمایه‌گذاری ندارند، زیرا حرکت به سمت خودروهای الکتریکی تقاضا برای سوخت‌های فسیلی را کاهش می‌دهد. قیمت‌های بالای انرژی بیشترین ضربه را به خانواده‌های کم‌درآمد وارد می‌کند. بر اساس تخمین‌های موجود، 20 درصد خانواده‌هایی که کمترین درآمد را دارند، امسال 38 درصد درآمد خود را صرف انرژی از جمله بنزین می‌کنند که این رقم در سال 2020، 27 درصد بود. 



:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : سه شنبه 24 خرداد 1401
.

پنل پیامک پیام رسون ویژه فروشگاه های زنجیره ای

1401-03-12 23:53:21 987  0  0

استراتژی کسب و کار متفاوت باعث شکوفا شدن کارتان میشود . امروزه برگ برنده ی اصناف نسبت به رقبایشان ارائه خدماتی متمایز مبتنی بر تکنولوژی می باشد. راه اندازی سامانه پیامکی در هر صنفی باعث شکوفا شدن آن صنف میشود .

امروز دراین مقاله میخواهیم  با سامانه پیامکی ویژه فروشگاه های زنجیره ای بیشتر آشنا شویم و از فواید پنل پیامکی ویژه این صنف صحبت کنیم پس پیشنهاد میکنم تا پایان این مقاله با نمایندگی پیام کوتاه پیام رسون همراه باشید .

 

 

 

کاربرد پنل پیامک برای فروشگاه های زنجیره ای : 

فروشگاه‌های زنجیره‌ای در هر حوزه‌ای که فعال باشند، میتوانند از پنل پیام کوتاه استفاده کنند که در زیر به چند نمونه از کاربرد پنل پیامکی ویژه فروشگاه زنجیره ای اشاره کرده ایم . 

 

1- ارسال پیامک از روی نقشه
اولین مورد استفاده پنل اس ام اس برای فروشگاه های زنجیره ای امکان ارسال پیامک از روی نقشه است که به آن پیامپ هم می‌گویند.

در حال حاضر، قابلیت ارسال پیامک برای 17 کلانشهر ایران فعال است و کاربر می‌تواند از روی نقشه هر منطقه که می‌خواهد را انتخاب کند و پیامک انبوه بفرستد. 

 

2- اطلاع‌رسانی‌های مهم:

دومین کاربرد مهم پنل پیامکی فروشگاه های زنجیره ای قابلیت ارسال اطلاع‌رسانی‌های مهم است. در گذشته این اطلاع رسانی به شکل و شمایل سنتی اخباری مانند کد تخفیف یا جشنواره‌های فروش از طریق تراکت به دست مشتری می‌رسد ولی امروزه این اخبار را از طریق پیام کوتاه هم می‌توان برای کاربر فرستاد.

البته برای فروشگاه هایی که وبسایت و اپلیکیشن خودشان را دارند، علاوه بر موارد بالا برای ارسال پیامک‌هایی مانند عضویت در سایت، تکمیل سبد پرداخت یا روند سفارش و .... هم می‌توان از پنل پیامکی استفاده کرد.

 

3- نظرسنجی از کاربر:
سومین کاربرد پنل پیامکی فروشگاه های زنجیره ای ارسال پیامک نظرسنجیست که متاسفانه بسیاری از کسب‌وکارها از آن غافل هستند، در صورتی که اگر بعد از هر خرید مشتری برایش نظرسنجی کوتاهی بفرستید، هم توجه مثبت او را جلب کردید و هم از کیفیت کالا و خدمات، کارکرد پرسنل و نظر مشتری هم بهتر آگاه می شوید.

 

 

 

4- قابلیت کدخوان برای قرعه‌کشی
اگر پس از تهیه پنل پیامکی برای کسب و کارتان تصمیم گرفتید که برای مشتریان خود هدایای در نظر بگیرید و این هدایا را بر اساس قرعه کشی به آنها بدهید میتوانید با تعریف یک سری کد روی سیستم کد خوان ، آنها را تعریف کنید و بعد از آن این کد درج شده در سیستم را روی محصول حک کنید و بعد از خرید مشتری، اطلاعات آن شخص را به عنوان شرکت کننده در قرعه کشی قرار دهید و برای خود مشتری نیز ارسال کنید یا اینکه آن کد را برای مشتری ارسال کنید و کاربر کدی را که بعد از خرید به او دادید، برایتان ارسال می‌کند تا به این ترتیب در قرعه‌کشی شرکتداده شود .

با این ابزار هم لیستی از شماره تلفن کسانی دارید که حداقل یکبار از شما خرید کرده و سپس در مسابقه شرکت کردند و هم اگر کمی خلاقیت را چاشنی کارتان کنید ، می‌توانید آن‌ها را به خرید مجدد ترغیب دهید .

 

پیام رسون 

اگر قصد دارید برای فروشگاه زنجیره ای خود از پنل پیامکی و تبلیغات پیامکی استفاده کنید میتوانید به ما اعتماد کنید و پنل پیامکی را از شیراز اس ام اس تهیه کنید و در کنار آن از خدماتی که در سامانه پیام کوتاه شیراز ارائه میشود نیز بهره مند شوید و بازاریابی پیامکی را به بهترین شکل ممکن انجام دهید

ارسال پیامک منطقه‌ای ، ارسال پیامک بر اساس سن و جنسیت ،  ارسال پیامک از روی نقشه گوگل ،  ارسال پیامک  بر اساس کدپستی ، ارسال پیامک با سیم‌کارت جهت عبور از بلک لیست ، ارسال پیامک از طریق وب‌سرویس با خط خدماتی رایگان و … از جمله خدماتی هستند، که ما درسامانه پیام کوتاه به مشتریان ارائه میدهیم .

 

جهت خرید پنل پیام کوتاه از نمایندگی سامانه پیامک پیام رسون  اینجا را کلیک کنید



:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : سه شنبه 24 خرداد 1401
.

استراتژی تبلیغات پیامکی پیام رسون

1401-03-05 23:41:04 538  0  0

این روزها اگر در بهترین لوکیشن شهر خود مغازه داشته باشید باز هم نمی توانید به آن درآمدی که مد نظرتان هست برسید ، چرا که بازار اینترنت خیلی بزرگتر از بازار فیزیکی شده است و در دنیای به روز و مدرن ما فروش اینترنتی بسیار رایج تر است .

یکی از این روش‌های مدرن که می‌تواند با هزینه بسیار کم شما را به درآمد بالا و افزایش فروش برساند استفاده از پنل پیامکی می باشد .

ما امروز در این مقاله می خواهیم شما را با استراتژی تبلیغات پیامکی بیشتر آشنا کنید پس تا پایان با نمایندگی پنل پیامکی پیام رسون همراه باشید .

 

 

 

استراتژی تبلیغات پیامکی :

شاید افرادی باشند که گمان کنند تبلیغات پیامکی راه حل آسان و مفید است اما باید این موضوع را به آن‌ها خاطرنشان کرد که درست است که تبلیغات پیامکی بسیار مفید و تاثیرگذار میباشد ، اما آسان نیست چرا که اگر اصول و قوانین بازاریابی و تبلیغات پیامکی را رعایت نکنیم نه تنها برای ما مفید نیست بلکه ممکن است ما را نسبت به تبلیغات پیامکی ناامید کند .

در زیر به یک سری اصول در تبلیغات پیامکی اشاره کردیم که اگر آن را با دقت مطالعه کنید و در عمل از آنها بهره ببرید مطمئن باشید که در تبلیغات پیامکی خود حتماً موفق خواهید شد .

 

 

 

اصول تبلیغات پیامکی :

شما دارای هر محصولی که باشید باید در اولین مرحله محصول خود را به طور 100 درصد بشناسید و عاشق محصول خود باشید  و ویژگی بارز ان را نسبت به دیگر کالاهای مشابه شناسایی کنید و مطمئن باشید که محصول شما باعث می‌شود که مخاطبتان زندگی راحت تری داشته باشد. در واقع آنقدر به محصول خود ایمان داشته باشید که مطمئن باشید اگر مخاطب شما از محصول خریداری نکند حتما ضرر خواهد کرد و برای اینکه از محصول شما خریداری شود، هر کاری را انجام می‌دهید.

اگر به این فکر می‌کنید که ارسال پیامک تبلیغاتی باعث مزاحمت مخاطبتان می‌شود، یعنی یا به محصول خود مطمئن نیستید یا اینکه ضرر کردن مخاطب برای شما اهمیتی ندارد.

در مرحله دوم مخاطب هدفتان را به خوبی بشناسید و عاشق آن شوید. شناخت مخاطب هدف از مهمترین عنصر فروش به روش تبلیغات پیامکی است.

به زبان دیگر اگر شما به محصولتان ایمان داشته باشید و عاشق کار ومحصولتان باشید اما از آن برای فردی که مناسب آن نیست تبلیغ کنید، وقت و هزینه تان را بیهوده صرف کرده اید.

شناخت مخاطب هدف یعنی اینکه شما افراد را با خصوصیات و ویژگی های بارز محصولتان تطابق دهید.

یکی از راه های شناخت مخاطب، استفاده از نمایندگی های پیامک است. در نمایندگی پیام کوتاه معمولا بانک جامعی از شماره موبایل افراد وجود دارد که آنها را دسته بندی کرده اند. مثلا بر اساس سن، جنسیت، محل سکونت، شغل، تحصیلات و...

 

پیام رسون :

شما خیلی راحت میتوانید با خرید پنل اس ام اس از نمایندگی پیام کوتاه شیراز یک بانک شماره موبایل جامع داشته باشید که بر اساس آن ابتدا اقدام به ارسال اس ام اس تبلیغاتی انبوه کنید و سپس از بین افراد، آنهایی که به سایت شما مراجعه کرده اند و از محصولتان استقبال کرده اند را شناسایی کنید و آنها را جز مخاطبین هدف خود قرار دهید.

 

جهت خرید پنل اس ام اس از سامانه پیام کوتاه شیراز اینجا را کلیک کنید .



:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : دو شنبه 16 خرداد 1401
.

رئیس‭ ‬اداره‭ ‬بیماری‌های‭ ‬منتقله‭ ‬از‭ ‬آب‭ ‬و‭ ‬غذای‭ ‬وزارت‭ ‬بهداشت،‭ ‬گفت‭: ‬بررسی‌هایی‭ ‬که‭ ‬در‭ ‬آزمایشگاه‌های‭ ‬مرجع‭ ‬وزارت‭ ‬بهداشت‭ ‬کشور‭ ‬انجام‭ ‬شده‭ ‬نشان‭ ‬می‌دهد‭ ‬آنچه‭ ‬که‭ ‬بیشتر‭ ‬از‭ ‬همه‭ ‬باعث‭ ‬بروز‭ ‬اسهال‭ ‬حاد‭ ‬شده،‭ ‬عوامل‭ ‬ویروسی‭ ‬است‭.‬
 
به‭ ‬گزارش‭ ‬ایسنا،‌‭ ‬دکتر‭ ‬مریم‭ ‬مسعودی‌فر‭ ‬با‭ ‬اشاره‭ ‬به‭ ‬اینکه‭ ‬معمولاً‭ ‬با‭ ‬شروع‭ ‬فصل‭ ‬بهار‭ ‬و‭ ‬تابستان‭ ‬انتظار‭ ‬افزایش‭ ‬بیماری‌های‭ ‬گوارشی‭ ‬منتقل‭ ‬از‭ ‬آب‭ ‬و‭ ‬غذا‭ ‬وجود‭ ‬دارد،‌‭ ‬گفت‭: ‬بعد‭ ‬از‭ ‬محدودیت‌های‭ ‬کرونا‭ ‬هم‭ ‬اکنون‭ ‬تماس‭ ‬بین‭ ‬افراد‭ ‬و‭ ‬تجمعات‭ ‬بیشتر‭ ‬شده‭ ‬ضمن‭ ‬اینکه‭ ‬خیلی‌ها‭ ‬در‭ ‬این‭ ‬دو‭ ‬سال،‭ ‬به‭ ‬خاطر‭ ‬محدودیت‌ها‭ ‬تماسی‭ ‬با‭ ‬خیلی‭ ‬از‭ ‬عوامل‭ ‬بیماری‭ ‬زا‭ ‬نداشتند‭ ‬و‭ ‬بالتبع‭ ‬با‭ ‬شروع‭ ‬فصل‭ ‬گرما،‭ ‬بیماری‌های‭ ‬اسهال‭ ‬و‭ ‬استفراغ‭ ‬افزایش‭ ‬پیدا‭ ‬می‌کند‭.‬او‭ ‬تاکید‭ ‬کرد‭: ‬با‭ ‬افزایش‭ ‬موارد‭ ‬گزارش‭ ‬شده‌ی‭ ‬بیمارانی‭ ‬با‭ ‬تابلوی‭ ‬بالینی‭ ‬اسهال‭ ‬حاد‭ ‬و‭ ‬آبکی،‭ ‬آنها‭ ‬را‭ ‬از‭ ‬نظر‭ ‬میکروب‭ ‬وبا‭ ‬و‭ ‬سایر‭ ‬میکروارگانیسم‌ها‭ ‬بررسی‭ ‬خواهیم‭ ‬کرد‭. ‬بررسی‌هایی‭ ‬که‭ ‬در‭ ‬آزمایشگاه‌های‭ ‬مرجع‭ ‬وزارت‭ ‬بهداشت‭ ‬کشور‭ ‬انجام‭ ‬شده‭ ‬نشان‭ ‬می‌دهد‭ ‬آنچه‭ ‬که‭ ‬بیشتر‭ ‬از‭ ‬همه‭ ‬باعث‭ ‬بروز‭ ‬اسهال‭ ‬حاد‭ ‬شده،‭ ‬عوامل‭ ‬ویروسی‭ ‬است‭.‬مسعودی‌فر‭ ‬با‭ ‬بیان‭ ‬اینکه‭ ‬ویروس‌ها‭ ‬سرایت‭ ‬پذیری‭ ‬خیلی‭ ‬بالایی‭ ‬دارند،‭ ‬تصریح‭ ‬کرد‭: ‬این‭ ‬ویروس‌ها‭ ‬در‭ ‬عفونت‌های‭ ‬گوارشی‭ ‬خود‭ ‬محدود‭ ‬شونده‭ ‬هستند‭ ‬و‭ ‬دوره‭ ‬کوتاهی‭ ‬هم‭ ‬دارند‭ ‬اما‭ ‬در‭ ‬عین‭ ‬حال‭ ‬فوق‌العاده‭ ‬مسری‭ ‬هستند‭ ‬و‭ ‬می‌توانند‭ ‬افراد‭ ‬زیادی‭ ‬را‭ ‬درگیر‭ ‬کنند‭.‬وی‭ ‬راه‭ ‬انتقال‭ ‬این‭ ‬ویروس‭ ‬را‭ ‬تماس‭ ‬فرد‭ ‬به‭ ‬فرد‭ ‬و‭ ‬مصرف‭ ‬آب‭ ‬و‭ ‬غذای‭ ‬آلوده‭ ‬عنوان‭ ‬کرد‭ ‬و‭ ‬گفت‭: ‬رعایت‭ ‬بهداشت،‭ ‬شستشوی‭ ‬دست‌ها‭ ‬به‭ ‬مدت‭ ‬20‭ ‬ثانیه،‭ ‬شستشوی‭ ‬صحیح‭ ‬میوه‭ ‬و‭ ‬سبزیجات‭ ‬و‭ ‬پیشگیری‭ ‬از‭ ‬کم‭ ‬آبی‭ ‬بدن،‭ ‬خودداری‭ ‬بیماران‭ ‬از‭ ‬تماس‭ ‬با‭ ‬بیرون‭ ‬بویژه‭ ‬گروه‌های‭ ‬آسیب‭ ‬پذیر‭ ‬مانند‭ ‬کودکان،‭ ‬سالمندان‭ ‬و‭ ‬افراد‭ ‬دارای‭ ‬ضعف‭ ‬سیستم‭ ‬ایمنی‭ ‬ضروری‭ ‬است‭.‬



:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : دو شنبه 16 خرداد 1401
.

رجزخوانی‌های این روزهای دولتمردان روسی و انگلیسی و آمریکائی درباره استفاده از سلاح‌های اتمی، جنگ اوکراین را به مرحله حساسی کشانده است.
تجاوز نظامی روسیه به اوکراین، برخلاف تصور پوتین و روس‌ها به اهداف موردنظرشان نرسید و اکنون در چهارمین ماه این جنگ ارتش روسیه در باتلاق اوکراین دست و پا می‌زند و خود پوتین به پائین‌ترین سطح از نظر جایگاه بین‌المللی سقوط کرده است. اوکراین هم در اثر این جنگ دچار خسران بزرگی شده و بسیاری از زیرساخت‌ها و توانائی‌های کشاورزی و صنعتی خود را از دست داده است.


جنگ اوکراین، طرف سومی هم دارد که بلوک غرب است. با توجه به تکیه دولت اوکراین به غرب و تمایل و تلاش آن برای پیوستن به «ناتو» و حساسیتی که همین تمایل و تلاش در روس‌ها و شخص پوتین به وجود آورد، نمی‌توان بلوک غرب را در پدید آمدن جنگ اوکراین بی‌نقش دانست هرچند این نقش داشتن نمی‌تواند خطای بزرگ پوتین در حمله به اوکراین را توجیه کند. در ایجاد این جنگ، هر سه طرف نقش داشتند و البته نقش اصلی با پوتین بود و او به خاطر اینکه آغازگر آنست قطعاً محکوم است. طرف سوم که بلوک غرب است، از اینکه روسیه در این جنگ دچار خسارت‌های بنیادی شده، راضی و حتی خرسند به نظر می‌رسد. روسیه در جنگ اوکراین، تاکنون حداقل سه ضرر بزرگ را متحمل شده و در عین حال به هدف خود نیز نرسیده است.


اول اینکه انبارهای مالامال از سلاحش خالی و تعداد قابل توجهی از ژنرال‌های زبده‌اش کشته شده‌اند، دوم اینکه به عنوان یک کشور متجاوز در افکار عمومی جهان شناخته و محکوم شده است و سوم اینکه شخص پوتین که تا قبل از حمله به اوکراین توانسته بود برای خود و روسیه ابهتی در سطح بین‌المللی دست و پا کند، با ناکامی‌هائی که در برابر یک کشور کوچک نصیبش شد اکنون احساس سرخوردگی و شکست می‌کند و به زمان زیادی نیاز دارد تا بتواند اعتبار بین‌المللی خود را بازسازی کند. بازیابی اعتبار از دست رفته در اثر فروپاشی شوروی، کار مهمی بود که زمامداران روسیه به ویژه شخص پوتین انجام دادند ولی با خطای بزرگ استراتژیک تجاوز نظامی به اوکراین که پوتین مرتکب شد و چه بسا بلوک غرب نیز خواستار آن بود، به این اعتبار ضربه اساسی وارد شد و حالا تلاش و وقت و تدبیر قابل توجهی لازم است تا این اعتبار ترک برداشته ترمیم شود.
حتی اگر رجزخوانی‌های دولتمردان روسی از یکطرف و انگلیسی‌‌ها و آمریکائی‌ها از طرف دیگر، جنگ اوکراین را به یک جنگ اتمی تبدیل نکند، پیامدهای همین جنگ که اکنون وارد چهارمین ماه خود شده، جهان را در معرض تهدیدهای بزرگی قرار داده است. صاحبنظران و تحلیل‌گران مسائل سیاسی از احتمال وقوع جنگ جهانی سوم سخن می‌گویند ولی واقعیت اینست که جنگ جهانی سوم شروع شده است. درست است که توپخانه‌ها فقط در اوکراین فعالند و هواپیماهای روسی فقط اهدافی را در اوکراین بمباران می‌کنند ولی مشکل سوخت، کمبود گندم و گران شدن مایحتاج عمومی که همگی ناشی از این جنگ هستند اکنون گریبان‌گیر بسیاری از کشورها و ملت‌ها شده‌اند. این کشورها و ملت‌ها همگی سایه شوم جنگ را بر سر خود احساس می‌کنند و جهانی شدن پیامدهای جنگ اوکراین برای همگان قابل لمس است.


در این وضعیت خطرناک، سران کشورهای جهان باید برای خاتمه دادن به جنگ اوکراین تلاش کنند. گاهی سخنان، اظهارنظرها، ارائه رهنمود و ابراز نگرانی‌هائی از زبان دولتمردان بعضی کشورها درباره ادامه جنگ اوکراین شنیده می‌شود ولی هنوز یک حرکت جدی و دستجمعی برای تشویق و ترغیب روسیه به پایان دادن به این جنگ شکل نگرفته است. دبیرکل سازمان ملل به تنهائی درصدد چنین کاری برآمد ولی موفق نشد. سازمان ملل باید بانی یک تحرک جمعی و عمومی برای تشویق پوتین به پایان دادن به جنگ اوکراین شود و این خواسته را به یک اجماع جهانی تبدیل نماید کمااینکه باید دولتمردان آمریکائی و انگلیسی را از دامن زدن به اختلافات میان مسکو و کی‌یف و دمیدن بر آتش جنگ برحذر دارد. پایان یافتن جنگ اوکراین به نفع تمام ملت‌هاست و سازمان ملل اکنون در یکی از حساس‌ترین مقاطع تاریخ خود قرار دارد که اگر فعال برخورد کند می‌تواند از وقوع یک فاجعه جهانی جلوگیری نماید.


عملکرد دولت جمهوری اسلامی ایران نیز در این مقطع حساس از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. فارغ از ایرادهائی که به چگونگی برخورد دولت با جنگ اوکراین ممکن است وجود داشته باشد، اکنون زمان مهمی برای بکارگیری امکانات و استعدادهای داخلی برای تامین غذا در داخل کشور به منظور مصون نگهداشتن کشور از عوارض منفی جنگ اوکراین است. ما با استفاده از صاحبان تجربه و تخصص و بهره‌گیری از نیروها و امکانات زیادی که در کشور داریم باید به فوریت درصدد احیاء کشاورزی برآئیم و کشورمان را از نظر مواد غذائی به خودکفائی برسانیم. این هدف، با شعار و دستور و فرمان تحقق نمی‌یابد. مسئولان باید امور فرعی و حاشیه‌ای را کنار بگذارند و تمام نیروها و امکانات را برای رسیدن به خودکفائی در زمینه مواد غذائی بسیج کنند. این، کاری قابل انجام است که اگر با عزم و اراده‌ای قوی شروع شود، بسیار سریع به نتیجه خواهد رسید و در شرایط بحرانی امروز جهان و منطقه پرخطری که ایران در آن قرار دارد، یک اقدام ضروری است.



:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : سه شنبه 10 خرداد 1401
.

آموزش افزایش کاربران سایت با پیام رسون

1401-02-30 14:21:23 145  0  0

اگر از همراهان سامانه پیام کوتاه شیراز باشید با خواندن این مقاله متوجه خواهید شد که مطلب این مقاله بر مقاله های دیگری که در سایت نمایندگی پنل پیامکی پیام رسون به ثبت رسیده است بسیار متفاوت خواهد بود ، چرا که در این مقاله میخواهیم چند راهکار برای همکارانی که در نمایندگی های دیگر مشغول به کار هستند ، بدهیم تا بتوانند  نرخ عضویت کاربران را در سایت شان  افزایش دهند. 

 اگر شما خواننده عزیز در نمایندگی پنل پیامکی مشغول به کار هستید پیشنهاد می کنم تا پایان این مقاله  با سامانه پیام کوتاه شیراز همراه باشید .

 

بررسی عدم ثبت نام در نمایندگی پنل پیامکی :

یکی از سم های مرگباری که باعث شده کسی در وردپرس ثبت نام نکند ورود با ایمیل است در واقع پس از تغییر نسخه 4.5 وردپرس این امکان به کاربر داده شد که از طریق ایمیل خود وارد حساب کاربری شود یا ثبت نام را آغاز کند . این روش برای کاربران حرفه‌ای بسیار راحت بود چرا که تجربه در سایتی امن  یک مزیت محسوب می‌شد . اما کاربران غیر حرفه‌ای در همین مرحله اول دچار مشکل می شدند حتی بعضا دیده شده که کاربر با مشاهده گزینه ایمیل در فورم کلاً از ساخت حساب کاربری منصرف شده است . 

 

 

 

قابلیت کاربری برای بهینه سازی سایت با حذف ایمیل:

با غیر فعال کردن ایمیل ثبت نام در وردپرس و جایگزین کردن ارسال کد ورود با پیامک انبوه علاوه بر اینکه امنیت سایت و کاربران فراهم می شود راحتی را به کاربران حرفه ای و غیر حرفه‌ای نیز می دهد .

( در اینجا باید به این نکته اشاره کنیم که ثبت نام از طریق ایمیل این ریسک را داشت که امنیت کاربر به خطر بیفتد چرا که کاربران معمولا ایمیل خود را از حالت خصوصی خارج می‌کند و اینکه هر شخص آدرس ایمیل خود را با افراد حقیقی و سایت های مختلف به اشتراک می‌گذارد و برای ورود به سایت های مختلف معمولا از یک ایمیل استفاده می‌کند و همین موضوع فرصت سوءاستفاده برای برخی افراد را فراهم می کند .) 

دیجیتس  یکی از پلاگین‌های محبوب وردپرس است که جایگزین مناسبی برای ایمیل ثبت نام محسوب می‌شود. دیجیتس برای تسهیل فرایند ثبت نام کاربران در سایت طراحی شده است. پس از نصب افزونه دیجیتس ،  قابلیت ایجاد حساب کاربری با استفاده از شماره موبایل به سایت اضافه می‌شود. همچنین امکان تأیید شماره موبایل اشخاص نیز وجود دارد. استفاده از شماره سیم‌کارت برای همه راحت‌تر از ایمیل است.

ارسال پیام تأیید ثبت نام از طریق اس ام اس را می‌توان با کدنویسی سایت نیز انجام داد. هرچند، برای بسیاری از مدیران سایت‌ها نصب افزونه نسبت به نوشتن کد راحت‌تر است. با گنجاندن گزینه شماره موبایل در فرم ثبت نام سایت، نرخ عضویت کاربران افزایش خواهد یافت. بسیاری از مردم، به صندوق پیام‌های ایمیل دسترسی ندارند یا کار با پست الکترونیک برایشان راحت نیست. حتی برخی دیگر تاکنون هیچ ایمیلی نداشته‌اند. اگر قابلیت ساخت حساب کاربری با شماره موبایل فراهم شود، امکان جذب مخاطبان بیشتر به سایت راحت‌تر می‌شود.

 

 

 

پیام رسون 

در این مقاله سعی کردیم به همکاران دیگری که در نمایندگی پنل پیامکی مشغول به کار هستند راهکاری را نشان دهیم تا بتواند افزایش کاربران برای سایت شان را فراهم کند چرا که تایید پیامکی یک جایگزین خوب و موفق به جای ایمیل است که علاوه بر راحتی برای کاربران می‌توانند روی برندینگ سایت هم تاثیر بگذارند چرا که هر چه افراد بیشتری در سایت حساب کاربری ایجاد کند شهرت یک برند افزایش پیدا می‌کند .

در صورت داشتن هرگونه سوالی می توانید از تیم پشتیبانی ما در پیام رسون کمک بخواهید .



:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : سه شنبه 10 خرداد 1401
.

چهارسال پیش در همین روزنامه اعتماد درباره بحران گرد و غبار و پیامدهای طرح توسعه 550 هزار هکتاری کشاورزی خوزستان و افزایش کاشت برنج در دمای 54 درجه در برخی نقاط این استان نوشتم. آن روز فرماندار دشت آزادگان در پاسخ به این پرسشم که چرا جلوی کاشت برنج در خوزستان رو به بحران را نمی‌گیرید، گفت: «آب هست و اگر برنج نکاریم، آب می‌رود داخل هور و هدر می‌رود!» امروز که می‌نویسم، گرچه غلظت غبار در هوای برخی شهرهای خوزستان 66 برابر حد استاندارد و در هوای تهران و بسیاری از شهرهای کشورمان بیش از 4تا 5 برابر حد مجاز است، اما تفکر سیاستمداران کشورمان همچنان همان است و عملا تغییری در وضعیت حکمرانی آب و خاک کشورمان ایحاد نشده است؛ چراکه همچنان می‌پندارند آبی که داخل هور برود یا دریا و تالاب، هدر می‌رود. آنها سال‌هاست که به عواقب نرفتن آب در زمین و دریا و تالاب نمی‌اندیشند و با توهم خود عقل‌کل‌پنداری، به خیال خود نسخه آبادانی برای سرزمین- یا نسخه ویرانی طبیعت- می‌پیچند. از نظر آنها زمینی که در آن درخت مثمر نباشد، زمین بایر است! می‌پندارند تالاب، همان باتلاق و مرداب است و رودخانه‌ای که آبش جاری باشد، هدر می‌رود. آنها به بوته مرتعی، علف هرز می‌گویند و می‌پندارند تغییر اقلیم و فرونشست زمین و افت سفره‌های آب زیرزمینی و کمبود آب صحت ندارد. آنها فعالان محیط زیستی را که مخالف تخریب تالاب و مرتع و ساخت پتروشیمی توسط یک ابربدهکار بانکی باشند، جاسوس و ضدنظام معرفی می‌کنند و  حتی برخی از این مسوولان مانند فاطمه واعظ‌جوادی که خود چهار سال رییس محیط زیست ایران بود، حفظ محیط زیست را کلیدواژه استکبار معرفی می‌کنند! این همان تفکری است که سال‌هاست پایداری سرزمین‌مان را هدف قرار داده و با کالایی کردن محیط زیست موجب فروپاشی بستر حیات (آب و خاک و هوا) شده و موجی از بحران‌های زیست محیطی و به تبع آن بحران‌های اجتماعی و اقتصادی و سیاسی و امنیتی را در کشورمان رقم زده است. اما عمق فاجعه آنجاست که به یاد بیاوریم اوضاع در بیرون مرزهای کشورمان در سراسر خاورمیانه هم چندان بهتر از این نیست، چراکه تلاش حاکمان منطقه، برای به دست آوردن تسلیحات نظامی و جنگ و نزاع و یارگیری، همیشه بیش از تلاش برای حفظ پایداری سرزمین و برقراری صلح و دوستی و زندگی بوده است. به واقع آنچه امروز خاورمیانه را بر لبه پرتگاه قرار داده، جنگ، تغییر اقلیم، رشد جمعیت، سوءمدیریت و فساد گسترده است که موجب هدررفت منابع و بروز بحران‌های شدید زیست محیطی شده است. گرچه10 سال قبل موسسه اقلیم‌شناسی دانشگاه زوریخ هشدار داده بود تا نیمه قرن حاضر، دما و رطوبت بالا در منطقه خلیج فارس شرایطی را ایجاد می‌کند که زندگی در جنوب ایران به ویژه در ماهشهر و سایر بخش‌های خلیج فارس عملا غیرممکن می‌شود و سازمان ملل نیز نسبت به بیابانی شدن و کمبود شدید آب در ایران تا سال 2040 هشدار داده بود، اما بحران آب و هوا خیلی زودتر از زمانی که پیش‌بینی می‌شد دست‌کم دامن کشورمان را گرفته است. حتی پژوهشکده اقلیم‌شناسی و سازمان هواشناسی کشورمان هم در سال‌های گذشته بارها هشدار داد زاگرس منطقه‌ای است که در دهه‌های آینده شاهد بیشترین افزایش دما و بیشترین کاهش بارش خواهد بود که نتیجه این امر نابودی جنگل‌های زاگرس تا سال 2050 و مهاجرت فزاینده مردم از این منطقه خواهد بود.

نابودی زاگرس یعنی نابودی 40 درصد آب‌های ایران که از این منطقه سرچشمه می‌گیرد و به اصفهان و خوزستان می‌ریزد، اما ما ترجیح دادیم آب را پای کشاورزی ناپایدار بریزیم و بعد هم که آب نبود و مردم اعتراض کردند با توجیه مقابله با اغتشاشگران، ترمز مردم را با بیشترین هزینه‌های اجتماعی و اقتصادی و سیاسی و امنیتی بکشیم. ما خیلی وقت است که فرصت اصلاح سیاست‌ها و بهبود اوضاع را از دست داده‌ایم، بنابراین گرد و غبار با منشا داخلی و خارجی هر روز بیش از گذشته شدت می‌یابد، چون صدها هزار هکتار از اراضی کشورمان و کشورهای همسایه آگاهانه و ناآگاهانه پیوسته به بهانه معدن کاوی، اکتشاف، توسعه صنعت و کشاورزی و شهرنشینی و میدان مانور و میدان جنگ در حال بیابانی شدن است و تغییر اقلیمی که انکارش می‌کردیم و ترجیح دادیم چهارسال قبل زیر بار تعهدات بین‌المللی‌اش (و مزایایی که می‌توانست برای‌مان داشته باشد) نرویم، نیز مزید بر علت شده است. حالا چه باید کرد؟ درختکاری، مالچ‌پاشی، لوله‌کشی و کانال‌کشی برای انتقال آب و برگزاری همایش منطقه‌ای، همایش بین‌المللی؟! همه این اقدامات هم که با صرف هزاران میلیارد تومان پول در سال‌های گذشته انجام شد ولی یا درختان خشک شدند یا مالچ‌ها را جایی که نباید می‌پاشیدند، پاشیدند و ده‌ها همایش هم برگزار شد ولی گرد و غبار شدت گرفت.چرا؟ چون احیا و حفظ محیط زیست کاری تخصصی است نه جهادی و شعاری! چون برای انجام کار محیط زیستی باید صبر اکولوژیک و نگاه بلندمدت داشت نه اینکه در تدارک نمایش و شوآف لحظه‌ای بود. حفظ محیط زیست مشارکت مردمی را می‌طلبد نه نهادهای خاص. اتخاذ سیاست‌های مبتنی بر پایداری و برنامه‌ریزی اصولی لازم دارد نه تداوم سیاست‌های غلط بهره‌کشی از سرزمین! دیپلماسی درست ملی و منطقه‌ای و پیگیری‌های مستمر لازم دارد نه عذر و بهانه و از سر خود باز کردن و تقصیرها را به گردن دیگری انداختن. بله بودجه هم لازم دارد اما مادامی که بودجه‌های احیا، در یک فضای غیرشفاف و ناعادلانه صرفا به شرکت‌های وابسته به گروه‌ها و سازمان‌ها و افراد کم‌دانش و بهره‌مند از انواع رانت‌ها داده شود، پر مسلم است که بهبودی حاصل نمی‌شود.



:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : پنج شنبه 5 خرداد 1401
.

باشگاه مشتریان و پنل پیامک

1401-02-08 15:56:09 1298  0  0

هنوز هم افرادی هستند که خیلی از خودشان سوال می پرسند که چرا در کسب و کار موفق نمی شوم ؟ یا این که چرا هرکاری می کنم کسب و کارم معروف نمی شود ؟ چرا نمیتوانم مانند سایت های دیگر از فروش خوبی بهره مند شوم؟

در بیشتر این سوالهایی که پرسیده میشود به نوعی افراد خودشان را سرکوب می‌کنند و خواسته یا ناخواسته انرژی و انگیزه را از خودشان کسر می‌کنند .

امروز می خواهیم در این مقاله به یکی از چرا هایی که این افراد از خودشان می پرسند بپردازیم اما پرسیدن این چرا تفاوت بسیار زیادی با سوالهای بالا دارد و برعکس سوال های بالا ، انگیزه را در شما به حداکثر می رساند .

با نمایندگی سامانه پیام کوتاه پیام رسون همراه باشید تا شما را با باشگاه مشتریان و پنل پیامک که یکی از روش های نوین و خلاقانه محسوب میشود و در سامانه پیامک به فروش میرسد را بیشتر آشنا کنیم . 

 

پنل پیامک چیست ؟ 

همان‌طور که قطعاً خودتان هم می‌دانید زندگی امروز ما بدون موبایل غیر ممکن است. تقریباً می‌توانیم بگوییم که 95% از آدم‌ها از موبایل استفاده می‌کنند، بنابراین بازاریابی که بر اساس موبایل شکل گرفته باشد، یکی از مهم‌ترین استراتژی‌های بازاریابی در سراسر دنیا است. برای همه کسب‌وکارهایی که‌ می‌خواهند در بازار رقابتی حرفی برای گفتن داشته باشند و صدای بلند برندشان را به مشتریان برسانند، بازاریابی پیامکی یکی از بهترین روش‌ تبلیغ است. 

اما برای یک تعریف جامع برای پنل اس ام اس میتوان گفت که پنل اس ام اس در حقیقت یک نرم‌افزار در فضای اینترنت است، که به شما اجازه می‌دهد تا مشتریان‌ را مدیریت کنید و برای آن‌ها پیامک‌های انبوه ارسال کنید.

در زیر به این موضوع میپردازیم که چرا پنل پیامک یکی از بهترین روش تبلیغ محسوب میشود . 

 

 

 

چرا پنل پیامک بهترین روش تبلیغ است ؟ 

به مواردی که در زیر به آن اشاره شده است توجه کنید و ببینید که پنل پیامک چه تفاوت هایی با سایر روش های تبلیغ دارد . 

1_ سی روز بازگشت وجه در صورت عدم رضایت :
با خیال راحت خرید کنید چراکه سامانه پیام کوتاه شیراز با تضمین وجه تا 30 روز این اطمینان را به شما می‌دهد که در کار خود ماهر است و شما در صورت هرگونه نارضايتي میتوانید درخواست عودت وجه کنید.


2_ فعالسازی آنی به محض خرید :
به همین سادگی مانند آب خوردن خرید کنید تا رمز عبور و نام کاربری را برای شما ارسال کنیم تا بتوانید وارد پنل کاربری خود شود و ارسال پیامک تبلیغاتی خود را انجام دهید و از خدمات سامانه اس ام اس شیراز لذت ببرید.


3_ عدم نیاز به هیچ خدماتی خارج از سامانه :
تمامی امکانات برای ارسال پیامک تبلیغاتی در سامانه پیامک شیراز موجود است و شما را بی نیاز از خارج مجموعه می‌کند.


4_ ثبت نام دوره آموزشی :
برای جلب رضایت بیشتر کاربران، علاوه بر بازگشت وجه، می‌توانید به صورت آزمایشی نیز ثبت نام کنید و با خیالی آسوده خرید خود را قطعی کنید.


5_ قابلیت ارتقاء :
با ارسال اس ام اس تبلیغاتی آنچنان میتوانید جذب مشتری کنید که شاید لازم باشد برای ارتقا دادن به پنل اس ام اس خود اقدام کنید. شما با اطمینان به پیام رسون آسوده خاطر باشید.


6_ مشاوره رایگان :
تیم تبلیغات پیامکی شیراز اس ام اس به شما کمک می‌کند تا با توجه به کسب و کارتان بهترین پنل اس ام اس را تهیه کنید. ما به شما کمک میکنیم تا بهترین انتخاب را با کمترین تعرفه پیامک داشته باشید.


7_ تعرفه مناسب :
یک خرید لذت بخش زمانی است که با کمترین هزینه بتوانیم بهترین کیفیت را داشته باشیم. در نمایندگی پیامک شیراز هر دو با هم امکان پذیر است.


8_ سرور قابل اطمینان :
ما با راه انداری سیستم SSL امنیت را به طور کامل برقرار کرده ایم. همچنین با ماژول طراحی شده توسط کاربران، به محض ورود به پنل اس ام اس خود، پیامک به صاحب پنل ارسال شده و از هرگونه سوءاستفاده ای جلوگیری میکنیم.


9_ ارسال لینک :
با وجود انواع خطوط در نمایندگی اس ام اس شیراز میتوانید بدون هیچ مشکلی، لینک مورد نظر خود را ارسال کنید.


10_ ویدئو آموزشی :
ما برای شما ویدئو آموزشی را به صورت تفکیک شده ارسال میکنیم تا در صورت وجود مشکل به آن رجوع کنید.


11_ ارسال پیامک آنی وب سرویس :
جهت ارسال پیامک از طریق وب سرویس مانند کد احراز هویت سایت و ارسال پیامک سیستمی، این قابلیت وجود دارد که پیامک شما در کمتر از 5 ثانیه ارسال شود .

 

 

باشگاه مشتریان چیست ؟ 

باشگاه مشتریان یک کسب و کار هوشمند است که در اثر گرد آوردن مشتریان یک مجموعه در کنار هم و ثبت اطلاعات آنها به وجود می آید . این اطلاعات در یک بانک اطلاعاتی ذخیره می شود و می توان برای آنها برنامه‌ریزی کرد . در واقع با راه اندازی نرم افزار باشگاه مشتری با استفاده از هوش تجاری علاوه بر جذب مشتری جدید می توان مشتریان فعلی خود را به مشتری وفادار تبدیل کنیم .  با راه اندازی باشگاه مشتریان ، خریداران  ترغیب میشوند که به وب سایت هایی که قبلا از آنها خرید کرده اند مراجعه کنند و  مجددا خرید انجام دهند .

گاهی اوقات این خرید مجدد می تواند با یک پیشنهاد خاص به مشتری عضو باشگاه صورت گیرد . برای مثال در نظر گرفتن یک تخفیف شگفت انگیز یا حتی ارائه یک کالا به صورت هدیه که در قرعه کشی اعضای باشگاه انجام گرفته است .

حال برای کسانی که قصد تهیه باشگاه مشتری برای کسب و کارشان دارند مهم است که چه خدماتی را می‌توانند از باشگاه مشتری دریافت کنند و چقدر در تبلیغات خود سهولت کار دارند . در ادامه شما را با یک سری از فواید باشگاه مشتریان بیشتر آشنا میکنیم . 

 

 

 

فواید باشگاه مشتریان برای کسب و کار ما چیست ؟ 

 

1- ایجاد سیاست های فروش متنوع : 

بعد از هر بار خرید مشتری مبلغی از خرید مشتری به عنوان اعتبار به حسابش باز گردانده می شود که معمولا این اعتبار درصدی از مبلغ خرید مشتری است. مشتری می داند که در دفعه بعدی که می خواهد از شما خرید کند می تواند بخشی از مبلغ فاکتورش را از اعتبارش پرداخت کند. بنابراین مشتری هر بار با حس برنده بودن از فروشگاه شما خارج می شود. و در فکر خریدی دیگر از شما ست و این همان سیاست و خلاقیت در فروش محسوب میشود . 

 

2- باعث افزایش نرخ فروش و خرید مشتری میشود : 

با گروه بندی مشتریان می توانید دسته های اعتباری مختلفی ایجاد کنید. و مشتری با قرار گرفتن در هر گروه به امتیاز و اعتبار مشخصی برسد. به عنوان مثال سه گروه برنزی، نقره ای و طلایی ایجاد کنید و اعتبار دهی های متفاوت برای هر گروه در نظر بگیرید. به مشتری خود بگویید اگر سقف خریدش به مبلغ مشخصی رسید می تواند به گروه بالاتر برود و از تسهیلات ویژه تری برخوردار شود.

 

3- کاهش مشتری های کم سود و کم بازده کسب و کار : 

هدف نهایی از راه اندازی باشگاه مشتریان، ترغیب مشتریان فعلی به تبلیغ کسب و کار است. یک سیستم باشگاه مشتریان جامع باید راهکاری برای انجام این مهم داشته باشد. به عنوان مثال وقتی یکی از مشتریان فعلی، مشتری جدیدی را به سیستم معرفی می کند؛ میزانی اعتبار به او اختصاص داده شود. و یا هر بار که شخص معرفی شده خریدی را انجام می دهد درصدی از مبلغ خریدش به عنوان اعتبار به شخص معرفی کننده اعطا شود. و در مقابل اسم تمامی مشتری های کم سود و کم بازده از لیست باشگاه مشتریان خارج میشود . 

 

4- افزایش راه کارهای ارتباط با مشتری : 

ارتباط موثر یکی از رکن های اساسی در موفقیت محسوب میشود . پس برای شروع هر کاری ابتدا سعی کنید روابطتان را تقویت کنید .

 

5- بازاریابی مستقیم و غیر مستقیم برای کسب و کار : 

در یک کسب و کار ممکن است بخواهید مشتری را ترغیب به خرید کالا یا خدمات خاصی کنید. در این صورت می توانید به آن کالا یا خدمات امتیاز یا اعتبار ویژه ای بدهید تا مشتری راحت تر آن کالا را انتخاب کند در این صورت شما به صورت غیر مستقیم تبلیغ خود را کرده اید و به فروش کالا رسیده اید . 

 

6- ایجاد تفاوت بین مشتریان بر اساس وفاداری و سود دهی آنها : 

با گروه بندی مشتریان می توانید دسته های اعتباری مختلفی ایجاد کنید. و مشتری با قرار گرفتن در هر گروه به امتیاز و اعتبار مشخصی برسد. به عنوان مثال سه گروه برنزی، نقره ای و طلایی ایجاد کنید و اعتبار دهی های متفاوت برای هر گروه در نظر بگیرید. به مشتری خود بگویید اگر سقف خریدش به مبلغ مشخصی رسید می تواند به گروه بالاتر برود و از تسهیلات ویژه تری برخوردار شود.

 

7- کاهش هزینه تبلیغات : 

و در آخر اصلی ترین آیتم در مرحله تبلیغات ، هزینه تبلیغات میباشد که هر کسب و کاری برایش بسیار مهم است که با کمترین هزینه ، بیشترین بازخورد را در فروش داشته باشد که میتوان گفت باشگاه مشتریان بسیار به خواسته این افراد نزدیک است . 

 

پیام رسون 

برای انتخاب یک سامانه پیامکی که بتواند نیاز شما را برآورده کند لازم است که زمانی را صرف کنید و در مورد مشخصات شرکت های ارائه دهنده تحقیق کنید تا بتوانید سامانه پیامکی را انتخاب کنید که هم پنل اس ام اس معتبر به شما ارائه دهند هم باشگاه مشتریان جامعی را داشته باشند . 

در این مسیر میتوانید به نمایندگی سامانه پیامک پیام رسون اعتماد کنید و ما تا رسیدن شما در مسیر موفقیت همراهتان خواهیم ماند . 



:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : پنج شنبه 5 خرداد 1401
.

حامد‭ ‬رستمی‭ ‬نجف‌آبادی‭ ‬عضو‭ ‬هیئت‭ ‬علمی‭ ‬گروه‭ ‬فقه‭ ‬و‭ ‬حقوق‭ ‬دانشگاه‭ ‬مذاهب‭ ‬اسلامی‭ ‬و‭ ‬مسئول‭ ‬بسیج‭ ‬اساتید‭ ‬این‭ ‬دانشگاه‭ ‬در‭ ‬گفت‌وگو‭ ‬با‭ ‬ایلنا‭ ‬در‭ ‬پاسخ‭ ‬به‭ ‬سوالی‭ ‬درباره‭ ‬همراستا‭ ‬بودن‭ ‬دغدغه‌های‭ ‬مردم‭ ‬و‭ ‬دولت‭ ‬و‭ ‬مجلس‭ ‬گفت‭: ‬دولت،‭ ‬مردم‭ ‬و‭ ‬مجلس‭ ‬یک‭ ‬مثلثی‭ ‬را‭ ‬تشکیل‭ ‬می‌دهند‭ ‬که‭ ‬بینهر‭ ‬ضلع‭ ‬این‭ ‬مثلث‭ ‬بایدیک‭ ‬تعامل‭ ‬و‭ ‬همکاری‭ ‬همه‭ ‬جانبه‭ ‬باشد‭ ‬و‭ ‬قوه‭ ‬قضائیه‭ ‬هم‭ ‬بر‭ ‬آن‭ ‬نظارت‭ ‬کند‭ ‬و‭ ‬در‭ ‬واقع‭ ‬بعد‭ ‬نظارتی‭ ‬خود‭ ‬را‭ ‬اعمال‭ ‬کند‭.‬وی‭ ‬ادامه‭ ‬داد‭: ‬بدون‭ ‬تعامل‭ ‬و‭ ‬همکاری‭ ‬دولت،‭ ‬مردم‭ ‬و‭ ‬مجلس،‭ ‬دولت‭ ‬در‭ ‬برنامه‌هایی‭ ‬که‭ ‬دارد‭ ‬توفیق‭ ‬چندانی‭ ‬نخواهد‭ ‬داشت‭. ‬دولت‭ ‬در‭ ‬زمینه‭ ‬مهار‭ ‬تورم‭ ‬به‭ ‬تنهایی‭ ‬نمی‌تواند،‭ ‬کاری‭ ‬را‭ ‬انجام‭ ‬دهد‭ ‬و‭ ‬در‭ ‬راستای‭ ‬برنامه‌های‭ ‬دولت‭ ‬یازدهم‭ ‬یک‭ ‬سری‭ ‬قوانین‭ ‬هم‭ ‬باید‭ ‬اصلاح‭ ‬و‭ ‬بازنگری‭ ‬شود‭.‬عضو‭ ‬هیئت‭ ‬علمی‭ ‬گروه‭ ‬فقه‭ ‬و‭ ‬حقوق‭ ‬دانشگاه‭ ‬مذاهب‭ ‬اسلامی‭ ‬با‭ ‬بیان‭ ‬اینکه‭ ‬این‭ ‬وظیفه‭ ‬مجلس‭ ‬است‭ ‬که‭ ‬در‭ ‬این‭ ‬زمینه‭ ‬کار‭ ‬خود‭ ‬را‭ ‬به‭ ‬نحو‭ ‬احسن‭ ‬و‭ ‬در‭ ‬راستای‭ ‬برنامه‌‭ ‬دولت‭ ‬و‭ ‬برنامه‭ ‬توسعه‭ ‬کشور‭ ‬و‭ ‬سند‭ ‬چشم‭ ‬انداز‭ ‬انجام‭ ‬دهد،‭ ‬تصریح‭ ‬کرد‭: ‬ما‭ ‬مشاهده‭ ‬می‌کنیم‭ ‬که‭ ‬همچنان‭ ‬در‭ ‬زمینه‭ ‬دانش‭ ‬بنیان‭ ‬و‭ ‬بحث‭ ‬تولید‭ ‬ملی‭ ‬و‭ ‬حمایت‭ ‬از‭ ‬تولید‭ ‬ملی‭ ‬نتوانسته‌ایم‭ ‬یک‭ ‬سری‭ ‬قوانین‭ ‬و‭ ‬آیین‭ ‬نامه‌های‭ ‬تسهیل‌گر‭ ‬وضع‭ ‬کنیم‭ ‬که‭ ‬به‭ ‬این‭ ‬مهم‭ ‬برسیم‭. ‬اگرچه‭ ‬امسال‭ ‬را‭ ‬به‭ ‬نام‭ ‬تولید‭ ‬دانش‭ ‬بنیان‭ ‬و‭ ‬اشتغال‭ ‬آفرین‭ ‬نامگذاری‭ ‬شده‭ ‬است،‭ ‬اما‭ ‬قوانین‭ ‬و‭ ‬سیاست‌های‭ ‬کلی‭ ‬همچنان‭ ‬همان‭ ‬آیین‭ ‬نامه‌های‭ ‬قبلی‭ ‬است‭.‬رستمی‭ ‬با‭ ‬اشاره‭ ‬به‭ ‬مهار‭ ‬کرونا‭ ‬گفت‭: ‬دولت‭ ‬در‭ ‬یک‭ ‬برهه‭ ‬زمانی‭ ‬مشغول‭ ‬مهار‭ ‬کرونا‭ ‬بود‭ ‬و‭ ‬الان‭ ‬در‭ ‬دوره‭ ‬پساکرونا‭ ‬هستیم‭ ‬و‭ ‬در‭ ‬زمینه‭ ‬مهار‭ ‬کرونا‭ ‬به‭ ‬توفیقاتی‭ ‬رسیده‭ ‬است،‭ ‬اما‭ ‬همچنان‭ ‬در‭ ‬خصوص‭ ‬مسائل‭ ‬اقتصادی‭ ‬تورم‭ ‬وجود‭ ‬دارد‭.‬او‭ ‬با‭ ‬تاکید‭ ‬بر‭ ‬حمایت‭ ‬از‭ ‬تولید‭ ‬داخلی‭ ‬و‭ ‬همچنین‭ ‬با‭ ‬فعال‭ ‬کردن‭ ‬شرکت‌های‭ ‬دانش‭ ‬بنیانی‭ ‬که‭ ‬بیشتر‭ ‬آنها‭ ‬خصوصی‭ ‬هستند،‭ ‬گفت‭: ‬نباید‭ ‬به‭ ‬دنبال‭ ‬شرکت‌های‭ ‬دانش‭ ‬بنیان‭ ‬دولتی‭ ‬باشیم،‭ ‬چراکه‭ ‬این‭ ‬نوع‭ ‬شرکت‌ها‭ ‬کار‭ ‬خود‭ ‬را‭ ‬انجام‭ ‬می‌دهند‭ ‬و‭ ‬باید‭ ‬به‭ ‬دنبال‭ ‬فعال‭ ‬کردن‭ ‬شرکت‌های‭ ‬
دانش‭ ‬بنیان‭ ‬خصوصی‭ ‬باشیم‭ ‬و‭ ‬این‭ ‬فعال‭ ‬کردن‭ ‬با‭ ‬حمایت‭ ‬از‭ ‬این‭ ‬شرکت‌ها‭ ‬صورت‭ ‬می‌گیردیعنی‭ ‬چتر‭ ‬حمایتی‌مان‭ ‬را‭ ‬باز‭ ‬کنیم‭. ‬فردی‭ ‬که‭ ‬دغدغه‭ ‬کار‭ ‬دانش‭ ‬بنیان‭ ‬دارد‭ ‬در‭ ‬فرآیندی‭ ‬که‭ ‬حرکت‭ ‬می‌کند‭ ‬دچار‭ ‬مشکل‭ ‬و‭ ‬سنگ‌اندازی‭ ‬می‌شود،‭ ‬چراکه‭ ‬قوانین‭ ‬و‭ ‬آیین‭ ‬نامه‌ها‭ ‬هنوز‭ ‬بازنگری‭ ‬نشده‭ ‬است‭. ‬

>دولت‭ ‬و‭ ‬مجلس‭ ‬چتر‭ ‬حمایت‭ ‬خود‭ ‬را‭ ‬بر‭ ‬جامعه‭ ‬نخبگان‭ ‬باز‭ ‬نکرده‭ ‬است
وی‭ ‬با‭ ‬بیان‭ ‬اینکه‭ ‬دولت‭ ‬و‭ ‬مجلس‭ ‬بدون‭ ‬استفاده‭ ‬از‭ ‬ظرفیت‭ ‬و‭ ‬پتانسیل‭ ‬قشر‭ ‬نخبگان‭ ‬و‭ ‬کارآفرینان‭ ‬جامعه‭ ‬نمی‌تواند‭ ‬راه‭ ‬به‭ ‬جایی‭ ‬ببرد،‭ ‬خاطرنشان‭ ‬کرد‭: ‬دولت‭ ‬و‭ ‬مجلس‭ ‬چتر‭ ‬حمایت‭ ‬خود‭ ‬را‭ ‬بر‭ ‬جامعه‭ ‬نخبگان‭ ‬باز‭ ‬نکرده‭ ‬است،‭ ‬ما‭ ‬یک‭ ‬سری‭ ‬فعالین‭ ‬اقتصادی‭ ‬خارج‭ ‬از‭ ‬کشور‭ ‬داریم‭ ‬که‭ ‬اگر‭ ‬بستر‭ ‬مناسبی‭ ‬در‭ ‬داخل‭ ‬کشور‭ ‬برای‭ ‬این‭ ‬افراد‭ ‬فراهم‭ ‬شود‭ ‬در‭ ‬کشور‭ ‬سرمایه‌گذاری‭ ‬می‌کنند‭ ‬و‭ ‬اقتصاد‭ ‬کشور‭ ‬را‭ ‬رونق‭ ‬می‌دهند،‭ ‬وقتی‭ ‬نخبگانی‭ ‬در‭ ‬عرصه‌های‭ ‬مختلف‭ ‬داریم‭ ‬که‭ ‬از‭ ‬ظرفیت‭ ‬آن‌ها‭ ‬استفاده‭ ‬نمی‌کنیم‭ ‬و‭ ‬حداقل‭ ‬این‭ ‬نخبگان‭ ‬را‭ ‬تکریم‭ ‬نمی‌کنیم‭ ‬آن‌ها‭ ‬زده‭ ‬می‌شوندیعنی‭ ‬با‭ ‬این‭ ‬قوانین‭ ‬بعضا‭ ‬می‌بینیم‭ ‬که‭ ‬نخبه‌زدایی‭ ‬می‌کنند‭ ‬بجای‭ ‬اینکه‭ ‬نخبه‌زایی‭ ‬کنند،‭ ‬بنابراین‭ ‬ما‭ ‬باید‭ ‬از‭ ‬کارآفرینان‭ ‬حمایت‭ ‬کنیم‭ ‬و‭ ‬در‭ ‬بدنه‭ ‬دولت‭ ‬از‭ ‬این‭ ‬افراد‭ ‬استفاده‭ ‬کنیم‭.‬

>فساد‭ ‬باید‭ ‬از‭ ‬بین‭ ‬برود
رستمی‭ ‬با‭ ‬اشاره‭ ‬به‭ ‬فساد‭ ‬اداری‭ ‬و‭ ‬مالی‭ ‬تصریح‭ ‬کرد‭: ‬مبارزه‭ ‬با‭ ‬فساد‭ ‬مالی‭ ‬و‭ ‬اداری‭ ‬بسیار‭ ‬مهم‭ ‬است‭ ‬و‭ ‬ما‭ ‬می‌بینیم‭ ‬همچنان‭ ‬فساد‭ ‬وجود‭ ‬دارد‭ ‬و‭ ‬علیرغم‭ ‬اینکه‭ ‬دولت‭ ‬جدید‭ ‬آمد‭ ‬تا‭ ‬فساد‭ ‬را‭ ‬برچیند‭ ‬اما‭ ‬فساد‭ ‬همچنان‭ ‬وجود‭ ‬دارد‭ ‬و‭ ‬باید‭ ‬در‭ ‬این‭ ‬جا‭ ‬از‭ ‬قوه‭ ‬قضائیه‭ ‬و‭ ‬سازمان‭ ‬بازرسی‭ ‬کل‭ ‬کشور‭ ‬کمک‭ ‬بگیرد‭ ‬و‭ ‬بتواند‭ ‬این‭ ‬فساد‭ ‬را‭ ‬که‭ ‬وجود‭ ‬دارد‭ ‬از‭ ‬بین‭ ‬ببرد‭.‬وی‭ ‬ادامه‭ ‬داد‭: ‬از‭ ‬سوی‭ ‬دیگر‭ ‬نیز‭ ‬شاهد‭ ‬تبعیض‭ ‬در‭ ‬دهک‌های‭ ‬مختلف‭ ‬جامعه‭ ‬هستیم،یعنی‭ ‬در‭ ‬بحث‌های‭ ‬معیشتی،یارانه‌ها‭ ‬باید‭ ‬به‭ ‬درستی‭ ‬بین‭ ‬مردم‭ ‬توزیع‭ ‬شود‭ ‬و‭ ‬باید‭ ‬دهک‌هایی‭ ‬که‭ ‬آسیب‌پذیر‭ ‬است،‭ ‬حمایت‭ ‬شوند‭ ‬اما‭ ‬ما‭ ‬می‌بینیم‭ ‬که‭ ‬همچنان‭ ‬فاصله‭ ‬طبقاتی‭ ‬بیداد‭ ‬می‌کند‭ ‬حتی‭ ‬در‭ ‬حقوق‭ ‬افراد‭ ‬حقوق‭ ‬بگیر‭ ‬دولتی‭ ‬نیز‭ ‬فاصله‭ ‬وجود‭ ‬دارد‭ ‬به‭ ‬طور‭ ‬مثال‭ ‬یک‭ ‬استادی‭ ‬که‭ ‬در‭ ‬وزارت‭ ‬علوم‭ ‬تدریس‭ ‬می‌کند‭ ‬با‭ ‬استادی‭ ‬که‭ ‬در‭ ‬وزارت‭ ‬بهداشت‭ ‬فعالیت‭ ‬می‌کند‭ ‬حقوق‌شان‭ ‬بسیار‭ ‬متفاوت‭ ‬است‭ ‬و‭ ‬یا‭ ‬حقوق‭ ‬فردی‭ ‬که‭ ‬در‭ ‬یک‭ ‬اداره‭ ‬دولتی‭ ‬مشغول‭ ‬است‭ ‬با‭ ‬فردی‭ ‬که‭ ‬در‭ ‬یک‭ ‬اداره‭ ‬دولتی‭ ‬دیگر‭ ‬نیز‭ ‬مشغول‭ ‬است‭ ‬کاملا‭ ‬متفاوت‭ ‬است‭.‬عضو‭ ‬هیئت‭ ‬علمی‭ ‬گروه‭ ‬فقه‭ ‬و‭ ‬حقوق‭ ‬دانشگاه‭ ‬مذاهب‭ ‬اسلامی‭ ‬خاطرنشان‭ ‬کرد‭: ‬حتی‭ ‬در‭ ‬میان‭ ‬معلمان،‭ ‬کارمندان‭ ‬و‭ ‬سایر‭ ‬اقشار‭ ‬جامعه‭ ‬این‭ ‬تبعیض‌ها‭ ‬وجود‭ ‬دارد‭. ‬یا‭ ‬حقوقی‭ ‬که‭ ‬از‭ ‬سوی‭ ‬تامین‭ ‬اجتماعی‭ ‬به‭ ‬حقوق‭ ‬بگیران‭ ‬پرداخت‭ ‬می‌شود‭ ‬با‭ ‬توجه‭ ‬به‭ ‬اینکه‭ ‬تورم‭ ‬همچنان‭ ‬وجود‭ ‬دارد‭ ‬مکفی‭ ‬نیست‭ ‬و‭ ‬این‭ ‬باعث‭ ‬می‌شود‭ ‬نارضایتی‭ ‬بین‭ ‬مردم‭ ‬ایجاد‭ ‬شود‭ ‬و‭ ‬باید‭ ‬برای‭ ‬این‭ ‬موضوع‭ ‬فکر‭ ‬اساسی‭ ‬شود‭. ‬به‭ ‬نظرم‭ ‬باید‭ ‬در‭ ‬معیت‭ ‬کمیسیون‌های‭ ‬دولت‭ ‬و‭ ‬مجلس‭ ‬یک‭ ‬سری‭ ‬کارگروه‌هایی‭ ‬با‭ ‬حضور‭ ‬نخبگان‭ ‬تشکیل‭ ‬شود‭ ‬و‭ ‬این‭ ‬افراد‭ ‬نظر‭ ‬مشورتی‭ ‬به‭ ‬دولت‭ ‬و‭ ‬مجلس‭ ‬ارائه‭ ‬دهند‭. ‬اما‭ ‬می‌بینیم‭ ‬آنچنان‭ ‬که‭ ‬باید‭ ‬و‭ ‬شاید‭ ‬از‭ ‬این‭ ‬افراد‭ ‬استفاده‭ ‬نمی‌شود‭ ‬طبیعتا‭ ‬اگر‭ ‬از‭ ‬حضور‭ ‬نخبگان‭ ‬استفاده‭ ‬شود‭ ‬ما‭ ‬شاهد‭ ‬نتایج‭ ‬خوب‭ ‬و‭ ‬واقع‭ ‬بینانه‭ ‬خواهیم‭ ‬بود‭.‬

>مدام‭ ‬درگیر‭ ‬آزمون‭ ‬و‭ ‬خطا‭ ‬هستیم
وی‭ ‬گفت‭: ‬در‭ ‬زمینه‭ ‬مسکن‭ ‬اتفاق‭ ‬خوبی‭ ‬در‭ ‬حال‭ ‬شکل‌گیری‭ ‬بود،‭ ‬اما‭ ‬گاهی‭ ‬اوقات‭ ‬یک‭ ‬سری‭ ‬مواردی‭ ‬را‭ ‬تصویب‭ ‬می‌کنیم‭ ‬که‭ ‬در‭ ‬اجرا‭ ‬با‭ ‬مشکلات‭ ‬اساسی‭ ‬مواجه‭ ‬است‭ ‬و‭ ‬باید‭ ‬دوباره‭ ‬برآیند‭ ‬اجرایی‭ ‬شدن‭ ‬آن‭ ‬بررسی‭ ‬شود‭ ‬و‭ ‬ما‭ ‬مدام‭ ‬درگیر‭ ‬آزمون‭ ‬و‭ ‬خطا‭ ‬هستیم‭ ‬و‭ ‬مردم‭ ‬از‭ ‬این‭ ‬وضعیت‭ ‬احساس‭ ‬نارضایتی‭ ‬می‌کنند‭. ‬همچنین‭ ‬در‭ ‬بحث‭ ‬خودروی‭ ‬ملی‭ ‬می‌بینیم‭ ‬که‭ ‬دغدغه‭ ‬مردم‭ ‬وسیله‭ ‬نقلیه‭ ‬ایمن‭ ‬هم‭ ‬هست،‭ ‬اما‭ ‬چقدر‭ ‬با‭ ‬افزایش‭ ‬قیمت‭ ‬مواجه‭ ‬هستیم‭ ‬آن‭ ‬هم‭ ‬قیمت‭ ‬خودرویی‭ ‬که‭ ‬کیفیت‭ ‬مناسب‭ ‬را‭ ‬ندارد‭. ‬باید‭ ‬این‭ ‬موضوعات‭ ‬کنترل‭ ‬شود‭.‬رستمی‭ ‬خاطرنشان‭ ‬کرد‭: ‬در‭ ‬بحث‭ ‬اشتغال‭ ‬اگرچه‭ ‬تسهیلاتی‭ ‬صورت‭ ‬گرفت،‭ ‬اما‭ ‬هیچ‭ ‬اقدامی‭ ‬برای‭ ‬فرآیند‭ ‬اشتغال‭ ‬آفرینی‭ ‬صورت‭ ‬نگرفته‭ ‬است‭ ‬و‭ ‬یک‭ ‬موردی‭ ‬که‭ ‬می‌تواند‭ ‬بین‭ ‬دولت‭ ‬و‭ ‬مردم‭ ‬فاصله‭ ‬ایجاد‭ ‬کند‭ ‬همین‭ ‬بحث‭ ‬اشتغال‭ ‬است‭. ‬منظورم‭ ‬از‭ ‬اشتغال،‭ ‬اشتغال‭ ‬دولتی‭ ‬نیست،‭ ‬بلکه‭ ‬زمینه‌های‭ ‬اشتغال‭ ‬خصوصی‭ ‬و‭ ‬غیردولتی‭ ‬است‭.‬



:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : دو شنبه 2 خرداد 1401
.

خط خدماتی ، اختصاصی 9000 پیام رسون

1401-02-05 15:46:58 1332  0  0

اگر جزو افرادی باشید که از پنل پیامک برای کسب و کارتان استفاده می‌کنید حتماً می‌دانید که پنل پیامک شامل خطوط و اپراتورهای مختلف می باشد که بسته به نیاز و شرایط تان باید از آنها خریداری کنید. همچنین برای خرید پنل پیام کوتاه مدنظرتان حتماً باید به نمایندگی سامانه پیام کوتاه مراجعه کنید و آن سامانه پیام کوتاه اگر جزء پیشرفته ترین سامانه پیام کوتاه در حرفه خود باشد حتما تمامی اپراتورها و خطوط را برای ارائه به مشتریان دارد .
 

نکته دیگر که شامل تمامی افراد میشود اینست که هر بیزینسی و هر کسب و کاری باید خودش را با شرایط روز آپدیت کند در غیر این صورت قطعا از دنیای تکنولوژی و به روز عقب خواهند ماند .فرقی نمی کند که شما در چه بیزینسی فعالیت میکنید، مهم آن است که در پیشرفت کار تان تلاش کنید و با به روزترین و جدیدترین نسخه های کاری مربوط به خودتان آشنا شوید .


ما نیز در سامانه پیام کوتاه شیراز هر روز برای بهتر شدنمان تلاش می‌کنیم و از به روزترین اپراتور ها و سیستم های مدیریت محتوا استفاده می کنیم . برای مثال یکی از جدیدترین و به روزترین اپراتورها که اپراتور ۹۰۰۰ میباشد را در سامانه پیام کوتاه شیراز به مشتریان خود ارائه میدهیم . این خط منحصر به فرد در حال حاضر غوغای عظیمی به پا کرده  به همین دلیل سامانه پیام کوتاه شیراز این اپراتور را در لیست دیگر اپراتورهای خود قرارداده است .
نمایندگی پیامک شیراز و به عنوان اولین ارائه دهنده پنل پیامک ۹۰۰۰ به مشتریان خود باعث شده تا همراهان پیام رسون در کسب و کارشان بسیار موفق‌تر باشند بر همین اساس سامانه‌پیامک شیراز را عنوان پیشرفته ترین سامانه پیام کوتاه معرفی کرده‌اند .

در این مقاله میخواهیم شما را با مزایا و معایب اپراتور 9000 بیشتر آشنا کنیم پس تا پایان با نمایندگی سامانه پیامک پیام رسون همراه باشید . 

 

 

 

 

 

مزایای خط 9000 : 

 

۱- ارسال پیامک به صورت متنی و صوتی :
اگر جزو افرادی باشه که از پنل پیامک برای کسب و کارتان استفاده می‌کنید حتماً می‌دانید که ارسال پیامک به صورت متنی بازخورد کمتری نسبت به پیام صوتی دارد. اگر بخواهید فقط از ارسال پیام صوتی استفاده کنید باز هم ممکن است با پاسخ ندادن افراد ، به هدف مورد نظرتان نرسید. حال اگر بخواهد از هر دوی آن استفاده کنید (یعنی هم ارسال پیام صوتی و هم پیام متنی) باید هزینه زیادی را بابت آن پرداخت کنید. در اینجا پنل پیامک ۹۰۰۰ این کار را برای شما بسیار آسان کرده است چرا که با خرید پنل پیامک ۹۰۰۰ به راحتی می توانید هم از ارسال پیامک به صورت صوتی و هم به صورت متنی استفاده کنید و همچنین در هزینه های خود بسیار صرفه جویی کنید .


۲- اپراتور ۹۰۰۰ خدماتی هستند : 
بسیاری از افراد بعد از خرید پنل پیامک به مشکل بلک لیست برخورد می‌کند چرا که خیلی از افراد پیامک‌های تبلیغاتی را در گوشی خود به بلک لیست انتقال داده اند برای حل این مشکل یعنی عبور از بلک لیست باید خط را از اختصاصی به خدماتی تبدیل کنید تا بتوانید به شماره های بلک لیست هم  ارسال پیامک داشته باشید .اما خطوط ۹۰۰۰ خود خدماتی می باشند و به راحتی می توانید با خرید پنل پیامک ۹۰۰۰ به خطوط بلک لیست ارسال پیامک داشته باشید .

 

۳- ارائه به کاربران حقیقی و حقوقی :
در سامانه پیام کوتاه شیراز فرقی نمی کند که شما جز کدام دسته از افراد باشید اگر بخواهید نسبت به خرید اپراتور ۹۰۰۰ اقدام کنید با هیچ مشکلی مواجه نخواهید شد .


۴- ضریب تعرفه همانند اپراتور ۱۰۰۰: 
 در مقاله اپراتور ۱۰۰۰ به ضریب قیمت ارسال پیامک اشاره شده است اما در اپراتور ۱۰۰۰ نسبت به امکاناتش این ضریب تعرفه از قیمت بالایی برخوردار بود و تعرفه آن از معایب خطوط ۱۰۰۰ به شمار می رفت . اما در اپراتور ۹۰۰۰ با توجه به ویژگی ها و امکاناتش  ضریب قیمت ۱/۲ نسبت به دیگر اپراتورها از مزایای خط ۹۰۰۰  محسوب می شود.


۵ - امکان نصب خدمات سانترال و تلفن گویا:
 در اپراتور ۹۰۰۰ این امکان وجود دارد که شما تلفن گویا و خدمات سانترال را روی آن نصب کنید .
اگر بخواهیم به توضیح تلفن سانترال بپردازیم خود شامل یک مقاله جداگانه می شود اما برای آشنایی بیشتر با خدمات سانترال می توان به موارد زیر اشاره کرد: 


- امکان ارتباط رایگان و سریع 
-ارتباط سریع و راحت مشتریان با اپراتورها
- امکان ضبط و پیگیری کلیه تماس های دریافتی
- منشی تلفنی
- کم شدن هزینه‌های خطوط مخابراتی
- قابلیت انتظار چندین نفر پشت خط 
- کنترل و نظارت بهتر بر خطوط

 

 

 

 

معایب خط 9000: 

تنها عیب و ایرادی که میتوان به خط خدماتی اپراتور 9000 نسبت داد قیمت خطوط خدماتی اختصاصی 9000 است. از آنجایی که این خطوط بصورت اختصاصی (با مالکیت خود کاربر) بصورت هشت رقمی ارائه میشود و خطوط 8 رقمی هم جزو خطوط رند محسوب میشود، قیمت خرید این خطوط کمی بالا است و در حال حاضر خطوط ارقام بالا و یا رایگان از اپراتور 9000 ارائه نمیشود

اما در سامانه پیام کوتاه شیراز یک استثناء وجود دارد و آن هم اینست که ما در سامانه پیامک شیراز هر از چند گاهی به مناسبت های مختلف روی خط 9000 تخفیف میگذاریم و فقط کسانی میتوانند از این فرصت استثنایی استفاده کنند که هر روز مقاله های سامانه پیامک شیراز را دنبال می کنند . 

 

 

پیام رسون 

شرکت اهورا اطلس فارس با در بر داشتن تمامی خطوط و تعرفه ها و ضریب های متفاوت ارسال پیامک این امکان را برای مشتریان فراهم کرده که برای انتخاب اپراتور شرایط محدودی نداشته باشد و آزادانه بتوانند اپراتور مدنظرشان را با در نظر گرفتن شرایط کسب و کارشان انتخاب کند و در این مسیر به شما این اطمینان را می دهیم که تا رسیدن شما به موفقیت در کنارتان خواهیم ماند .

 جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس‌ ام‌ اس همین حالا اقدام کنید.



:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : دو شنبه 2 خرداد 1401
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی