.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

همزمان با ادامه تاخت‌وتاز جهانی کووید-۱۹ و اوج‌گیری آمار کشته‌شدگان و افراد بستری در بیمارستان‌ها در چند کشور جهان، شناخت پزشکان و محققان از این ویروس در حال افزایش است.

 

 هنگامی که همه‌گیری شروع شد، مردم در ابتدا امید داشتند واکسن بتواند ویروس را از بین ببرد و به تحقق "مصونیت جمعی" در جهان کمک کند اما مقامات بهداشتی هشدار داده‌اند که این ویروس ممکن است مثل آنفلوآنزا هر سال بازگردد.

 

بر اساس تحقیقات که در مورد کووید-۱۹ انجام شده، این ویروس ممکن است تا ابد در جوامع بشری ماندگار باشد ولی میزان ابتلا و تلفات ناشی از آن به اندازه همه‌گیری کنونی نخواهد بود.

 

دکتر جان براونستاین، کارشناس ارشد نوآوری در بیمارستان کودکان بوستون در مصاحبه ای با شبکه خبری "ای‌بی‌سی"داشت  مدعی شد: این ویروس کرونا باقی می‌ماند و از بین بردن آن اساسا غیرممکن است.

 

پیش‌بینی دکتر براونستاین با تحقیقی که به تازگی انجام شده است نیز همخوانی دارد.

 

طبق یافته‌های این تحقیق، ویروس سارس- کوو-۲ ،عامل کووید-۱۹ در نهایت همراه با سایر عوامل بیماری‌زای ویروس کرونا به صورت فصلی و با علایم خفیف، دوباره بازمی‌گردد.

 

اما این موضوع به همه‌گیری محلی کووید-۱۹ بستگی دارد. یعنی به گفته محققان دانشگاه اموری در دانشگاه ایالتی جورجیا و پن، ممکن است ویروس دیگر در مقیاس وسیع شایع نباشد یا دایما بیماری جدی در کشورهای مختلف ایجاد نکند.

 

جنی لواین، نویسنده اصلی این مطالعه نیز در مصاحبه با نیویورک‌تایمز گفت: این که چقدر طول بکشد تا به مرحله همه‌گیری محلی برسیم، بستگی به سرعت شیوع بیماری و میزان تاثیر واکسیناسیون دارد. 

 

کووید-۱۹ بر دستگاه ایمنی بزرگسالان در سطحی وسیع اثر مخربی گذاشت چون یک عامل بیماری‌زای ناشناخته‌ بود و بدن به مبارزه با این ویروس جدید عادت نداشت. اما احتمال می رود هرچه بزرگسالان بیشتری واکسن کووید-۱۹ را بزنند یا خودبه‌خود به این ویروس مبتلا و درمان شوند، واکنش بدن انسان به این ویروس تغییر می‌کند و می‌تواند علیه این عامل بیماری‌زا، خود را ایمن کند. طبق برآورد این متخصصان، این باعث می‌شود واکنش بدن در برابر عفونت‌های بعدی، شبیه واکنش آن در برابر یک سرماخوردگی عادی باشد.

 

از طرفی، کودکان در مقایسه با بزرگسالان هنوز تحت تاثیر این ویروس جدید قرار نگرفته‌اند چون بدن آنان به مقابله با عوامل بیماری‌زای جدید عادت دارد. متخصصان پیش‌بینی می‌کنند شاید سرانجام طوری پیش رود که این ویروس فقط برای کودکان زیر پنج سال خطرناک باشد.

 

در این مطالعه، شش نوع ویروس کرونای انسانی بررسی شده که چهار مورد آن‌ها بین انسان‌ها شایع شده و علایم خفیفی در پی داشته است. دو مورد دیگر، نشانگان شدید تنفسی (سارس) و نشانگان تنفسی خاورمیانه‌ای (مرس) بودند که به ترتیب در سال‌های ۲۰۰۳ و ۲۰۱۲ شایع و موجب عفونت شدید و مرگ شدند اما در مقیاس وسیع سرایت نکردند.

 

دکتر لواین و گروه همکاران وی حدس زده‌اند که کووید-۱۹ بیشترین شباهت را به ویروس‌های کرونای محلی عامل سرماخوردگی دارد یعنی ممکن است در آینده به جای آن که کاملا از بین برود به بیماری فصلی تبدیل شود.

 

استفاده از واکسن، بسته به میزان اثرگذاری‌ و تزریق آن، ممکن است روند پیشروی ویروس جدید را تغییر دهد.

 

اگر واکسن از سرایت ویروس در میان افراد جلوگیری کند، نتیجه می‌گیریم که باید مانند واکسن سرخک یک بار به همه تزریق شود اما اگر مانع سرایت نشود، ممکن است برای پیشگیری از شیوع عفونت، لازم باشد هر سال تجدید شود.

.



:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : دو شنبه 27 بهمن 1399
.

اصول بازاریابی پیامکی

20 بهمن 1399 10  0  0

امروز می خواهیم در مورد روموز بازاریابی پیامکی  و تبلیغات پیامکی بپردازیم و ببینیم چه نکاتی را باید رعایت کنیم تا بتوانیم از طریق ارسال پیامک، بهترین روش  تبلیغ را داشته باشیم.

امروزه موبایل یکی از موثر ترین و پر استفاده ترین وسیله ارتباطی برای مردم شده است به طوری که کمتر یا بهتر بگویم اصلاً پیش نمی‌آید که کسی برای تبلیغات و بازاریابی خود از روزنامه و یا از ایمیل  استفاده کند اما بعید است کسی اس‌ام‌اس رایگان را که دریافت کرده است را نادیده بگیرد، و این خود یکی از بهترین فرصت ها است برای بازاریابی پیامکی با استفاده از تبلیغات ارسال اس ام اسی.

یکی ازدلایلی که باعث موفقیت در بازاریابی پیامکی نسبت به دیگر روشهای تبلیغاتی شده است تنوع در شیوه ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه است و دیگری مفتی بودن آن است، در واقع اگر بخواهیم تبلیغات پیامکی را با تبلیغاتی مثل تلویزیون و تراکت مقایسه کنیم می توان این ادعا را داشت که این پیامک مفتی است و بسیار  مقرون به صرفه.

حال این روش بازاریابی اصول خاص خود را دارد، در واقع  دسترسی داشتن  به شماره های شخصی افراد موضوع کوچکی نیست زیرا افراد برای حریم خصوصی خود ارزش زیادی قائل هستند.

پیشنهاد میکنم برای رسیدن به موفقیت مطالب پایان را با دقت مطالعه کنید.

 

اصول مهم در بازاریابی پیامکی :

 

1_ آیا ویژگی بارز محصول خود را می شناسید:

 در دنیای تجارت امروز برای همه محصولات قطعا  رقبای زیادی هستند که با شما رقابت می کند. هر کدام از آنها استراتژی خاص خود را دارند، اما چیزی که مهم است و کلید موفقیت در این بازار رقابتی را گرم می کند، وجه تمایز محصول شما با کالاهای مشابه است. پس حتماً باید ویژگی‌های بارز و ارزشمند محصول خود را شناسایی کنید و در متن پیامک از آن استفاده کنید.

 

2_ شناسایی کردن مخاطبان برای ارسال پیامک تبلیغاتی به طور دقیق:

 شناسایی جامعه هدف مهمترین فرایند بازاریابی پیامکی است، چرا که با عدم شناسایی مخاطبین خود در واقع تیری در تاریکی شلیک کرده اید و همین موضوع باعث می‌شود که خیلی از افراد به آنچه که می خواهند نرسند. شما محصول خود را شناسایی کرده‌اید  اما آن را باید برای  مخاطبی معرفی کنید که آن محصول به کارش بیاید. مثلا اگر قیمت میلگرد را از طریق ارسال پیامک برای یک دانش آموز بفرستید اصلاً به کار او نمی‌آید، اما اگر آن را برای یک مهندس ساختمان پیامک کنید نه تنها برای او  هدفمند بوده بلکه با استقبال از محصول شما به نوعی تشکر خواهد کرد. پس نیاز دارید که شماره های گروه خاص را در اختیار داشته باشید که این مژده را به شما خواننده عزیز می دهم که با خیال راحت این امر را به آوا مپ بسپارید چرا که با بانک  شماره موبایل قوی خود شما را به هدفتان می‌رسانند.

پس این نکته مهم را بخاطر داشته باشید که بانک شماره موبایل قوی در ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی انبوه یکی از مزیت های مهم پنل اس ام اس شیراز است.

 

3_  متن پیامک منحصر به فرد:

 جمله ها و متن های تکراری برای هیچ مخاطبی جذابیت ندارد اما اگر متن پیامک لحنی صمیمانه داشته باشد به تاثیرگذاری آن شک نکنید و بعد از آن پیشنهادی که به مخاطب می دهید با ارزش باشد مثلا پیشنهادی نظیر درصد تخفیف، ارسال رایگان و.... اینگونه می تواند در جلب توجه مشتری بیشتر  تاثیر گذار باشید.

 

4- آیا تنها یک بار قصد دارید ارسال پیامک تبلیغاتی داشته باشید؟ :

پیشنهاد می کنم  این فکر را از سر بیرون کنید که فقط با یک بار ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه به نتیجه می رسید، با این فکر وقت و هزینه خود را تلف میکنید  چرا که هر کاری احتیاج به پیگیری دارد اینکه بازاریابی پیامکی  از طریق ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی یک شیوه معقول است  شک نکنید، اما زمانی بازدهی مطلوب خود را دارد که ارسال مداوم داشته باشد، این بدین معنی نیست که شما هر روز ارسال پیامک تبلیغاتی داشته باشید. می توانید در ما حداکثر ۳ مرتبه این کار را انجام دهید و این کار را به راحتی می توانید به پنل پیامک شیراز بسپارید.

 

5_ زمان ارسال پیامک تبلیغاتی چه ساعتی است :

طبق تجربه های شرکت اهورا اطلس فارس، زمان ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی نیز دارای اهمیت است و این تجربه ها نشان می دهد که ساعت ۹ تا ۱۲ ظهر و ۴ تا ۸ شب میتواند بیشترین بازدهی را داشته باشد.

برای اینکه این زمان منظم باشد باید متن را ذخیره کرده باشید و به صورت خودکار ارسال پیامک تبلیغاتی را از قبل تنظیم کنید که می‌توانید با خیال راحت آن را به پرسرعت ترین سامانه پیام کوتاه یعنی آوا مپ بسپارید.

 

 

در آخرین  این مطلب را  همیشه به خاطر داشته باشید که مخاطب و منافع او همیشه در اولویت هستند.

 

جهت خرید کم هزینه ترین پنل اس ام اس شیراز برای تبلیغات اس ام اسی اینجا را کلیک کنید.



:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : پنج شنبه 23 بهمن 1399
.

  ۲ کارگر یک شرکت لبنیاتی در ترکیه که وان حمام را با شیر پر کرده و در آن استحمام کرده بودند در پی واکنش های گسترده مخاطبان توسط پلیس دستگیر شدند.

روزنامه حریت ترکیه در این باره نوشت، ۲ کارگر یک شرکت صنایع لبنی ترکیه اکنون به دلیل جریحه‌دار کردن افکار عمومی با مجازاتی تا ۱۵ سال زندان مواجه هستند.

ماجرا از این قرار است که ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده بود که نشان می‌داد یکی از کارگران کارخانه مزبور اقدام به پر کردن وان با آب داغ و شیر می‌کند و در حالی که همکارش مشغول فیلمبرداری از این صحنه است در آن غوطه‌ور می‌شود.

با این حال این ۲ کارگر حتی تصور هم نمی‌کردند که انتشار ویدئوشان این حجم از واکنش‌های منفی و شدید مخاطبان را متوجه‌شان کند.

متهمان در بازجویی خود عنوان کردند این کارشان صرفاً یک شوخی مجازی بوده اما این اقدام‌شان تاکنون منجر به بازجویی پلیس از تمامی کارگران (برای اطمینان از عدم انجام این کار از سوی آنها) و جریمه شدن کارخانه (به دلیل استفاده از شیرهای کارخانه در این اقدام) شده است.

 



:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : چهار شنبه 22 بهمن 1399
.

تبلیغات پیامکی دهه ی فجر

13 بهمن 1399 12  0  0

ما ایرانی ها هر ساله مراسمی را داریم که آنها را جشن میگیریم، که یکی از این جشن ها سالروز پیروزی انقلاب اسلامی است. این جشن را می‌توان به عنوان یکی از طولانی ترین جشن ها یاد کرد که در طی ده روز میباشد، یعنی از تاریخ 12 بهمن تا 22 بهمن ماه. در تاریخ اسلامی ایران این ده روز را  ( دهه فجر) نامگذاری کرده اند.

مردم شریف ایران با اینکه 42 سال که از پیروزی انقلاب  اسلامی می‌گذرد، باز هم دهه فجر را جشن می‌گیرند و با شعارها و تجمعات بی نظیر این ایام خجسته را به یکدیگر یادآور می‌شوند و برای کودکان خود نیز تعریف می‌کنند.

 

در سال های اخیر دولت جمهوری اسلامی این دهه فرخنده را با ارسال اس ام اس به مردم شریف خود تبریک می‌گویید.

لذا این تبریک فقط مختص دولت نیست و بسیاری از ارگان ها و سازمان‌ها برای کارمندان خود از طریق سامانه پیامک تبریکات و شعارهای خود را ارسال می‌کنند.

 

شرکت اهورا اطلس فارس از این موقعیت برای همه صاحبان کسب و کار استفاده کرده تا صاحبان مشاغل بتوانند با ارسال پیامک تبلیغاتی و یک شعار دهه ی فجری، هم کالای خود را تبلیغ کنند و هم به هموطنان خود این پیروزی فرخنده را تبریک بگویند. این یکی از بهترین روش تبلیغ برای همه مردم است. در واقع می‌توان گفت یکی از ارزان ترین شیوه ی تبلیغات، خرید پنل پیامک ارزان است.

حال همکاران ما به مناسبت این دهه فرخنده تصمیم گرفته اند که پنل پیامک را به صورت پیامک مفتی به مدت ده روز در اختیار شما قرار دهند تا باعث رونق در کسب و کار و تبلیغات شما شوند.

 

جهت خرید پنل پیام کوتاه شیراز از سامانه ارسال پیامک شیراز اینجا را کلیک کنید.

 

09172172039

02128423301



:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : شنبه 18 بهمن 1399
.

معاون حمل و نقل جاده‌ای استان تهران از بارش برف شدید در محور هراز و پدیده مه گرفتگی در ارتفاعات استان تهران خبر داد و گفت: محورهای مواصلاتی استان لغزنده است.

 

عادل مصدقی در این  خصوص وضعیت محورهای مواصلاتی استان تهران اظهار داشت: سامانه‌هایی که از شب گذشته در استان تهران فعال شده‌اند همچنان تداوم فعالیت دارند و بارش‌ها از صبح امروز شدت بیشتری پیدا کرده است.

همچنین افزود: در آزادراه تهران - شمال در محدوده قوچک، آزادراه تهران - پردیس و محدوده بومهن و جاجرود در مقاطعی شاهد بارش باران و در محور هراز شاهد بارش برف شدید هستیم.

وی گفت : هم اکنون شاهد پدیده مه گرفتگی در گردنه‌های گدوک، بشم و امام زاده داوود هستیم و لغزندگی جاده‌ها را بر اثر بارش‌ها داریم که توصیه می‌کنیم رانندگان عزیز جانب احتیاط را رعایت کنند.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران عنوان کرد: در حال حاضر تردد ایمن و روان در محورهای مواصلاتی استان برقرار است و در آزادراه‌های تهران - کرج، تهران - شهریار و تهران - ساوه و جاده امام رضا حجیم است اما ترددها به صورت عادی و روان در جریان بوده و هیچ گره ترافیکی نداریم.

مصدقی اظهار داشت: ۲۰۰ نفر از عوامل راهداری در این مقطع زمانی به طور مستقیم با استفاده از تجهیزات زمستانه و شن و نمک پاش در حال آماده باش هستند و وضعیت جوی و ترافیکی را کنترل می‌کنند و مکان‌هایی که نیاز به یخ زدایی دارند عملیات شن و نمک پاشی را انجام می‌دهند و تاکنون گزارش خاصی از خسارت در محورهای مواصلاتی نداشته‌ایم.



:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : شنبه 11 بهمن 1399
.

مدیرکل دفتر حفاظت از حقوق مصرف کننده رگولاتوری گفت: با هماهنگی و پیگیری های رگولاتوری، اپراتورهای تلفن همراه کدهای دستوری را به منظور کنترل مصرف آزاد اینترنت همراه، تعریف کردند.

 

به گزارش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، پیمان قره داغی طی گزارشی اعلام کرد : در صورتی که مشترکان اپراتورهای سیار به پیامی که از جانب اپراتور مبنی بر اتمام حجم بسته اینترنت همراه برایشان ارسال می‌شود، توجه نکرده و برای خرید یا تمدید بسته اینترنت جدید اقدام نکنند، تعرفه اینترنت مصرفی مشترک به صورت آزاد محاسبه می‌شود که این موضوع می‌تواند هزینه بسیاری برای مشترکان به همراه داشته باشد.

 

مدیرکل دفتر حفاظت از حقوق مصرف کننده رگولاتوری با اشاره به اینکه تعرفه هر گیگابایت اینترنت آزاد برای سیم کارت‌های دایمی حدود ۴۲ هزار تومان و برای سیم کارت‌های اعتباری حدود ۶۳ هزار تومان است، افزود: بر همین اساس رگولاتوری از اپراتورها خواست طرح کنترل مصرف آزاد را در قالب کد دستوری تعریف کنند تا مشترکان پس از اتمام اعتبار بسته با فعال کردن آن بتوانند مصرف آزاد اینترنت خود را کنترل کنند.

 

همچنین افزود: بر همین اساس مشترکان تلفن همراه برای کنترل هزینه‌های اینترنت خود می‌توانند با شماره گیری کدهای دستوری اعلام شده، مصرف آزاد اینترنت را در سیم کارت‌های خود مسدود کنند. به این معنی که مشترکان اپراتور همراه اول با شماره گیری #۱۱۳*۱۰۰* و مشترکان اپراتور ایرانسل با شماره گیری #۳*۲*۳*۵۵۵* می‌توانند طرح کنترل مصرف آزاد اینترنت را برای خط خود فعال کنند.

 

قره داغی با اشاره به اینکه توسعه کسب و کارهای اینترنتی، گسترش دورکاری و برخط شدن آموزش و تحصیل در کشور، باعث افزایش میزان استفاده مشترکان از اینترنت شده است، اظهار کرد: در حال حاضر انتخاب مناسب‌ترین بسته دیتا به یکی از چالش‌های پیش روی مشترکان، تبدیل شده است. براساس بررسی‌های انجام شده میانگین قیمت هر گیگابایت اینترنت در بسته‌های طولانی مدت اپراتورها که اعتبار زمانی بیشتری دارند، ارزان‌تر از میانگین قیمت در بسته‌های کوتاه مدت است.

 

مدیرکل دفتر حفاظت از حقوق مصرف کننده رگولاتوری، عنوان کرد: بر همین اساس به افرادی مانند معلمان، دانش آموزان، دانشجویان، کارمندان، صاحبان کسب و کارهای اینترنتی و… که در طول سال و به صورت مستمر از اینترنت استفاده می‌کنند، توصیه می‌شود برای کاهش هزینه‌های خود بسته‌های بلندمدت، که دارای اعتبار زمانی بیشتری است را خریداری کنند و در هزینه‌های خود صرفه جویی کنند.



:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : یک شنبه 5 بهمن 1399
.

پس از انفجار امروز در بغداد، نیروهای  امنیتی عراقی در کربلا آماده باش خود را اعلام کردند و در پی تدابیر امنیتی در این استان به دنبال انفجارهای امروز بغداد هستند.

 

به گزارش موازین نیوز، یک منبع امنیتی عراقی در کربلا از آماده باش و تدابیر امنیتی در این استان به دنبال انفجارهای امروز بغداد خبر داد.

این منبع امنیتی اعلام کرد: نیروهای امنیتی به شکل گسترده در استان مقدس کربلا و ورودی های اصلی و مبادی فرعی آن مستقر شده اند.

منبع عراقی تاکید کرد: نیروهای امنیتی عراق در داخل کربلای معلی هم از بیم هرگونه حادثه احتمالی به دنبال انفجارهای بغداد مستقر شده‌اند.

گفتنی است که بر اثر دو انفجار تروریستی که صبح امروز در میدان الطیران در بغداد رخ داد، بیش از صد نفر کشته و زخمی شدند



:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : پنج شنبه 2 بهمن 1399
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی