.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

هرساله در آستانه بازگشایی فصل مدارس قصه الزام خانواده‌ها به تهیه لباس فرم از فروشگاه‌های طرف قرارداد مدارس تکرار می‌شود. در پاسخ به این اعتراضات مسئولان آموزش و پرورش سعی می‌کنند با پناه گرفتن پشت دستورالعمل‌های ابلاغی خود به مدارس در برابر گلایه‌ها و اعتراضات خانواده‌ها در امان باشند، اما در نهایت این خانواده‌ها هستند که قربانی این قصه تکراری می‌شوند. تاریخچه ورود یونیفرم‌های یکسان به مدارس را که ورق می‌زنیم به دوران قبل از انقلاب می‌رسد اما بعد از انقلاب مدتی به فراموشی سپرده شد و مجددا اواسط دهه۷۰ و اوایل دهه۸۰ قرار شد به جای روپوش‌های سرتا پا سیاه و سرمه‌ای دخترانه و لباس‌های رنگارنگ پسرانه، دانش‌آموزان از یونیفرم‌های یکسان استفاده کنند. این تصمیم همان و باز شدن پای تولیدها و عرضه‌کننده‌های یونیفرم‌های مدرسه به بازار و ورود رنگ‌ها به مدارس همان!

هرچند زور فعالان این حوزه به کارگروه مد هم چربید و این دستورالعمل هیچ‌وقت براساس نظام واحدی تدوین نشد تا مدارس در انتخاب رنگ، طرح و مدل مطابق با استانداردهای تعریف شده دست‌شان حسابی باز شود و هر مدرسه ‌ساز خودش را در فرم پوششی بزند؛ اینجا بود که دردسر والدین شروع شد.

لباس‌های گران و بی‌کیفیت

اولیا معتقدند نه حق انتخاب کیفیت پارچه را دارند و نه محل دوخت و تهیه لباس‌ها را و همه‌چیز دستوری است! مسعود ابراهیمی، پدر یک دانش‌آموز تهرانی در منطقه۱۷ است که مجبور است برای تهیه لباس فرم دخترش مبلغ ۳۵۰هزار تومان را به یک تولیدی مستقر در سرای محله خانی‌آباد شمالی پرداخت کند. او با اظهار گلایه از این وضعیت می‌گوید مدرسه صرفا اعلام کرده با مراجعه به این سرای محله و پرداخت ۳۵۰هزار تومان برای دریافت لباس فرم اقدام کنیم. درحالی‌که از اعلام رنگ لباس‌ها خودداری می‌کنند مبادا خانواده‌هایی که توان دوخت لباس‌ها را شخصا دارند اقدام به این کار کرده و از سود تولیدکننده کم شود. او با اشاره به انتشار اخبار و اطلاع‌رسانی‌های مختلف درخصوص ممنوعیت پرداخت هرگونه هزینه در مدارس دولتی هنگام ثبت‌نام معتقد است، وزارت آموزش و پرورش دائما از ممنوعیت‌های پرداخت هزینه و الزام نکردن خانواده‌ها به تهیه لباس فرم سخن می‌گوید اما آنچه ما در مدارس با آن روبه‌رو هستیم شرایط متفاوتی است.

طی ۲سال کرونا هم که مدارس تعطیل بود طرح الزام خانواده‌ها به تهیه لباس فرم در برخی مدارس تعطیل نبود. این حرف‌های مادر یک دانش‌آموز دوره ابتدایی است که می‌گوید: «‌طی ۲سال گذشته به الزام مدرسه لباس تهیه کردیم اما بچه‌ها روزهای انگشت‌شماری را مدرسه رفتند. حالا در مقطع بالاتر به بهانه تغییر رنگ لباس در پایه بعدی دوباره مجبور به تهیه لباس هستیم. هر دست لباس هم کمتر از ۳۰۰هزار تومان نیست حالا شما فکرش را کنید خانواده‌ای با ۲ تا ۳دانش‌آموز تکلیفش در این شرایط چیست؟‌»

زهرا حسینی، مادر دانش‌آموز مقطع اول متوسطه است. او گلایه‌مند همین موضوع است و می‌گوید لباس‌هایی که با صرف هزینه‌های هنگفت ۴۰۰ تا ۵۰۰هزارتومانی برای این مقطع باید خریداری کنیم کاملا پلاستیک است و بچه‌ها در کلاس‌های گرم مدرسه با این لباس‌ها کلافه می‌شوند.

تجارتی پرسود

یکی از والدین دانش‌آموزان در منطقه۱۰ تهران هم می‌گوید: در کوچه مدرسه‌ای که پسرم را ثبت‌نام کرده‌ام سراسر مدارس مقاطع مختلف فعالیت دارند و طی پرس‌وجویی متوجه شدیم تمام مدارس خانواده‌ها را به خرید لباس فرم الزام کرده‌اند من دوره‌های تحصیلی دیگر را نمی‌دانم اما مطلع هستم امسال در دوره ابتدایی ۸میلیون و ۷۹۰هزار و ۲۵۴نفر در سراسر کشور ثبت‌نام کرده‌اند که اگر تنها نیمی از این دانش‌آموزان به‌طور میانگین ۲۰۰هزار تومان بابت لباس فرم پرداخت کرده باشند، رقمی معادل ۸۷۹ میلیارد و ۲۵میلیون و ۴۰۰هزارتومان می‌شود! و این گوشه کوچکی از تجارت لباس یونیفرم در آستانه فصل بازگشایی مدارس است! این در حالی است که اگر دانش‌آموزان مقاطع بالاتر و لباس‌های گران‌تر را محاسبه کنیم، رقم جابه‌جا شده در این بخش بسیار چشمگیر و قابل تأمل خواهد بود.

براساس دستورالعمل اجرایی ثبت‌نام دانش‌آموزان در سال تحصیلی ۱۴۰۲‌ـ ۱۴۰۱، مدیران مدارس مجاز به عقد هیچ‌گونه قراردادی با تولیدکنندگان لباس فرم دانش‌آموزی نیستند. دریافت کل مبلغ هزینه لباس فرم فقط توسط تولیدکننده براساس قیمت‌های اعلام شده اتحادیه و نرخ نامه مورد تأیید ادارات صنعت، معدن و تجارت و به‌طور مستقیم از اولیا خواهد بود.



:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : پنج شنبه 27 مرداد 1401
.

استراتژی افزایش بانک شماره موبایل

1401-05-17 23:22:55 35  0  0

همانطور که در مقالات قبل تر در سایت سامانه پیامک شیراز گفته شده یکی از سریع ترین و تاثیر گذار ترین و یکی از بهترین روش  تبلیغ و ارتباط با مشتریان استفاده از سامانه پیامک و خرید پنل پیامک است. اما یکی از موثرترین گزینه ها در  موفق بودن ارسال پیامک داشتن شماره موبایل مشترکین است.

اگر صاحب کسب و کار  هستید یا میخواهید اقدام به خرید پنل پیامک کنید، باید بدانید و بلد باشید که چگونه شماره موبایل مشتریان را جمع آوری کنید.

امروز در این مقاله می‌خواهیم در مورد جمع آوری شماره موبایل افراد، و چگونگی ارتباط با آن‌ها کمی توضیح دهیم. پیشنهاد میکنم تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیام کوتاه شیراز همراه باشید.

 

جمع آوری بانک شماره موبایل :

در زیر چند مورد از موثرترین روش های جمع آوری شماره موبایل مشترکین و مخاطبین هدف اورده شده است.

 

روش اول : دادن فرم چاپی به مشتری برای تکمیل مشخصات

در این فرم ها شما علاوه بر این که در مورد کسب و کار یا حوزه خدماتی خود اطلاعاتی را به مشتری ارائه میدهید از آنها به صورت کاملا اختیاری میتوانید درخواست کنید که شماره ثابت یا همراه خود را در داخل فرم چاپی قید کنند . در صورتی که شماره ثابت یا همراه خود را در داخل برگه نوشته باشند این بدان معنی است که برای ارتباط شما با آنها مشکلی ندارند و رضایت خود را اعلام میکنند .

 

روش دوم : برقراری تماس تلفنی با مشتریان

در روش اول مشتریان در داخل برگه یا فرم های چاپی مشخصات و شماره ثابت یا همراه خود را قید کرده اند در صورتی که شماره ثابت را نوشته بودند شما میتوانید به راحتی با آن شماره تماس بگیرید و از آنها شماره موبایلشان را برای ارسال پیامک های تبلیغاتی یا اطلاع رسانی و … به ایشان با رضایت کامل درخواست کنید و مشتریان نیز وقتی دلیل درخواست شماره آنها و مزایای آن را بدانند بدون شک حتما شماره همراه خود را در اختیار شما قرار میدهند .

 

 

 

روش سوم : راه اندازی مسابقه و قرعه کشی در بین مشترکین

یکی دیگر ازروش های جمع آوری شماره موبایل افراد ، برقراری یک مسابقه و قرعه کشی در بین آنها میباشد . برای مثال سایت هایی را میبینید یا فروشگاه های زنجیره ای که در پایان مرحله خرید برای شرکت در مسابقه و قرعه کشی در فرمی از شما میخواهد تا مشخصات فردی را تکمیل کنید ، تا شما را در قرعه کشی ماهانه یا سالانه شرکت دهد . و شماره موبایل را برای اطلاع دادن از نتیجه قرعه کشی از شما درخواست میکند . شما هم میتوانید از این روش برای جمع آوری شماره موبایل مشتریان خود اقدام کنید .

 

روش چهارم : عرضه محصول یا ارائه خدمات به صورت رایگان به مشتریان

مشتریان معمولا محصولات و خدماتی را که به طور رایگان در اختیار آنها قرار داده شود را دوست دارند . که میتوان گفت این روش یکی از بهترین و جذاب ترین روش ها برای دریافت شماره موبایل از مشتریان است . اما چطور ؟ به این صورت که شما برای ارائه محصول یا خدمتی که میخواهید به صورت رایگان در اختیار مشتری قرار دهید در قبال آن از مشتری میخواهید که شماره موبایل و اطلاعات تماس خود را برای تحویل دادن محصول در اختیار شما بگذارد به این صورت شما میتوانید شماره مویایل مشتریان خود را از آنها دریافت کنید .

 

روش پنجم : ارائه تخفیف به مشتریان با ارسال کد تخفیف

مشتریان علاوه بر این که محصولات و خدمات رایگان را دوست دارند تخفیف را هم دوست دارند . یک راه دیگر برای دریافت شماره مشتری ارسال کد تخفیف است . اما چگونه ؟ شما با خرید پنل اس ام اس از شرکت های معتبر مانند اهورا اطلس فارس  میتوانید این کار را انجام دهید . شما برای عرضه محصولات یا ارائه خدمات خود به مشتریان از آنها میخواهید که اگر تمایل دارند از تخفیف های ویژه برخوردار شوند مثلا عدد 2 را به سامانه شما ارسال کنند ، به این ترتیب به سادگی شماره موبایل مشتریان را جمع آوری میکنید. 

 

روش ششم : دعوت مشترکین یا مشتریان از طریق وب سایت

یکی از پر رونق ترین راه ها برای جمع‌آوری شماره همراه مشترکین، دعوت کاربر از طریق وب سایت می باشد؛ در صورتی که شما برای کسب و کار خود سایتی راه‌ اندازی کرده اید باید قسمتی را طراحی کنید که کاربر در آن قسمت شماره موبایل خود را وارد کند، تا پیامک های مهم شما و آخرین اطلاعات به روز را در قالب پیامک از طرف شما دریافت کند. در این روش در صورتی که مخاطب علاقه به خدمات شما پیدا کرده باشد این ارتباط تداوم پیدا خواهد کرد و کسب و کار شما رونق پیدا خواهد کرد.

 

روش هفتم : باشگاه مشتریان بهترین راه برای جمع آوری شماره موبایل

راه اندازی باشگاه مشتریان برای جمع آوری شماره موبایل مشتریان بهترین روش از میان روش‌های موجود میباشد، باشگاه مشتریان روش اثبات شده جذب مشتریان می باشد. در این روش با دعوت مخاطبان به عضویت در باشگاه مشتریان، قطعا خدمات بسیار زیاد و محبوبی را به آنها ارائه خواهید داد و علاوه بر آن ، به بانک اطلاعات مشتریان خود دسترسی خواهید داشت.

 

روش هشتم : دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتری

بهترین راهکار برای جذب و ارتباط با مشتریان قبلی داشتن شماره موبایل آنهاست. دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتری ،  شبیه به دستگاه POS (کارتخوان) می باشد که روی آن صفحه کلید و مانیتور دارد و هر مشتری میتواند شماره موبایل خود را در آن وارد کند و همان لحظه بصورت آنی شماره موبایل مشتری در دفترچه تلفن پنل پیامکی شما ثبت می گردد و همچنین یک پیامک خوش آمد گویی که میتواند شامل اطلاعات تماس و شبکه های اجتماعی شما باشد که  به موبایل مشتری پیامک می شود.

 

 

روش هایی که در بالا ارائه شد روش هایی هستند که جواب گو بوده و توسط پیشرفته ترین سامانه پیامک، این روش ها جواب خود را به خوبی پس داده اند.

اما باید به این نکنه توجه کنید که تمام این روش ها در صورتی به کارتان می‌آید که در ابتدا اقدام به خرید پنل پیامک کرده باشید.

 

شما می‌توانید برای داشتن پنل پیامک خیلی راحت به سایت سامانه پیامک شیراز مراجعه کنید و در آنجا اقدام به خرید پنل پیامک کنید.

 

همچنین با مراجعه به سایت خبری شیراز اس ام اس میتوانید از دیگر روش های بازاریابی نیز مطلع شوید.

 

جهت خرید پنل پیامک شیراز از نمایندگی سامانه ارسال پیامک شیراز  اینجا را کلیک کنید.



:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : پنج شنبه 27 مرداد 1401
.

چه خدماتی در سایت سامانه پیام کوتاه ارائه می‌شود۲ ؟

1401-05-13 23:11:50 12  0  0

در مقاله قبلی که در سایت سامانه پیام کوتاه شیراز به ثبت رسید به این موضوع پرداختیم که درون یک سامانه پیامکی چه خدماتی به مشتریان ارائه می‌شود و اگر کسی بخواهد برای خودش یک نمایندگی سامانه پیام کوتاه داشته باشد باید چه مهارت هایی را یاد بگیرد و در چه حوزه هایی کسب دانش کند .

در مقاله قبلی به توضیح کامل ارائه پنل پیامک ، سرور مجازی ،هاست و دامنه پرداختیم . در این مقاله می خواهیم به سه مورد دیگر که شامل دفتر کار مجازی ، سئو و بهینه سازی سایت و طراحی سایت و اپلیکیشن است بپردازیم . پس پیشنهاد می کنم تا پایان این مقاله نیز با نمایندگی پنل پیامک شیراز همراه باشید .

 

 

 

3- دفتر کار مجازی :

همانطور که از اسم آن پیداست یک دفتری است که نیاز نیست حتما در محل کار باشید و می توانید از هر جایی که هستید فعالیت خود را ادامه دهید و به کارهای تان برسید.  تیم پیام رسون در مقاله دفتر کار مجازی چیست به طور کامل دفتر کار مجازی را توضیح داده است و از مزایا و معایب آن گفته شده است پیشنهاد می کنم برای اطلاعات بیشتر در رابطه با دفتر کار مجازی حتماً مقاله دفتر کار مجازی چیست؟را در سایت سامانه پیامک شیراز مطالعه کنید .

 

4- سئو و بهینه سازی سایت: 

آموزش سئو یک از مواردی است که در سایت سامانه پیامک شیراز به چهار مقاله تقسیم شده است و اگر بخواهیم به توضیح آن بپردازیم در این مقاله امکانش وجود ندارد . اما به صورت خیلی کلی و مختصر می توان اینگونه بیان کرد که سئو  به معنی انجام تمام فرآیندهای است که باعث می شود سایت شما نتایج بهتری را در گوگل و سایر موتورهای جستجو کسب کند عواملی که در بهبود وضعیت سایت شما تاثیر میگذارند به دو دسته عوامل داخلی و عوامل خارجی تقسیم می شوند ، حال فرایند بهینه سازی بیشتر روی عوامل داخلی تکیه دارد و با بهبود ساختار سایت و همچنین قالب آن سعی می‌کند وضعیت سایت شما را در گوگل بهبود بخشد . در واقع می توان گفت فرآیند بهینه سازی سایت با تحلیل و بررسی کلمات کلیدی و آنالیز رقبا آغاز می‌شود که در این فرآیند با استفاده از تکنیک های برنامه نویسی ، محتوای سایت سئو،  ایجاد بک لینک در سایت های معتبر میتواند ترافیک و بازدید سایت ر افزایش دهد .

 

 

 این مختصر ترین تعریفی بود که می‌شد برای سئو و بهینه سازی سایت داشت اما اگر می خواهید به طور کامل با سئو و بهینه سازی سایت آشنا شوید مقاله های زیر را در سایت نمایندگی سامانه پنل پیامکی مطالعه کنید .

آموزش اصول سئو 1 با پیام رسون

آموزش اصول سئو ۲ با پیام رسون

آموزش اصول سئو ۳ با پیام رسون

آموزش اصول سئو۴ با پیام رسون

 

5- طراحی سایت و اپلیکیشن :

اگر سایت خود را درست کرده اید بدانید که طراحی آن یکی از موثرترین گزینه ها برای جذب مشتری است پس به هیچ عنوان این مورد را دست کم نگیرید .طراحی هر سایت باید بسته به نیاز کارفرما و با استفاده از استانداردهای روز برنامه نویسی شود در کنار آن باید دارای پنل مدیریت فارسی و آسان باشد که کاربر را گیج نکند .

 

طراحی سایت و اپلیکیشن را خیلی از سامانه های پیامکی انجام می‌دهند اما باید دید که کدام یک در طراحی ماهر تر هستند و کدام یک می تواند با توجه به تمام خواسته ها و نیازهای مشتریان سایتی را طراحی کند.  پس تاثیرگذاری یک وب سایت در دید مخاطب ظاهر حرفه‌ای و تطبیق پذیری آن با تمام دستگاه‌های هوشمند مواردی هستند که صاحبین  کسب و کار هنگام سفارش طراحی وب سایت باید آن را در نظر بگیرند .

 

پیام رسون :

نمایندگی پنل پیامکی پیام رسون با بیش از ۱۰ سال سابقه در ارائه خدمات پنل پیامکی ، سرور مجازی هاست و دامنه ، دفتر کار مجازی ، سئو و بهینه سازی سایت ، طراحی سایت و اپلیکیشن  توانسته توجه اکثر کارفرمایان را به خود جلب کند چرا که در کار خود حرفه ای بوده و برای ارائه هر کدام از خدمات از کار بلد ترین افراد استفاده می کند و تمام تلاش سامانه پیامکی شیراز این است که علاوه بر کسب رضایت کارفرما مشتریان کسب و کار نیز راضی باشند .

 پس با خیال راحت و اطمینان به پیام رسون راه اندازی سایت خود را از صفر تا صد به ما بسپارید.



:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : دو شنبه 17 مرداد 1401
.

گفت‌وگوها برای احیای توافق برجام که با آن ایران در برابر توقف قابل راستی‌آزمایی برنامه هسته‌ای خود به صحنه بین‌المللی بازمی گردد، بیش از یک سال است که به بن‌بست رسیده است. اکنون تهران یک کشور به اصطلاح «آستانه هسته ای» است که قادر به تولید سریع بمب است.

با وجود ارائه پیشنهاد مصالحه‌ای دیگر از سوی اتحادیه اروپا در هشت روز پیش، و پاسخ خوش‌بینانه تهران در روز دوشنبه که فقط حاکی از توافق بر سر زمان‌بندی مذاکرات است، موانع همچنان غیرقابل حل به نظر می‌رسند.

هشت جلسه مذاکره در بهار 2021، در پاییزو سپس فوریه تا مارس گذشته ناموفق بود. از آن زمان تا کنون هیچ پیشرفت قابل توجهی روی نداده است. گفت وگوهای غیرمستقیم در دوحه در پایان ژوئن بین امریکا و ایران در طول دو روز به پایان رسید.

هلویز فایه، کارشناس مؤسسه فرانسوی روابط بین‌الملل اذعان می‌کند که اگرچه امانوئل ماکرون، رئیس جمهوری فرانسه پس از گفت وگوی ده روز پیش با ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری ایران همچنان معتقد است که توافق امکان‌پذیر است، «اما به نظر می‌رسد که این احتمال بیش از پیش اندک به‌نظر می‌رسد».

در ورای اعلامیه های رسمی که طبق آن فقط چند نکته باقی مانده، سه اختلاف عمده باقی مانده است. مانع اول این است که غربی ها نگران انباشت اورانیوم بسیار غنی شده تهران هستند. در حالی که توافق برجام این کشور را از غنی‌سازی اورانیوم به بیش از 3.67 درصد در ایزوتوپ 235 منع می‌کرد، تهران در آوریل 2021 از آستانه غنی‌سازی 60 درصد عبور کرد و ذخایر آن در پایان ماه مه از 43 کیلوگرم فراتر رفت. شامگاه دوشنبه سازمان انرژی اتمی ایران اعلام کرد که صدها سانتریفیوژ جدید از جمله نوع پیشرفته IR-6 را برای تسریع بیشتر فعالیت های غنی سازی خود راه اندازی کرده است.
هلویز فایه می گوید که ایران در واقع یک کشور به اصطلاح «آستانه» است، «یعنی دارای ظرفیت کافی برای دستیابی به مواد شکافت‌پذیر کافی برای یک بمب در طول چند هفته است، اما برای دستیابی به یک کلاهک عملیاتی که به اندازه کافی کوچک شده باشد، یک تا دو سال زمان نیاز دارد. مطمئن نیستیم که تهران واقعاً بخواهد بمب داشته باشد، اما کشور آستانه‌ای بودن از قبل قابلیت‌های بازدارندگی را فراهم می‌کند.» 

هلویز فایه می گوید که یک توافق «معمولاً تهران را مجبور می‌کند تا ذخایر اورانیوم بسیار غنی‌شده‌اش را کنار بگذارد، حتی اگر دانش آن باقی بماند.»

مانع دوم این است که تهران می‌خواهد سپاه پاسداران از فهرست سازمان‌های تروریستی در امریکا حذف شود. چیزی که در واشنگتن غیرقابل تصور به نظر می رسد. 

مانع سوم این است که تهران خواستار تضمین هایی است که بازگشت دونالد ترامپ به قدرت به واشنگتن اجازه نخواهد داد که دوباره این توافق جدید را به طور یکجانبه محکوم کند و از آن مجددا خارج شود.

غربی‌ها نمی‌توانند از دادن این تضمین به ایران صرف نظر کنند. این امر جعبه پاندورا برای مداخله نظامی احتمالی اسرائیل به سایت‌های هسته‌ای ایران را باز می‌کند. ناگفته نماند که خطر مسابقه تسلیحات هسته ای قدرت های دیگر منطقه، عربستان سعودی، ترکیه یا مصر نیز وجود دارد.



:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : دو شنبه 17 مرداد 1401
.

رئیس جمهور در پیامی به یادواره سرداران و ۳ هزار شهید ایل قشقایی تاکید کرد: ایستادگی سرافرازانه عشایر در مقابل توطئه‌های بیگانگان همواره پرچم عزت کشور را در اوج اهتزاز نگاه داشته است.

رئیس جمهور در بخش دیگری از این پیام افزود: روحیه شهادت‌طلبی عشایر قهرمان قشقایی ریشه در دینداری خالصانه آنان دارد

رئیسی تاکید کرد: سرداران، شهدا و علمای بزرگوار عشایر قشقایی مظهر شکوهمند ریشه‌های ایمانِ دینی در میان ملت ایران‌اند

رئیس جمهور همچنین عشایر قشقایی را ذخیره‌های معنوی کشور برشمرد و اظهار داشت: وفاداری عشایر غیور قشقایی به هویت اسلامی- ایرانی و ایستادگی سرافرازانه آنان در مقابل توطئه‌های پرشمار بیگانگان در طول تاریخ، باعث گردیده همواره پرچم عزت و استقلال کشور در اوج اهتزاز نگاه داشته شود.



:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : پنج شنبه 6 مرداد 1401
.

استراتژی ثروتمند شدن با پیام رسون

1401-05-03 23:37:04 14  0  0

این روزها تنوع محصولات بسیار زیاد است و مردم برای خرید هر چیزی، با دنیایی از تنوع و شرکت ها و ارائه کنندگان مختلف رو به رو می‌شوند. اینکه بتوانید در ارائه محصولات و جلب اعتماد مشتری موفق باشید، کار دشواری نیست فقط نیاز به کمی تلاش و استفاده از تجربه های کسانی است که در این راه موفق شده اند و امروزه به عنوان افرادی ثروتمند تلقی میشوند . 

تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیام کوتاه پیام رسون همراه باشید تا شما را با یکسری استراتژی  عالی برای کسب و کارتان آشنا کنیم تا شما نیز بتوانید به افراد ثروتمند تبدیل شوید .

 

تعهد به خود و کارتان : 

در ابتدا شما خواننده عزیز این مقاله و همراه همیشگی سامانه پیامک شیرازباید این را بدانید که قبل از شروع هر کاری باید نسبت به آن کار متهعد باشید که در اصطلاح به آن دیسیپلین گفته میشود . دیسیپلین یا متعهد بودن به کارتان ، اولین و تاثیر گذارترین مرحله در شروع و ادامه کار است، در واقع زمانی افراد به موفقیت می‌رسند که بهانه تراشی نکنند و آن کاری را که باید انجام شود را در زمان خودش انجام دهند فارغ از بهانه تراشی . به بیانی دیگر  متعهد بودن به وظیفه مان و طبق برنامه پیش رفتن مهمترین رکن برای رسیدن به موفقیت است.

 

شناخت جزء به جزء کارمان : 

شما دارای هر محصولی که باشید باید در اولین مرحله محصول خود را به طور 100 درصد بشناسید و عاشق محصول خود باشید  و ویژگی بارز آن را نسبت به دیگر کالاهای مشابه شناسایی کنید و مطمئن باشید که محصول شما باعث می‌شود که مخاطبتان زندگی راحت تری داشته باشد. در واقع آنقدر به محصول خود ایمان داشته باشید که مطمئن باشید اگر مخاطب شما از محصول خریداری نکند حتما ضرر خواهد کرد و برای اینکه از محصول شما خریداری شود، هر کاری را انجام می‌دهید.

اگر به این فکر می‌کنید که ارسال پیامک تبلیغاتی باعث مزاحمت مخاطبتان می‌شود، یعنی یا به محصول خود مطمئن نیستید یا اینکه ضرر کردن مخاطب برای شما اهمیتی ندارد.

 

در مرحله بعدی باید مخاطب هدفتان را به خوبی بشناسید و عاشق آن شوید. شناخت مخاطب هدف از مهمترین عنصر فروش به روش تبلیغات پیامکی است.

به زبان دیگر اگر شما به محصولتان ایمان داشته باشید و عاشق کار ومحصولتان باشید اما از آن برای فردی که مناسب آن نیست تبلیغ کنید، وقت و هزینه تان را بیهوده صرف کرده اید.

شناخت مخاطب هدف یعنی اینکه شما افراد را با خصوصیات و ویژگی های بارز محصولتان تطابق دهید.

یکی از راه های شناخت مخاطب، استفاده از نمایندگی پیامک است. در نمایندگی سامانه پیام کوتاه معمولا بانک جامعی از شماره موبایل افراد وجود دارد که آنها را دسته بندی کرده اند. مثلا بر اساس سن، جنسیت، محل سکونت، شغل، تحصیلات و... که شما میتوانید بر این اساس و تعیین مخاطب خود ارسال پیامک تبلیغاتی را به صورت های زیر داشته باشید :

 

ارسال پیام کوتاه بر اساس کد پستی 

ارسال اس ام اس منطقه ای

ارسال انبوه پیامک به محله

ارسال انبوه پیامک از روی نقشه 

 

 

 

شما خیلی راحت میتوانید با خرید پنل اس ام اس از نمایندگی پیام کوتاه شیراز یک بانک شماره موبایل جامع داشته باشید که بر اساس آن ابتدا اقدام به ارسال اس ام اس تبلیغاتی انبوه کنید و سپس از بین افراد، آنهایی که به سایت شما مراجعه کرده اند و از محصولتان استقبال کرده اند را شناسایی کنید و آنها را جز مخاطبین هدف خود قرار دهید.

 

پیام رسون 

سامانه پیام کوتاه شیراز به شما پیشنهاد می‌دهد که اگر برای کسب و کارتان سایت دارید یا در صفحات مجازی تبلیغات انجام می‌دهید، حتما لینک سایت یا اینستاگرام خود را در پایین متن تبلیغاتی خود قرار دهید که بتوانید مشتریان بیشتری را جذب کنید.

 

جهت خرید پنل پیام کوتاه از نمایندگی پیام کوتاه شیراز اینجا را کلیک کنید.



:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : پنج شنبه 6 مرداد 1401
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی