.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

اتاق بازرگانی ایران به تازگی گزارشی منتشر کرده و در آن به پیامدهای اقتصادی قرارداد چین با کشورهای عربی پرداخته است. در این گزارش به مهم‌ترین چالش‌های این قرارداد برای اقتصاد ایران اشاره شده است. به همین دلیل امروز افکار عمومی جامعه با این سوالات مواجه هستند که هدف چین از سرمایه‌گذاری در کشورهای عربی چیست؟ آیا چین به دلیل تحریم‌ها و وضعیت داخلی ایران از بازار ایران ناامید شده است؟ قرارداد چین و عربستان و کشورهای عربی چه پیامدهای اقتصادی برای ایران خواهد داشت؟ «آرمان ملی» برای پاسخ به این سوالات با دکتر بهمن آرمان، اقتصاددان گفت‌وگو کرده است. آرمان معتقد است: « آنچه در رسانه‌های گروهی در ایران درباره قرارداد چین و عربستان انعکاس پیدا کرد با اغراق و بزرگ نمایی همراه بود. براساس اخباری که در این زمینه منتشر شده است قرارداد بین عربستان و چین در حدود29 میلیارد دلار است و از سوی دیگر چین قراردادی60 میلیاردی برای خرید گاز مایع از قطر امضا کرده است. هنوز مشخص نیست مدت زمان این قرارداد چه مدت است و طرفین چه تعهداتی به هم داده‌اند. این در حالی است که شرکت‌های آمریکایی گاز مایع قطر را پیش خرید کرده‌اند. در نتیجه این احتمال وجود دارد که مدت این قرارداد20 ساله باشد و در چنین شرایطی رقم این قرارداد زیاد بالا و قابل توجه نیست. رقم قرارداد چین و عربستان نیز29 میلیارد دلار است که برای عربستان رقم زیادی نیست. شاید این رقم برای ایران در شرایط کنونی قابل توجه باشد، اما برای کشوری مانند عربستان رقم بالایی به شمار نمی‌رود.» در ادامه ماحصل این گفت‌وگو را می‌خوانید.
  مهم‌ترین اهداف چین از قرارداد با کشورهای عربی چیست؟ چین چه اهدافی را در منطقه خاورمیانه دنبال می‌کند؟
چین نیز مانند هر کشور دیگری به دنبال منافع ملی و اهدافی است که بتواند نیازهای این کشور را تأمین کند. تاکنون نیز بیشتر روابط اقتصادی این کشور با آمریکا بوده و در مرحله بعد اتحادیه اروپا قرار داشته است. با این وجود در شرایط کنونی به دلایل مختلف روابط بین چین و کشورهای غربی تیره شده است. این در حالی است که این کشور نیاز به انرژی دارد و براساس برآوردهای صورت گرفته در حدود60 درصد منابع نفت و گاز جهان در این منطقه قرار دارد و به همین دلیل منطقه خاورمیانه از نظر منابع انرژی یک منطقه مهم و استراتژیک به شمار می‌رود. در شرایط کنونی نشانه‌هایی نیز وجود ندارد که انرژی‌های تجدیدپذیر بتوانند جایگزین نفت شوند. ضمن اینکه آمریکایی‌ها از نفت نه به عنوان یک ابزار صرف اقتصادی، بلکه به عنوان یک ابزار سیاسی استفاده می‌کنند. این موضوع می‌توان تأمین انرژی را برای چین دشوار کند. عربستان سعودی و کشورهای حاشیه خلیج فارس نیز هم از نظر صادرات نفت و گاز در شرایط خوبی قرار دارند و هم اینکه بازار خوبی برای کشور چین به شمار می‌روند. به همین دلیل من معتقدم آنچه در رسانه‌های گروهی در ایران درباره قرارداد چین و عربستان انعکاس پیدا کرد با اغراق و بزرگ نمایی همراه بود. براساس اخباری که در این زمینه منتشر شده است قرارداد بین عربستان و چین در حدود29 میلیارد دلار است و از سوی دیگر چین قراردادی60 میلیاردی برای خرید گاز مایع از قطر امضا کرده است. هنوز مشخص نیست مدت زمان این قرارداد چه مدت است و طرفین چه تعهداتی به هم داده‌اند. این در حالی است که شرکت‌های آمریکایی گاز مایع قطر را پیش خرید کرده‌اند. در نتیجه این احتمال وجود دارد که مدت این قرارداد20 ساله باشد و در چنین شرایطی رقم این قرارداد زیاد بالا و قابل توجه نیست. رقم قرارداد چین و عربستان نیز29 میلیارد دلار است که برای عربستان رقم زیادی نیست. شاید این رقم برای ایران در شرایط کنونی قابل توجه باشد اما برای کشوری مانند عربستان رقم بالایی به شمار نمی‌رود. برای عربستان که پروژه‌های بزرگی مانند «شهر نئوم» را با500 میلیارد دلار سرمایه‌گذاری آغاز کرده و در زمینه گاز نیز به دلیل کمبودهایی که در این زمینه دارد100 میلیارد دلار هزینه کرده است رقمی مانند29 میلیارد دلار زیاد قابل توجه نیست. این در حالی است که هنوز مشخص نشده این قرارداد مربوط به چه پروژه‌هایی است. من فکر می‌کنم این موضوع بیشتر در حد تفاهم‌نامه باشد تا قراردادهای واقعی. در سفر آقای روحانی به ایتالیا و فرانسه نیز تفاهم‌هایی برای خرید هواپیما و اجرای پروژه‌های صنعتی در ایران صورت گرفت. با این وجود در عمل اقدام خاصی صورت نگرفت. به همین دلیل به نظر می‌رسد رسانه‌های گروهی در ایران تا حدودی در این زمینه اغراق کرده‌اند. 
  رسانه‌های ایران به دلیل اینکه چین به عنوان متحد استراتژیک ایران بیانیه‌ای ضد ایرانی را امضا کرده نسبت به موضوع حساس شده‌اند. اگر قرارداد چین و کشورهای عربی در حد تفاهم‌نامه بوده و برای این کشورها رقم قابل توجهی به‌شمار نمی‌رود، چرا چین با کشورهای عربی در صدور بیانیه علیه ایران مشارکت داشته است؟ هدف چین از این اتفاق چه بوده است؟
موضوع مهمی که در این مساله وجود دارد این است که چین در یک سفر کاری و اقتصادی به مسائلی ورود کرده است که دخالت در امور کشور دیگری به شمار می‌رود. چین در این بیانیه از این موضوع حمایت کرده که ایران جزایر سه‌گانه را که متعلق به خاک خود بوده را به امارات متحده عربی بدهد. این یک دخالت آشکار در امور داخلی ایران به شمار می‌رود و موضوعی است که ارتباطی به چین ندارد. وزارت امور خارجه باید به این موضوع واکنش مناسبی می‌داد و عنوان می‌کرد اگر شما از جدا شدن جزایر سه‌گانه از ایران حمایت می‌کنید ما نیز تایوان را به عنوان یک کشور مستقل به رسمیت می‌شناسیم. این در حالی است که تایوان به عنوان یک کشور مستقل عضو سازمان ملل متحد است و دارای ساختار سیاسی است. شاید در گذشته این کشور جزئی از خاک چین به شمار می‌رفته، اما در شرایط کنونی یک کشور مستقل به شمار می‌رود. این وضعیت مانند این است که ایران عنوان کند جمهوری آذربایجان زمانی عضو ایران بوده و امروز نیز باید جزئی از خاک ایران باشد. این در حالی است که معادلات جهانی تغییر کرده و امروز باید برخی از واقعیت‌های سیاسی و دیپلماتیک را پذیرفت. امروز جمهوری آذربایجان یک کشور مستقل است و ما نیز به عنوان یک کشور مستقل با این کشور ارتباط داریم. جزایر سه گانه همواره برای ایران دارای حساسیت بوده است. مرحوم هاشمی زمانی که در قید حیات بودند یک بار عنوان کردند: «اگر کسی می‌خواهد به این جزایر دسترسی پیدا کند باید از دریایی از خود بگذرد.» سردار باقری رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح نیز به تازگی واکنشی در این زمینه داشتند که مورد تقدیر مردم قرار گرفت. چین همواره به دنبال منافع خود بوده است. به تازگی نیز یک هیات70 نفره را به ایران فرستاده که براساس دلایلی نامشخص هیچ‌گونه قراردادی در این سفر بین ایران و چین امضا نشد. آقا صفری که معاون اقتصادی وزارت امور خارجه است نیز در تشریح جزئیات این سفر در تلویزیون اشاره‌ای به دلایل این سفر نکردند. این در حالی است که کریدور شمال-  جنوب که قسمت‌هایی از آن هنوز به صورت آزادراه ساخته نشده و یا راه‌آهن تندروی تهران-  مشهد یا افزایش ظرفیت کارخانه آلومینیوم در منطقه ویژه پارسیان از جمله پروژه‌هایی است که در این سفر می‌توانست مورد بحث و تبادل نظر قرار بگیرد. در شرایط کنونی ایران در وضعیت تحریم قرار دارد که به نظر می‌رسد برخی کشورها از این وضعیت سوءاستفاده می‌کنند. 
  آیا چین نیز جز همین کشورهاست؟
بله، چین نیز از جمله همین کشورهاست. البته چین به تنهایی نیست. عراق نیز همین وضعیت را دارد. در شرایط کنونی عراقی‌ها تمایلی به احیای بندر بصره ندارند. احیای بندر بصره به اروندرود متصل است. این در حالی است که کشتی‌هایی که در زمان جنگ در این منطقه غرق شده‌اند هنوز در سر جای خود قرار دارند و در دهانه فاو عراقی‌ها یک بندر بزرگ ساخته‌اند. به‌رغم اینکه در سفر نخست وزیر عراق به ایران مقامات ایران عنوان کردند که شرایط پروژه شلمچه به بصره فراهم شود که پاسخ مناسبی از سوی نخست وزیر عراق به این موضوع داده نشد. من فکر می‌کنم یکی از دلایلی اینکه در سفر هیات 70 نفره چینی‌ها به ایران این است که چین از شرایط داخلی ایران آگاه است و به همین دلیل قیمت‌هایی را برای همکاری با ایران پیشنهاد می‌کنند که هیچ مسئول دولتی در ایران زیر بار این قیمت‌ها نمی‌رود و آن را نمی‌پذیرد. در دولت آقای هاشمی پروژه پالایشگاه خلیج فارس آغاز شد که قرار بود در آینده ظرفیت آن دوبرابر شود. با روی کار آمدن دولت آقای خاتمی این کار عملی نشد. ایران برای این پالایشگاه2/1 میلیارد دلار پرداخت کرد. این در حالی است که چینی‌ها برای بازسازی پالایشگاه آبادان و نه افزایش ظرفیت آن قراردادی را با ایران امضا کردند که مبلغ آن4/2میلیارد دلار است. این در حالی است که تعهدات خود را در این زمینه به بهانه کرونا ترک کردند و مشخص نیست که بازسازی پالایشگاه آبادان چه زمانی به پایان خواهد رسید. روسیه نیز همین رویکرد را در مقابل ایران در پیش گرفته است. روسیه برای راه‌آهن رشت به آستارا عنوان کرده که عرض این راه‌آهن را همانند راه‌آهن‌های این کشور می‌سازد. طبیعی است که چنین مسأله‌ای برای ایران قابل پذیرش نیست. روسیه در دوران جنگ سرد عرض راه‌آهن خود را افزایش داد تا کشورهای دیگر نتوانند از طریق راه‌آهن به این کشور نفوذ کنند. به همین دلیل راه‌آهن این کشور برای کشورهای دیگر قابل استفاده نیست. به همین دلیل در شرایطی که ایران با تحریم‌های بین‌المللی مواجه است کمتر کشوری حاضر می‌شود با ایران قراردادهایی ببندد که نیاز داشته باشد وارد تبادلات ارزی شود. 
  این وضعیت و قرارداد چین با کشورهای متخاصم ایران در منطقه چه پیامدهای اقتصادی برای ایران خواهد داشت؟
هنوز به صورت دقیق مشخص نشده که قرارداد چین با کشورهای عربی شامل چه مواردی می‌شود. من معتقدم گرایش چین به سمت عربستان و یا کشورهای حاشیه خلیج فارس یک امر طبیعی است. چین نیز به دنبال پیدا کردن بازارهای جدید است و این رویکرد را تنها در خاورمیانه دنبال نمی‌کند، بلکه در آفریقا و آمریکای لاتین نیز همین رویکرد را دنبال می‌کند. دلیل این موضوع این است که چین نیازمند منابع انرژی و معدنی است. این کشور برای پروژه‌های صنعتی خود به مواد اولیه‌ای نیاز دارد که همه آنها در چین وجود ندارد. شاید چین از نظر استراتژیک پشت ایران را خالی کرده باشد که هنوز به صورت دقیق نمی‌توان در این زمینه اظهار نظر کرد. با این وجود اینکه این کشور روابط خود را با کشورهای خاورمیانه افزایش بدهد یک امر طبیعی است و حق طبیعی هر کشوری است که منافع ملی خودش را دنبال کند. نکته دیگر اینکه وابستگی کشورهایی مانند عربستان به تکنولوژی آمریکا به اندازه‌ای است که قرارداد29 میلیاردی با چین تأثیری بر روند این کشور ندارد. این در حالی است که عربستان و کشورهای حاشیه خلیج فارس از نظر وضعیت ترانزیت کالا، تنوع مواد معدنی، نفت و داشتن بزرگ‌ترین منابع گاز طبیعی جهان مانند ایران نیستند و ایران به مراتب در وضعیت بهتری نسبت این گونه کشورها قرار دارد. 



:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : دو شنبه 28 آذر 1401
.

تخفیف یلدایی سامانه پیام کوتاه پیام رسون

1401-09-26 18:39:42 8  0  0

یلدای پیامکی:
یلدا به زمان بین غروب آفتاب از ۳۰ آذر ( آخرین روز پاییز) تا طلوع آفتاب در اول دی ماه (نخستین روز زمستان) گفته می شود. خانواده های مهمان نواز ایرانی معمولاً در این شب، شامی فاخر و چیدمانی از انواع میوه‌ها که رایج‌ترین آن هندوانه و انار است را فراهم می‌کنند  و در کنار آن نیز به حافظ سرایی مشغول می شود و شبی به یاد ماندنی را برای خود و عزیزان فراهم می کنند. 
حال چگونه میشود این شب را به یکی از شبهای فراموش نشدنی سال تبدل کرد؟ تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیام کوتاه شیراز همراه باشید تا به شما بگوییم چگونه شب یلدا را به ماندگار ترین شب و فراموش نشدنی تبدیل کنید . 

 

 

 

تخفیف یلدایی پیامکی : 

تخفیف یلدایی یکی از چیزهایی هست که مردم برای فرا رسیدن آن لحظه شماری می کنند، چرا که صاحبان مشاغل و کسب و کار به مناسبت این روز برای کالاهای خود و برای بازاریابی و تبلیغات از تخفیف یلدایی استفاده می کنند. 
اینکه چگونه این تخفیفات را اطلاع‌رسانی کنیم سوالی است که پیش می آید. در دنیای امروز تبلیغات و اطلاع رسانی از طریق ارسال پیامک حرف اول را می‌زند چرا که راحت ترین و کم هزینه ترین روش اطلاع رسانی است. 
تمامی کسب و کارها می‌توانند از روش ارسال اس ام اس و یا ارسال پیامک انبوه برای فروش بیشتر در شب یلدا  استفاده کنند و برای اینکه فروش بیشتری داشته باشند می‌توانند این  تخفیف ها را از چند روز قبل از شب یلدا و چند روز بعد از یلدا برای مشتریان خود در نظر بگیرند  و با استفاده از ارسال پیامک آن را به مردم اطلاع دهند. 
برای مثال اگر رستوران دارید و می خواهید از فروش  شب یلدایی بهره مند شوید می توانید با ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی انبوه از مشتریان خود استقبال کنید. و یا اگر دارای یک کسب و کار تزیینی و میوه آرایی هستید می توانید با ارسال پیامک تبلیغاتی برای عزیزانی که در شرف ازدواج هستند و می خواهند هدیه زیبا و ماندگار برای همسر خود تهیه کنند، شما با تبلیغات کارتان،با ارسال پیام کوتاه خودتان را معرفی کنید  و شبی استثنایی را برای آنها رقم بزنید. 
ناگفته نماند که این تبلیغات پیامکی زمانی تاثیر خود را ۱۰۰% می گذارد که شما دارای بانک شماره موبایل باشید که تبلیغات پیامکی خود را به صورت انبوه و برای اشخاص خاص بفرستید. 

 

 

 

پیام رسون : 

حال شرکت اهورا اطلس فارس ضمن عرض تبریک به مناسبت رسیدن طولانی ترین شب سال و خداحافظی با پاییز زرد و عاشقانه و با آرزوی رسیدن به زمستانی سفید اما گرم، این روز را بهانه شمرده برای اینکه شما عزیزان نیز از تخفیفات نمایندگی پیامک پیام رسون استفاده کنید و در نظر دارد که پنل پیامک خود را با 80 درصد تخفیف در اختیار شما صاحبان کسب و کار قرار دهد.

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید . 



:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : دو شنبه 28 آذر 1401
.

رستم قاسمی دو هفته پس از کناره‌گیری از وزارت راه و شهرسازی، در 58 سالگی درگذشت. او در سال ۱۳۶۰ زمانی که حتی 20 ساله هم نبود به عضویت سپاه پاسداران درآمد. در سال 1360به یگان‌های رزمی مهندسی پیوست و از جبهه‌های جنگ ایران و عراق سر درآورد. مدتی بعد فرماندهی همان یگان‌ها را عهده‌دار شد و جنگ که خاتمه یافت در 43سالگی به قرارگاه خاتم‌الانبیاء رفت. نهاد تازه تاسیسی که در دولت هاشمی‌رفسنجانی برای بهره‌گیری از ادوات و توان لجستیکی سپاه در راه بازسازی خرابی‌های جنگ 8 ساله با عراق تاسیس شده بود. 

رستم قاسمی چهره‌ای است که از نیمه دهه هشتاد خورشیدی در رسانه‌ها بیشتر دیده می‌شود. این زمانی است که با حکم فرمانده سپاه، به عنوان فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء منصوب شده است. قاسمی تحصیلاتش را با مدرک کارشناسی‌ارشد مهندسی عمران در دانشگاه شهید عباسپور وابسته به دانشگاه شهید بهشتی به اتمام رسانده بود. شیفت کاری وی به سمت پروژه‌های نفت‌وگاز و پتروشیمی هم از همین زمان کلید می‌خورد. زمانی که در شرکت مهندسی نیروی نفت مشغول به کار می‌شود. 


با آغاز به کار دولت دوم محمود احمدی‌نژاد و تشدید علاقه وی به اعمال تغییرات متعدد در کابینه، رستم قاسمی در مرداد‌ماه ۱۳۹۰ در پی برکناری مسعود میرکاظمی برای تصدی پست وزارت نفت به مجلس معرفی شد. جلسه بررسی صلاحیت او در مجلس مخالفان و موافقان حضور چهره‌های نظامی در دولت و به‌ویژه در رأس وزارت نفت را رودرروی هم قرار داد. مثلاً علی مطهری، از نمایندگان مخالف وی در مجلس گفته بود: «فردی تا زمانی که عضو سپاه پاسداران یا ارتش است یک نیروی نظامی محسوب می‌شود و صلاح نیست وزیر شود.» اما نهایتاً نتیجه به نفع قاسمی تمام شد و به عنوان آخرین وزیر نفت دولت دهم از مجلس رأی اعتماد گرفت.


چالش فروش نفت
اوایل دهه 90، ماه عسل دولت احمدی‌نژاد از مدت‌ها پیش تمام شده بود. خبری از درآمدهای نفتی هنگفت سال‌های میانه دهه 80 نبود. تحریم‌ها علیه شرکت‌های نفتی تشدید شد و با تحریم سوییفت و بانک مرکزی، شرایط برای فروش نفت و محصولات پتروشیمی نیز سخت‌تر شده بود. رستم قاسمی در این دوره، وارد وزارت نفت شد. اصلی‌ترین چالش رستم در وزارت نفت دور زدن تحریم‌ها و فروش نفت در شرایط تحریم نفت و بانک بود. او روش‌های مختلفی برای دور زدن تحریم امتحان کرد که یکی از آنها، سپردن فروش نفت به یگان‌های نظامی بود. ساز و کاری که هنوز هم در بودجه‌های سنواتی استفاده می‌شود. 


دکل نفتی که گم شد

اما دوره حضور وی در وزارت نفت بی‌حاشیه هم نبود. در زمان وزارت قاسمی در دولت محمود احمدی‌نژاد، دکل حفاری نفت فورچونا به واسطه یک شرکت ترکیه‌ای به شرکت مهندسی و ساخت تأسیسات دریایی ایران، از شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نفت ایران، فروخته شد اما با وجود پرداخت قیمت ۸۷ میلیون دلاری آن، به ایران تحویل داده نشد. ماجرای گم شدن این دکل اواخر مهر‌ماه سال ۱۳۹۳ رسانه‌ای شد، زمانی که ۱۴ نماینده مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به رییس مجلس خواستار پیگیری موضوع شدند. علی طاهری مطلق، مراد شیرانی، رضا مصطفوی طباطبایی، عمر کامل السوده، مهدی وفایی، نفیسه محمودی و محمدسعید حاجی غفاری متهمان پرونده دکل نفتی گمشده بودند. در نهایت شعبه ۱۶۳ مجتمع امور اقتصادی پنج متهم پرونده دکل نفتی را به زندان محکوم کرد.مرداد ماه 96، بیژن زنگنه وزیر وقت نفت در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت وابسته به مجلس گفته بود: « انعقاد قرارداد خرید ۳۰ دکل نفتی توسط یک فرد انجام شده و این فرد با سفارش محمود احمدی‌نژاد برخی اقدام‌ها را انجام داده و به گفته وزیر نفت ایران سوابق مکتوب آن هم موجود است.» او گفته بود که « قرارداد ۳۰ دکل شامل ۲۰ دکل خشکی و ده دکل دریایی یک شبه بدون انجام تشریفات مناقصه منعقد شد و پرونده مفصلی درباره این دکل‌ها تشکیل شده تا خسارت و میزان ضرر و زیان این پرونده مشخص شود.» هرچند رستم قاسمی در آن زمان گم‌شدن دکل نفتی را رد کرده و گفته بود: «دکل نفتی خودکار نیست که گم شود.»


ورود به عرصه سیاست
در پایان دوران ریاست‌جمهوری حسن روحانی، سیل کاندیداهای اصولگرا نیز برای به دست گرفتن پست ریاست‌جمهوری از راه رسیدند. رستم قاسمی نیز جزو چهره‌هایی بود که شانس خود را برای حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 امتحان کرد. 4 سال پیش از این، رستم قاسمی از سوی جبهه یکتا که جمعی از فعالان سیاسی اصولگرا را تشکیل می‌داد، به عنوان یکی از نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری مطرح شد، هرچند گزینه نهایی این جبهه برای انتخابات نبود.او در اردیبهشت ۱۴۰۰ به عنوان یکی از گزینه‌های اصولگرایان برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ایران نام‌نویسی کرد . اتفاق عجیب زمانی رخ داد که پس از نشست خبری اعلام کاندیداتوری او، خبرگزاری مهر، خبرگزاری میزان، خبرگزاری مشرق، راه دانا و باشگاه خبرنگاران جوان عنوان کردند که «میکروفن جعلی رسانه‌های‌شان در این جلسه استفاده شده است و آنها حضوری نداشته‌اند.» او پیش از این نشست گفته بود: «رستم کاندیدای مردم ایران است.» رستم قاسمی پیش از اعلام اسامی تأیید صلاحیت‌شدگان توسط شورای نگهبان، از کاندیداتوری انصراف داد و به نفع ابراهیم رییسی کنار کشید.


نفت در برابر مسکن 
رستم قاسمی سوم شهریور سال گذشته، از مجلس به عنوان وزیر راه و شهرسازی رای اعتماد گرفت. او در جریان جلسه بررسی صلاحیت خود برای این وزارت به اشتباه گفت: «من ۱۰ دستور کار را نوشته‌ام که اولین روز حضور در وزارت نفت، با برنامه زمان‌بندی به مسوولان وزارتخانه ابلاغ کنم.» و چندین بار لفظ وزارت نفت را به‌کار برد که مورد توجه برخی رسانه‌ها قرار گرفت. 
او با یک وعده بزرگ وارد دولت شد: «ساخت چهار میلیون واحد مسکونی طی چهار سال»، وعده‌ای که رییس‌جمهوری ایران نیز در یک برنامه گفت‌وگوی تلویزیونی بر اجرایی شدن آن تأکید کرد. بعدها مشخص شد که قاسمی با طرح «نفت در برابر مسکن» قصد داشت شرکت‌های چینی و ترکیه‌ای را برای احداث مسکن در ایران جذب کند و سرمایه‌های شرکت‌های خارجی را با تحویل نفت بازپرداخت کند. ایرج رهبر، نایب‌رییس انجمن صنفی انبوه‌سازان استان تهران، در تیر ۱۴۰۱ از شکست این طرح خبر داد.


دستگیری مشاور
در شهریور امسال خبر دستگیری بازرس ویژه و مشاور قاسمی در وزارت راه و شهرسازی، به اتهام فساد مالی توسط وزارت اطلاعات و همچنین روند کند مسکن‌سازی انتقادات از نحوه مدیریت وی بر وزارتخانه متبوعش را افزایش داد. از سوی دیگر بیماری رستم قاسمی خبرساز شد و تصاویر وی در بیمارستان در صدر اخبار قرار گرفت تا به تدریج زمزمه‌های رفتن او از وزارت مسکن قوت بگیرد. اما هیچ‌کس حاضر به تایید این خبر نبود.نکته بعدی، انتشار «تصاویری خصوصی» از او بود که در فضای مجازی واکنش‌های زیادی به همراه آورد. این تصاویر اولین‌بار توسط برخی چهره‌های خارج از کشور منتشر شد. رییس دفتر رستم قاسمی با تأیید اصالت این عکس‌ها تاکید کرد که این عکس‌ها «خصوصی» است و سال‌ها قبل در محیط غیرعمومی در مالزی تصویربرداری شده است.


حلالم کنید
تقریباً دو هفته پس از کناره‌گیری از وزارت راه و تنها یک‌روز پس از رای اعتماد مجلس به مهرداد بذرپاش به عنوان جانشینش در وزارت راه، خبر درگذشت رستم قاسمی بر اثر بیماری سرطان در ۵۸ سالگی روی خروجی رسانه‌ها قرار گرفت. ادمین صفحه توییتری منتسب به رستم قاسمی با اشاره به اینکه رستم قاسمی در تمام دوران خدمت، از میدان جنگ نظامی تا نبرد اقتصادی تلاش کرده در خدمت مردم باشد؛ از قول او از مردم خواسته او را حلال کنند.



:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : شنبه 19 آذر 1401
.

پنل پیامک پیام رسون ویژه مشاورین املاک و مستغلات

1401-09-19 19:50:44 2  0  0

در تجارت املاک و مستغلات، ارتباط مهم است. هر فروش موفقیت آمیز با یک نقطه تماس آغاز می شود.

از خود بپرسید: چگونه بسیاری از شکارچیان خانه با شما تماس می گیرند؟ اگر شما مانند اکثر افراد هستید، احتمالا فقط با یک تماس تلفنی یا ایمیل.

بازاریابی پیام های کوتاه به شما یک کانال جدید و ارزشمند می دهد، به شما امکان می دهد تا خریداران بالقوه بیشتری با شما تماس بگیرند و به شما امکان فروش بیشتر را می دهند. مخاطبین بیشتر، فروش بیشتر و در نتیجه سود بیشتر را برای شما به همراه خواهد داشت.

در این مقاله میخواهیم از ویژگی های پنل اس ام اس ویژه مشاورین املاک بپردازیم . پشنهاد میکنم تا پایان با نمایندگی سامانه پیام کوتاه پیام رسون همراه باشید . 

 

 

 

بازاریابی پیامکی چیست؟

آیا می دانستید که 40 درصد از جامعه آماری ما از اس ام اس استفاده می کنند و ترجیح می دهند با پیامک های کوتاه دریافتی خود تماس بگیرند؟ با محدود کردن خود به تماس ها و ایمیل ها تنها ممکن است قسمت اعظمی از بازار بالقوه خود را فراموش کنید.

بازاریابی پیامکی ، یا بازاریابی پیام کوتاه، یک فرم مبتنی بر مجوز تبلیغاتی است که از محبوبیت فراوان خدمات پیام های کوتاه و اس ام اس استفاده می کند. با استفاده از این رسانه ی همراه، شما می توانید اطلاعات مهم را به مشتریان در هر زمان و هر کجا ارائه دهید، به آنها منابع را برای خرید آگاهانه ارائه دهید.

 

 

چگونه می توانیم به شما در فروش کمک کنیم؟: 

- شکارچیان خانه همواره دنبال بهترین ملک ها جهت خرید می باشند.

 

 

 

- بازاریابی اس ام اس املاک و مستغلات:

آنها کلمات کلیدی سفارشی ایجاد شده توسط صاحب ملک مثلا ("خانه") را به 500010706 ارسال می کنند و بلافاصله پیام متنی زیر دریافت می کنند:

آدرس : *

متراژ : *

قیمت : ****

نحوه دریافت وجه: *

تلفن تماس: *

عکس های محل : *

در همان زمان، شما با شماره تلفن خود یک ایمیل یا پیامک متنی دریافت می کنید. این بدان معنی است که شما در حال بررسی مورد پیش آمده هستید، در حال حاضر به این ملک علاقه مند هستید. پیگیری می کنید و به زودی معامله را خواهید بست.

آسان است؟

کمپین بعدی شما اینجا شروع می شود

این روش اینگونه کار می کند.

هر ملک یک کلمه کلیدی تعیین شده را دریافت می کند. یک کلمه کلیدی یک کلمه یا عبارت است که به یک کد کوتاه (یک شماره تلفن 5 یا 6 رقمی) ارسال می شود تا یک کمپین تبلیغات پیامکی ایجاد شود.

 

- پیام متنی ساده برای دریافت پیشنهادات :

بگذارید بگوییم شما یک خانه برای فروش در خیابان اصلی * دارید، بنابراین شما "***" را به عنوان کلید واژه انتخاب می کنید.

این کلمه کلیدی در واقع نشانه ای برای دارایی شماست و در هر جایی با این اختصار تبلیغ شده است.

 

- "متن *** به 500010706 برای اطلاعات ملک":

شما می توانید هر کلمه کلیدی را برای اموال خود انتخاب کنید، اما باید آن را ساده و آسان به یاد داشته باشید (درست مثل کد کوتاه ما، 500010706). شما می توانید از آدرس، نام شرکت واقعی خود، نام خود و غیره استفاده کنید.

 

 

هنگامی که برای پنل پیامکی رایگان سامانه پیام کوتاه شیراز ثبت نام می کنید، شما کلیدواژه های نامحدودی را دریافت می کنید، بنابراین یک کلمه کلیدی جدید برای هر یک از اموال شما.

 

 

چرا بازاریابی اس ام اسی؟: 

این کار چگونه انجام می شود. اما چرا کار می کند؟ در اینجا 3 دلیل وجود دارد.

 

1. آسان است.

فقط چند ثانیه برای ارسال یک متن طول می کشد، و بسیاری از مردم آن را به یک ضرب انجام می دهند. آنچه در پاسخ می گیرند، اطلاعاتی در مورد اموال و ملک است که به راحتی در هر لحظه بر روی تلفن آنها قابل دسترسی است.

 

2. این تلفن همراه است.

شواهدی عینی وجود دارد که تلفن همراه چیز بزرگ بعدی است. وب سایت های دوستانه عالی هستند، اما می توانند پیچیده شوند و تنها 50 درصد از آمریکایی هایی که گوشی های هوشمند دارند، به آن دسترسی پیدا می کنند. پیامک ها در تقریبا هر تلفن همراهی قابل دسترسی هستند و برای راه اندازی ساده هستند.

 

3. هر پیامک کوتاه یک هدایت کننده

اطلاعات تماس افراد بسیار علاقه مند به خرید یا اجاره ملکیتان را دریافت خواهید کرد. حتی اگر آنها در آن ملک نزدیک نباشند، فرصت زیادی برای هدایت آنها به مابقی املاک شما وجود دارد.

 

 

 

چه متنی را پیامک کنیم؟

چه چیزی باید در متن پیام کوتاه ارسالی شما قرار گیرد؟ شما می توانید هر اطلاعاتی را که می خواهید به پیامک های انبوه خود اضافه کنید و آن ها را سفارشی نمایید، اما ما توصیه می کنیم که آن را به عنوان یک لیست کوتاه در نظر بگیرید.

در اینجا فقط چند مورد می تواند برای مشتری ایجاد انگیزه نماید که شامل موارد زیر شوید:

- نشانی

- مشخصات

- اندازه

- قیمت

- اطلاعات تماس شما

- پیوند کوتاه به Google Maps

- پیوند کوتاه به وب سایت شما

همچنین میتوانید از طریق متن پیگیری کنید تا مکالمه ادامه یابد یا به طور مستقیم تماس بگیرید.

 

 

پیام رسون 

با پنل های پیامک کوتاه رایگان ما شروع به کار کنید.

اگر آماده باشید بازاریابی پیامکی را امتحان کنید،سامانه های پیامکی متفاوتی در این زمینه فعالیت دارند که در ذیل نام آن ها می باشد ولی ما شما را تشویق می کنیم که برای یک حساب آزمایشی رایگان در سامانه اس ام اس پیام رسون ثبت نام کنید.

شما 50 پیام به همراه کلمه های سفارشی خود دریافت خواهید کرد.

و بله، واقعا رایگان است بدون کارت اعتباری وبدون قرارداد، فقط رایگان

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید . 



:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : شنبه 19 آذر 1401
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی