هدف بازاریابان تلفن همراه : آندروید یا iOS
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

هدف بازاریابان تلفن همراه : آندروید یا   iOS

 

 

متن از پنل اس ام اس شیراز

برای فروشندگان تلفن همراه هیچ چیزی بهتر از دانستن و اطلاع داشتن درباره سیستم عامل تلفن همراه نیست . از زمانی که نسل اول اندرویدی ها و آیفون ها در سال 2007 ظهور کرد ، بحث فراوانی در مورد شایستگی های نسبی آنها بود . شما میتوانید بگویید چه موبایلی  در دست طرفین مورد بحث قرار دارد ؟

البته، پاسخی ساده و ایده آل  وجود ندارد ، مهم نیست که چگونه استدلال های قانونی برای قانع کردن آنها بکار ببرید ، اما طرفداران اندروید یا iOS هرگز ترجیحات شخصی خود را تغییر نخواهند داد ، به طور کلی  iOS درآمد بیشتری دارد ، اما Android دارای سهم بیشتری از بازار است . هیچ کدام از این حقیقت ها به شما کمک نمی کند تا استراتژی بازاریابی تلفن همراه درست کنید.

 

** پنل اس ام اس ** پنل پیامک شیراز ** اپراتور تبلیغات صوتی **

 

اینکه این بحث پس از رونق گوشی های هوشمند ادامه یافته است ، نشان دهنده پیچیدگی هر دو سیستم عامل است . تصمیم گیری در مورد اینکه استراتژی بازاریابی تلفن همراه شما باید روی  چه دستگاهی تمرکز کند ، نیاز به توجه دقیق به طیف وسیعی از معیارها دارد . بیایید نگاهی دقیق به برخی از عوامل بازی داشته باشیم:

 

عملکرد ایالات متحده

بر اساس یک گزارش ، در سه ماهه اول سال ، 133.7 میلیون نفر در ایالات متحده دارای یک گوشی هوشمند  بودند . آندروید به عنوان پلت فرم برتر اسمارتفون با 51.7 ٪ از سهم بازار ، بالاتر از 38.9 ٪  اپل قرار گرفت.

 

نتایج مشابهی تهیه شده است که نشان می دهد Android با ضریب 9 ٪ در حاشیه آیفون است . با این وجود مهم است که توجه داشته باشید که کاهش و حرکت گوشی های هوشمند به این معنی است که این رقم ها هر روز در حال افزایش است.

 

علاوه بر این ، در مورد مالکیت دستگاه ، iOS  در مقابل آندروید قرار دارد ، در حالی که Android تعداد بیشتری از مشتریان را در اختیار دارد ،Ios  تولید کننده پول بیشتر از تجارت آنلاین است . طی یک گزارش ، IBM نشان داد کاربران iOS به طور متوسط ​​127.92 دلار به ازای هر سفارش ، هزینه میکنند ، در مقابل کاربران اندرویدی با 105.20 دلار در جایگاه دوم هستند .کاربران اندرویدی 11 ٪  از ترافیک تجارت الکترونیک را تشکیل می دهند ، اما آمار  کاربران  iPhone  و  iPad  28.2 ٪ است . این حقایق مربوط به استفاده ی استراتژی بازاریابی پیامکی  شما نسبت به یک مالکیت خالص است .

 

 

** پنل پیامک ** ارسال بلک لیست **  نمایندگی پنل پیامک شیراز **

 

 

عملکرد جهانی

 

تعداد تلفن های همراهی که توسط اندروید پشتیبانی میشوند خیلی بیشتر از iOS  در بازارهای جهانی است . در سه ماهه چهارم سال 2012 ، آندروید 70 ٪ سهم داشت ، در مقابل 21 ٪  iOS بود .  اگر کسب و کار شما جهانی است ، شما باید استراتژی بازاریابی اس ام اسی  خود را تنظیم کنید ، زیرا تفاوت قابل توجهی در سطوح مالکیت  و هزینه های آنلاین بر روی دستگاه های اپل با دستگاه های اندروید وجود دارد .

 

 

برنامه ها

 

با توجه به اطلاعات جمع آوری شده  ، در سه ماهه اول سال تقریبا بیش از 50 ٪  از تمام برنامه های دریافت شده برای آندروید بود ، و iOS با استفاده از 40 ٪  از سهم شیر خود را در کورس رقابت نگه داشت . استراتژی بازاریابی تلفن همراه شما بستگی به نوع کسب و کار شما دارد و آن را اجرا می کند ، بنابراین  با مطالعه دقیق  از بازار خود در یافتن برنامه هایی که مشتریان شما مرتبا استفاده می کنند داشته باشید و سعی کنید برای هر دو سیستم عامل برنامه خود را ایجاد کنید .

 

استفاده از وب

 

اپل قصد دارد از نظر استفاده از وب ، 60.1 ٪ سهم را به خود اختصاص دهد و با این کار سهم اندروید  24.9٪ کاهش مییابد و با توجه به اینکه دستگاههای Android بیشتری  وجود دارد ، کاربران iOS به طور قابل توجهی فعال بیشتری در اینترنت خواهند داشت .

 

به طور کلی بسیار مهم است که نتایج ثابتی از بانک اطلاعات دستگاه ، که بهترین کار را در  انجام می دهد ، بیاموزیم . هنگام طراحی تاکتیک های بازاریابی تلفن همراه ، رویکرد "یک اندازه مناسب همه" وجود ندارد . اگر کسب و کار شما دارای دسترسی جهانی دارد ، از استراتژی های جداگانه ای برای این کار استفاده کنید .

 

شرکت تک رایان سپهر خاورمیانه اولین و مجهزترین سامانه پیامکی کشور ، جهت ارائه خدمات پیامکی با کیفیت و ارزان در خدمت مردم شریف و غیور ایران همیشه سرفراز است .

09164900129**07137325725

 





:: برچسب‌ها: تبلیغات صوتی , پیامک صوتی , بازاریابی پیامکی , پنل اس ام اس , بازاریابی اس ام اسی , کلمات کلیدی , 50001400 , سرویس پیام کوتاه , پنل پیامک , پنل پیامک پیام رسون , نمایندگی پیامک , نمایندگی پیامک پیام رسون , پنل اس ام اس شیراز , پنل پیامک شیراز , پنل کاربری پیامک , پنل نمایندگی پیامک ,
:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : سه شنبه 21 اسفند 1397
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی