.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

سید علی موسوی خلخالی| کرکوک چند روز گذشته را به سختی گذراند. زد و خوردی که شنبه شب در این شهر روی داد که به گزارش خبرگزاری فرانسه طی آن 3 نفر کشته و 16 نفر زخمی شدند شبی تلخ را برای اهالی این شهر رقم زد. 

قصه از آنجا آغاز شد که محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق، یکشنبه هفته گذشته به ارتش دستور داد مقرهای خود را تخلیه کند و به مقامات اقلیم کردستان تحویل دهد. به موجب این دستور دستکم 33 مقر ارتش تخلیه و به نیروهای اقلیم کردستان واگذار شد. این اتفاق با مخالفت شدید برخی از مردم محلی از جمله ترکمن ها و نیروهای الحشد الشعبی مواجه شد که آن را گناهی نابخشودنی توصیف کردند و در اعتراض به این اقدام جلوی ورود کامیون های ارتش برای تخلیه مقرهای نظامی را گرفتند، در برابر مقرهای ارتش تجمع کردند و در روزهای پایانی هفته گذشته به بستن جاده اربیل – کرکوک اقدام کردند. در پی آن فضای شهر ملتهب شد. ائتلاف فتح به رهبری هادی العامری اعلام کرد که تحویل کرکوک به اقلیم کردستان به موجب توافقی بوده که در ابتدای تشکیل دولت، محمد شیاع السودانی قول آن را به مسعود بارزانی، رهبر حزب دموکرات کردستان داده بود. اما اظهارات مقامات عراقی نه تنها فضا را آرام نکرد بلکه بدتر بر آتش التهاب افزود. به دنبال این اتفاقات و برای اینکه دولت از تصمیم خود منصرف نشود، مسعود بارزانی به نیروهای نظامی اقلیم کردستان دستور داد به زور اسلحه وارد کرکوک شوند و مقرهای تخلیه شده را تصاحب کنند و با معترضان درگیر شوند. با این دستور، شهر فضای جنگی به خود گرفت و آشوب سراسر شهر را درنوردید. به گونه ای که مردم کرکوک شنبه شب را با صدای گلوله و فریاد و آتش به صبح رساندند. همان شب دولت به منع آمد و شد دستور داد تا شاید کمی از التهابات بکاهد. 

اما به نظر می رسد کل این جریان یک روی سکه دارد، روی سکه دیگر، صبح روز یکشنبه نمایان شد. وقتی که دادگاه عالی فدرال عراق به عنوان عالی ترین نهاد قانونی کشور، به لغو توافق دولت دستور داد و انتقال پایگاه های نظامی ارتش در کرکوک به نیروهای اقلیم کردستان را تا اطلاع ثانوی به تعویق انداخت. در پی آن فضای ملتهب شهر آرام شد و دولت نیز منع آمد و شد را لغو کرد. با این دستور قضایی، نیروهای اقلیم مجبور شدند کرکوک را ترک کنند. 

کل این اتفاقات به نظر می رسد یک برنده و یک بازنده روشن دارد؛ برنده آن محمد شیاع السودانی و بازنده آن مسعود بارزانی است که گفته می شود از خشم تمام تماس های تلفنی خود را قطع کرده است و حتی حاضر به ملاقات با نزدیکانش هم نیست. 

تا الآن السودانی هر آنچه قول و قرار به مسعود بارزانی داده بوده را یک به یک کنار گذاشته است. از اختصاص بودجه 17 درصدی به علاوه مطالبات معوقه اقلیم کردستان گرفته تا اجازه دادن به اقلیم کردستان برای صادرات نفت بدون مراجعه به دولت مرکزی در بغداد، و حالا هم موضوع پیوستن کرکوک به اقلیم کردستان که شکستی سنگین برای حزب دموکرات کردستان محسوب می شود. 

درباره بودجه، در نهایت آن چیزی رقم خورد که به هیچ وجه باب میل اقلیم کردستان نبوده است. از سهم 17 درصدی که دولت اقلیم برای آن نقشه کشیده بود صرفا 14 درصد تحقق یافت که آن هم منوط به تحویل مطالبات قبلی از درآمدهای نفتی اقلیم کردستان به دولت مرکزی است. دولت می گوید این مصوبه مجلس است و در آن دخل و تصرفی ندارد و مطابق قانون لازم الاجراست. دولت اقلیم نیز خورده می گیرد که دولت برای این خواسته مجلس هیچ گونه رایزنی نکرده است. 

برسر صادرات نفت از کردستان نیز مقامات اقلیم می گویند هر چه تا کنون گفت وگو شده راه به جایی نبرده و مقامات دولت مرکزی بعد از ملاقات های مکرر رفته رفته حرف های خود را پس گرفته اند و اکنون مذاکرات به بن بست رسیده است. اگرچه اذعان دارند که به تداوم مذاکره با بغداد پایبند می مانند. در پاسخ دولت مرکزی می گوید که لغو صادرات نفت از اقلیم کردستان به دستور دادگاه عالی فدرال بوده است و دولت به هیچ وجه نمی تواند خلاف دستور دستگاه قضایی عمل کند. مطابق دستور قضایی دادگاه فدرال شرکت سومو (شرکت ملی صادرات نفت عراق) تنها مرجع صادرات نفت عراق است.  

حالا شکست تلاش های بارزانی برای بازگرداندن کرکوک به اقلیم کردستان سومین ضربه ای است که مسعود بارزانی متحمل می شود. به ویژه که الآن دولت می تواند بگوید اقدامات لازم را انجام داده و این دادگاه عالی فدرال بوده که اجازه پیوستن کرکوک به اقلیم را نداده است. مضافا بر آن، دولت توانسته با زیرکی خود را از رویارویی با افکار عمومی بر سر کرکوک، کنار بکشد و اکنون اقلیم کردستان خود را در برابر افکار عمومی خشمگینی می بیند که چاره ای جز کوتاه آمدن در برابر آنها را ندارد. 

مطابق با اصل 140 قانون اساسی انضمام کرکوک به اقلیم کردستان باید به رفراندوم گذاشته شود اما از سال 2003 تا کنون به دلیل حساسیت شدید موضوع و مخالفت شدید افکار عمومی غیرکردی – اعم از شیعی و سنی – دولت ها تا کنون جرات انجام این کار را نداشته اند.  



:: بازدید از این مطلب : 300
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : جمعه 17 شهريور 1402
.

آشنایی با بهترین ایده ها برای تبلیغ اپلیکیشن با پیام رسون

1402-06-11 21:55:25 23  0  0

در این روزهایی که اپلیکیشن های مختلفی به وجود آمده و هر کسی بسته به سلیقه و کارایی خود یکی از این اپلیکیشن ها را روی گوشی موبایل خود نصب کرده ، کار دشواریست که بتوان یک اپلیکیشن را طراحی کرد و آن را به مردم معرفی کرد و در این پروسه بتوان رضایت اکثریت را جلب کرد . 

اما کسی یا گروهی اگر بخواهد این پروسه را طی کند میتواند با کمی تحقیق و نظر سنجی بهترین اپلیکیشن را تحت اختیار مردم قرار دهد . لذا در این مقاله که در سامانه پیامکی پیام رسون به ثبت رسیده است می خواهیم دریاره بهترین روش تبلیغ اپلیکیشن صحبت کنیم پس پیشنهاد میکنم تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیامکی شیراز همراه باشید .

 

 

 

بهترین روش تبلیغ اپلیکیشن :

 از آنجایی که نرخ روزانه تولید اپلیکیشن بسیار بالا رفته است دیده شدن اپلیکیشن و متقاعد سازی کاربر به نصب اپلیکیشن بسیار سخت شده است.

طبیعی است که همه ما بعد از صرف کلی وقت و هزینه برای ساخت اپلیکیشن دوست داریم که کاربران زیادی اپلیکیشن ما را نصب کنند به همین دلیل برای اینکه نصب های بیشتری برای اپلیکیشن داشته باشیم می بایست تبلیغات برای اپلیکیشن را شروع کنیم.

مهم نیست که از چه نوعی برای ساخت اپلیکیشن خود استفاده کرده اید (مانند نرم افزاز اندروید ، ارسال پیامک یا خرید نمایندگی سامانه پیامک )، برای اینکه کاربران بیشتری از اپلیکیشن شما استفاده کنند می بایست برای اپ خود تبلیغ کنید.

 

در ادامه چند روش برای تبلیغات اپلیکیشن ارائه می شود و سپس به توضیح هر کدام می پردازیم.

- تبلیغ اپلیکیشن در گوگل پلی از طریق google ads
- تبلیغ اپلیکیشن در کافه بازار از طریق تبلیغات عدد
- تبلیغ اپلیکشین در کافه بازار از طریق تپسل
- تبلیغ اپلیکیشن از طریق ساخت مقاله های نقد و بررسی
- تبلیغ اپلیکیشن از طریق وب سایت خودتان
- تبلیغ اپلیکیشن از طریق ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه 

 


تبلیغ اپلیکیشن در گوگل پلی از طریق google ads : 
شما می توانید از طریق شبکه تبلیغاتی گوگل کاربران جدیدی برای  اپلیکیشن خود جذب نمایید برای این کار می بایست از طریق اکانت گوگل ادس  اقدامات مورد نظرتان را انجام دهید.

 

تبلیغ اپلیکیشن در کافه بازار از طریق تبلیغات عدد: 
عدد سیستم تبلیغاتی کافه بازار برای تبلیغات درون برنامه ای است که شما می توانید در سایر اپلیکیشن ها تبلیغات داشته باشید، هنگام استفاده از این روش تبلیغاتی می بایست به نوع اپلیکیشن دقت نمایید زیرا گاهی تبلیغات شما در بازی ها نمایش داده می شود اما مثلا برای کار شما افرادی که بازی می کنند مشتریان بالقوه خوبی نیستند!

 

تبلیغ اپلیکشین در کافه بازار از طریق تپسل: 
احتمالا هنگام جستجو در کافه بازار مشاهده کرده اید که کنار بعضی از اپلکیشن ها عبارت آگهی نوشته می شود، تبلیغات در جستجو کافه بازار از طریق سیستم تپسل انجام می شود، شما می توانید کلمه های کلیدی که احساس می کنید می تواند برای شما سودور باشد در تپسل مشخص کنید تا هنگام جستجو آن کلمه کلیدی، اپلیکیشن شما نمایش داده شود.

 

تبلیغ اپلیکیشن از طریق ساخت مقاله های نقد و بررسی: 
سایت های بسیار زیادی مانند app review هستند که اپلیکیشن ها را نقد و بررسی می کنند و حتی برای اپ شما ویدیو می سازند، می توانید با پرداخت هزینه و ساخت مقاله های نقد و بررسی اپلکیشن خود را محبوب نمایید.

 

تبلیغ اپلیکیشن از طریق وب سایت خودتان : 
یکی از بهترین راه های جذب کاربر برای اپلیکیشن تبلیغ اپ در سایت خودتان است زیرا افرادی که در سایت شما هستند و به خدمات شما نیاز دارند قطعا اپلکیشن شما نیز می تواند برای آنها مفید باشد و نیاز کاربران را برطرف و کند و از سوی دیگر برای شما سوداوری ایجاد کند، بنابراین سایت خودتان را به عنوان یک منبع قدرتمند بازاریابی برای اپلیکیشن دست کم نگیرید.

 

تبلیغ اپلیکیشن از طریق ارسال پیامک تبلیغاتی : 
آمار و ارقام نشان می دهد نرخ دیده شدن پیامک  تبلیغاتی  انبوه بسیار بالا است و طبق آمار 98% پیامک های تبلیغاتی 10 دقیقه کمتر از دریافت مشاهده می شود و این رقم بسیار شگفت انگیز است.

یکی از مزایای استفاده از پیامک تبلیغاتی انبوه و پنل پیامکی هزینه اندک و مقرون به صرفه ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه است. همچنین شما می‌توانید با استفاده از نمایندگی سامانه پیامکی لینک مستقیم دانلود اپلیکیشن خود را به مخاطبان ارسال کنید. 

همچنین شما با استفاده از نمایندگی سامانه پیام کوتاه می توانید فقط به افراد یک منطقه خاص و یا  بر اساس پیش شماره (برای مثال کد 1 تهران) پیامک تبلیغاتی ارسال کنید.

 

 

 

پیام رسون : 

ساخت اپلیکیشن برای کسب و کارهایی که تبلیغات خود را با پنل پیامکی انجام میدهند و سایت مشخص برای خودشان دارند میتواند بسیار پر درامد و مفید باشید چراکه راحتی و آسودگی کامل را به مشتریان خود میدهید . 

پس اگر میخواهید اپلیکیشن مخصوص خودتان را راه اندازی کنید کار تبلیغاتش را از تیم حرفه سامانه پیام کوتاه پیام رسون بخواهید . 

 


جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس شیراز همین حالا اقدام کنید . 



:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : جمعه 17 شهريور 1402
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی