.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

تخفیف پنل پیامکی پیام رسون ویژه روز دختر

1402-02-28 17:33:57 15  0  0

برخلاف بسیاری از مناسبت های دیگر، روز دختر در بسیاری از کشورهای جهان در تاریخ های مختلف جشن گرفته می شودو در واقع جهانی است . روز دختر جشنی است که میتواند برای دخترهای سرزمینمان بسیار با ارزش باشد چراکه از سوی عزیزانشان ، هدیه دریافت میکنند .

یکی از راه‌هایی که کسب‌وکارها می‌توانند در این زمینه سرمایه‌گذاری کنند، استفاده از بازاریابی پیامکی با استفاده از ارسال پیامک تبلیغاتی  برای تعامل با مشتریان به بهانه ارسال پیامک تبریک روز دختر و افزایش فروش بالقوه است.

شایان ذکر است که روز دختر می تواند زمان حساسی برای برخی از مشتریان باشد. در نتیجه، آنها ممکن است تمایلی به دریافت محتوای مرتبط با بازاریابی در ساخت رویداد را نداشته باشند.

پیشنهاد میکنم تا پایان این مقاله همراه نمایندگی سامانه پیام کوتاه پیام رسون باشید تا هم با بازاریابی غیر مستقیم پیامکی آشنا شوید و هم از  تخفیف های شگفت انگیز پنل پیامکی پیام رسون ویژه روز دختر بهره مند شوید .

 

 

 

ارسال پیامک تبریک روز دختر برای یادآوری :
ساده ترین راه برای تعامل با مشتریان و ارسال پیامک تبریک روز دختر این است که به سادگی یک یادآوری متنی برای آنها ارسال کنید که بیان می کند روز دختر نزدیک است.

مطالعات اخیر نشان می دهد که مردان به احتمال زیاد خریدهای روز دختررا به صورت ناگهانی انجام می دهند، به این معنی که یادآوری متنی شما می تواند گیرنده را وادار به خرید از وب سایت شما کند.

پس حتما در پایین متن پیامک تبلیغاتی لینک وب سایت خود را قرار دهید تا مشتری بتواند خیل سریع و آسان وارد سایت شما شود . 

 

 

پیشنهادهای فروش را برجسته کنید : 
روش دیگری که در آن می توانید از تبلیغات اس ام اسی برای بازاریابی پیامکی ویژه پیامک تبریک روز دختر استفاده کنید این است که مشتریان خود را از فروش یا تخفیف های تبلیغاتی که برای روز دختر دارید مطلع کنید.

شما می توانید این کار را با ارائه کد تخفیف به مشتریان و یا هدایت آنها به صفحه فروش وب سایت خود انجام دهید. مزیت بازاریابی متنی این است که تضمین می کند که مشتریان شما از پیشنهادات شما بدون نیاز به بازدید از وب سایت یا خرید شما مطلع می شوند.

 

 

ارسال رایگان به مناسبت روز دختر :
یک راه عالی برای تشویق مشتریان به خرید محصولات شما، تمرکز بر تحویل است. یکی از راه‌هایی که می‌توانید این کار را انجام دهید، ارسال پیامک به مشتریان است تا به آنها اطلاع دهید که در صورت سفارش قبل از زمان مشخص، تحویل را رایگان دریافت خواهید کرد. این موضوع اغلب منجر به افزایش فروش می‌شود و یافته‌های اخیر نشان می‌دهد که 88 درصد از مصرف‌کنندگان در صورت وعده تحویل رایگان، احتمالاً از یک سایت آنلاین خرید می‌کنند. 

 

 

 

پیام رسون : 

این روزهایی که داریم به روز دختر می‌رسیم زمان تخفیف و تب و تاب جذب مشتری زیاد شده است و شما هم به عنوان صاحبین کسب و کار این زمان را از دست ندهید. با ارسال پیامک تبریک روز دختر می‌توانید برند خود را برای مشتری یادآوری کرده و اگر کمی هوشمندانه عمل کنید فروش کسب‌وکار خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید.

اگر هم نگران یادگیری پنل و نحوه ارسال پیامک تبریک روز دختر هستید، باید بگوییم خیلی راحت به سایت سامانه پیام کوتاه پیام رسون بروید و آموزش های صفرتا صد پنل و ماژول ها را ببینید و در روند تبلیغات خود سرعت داشته باشید . 

همچنین سامانه پیامکی پیام رسون در نظر دارد به مناسبت روز دختر به تمامی کسب و کارهایی که میخواهند از پنل پیامکی برای تبلیغات خود استفاده کنند ، تخفیف 30 درصدی را به آنها بدهد تا با مراجعه به سایت سامانه پیامکی پیام رسون هر کدام از پنل های پیامکی را که خواستند انتخاب کنند . 

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید . 



:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : جمعه 29 ارديبهشت 1402
.

احتمالاً مهم‌ترین مساله کنونی اقتصادی در کشور ما مهار تورم باشد؛ با این حال تورم درازمدت ساختاری و تورم جهش‌یافته چند سال اخیر نشان داده که سیاستگذار تمایل یا توان کافی برای مهار تورم را ندارد. رضا بخشی‌آنی، اقتصاددان، در این باره می‌گوید رشد ارزش دارایی شرکت‌های دولتی و عمومی باعث می‌شود این بازیگران عمده اقتصاد که معمولاً نفوذ بالایی هم دارند مانع از ایجاد انگیزه در سیاستگذار برای کنترل تورم شوند. از طرفی اتخاذ سیاست‌های نادرست اقتصادی یا اجرای سیاست‌های درست با زمان‌بندی نادرست باعث شده تورم به بزرگ‌ترین مشکل اقتصاد ما تبدیل شود. او معتقد است مهار تورم، راه‌حل ساده‌ای ندارد و راه‌حل‌های پیچیده فنی و تکنیکی باید برای کنترل تورم در نظر گرفته شود.

♦♦♦

‌ تردیدی نداریم که مهم‌ترین مساله کشور در حال حاضر «اقتصاد» و بزرگ‌ترین چالش ما در اقتصاد «تورم» است و از این منظر اولویت اصلی سیاستگذاری در کشور باید معطوف به مهار و کنترل تورم باشد. به نظر شما چرا با وجود آثار مخرب و ویرانگر تورم بر کل اقتصاد، سیاستگذاران ما ناتوان از مهار آن بوده‌اند؟ به‌ویژه در چهار سال گذشته که سطح متوسط تورم دو برابر شده و از 40 درصد فراتر رفته است.

از منظر اقتصاد سیاسی، تورم ذی‌نفعانی دارد که در برابر سیاست‌های اصلاحی به‌طور طبیعی مقاومت می‌کنند. یکی از این ذی‌نفعان شرکت‌های دولتی و عمومی هستند که بخش مهمی از فعالیت‌های اقتصادی به آنها اختصاص دارد. تورم سبب رشد ارزش دارایی‌های این شرکت‌ها می‌شود و بخشی از زیان انباشته این شرکت‌ها و عملکرد منفی مدیرانش را پوشش می‌دهد. همین امر در مورد بانک‌ها و شرکت‌های وابسته نیز صادق است. بنابراین الزاماً تورم برای همه گروه‌های اجتماعی یا اقتصادی پدیده منفی تعریف نمی‌شود. این گروه‌ها به دلیل قدرت لابی سیاسی و اقتصادی بالاتر، دسترسی بیشتری به منابع خلق پول اعم از نظام بانکی یا منابع بانک مرکزی در پوشش اضافه‌برداشت، خط اعتباری، استقراض و... داشته و از این جهت، منافع بیشتری از محل انتشار پول و شکل‌گیری تورم می‌برند. این وضعیت به ویژه زمانی که نرخ تورم از نرخ بهره بالاتر است، تشدید می‌شود و اعتبارات بانکی و دولتی با نرخ بهره پایین‌تر ماهیت رانتی پیدا می‌کند. در این حالت، بانک مرکزی، دولت و بانک‌ها به منبع توزیع رانت تبدیل شده و میزان دسترسی به این رانت نیز به میزان قدرت سیاسی وابسته است. در یک چرخه منفی، توزیع رانت بیشتر به تشدید انحصار سیاسی و اقتصادی منجر می‌شود و برعکس. این روند کلی چند دهه اخیر کشور بوده است.

اما در مورد چهار سال گذشته باید گفت که ما با یک پدیده جدید مواجه هستیم که عبارت است از شوک‌های تورمی از سمت عرضه به ویژه نرخ ارز که سبب افزایش نرخ تورم و صعود آن به کانال‌های بالاتر شد. این افزایش قاعدتاً باید با واکنش سریع سیاستگذار پولی و ارزی و استفاده از ابزارهای متناسب مواجه می‌شد اما همان‌طور که گفته شد سیاستگذار پولی و ارزی در کشور ما یک بازیگر منفعل است و ابزارهای لازم را برای مدیریت بازار پول و بازار ارز در اختیار ندارد. در بازار ارز، بانک مرکزی در نقش یک بانک تجاری عمل می‌کند و صرفاً به فروش ارزهای دولت می‌پردازد. به دلیل شرایط تحریم و فقدان سیستم پرداخت رسمی در مبادلات تجاری، نقش سیاستگذاری ارزی بانک مرکزی هم منفعلانه است. پس در مواجهه با شوک‌های تورمی در سمت عرضه دست سیاستگذار برای مدیریت این شوک‌ها در ایران بسته‌تر از سایر کشورهاست. این وضعیت پیچیده سبب می‌شود سیاستگذار دچار نوعی سردرگمی شود و ضریب خطایش بالاتر برود. استفاده از روش‌های پمپاژ فروش اسکناس ارز، سکه و طلا طی یک دهه اخیر نوعی واکنش منفعلانه مدیریت کشور در مواجهه با این شوک‌ها بوده است.

‌ اگر فرض کنیم سیاستگذار بخواهد در سال جاری تمام تلاشش را برای مهار تورم به کار گیرد، با چه مشکلات و موانعی روبه‌رو است؟ آیا این موانع ساختاری است یا در سیاستگذاری دولت‌های مختلف، متفاوت است؟

چهار شوک مبتنی بر سمت عرضه اقتصاد در بازه زمانی 1397 تا 1401 وارد شده است. شوک خروج ترامپ از برجام در اردیبهشت 1397، شوک بنزین در آبان 1398، شوک کرونا در اسفند 1398 و شوک حذف ارز 4200تومانی در اردیبهشت 1401. از این چهار شوک، شوک‌های اول و سوم غیرانتخابی و شوک‌های دوم و چهارم انتخاب سیاستگذار بوده است. هر کدام از این شوک‌ها سبب اثرگذاری بر متغیرهای پولی و ارزی شده است. در شوک اردیبهشت 1397، سیاستگذار به صورت منفعلانه اقدام به تعیین نرخ دستوری و ثابت برای ارز با نرخ 4200 تومان کرد. در اشتباه بعدی، این ارز با نرخ تثبیتی را برای همه گروه‌های کالایی اعم از لوازم آرایشی، موبایل و... تخصیص داد. با توجه به تشدید تحریم‌ها این سیاست ذخایر ارزی کشور را به شدت کاهش داد. شوک بنزین در آبان 98 نیز در یک زمان اشتباه اعمال شد. یعنی زمانی که اثر شوک ارزی سال 97 تخلیه شده و نرخ ارز از 18 هزار تومان در فروردین 98 به 11 هزار تومان در مهر 98 کاهش یافته بود. در همین زمان که روند نرخ ارز برای مدت شش ماه نزولی شده بود اعمال سیاست شوک بنزینی در آبان 98 همراه با اثرات اجتماعی آن سبب به‌هم‌ریختگی متغیرهای ارزی و پولی شد. شوک کرونا در اسفند 98 هم به انسداد تجاری و ارزی منجر شده و روند قبلی را تشدید کرد. اثر این سه شوک تقریباً تا اوایل 1400 تخلیه شده و به ویژه در نیمه دوم سال 1400 روند نرخ تورم با شیب مناسبی نزولی شد. نزولی شدن نرخ تورم و کاهش آن به زیر 30 درصد یکی از نقاط زمانی مهم برای کنترل روند نرخ تورم در کشور بود که به دلیل زمان‌بندی نامناسب در حذف ارز 4200 تومانی این روند مختل شده و نرخ تورم مجدداً به دلیل تغییرات رخ‌داده در متغیرهای پولی و ارزی بر اثر حذف ارز 4200 تومانی صعودی شد. به ویژه روش اشتباه در حذف ارز 4200تومانی موجب تغییر ساختار ارزی کشور و شکل‌گیری شوک ارزی تا پایان سال گذشته شده و نرخ ارز وارد کانال‌های بالاتر 40 و 50 هزار تومان شد. باید توجه کنیم حذف ارز 4200 تومانی صرفاً حذف یا تغییر ساده یک نرخ ارز دستوری نبود بلکه به تغییر ساختار بازار ارز کشور منجر شد. اعمال سیاست اشتباه تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی به همه کالاها در نیمه اول سال ۱۳۹۷ سبب شد یک الگوی اصلاحی برای کنترل این سیاست اشتباه اعمال شود. این الگو بر پایه یک تفکیک دوبعدی (نوع ارز - نوع کالا) ارزهای نامرغوب با نرخ ۴۲۰۰ را برای کالای اساسی (غذا و دارو) و ارزهای مرغوب با نرخ بالاتر نزدیک به بازار را برای کالای غیراساسی تخصیص می‌داد. این تفکیک دوبعدی ضمن در نظر گرفتن هزینه تبدیل ارزهای نامرغوب -تخصیص با نرخ پایین‌تر- بازار ارز اقلام اساسی با واردکنندگان کلان را از اقلام غیراساسی با واردکنندگان خرد جدا می‌کرد. نتیجه اینکه رقابت بر سر ارزهای مرغوب به واردکنندگان با حجم‌های خرید کمتر محدود شده و در مقابل؛ با تخصیص منظم ارزهای نامرغوب با نرخ ۴۲۰۰، امکان برنامه‌ریزی تجاری به واردکنندگان کلان اقلام غذایی داده می‌شد.

همچنین تخصیص با نرخ ۴۲۰۰ برای اقلام اساسی؛ یارانه (غذایی و دارویی) و یک لنگر تورمی موقت در آن دوره محسوب می‌شد. هرگونه هدف‌گذاری برای تغییر این الگو مستلزم طراحی یک برنامه چهارضلعی رفاهی، تورمی، تولیدی و ارزی با لحاظ اصل زمان‌بندی بود. ضلع رفاهی نیازمند یک برنامه حمایتی برای دهک‌های پایین بود تا اثر حذف یارانه غذایی و دارویی به‌طور کامل برای این دهک‌ها جبران شود. اما پرداخت یارانه نقدی سبب شد با کاهش قدرت خرید این یارانه بر اثر تورم نارضایتی اجتماعی تشدید شود. ضلع تورمی نیازمند سیاست پولی موثر همزمان با حذف ارز ۴۲۰۰ بود تا اثر انتظارات تورمی حداقل شود. تامین این حجم نقدینگی علاوه بر هزینه بالا در شرایط کنترل رشد نقدینگی بسیار دشوار است. در نتیجه زنجیره تولید آسیب دیده و کاهش تولید به تنش بیشتر در بازار منجر شد. کمبود اقلام دارویی در پاییز سال گذشته نتیجه طبیعی این به‌هم‌ریختگی در زنجیره تولید است. ضلع ارزی نیازمند حفظ مزایای الگوی قبلی -تفکیک نوع کالا و تفکیک کیفیت ارز- و رفع نقایص از جمله اصلاح نرخ پایه بود. اما با یکسان‌سازی بازار ارز اقلام اساسی و غیراساسی و تشدید رقابت بر سر ارزهای مرغوب نرخ حواله درهم صعودی شد. اصل زمان‌بندی شامل دو قاعده است: اول، همان‌طور که اشاره شد نرخ تورم تا اسفند ۱۴۰۰ نزولی بوده و تورم از دامنه ۶۵ درصد به کمتر از ۳۰ درصد رسیده بود. استمرار این روند می‌توانست موجب کاهش انتظارات تورمی در جامعه شود. بنابراین بهتر بود زمان اجرای طرح به دوره‌ای که نرخ تورم به کانال ۲۰ درصد وارد می‌شد موکول می‌شد. دوم، اعمال روش حذف تدریجی و گام‌به‌گام به جای حذف یکباره که این فرصت را به دولت و بخش خصوصی می‌داد تا با اخذ بازخورد و رفع خطاهای اجرایی بتوانند آثار جانبی ناشی از حذف ارز ۴۲۰۰ را بهتر مدیریت کنند. اما شوک حذف یکباره سبب شد تا دولت در مدیریت هم‌زمان حجم بالای تنش ارزی، اصلاح قیمت‌های دستوری و به‌هم‌ریختگی بازار اقلام غذایی و دارویی گرفتار شود.

موارد فوق در کنار مجموعه گسترده‌ای از اشتباهات فنی و تکنیکی در نوع مداخله ارزی بانک مرکزی در بازار حواله، بازار اسکناس و بازار آتی در فاصله اردیبهشت تا اسفند ۱۴۰۱ وضعیت امروز بازار ارز را رقم زده به گونه‌ای که بازار ارز در معرض یک شوک ارزی قرار گرفته است. بنابراین سیاستگذار اگر در گذشته صرفاً با چالش‌های سمت تقاضا مواجه بود امروز در سمت عرضه نیز دچار چالش شده و وضعیت پیچیده‌تر از گذشته شده است. همان‌طور که اشاره شد، این پیچیدگی باعث افزایش ضریب خطای سیاستگذار، تغییر مستمر بخشنامه‌ها و مقررات، هدرروی ذخایر ارزی و کاهش افق زمانی سیاستگذار از سال به ماه و از ماه به روز شده است. سیاست‌ها روزانه وضع شده و روزانه نیز تغییر می‌کند. مجموع موارد فوق در حالت حدی خود موجب بی‌اعتباری سیاستگذار و کاهش سرمایه اجتماعی می‌شود.

‌آیا تلاش برای مهار تورم در شرایط کنونی راهی جز سیاست‌های انقباضی پولی دارد؟ چون اتخاذ این سیاست‌ها احتمالاً تولید را با کاهش همراه خواهد کرد و این خود به فشار سمت عرضه و افزایش قیمت‌ها کمک می‌کند. مگر در استثنا‌هایی مانند دو سال بعد از برجام که هم تورم کاسته شد هم رشد افزایش یافت.

به دلیل مشکلات سمت عرضه و تولید، سیاست انبساطی پولی الزاماً به افزایش سمت عرضه اقتصاد منجر نخواهد شد. ما در اوج رشدهای پولی هم رشد تولید کمی داشته‌ایم و زمانی که تولید به دلیل مشکلات سمت عرضه مانند محدودیت‌های تکنولوژی، سرمایه‌گذاری، دسترسی به بازارهای خارجی، پیچیدگی قوانین و مقررات بانکی، تجاری، مالیاتی و... دچار چالش است سیاست‌های انبساط پولی اثربخشی لازم را ندارد. بنابراین، در سال جاری برای کنترل نرخ تورم لازم است تمرکز سیاستگذار بر سیاست‌های سمت عرضه باشد که به‌طور طبیعی می‌تواند هم به کاهش نرخ تورم منجر شود و هم تا حدی افزایش تولید را دربر داشته باشد. اگر سیاست‌های تسهیلگری در سمت عرضه به خوبی جلو برود، آنگاه به‌طور متناسب می‌توان سیاست انبساط پولی را هم دنبال کرد؛ منتها بین این دو بخش باید هماهنگی کامل وجود داشته باشد.

‌ چه توصیه‌های عملی می‌توان به سیاستگذار در راستای مهار و کنترل نرخ فزاینده تورم داشت که در سال جاری اقتصاد ایران رکوردهای تازه‌ای از تورم را تجربه نکند؟

من در بحث‌های اخیرم روی زمان‌بندی سیاست‌ها تاکید کرده‌ام: اینکه سیاستگذاری همواره شامل دو بعد است، یکی بعد اجرایی سیاست و دیگری بعد زمان‌بندی؛ و مهم است که چه سیاستی را در چه زمانی و چگونه اجرا می‌کنیم. برای مثال، سیاست حذف ارز 4200 دو مشکل داشت و مشکل مهم‌تر آن انتخاب زمان اشتباه برای اجرا بود. مشکل دوم هم روش اشتباه بود. هر دو مشکل به صورت توامان اقتصاد ایران را در معرض یک شوک سنگین قرار داد. خاطرتان هست که گفته می‌شد حذف ارز 4200 فقط 7 تا 10 درصد تورم خواهد داشت. درواقع سیاستگذار پویایی اثر حذف ارز 4200 بر متغیرهای پولی و ارزی را در نظر نگرفته بود و درست زمانی که نرخ تورم روند نزولی طی کرده و در حال ورود به کانال 30 و 20 درصد بود با اعمال شوک، نرخ تورم را صعودی کرد. در سال جاری هم بحث زمان‌بندی اجرای سیاست‌ها بسیار اهمیت دارد. از یک طرف نیمه اول سال 1402 به‌طور طبیعی زمان تخلیه آثار تورمی شوک ارزی نیمه دوم سال 1401 خواهد بود که همین کار سیاستگذار را سخت خواهد کرد. از طرف دیگر برخی ناترازی‌ها مانند ناترازی حوزه انرژی -مصرف بنزین، برق و گاز- امسال تشدید خواهد شد. بسیار مهم است که سیاستگذار در مواجهه با این چالش‌ها رویکردهای مبتنی بر شوک را کنار بگذارد و تلاش کند تا به صورت تدریجی مسائل را حل‌وفصل کند. مثلاً برای مساله بنزین سیاستگذار باید به سمت سیاست‌هایی برود که بر بستر کارت سوخت بتواند ضمن تعریف دقیق پله‌های مصرفی جدید، خانوار را در منافع افزایش قیمت سوخت در پله بالاتر شریک کند. این روش‌ها گرچه از جهت فنی و اجرایی دشواری و پیچیدگی بیشتری دارد و معمولاً دستگاه‌ها دنبال راه‌حل‌های ساده‌تر می‌روند، اما در شرایط فعلی باید راه‌حل‌های پیچیده‌تر که عنصر تدریج را در ذات خود دارد بر راه‌حل‌های ساده که عنصر شوک در آن مستتر است، ترجیح داده شود. 
 



:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : جمعه 29 ارديبهشت 1402
.

 وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: هرچند شیوع کرونا در کشور کاهش یافته است و از وضعیت اضطراری خارج شده ایم، اما دوره این بیماری همانند آنفلوانزا و دیگر بیماریهای کشنده هیچ وقت تمام نمی‌شود.

بهرام عین اللهی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از برگزاری آزمون تخصصی دستیاری وزارت بهداشت در گفت وگو با خبرنگاران در مشهد افزود: دوره این بیماری هیچگاه به پایان نخواهد رسید و باید برای جلوگیری از شیوع آن حداقل سالی یکبار واکسن زد.

وی ادامه داد: همزمان با کاهش مبتلایان، بسیاری از محدودیت ها کاهش یافته است، اما همچنان توجه به نکات ایمنی برای مبتلا به این بیماری مهم است تا مشکلی برای عموم جامعه ایجاد نشود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص برگزاری آزمون تخصصی دستیاری خاطر نشان کرد: این آزمون یکی از مهمترین آزمون‌های وزارت بهداشت است که در آن داوطلبان در ۲۵ رشته پزشکی پذیرش می‌شوند.

وی با بیان اینکه امسال ۱۳ هزار نفر در آزمون تخصصی دستیاری شرکت کرده‌اند، افزود: هفت هزار نفر از این تعداد مرد و ۶ هزار نفر زن هستند که از میان آنان چهار هزار نفر پذیرفته می‌شوند.

عین اللهی با اشاره به اجرایی شدن طرح پزشکی خانواده از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری افزود: برای هر کد ملی یک پرونده سلامت تشکیل شده تا در صورت بروز بیماری خدمات سطح ۱، ۲ و ۳ متناسب با نیاز بیمار ارائه شود.

به گفته وی، در حوزه تامین انواع داروها از جمله داروی بیماران خاص و فاکتور ۸ هموفیلی‌ها اکنون مشکلی در کشور وجود ندارد، برای امسال هفت هزار میلیارد تومان جهت تامین دارو اختصاص یافته است.

وزیر بهداشت خاطر نشان کرد: این وزارت خانه موفق شد کمبود اقلام دارویی را از ۴۰۰ به ۷۰ قلم کاهش داد و تلاش می شود این کمبود به صفر برسد.

بازدید از چند مرکز درمانی و بهداشتی و شرکت در همایش تقدیر از اساتید دانشگاه علوم پزشکی مشهد از برنامه های سفر وزیر بهداشت به مشهد به شمار می رود.



:: بازدید از این مطلب : 245
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : پنج شنبه 21 ارديبهشت 1402
.

تاثیر تورم بر روی پنل پیامکی

1402-02-19 20:54:31 12  0  0

اینکه این روزها تورم در کشور بیداد می‌کند بر هیچ کس پنهان نیست و معضلی شده که پیر و جوان ، مجرد و متاهل ، زن و مرد را درگیر خود کرده و هر خانواده ای که تمام تلاش خود را می‌کند که بتواند از پس این تورم ها بر بیاید .

حال در این بین افرادی که با وجدان باشند و بخواهند به هم وطنان خود کمک کند سعی می کند که با حداقل سود به مشتریان خود ، ارائه خدمت داشته باشند تا بتوانند در این روزهای سخت و طاقت فرسا کمکی به هم نوع خود کرده باشند .

 

 

 

از آن جایی که سامانه پیام کوتاه شیراز همیشه به عنوان ارزانترین پنل پیام کوتاه ایران شناخته شده است باز هم قصد دارد که با وجود تورم های پیش آمده و برای جلوگیری از چندگانگی در تعرفه پیامک و برای افزایش رضایت مشتریان خود این بار نیز پنل پیامک خود را با ضریب 1/2 دهم درصد ارائه دهد و مثل همیشه شمایی که می خواهید برای کسب و کارتان از پنل پیامکی بهره ببرید و تبلیغات پیامکی داشته باشید می توانید خرید پنل پیامک ارزان را از نمایندگی سامانه پیام کوتاه پیام رسون داشته باشید .

اما باید به یک نکته توجه داشته باشید و آن هم این است که این تعرفه برای ارسال های بالک و بیش از هزار مورد می باشد و بدیهی است در صورتی که ارسال پیامک شما کمتر از این تعداد باشد ارسال پیام کوتاه شما با خطا مواجه خواهد شد .

 

 

پیام رسون 

سامانه پیام کوتاه پیام رسون در نظر دارد جهت جلوگیری از ایجاد چندگانگی در تعرفه پیامک و همچنین افزایش رضایت مشتریان تعرفه ی رقابتی با ضریب 1/2 ارائه نماید با این وجود پیام رسون ارزان ترین سامانه پیامکی ارائه دهنده ی خدمات پیام کوتاه در کشور و با کیفیت ترین سامانه دقیقا شبیه به گذشته مسیر خود را ادامه میدهد . 

با توجه به پنل مورد خرید شما کاربران عزیز تعرفه ی پایه ی شما از این پس همان تعرفه ی ارسال پیام کوتاه خواهد بود. برای مثال شخصی که پنل  پیامک رایگان  پیام رسون را انتخاب کرده باشد از کلاس تعرفه ی D با تعرفه ی پایه 140 ریال بهره مند خواهد شد در نتیجه این کاربر می تواند پیام های خود را با این تعرفه ارسال نماید و همچنین شخصی که دارای نمایندگی پنل پیامکی ویژه است میتواند پیام های خود را با تعرفه 100 ریالی ارسال نماید.

 

ارزان ترین سامانه و تعرفه ی پیام کوتاه و با کیفیت ترین ارسال پیامک را با ما تجربه کنید.

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید . 



:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : پنج شنبه 21 ارديبهشت 1402
.

آشنایی با پادکست و روش ساخت آن با پیام رسون

1402-02-09 23:08:05 27  0  0

برای صاحبان مشاغل، پادکست‌ها می‌توانند راهی عالی برای ایجاد ارتباط صمیمانه با شنوندگان و مشتریان باشند. مشتریان با شنیدن صدای شما، رابطه‌ای عمیق را با شما برقرار می‌کنند. به گونه‌ای که محتوای نوشتاری توانمندی این موضوع را نخواهد داشت. انتخاب روش‌های مختلف برای ارتباط گرفتن مخاطبان با محتوا و برند شما هرگز چیز بدی نیست و این نوع از محتوا که به عنوان محتوای صوتی هم از آن یاد می‌شود از این قاعده مستثنی نیست. پادکست همچنین می‌تواند به شما کمک کند تا از روز آغازین کسب و کار خود نسبت به شهرت برند خود اقدام کنید.

در این مقاله میخواهیم شما را با پادکست و روش ساخت آن آشنا کنیم پیشنهاد میکنم تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیامکی پیام رسون همراه باشید . 

 

 

 

پادکست چیست و چه کاربردی دارد؟
پادکست نوعی محتوای صوتی در فضای وب ( همانند پیامک صوتی در پنل پیامکی ) است. این نوع از محتوا به طوری است که می‌توانید هنگام مسافرت یا حتی هنگامی‌که در حرکت هستید به آن گوش دهید. مهم ترین تفاوت پادکست و سایر انواع محتوا، عدم نیاز تمام توجه مخاطبین به هدف مورد نظر شما است.

درخواست برای تولید و ضبط پادکست بسیار بیشتر از آن چیزی است که تصور می‌کنید. طبق تحقیقات و بررسی‌های انجام شده، تمایل به گوش دادن پادکست در سال‌های اخیر بسیار افزایش یافته است که در کشور خودمان یعنی ایران هم شاهد این موضوع بوده‌ایم و در سال‌های اخیر پادکست‌های هفتگی زیادی ارائه می‌شود که مخاطبین پر پا قرص خود را دارد.

این تحقیقات همچنین نشان می‌دهد افرادی که مرتباً به پادکست گوش می‌دهند حدود ۵ ساعت در هفته را به گوش دادن به محتوای صوتی پادکست اختصاص می‌دهند. همانطور که تعداد زیادی از افراد همه روزه با پادکست‌ها سازگارتر می‌شوند، افراد بیشتری شروع به دیدن توانایی‌های بالقوه خود در این رابطه می‌کنند.

در اینجا اول به معرفی انواع پادکست میپردازیم . 

 

 

 

انواع پادکست‌ : 

 

۱- پادکست مصاحبه:
پادکست مصاحبه سبکی از پادکست‌های جذاب است که می‌تواند موضوع گفتگو یک یا دو نفر با یکدیگر باشد. می‌توان گفت که این نوع از محتوای صوتی از جمله انواع محتواهای محبوب به شمار می‌رود، چرا که نیازی به انجام کارهای اساسی برای ضبط آن وجود ندارد.

 

2- پادکست انفرادی :

محتوای پادکست‌های انفرادی می‌تواند مبتنی بر نظر، اخبار، یا هر سبک دیگری باشد که می‌تواند توسط یک نفر تولید گردد. از نظر فنی، تولید پادکست انفرادی بسیار آسان است؛ زیرا تمام آنچه که به آن نیاز خواهید داشت، صدای شما است. همچنین باید بدانید که چطور موضوعی را برای شروع گفتگو انتخاب کنید.

 

۳-  پادکست دو یا چند نفره
این شکل از پادکست دارای دو یا چند میزبان است که می‌تواند باعث پویاترشدن ارائه صداها گردد. اگر در مورد چگونگی شروع تولید پادکست تحقیق کرده‌اید و یک شریک گفتگو تجاری در این حوزه دارید، این گزینه می‌تواند پیشنهادی خارق العاده برای شما باشد.

پادکست‌های چند میزبانی بحث‌هایی را ارائه می‌دهند که دارای عقاید و دیدگاه‌های مختلف هستند و این می‌تواند ارزش بیشتری برای شنوندگانی که دوست دارند به جای صحبت یک شخص، مکالمه و بحث را بشنوند، داشته باشد.

 

 

 

نحوه شروع پادکست:
اگر به این موضوع فکر کرده‌اید که چگونه پادکست را شروع کنید، در اولین قدم شما باید درباره اینکه قرار است از چه موضوعی بحث کنید، تصمیم بگیرید. این موضوع برای برخی روشن و واضح است. برای دیگران اما شاید با استفاده از خلاقیت‌های گسترده، تصمیم گیری در این باره با شیوه ای جدید امکانپذیر گردد.

اگر ایده‌ی پادکست شما درباره فروش سیم کارت‌های اعتباری یا پنل پیام کوتاه باشد، قطعا تمایلی به بحث و بررسی درباره فروش قاب‌های تلفن را نخواهید داشت. اما برای شروع بحث و گفتگو می‌توانید از ایده‌های جذابی مانند فناوری، یا درآمد های ملیونی نمایندگی پنل پیامکی استفاده کنید. می‌توانید با مخاطب قرار دادن طیف گسترده‌ای از مخاطبین، شاهد بهترین نتایج در این باره باشید.

موضوع انتخابی شما همچنین به آنچه علاقه مند هستید یا در آن تخصص دارید نیز وابسته خواهد بود. با این اوصاف بهتر است بررسی کنید که آیا صحبت از این موضوعات برای شما خوشایند است یا نه؟

اولین چیزی که ما به شما توصیه می‌کنیم ارائه لیستی است که ۸ تا ۱۰ قسمت دارد . سپس می‌توانید به دنبال قسمت‌های مشابه پادکست باشید. با بررسی تعداد دنبال کنندگان در شبکه‌های اجتماعی و تعداد بازخورد پذیری موضوعات مختلف، می‌توانید به یک نتیجه گیری سریع درباره موضوع مورد نظرتان دست یابید. در آخر یک ایده و قالب مشخص را برای پادکست انتخاب کنید و تمامی‌ موارد ایده آلی که فکر می‌کنید برای شما مناسب است را در آن بگنجانید.

 

 

قبل از ضبط پادکست باید به این نکات توجه کنید :
یکی از اصلی ترین نکاتی که هنگام یادگیری نحوه شروع پادکست باید بدانید این است که کارهای هنری شما باید از نظر مخاطب چشم نواز باشد. برای تهیه یک محتوا صوتی جذاب، کمی‌سرمایه گذاری کنید. از تصاویر و فونت‌هایی استفاده کنید که به اندازه کافی بزرگ باشند و تقریباً در هر اندازه ای به وضوح قابل مشاهده باشند. توجه به ظاهر را فراموش نکنید.

شما می‌توانید با لینک دادن در ارسال اس ام اس یا تبلیغات پیامکی  به فهرستی از راهنمای پادکست‌های سایت یا کانال‌های شبکه‌های اجتماعی، شنوندگان را به بازدید از سایت و هر یک از قسمت‌های پادکست دعوت کنید.

 

 

پیام رسون : 

پادکست محتوایی جذاب برای جذب مخاطبین جدید است و میتوان گفت همانند پنل پیام صوتی کار میکند . اما باید توجه داشته باشید که این نوع از محتوا برای هر کسب‌وکاری مناسب نیستند و دقیقا خلاف پنل پیامکی است .

پادکست‌های بسیاری وجود دارند که نتوانسته‌اند مخاطب فعال خوبی داشته باشند. پس پیش از شروع به ضبط پادکست، درباره بازار هدف خود، پرسونای مخاطب تحقیقات لازم را انجام دهید و متناسب با آن به موضوع محتوای پادکست بپردازید.



:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : یک شنبه 17 ارديبهشت 1402
.

مجمع عمومی عادی نوبت اول انجمن بازیگران سینما،برگزار و انتخابات داخلی هیئت مدیره نیز صورت پذیرفت.
روز چهارشنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۲مجمع عمومی عادی نوبت اول انجمن صنفی بازیگران سینما به ریاست رضا کیانیان و با حضور نماینده محترم اداره کار مهندس کلاته، مدیر عامل خانه سینما مرضیه برومند، بازرس خانه سینما سهیل رحیمی،تشکیل و پس از ارائه گزارش‌های لازم، رای گیری برای انتخاب اعضای هیئت مدیره و بازرس به ترتیب فوق: پژمان بازغی، علی دهکردی، فریبا کوثری، کامبیز دیرباز، کورش سلیمانی، لاله اسکندری و بهناز جعفری به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره،حسین سلیمانی و فرید سجادی حسینی به عنوان اعضای علی البدل هیئت مدیره و همچنین سحر دولتشاهی به عنوان بازرس اصلی و حبیب دهقان نسب به عنوان بازرس علی البدل انجمن انتخاب شدند.
همچنین در تاریخ هفدهم اردیبهشت ماه اولین جلسه داخلی هیات مدیره برگزار و تعیین سمت ها به مدت دو سال به شرح زیر انجام گرفت:
پژمان بازغی به عنوان رئیس.
کورش سلیمانی به عنوان نایب رئیس.
علی دهکردی به عنوان دبیر.

فریبا کوثری به عنوان خزانه دار.



:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : یک شنبه 17 ارديبهشت 1402
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی