شرکت گوگل متهم به جاسوسی و نقض حقوق کارکنان
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت
دراواخر سال 2019 دو نفر از شرکت گوگل اخراج شدند که دلایل اخراج آنها به شرح زیر است :یکی از آنها به دلیل دسترسی به تقویم سایر کارمندان بوده است و اخراج دیگری که یک مسئول امنیت شبکه در گوگل بوده، به دلیل طراحی یک نوتیفیکیشن در وب سایت مبنی بر امکان شرکت کارگران در فعالیت های اعتراضی بوده است. 
پس از اخراج، این دو نفر قصد به شکایت از شرکت گوگل به شورای ملی کار این کشور شدند. 
شورای ملی روابط کار آمریکا اطلاعاتی را در رابطه با جاسوسی گوگل از کارگرانی که در  حال سازماندهی اعتراضات کارگری بر علیه گوگل بودند نیز منتشر کرد. 
 
آیا قوانین گوگل عجیب و غیر منطقی هستند؟ 
علت اخراج این دو کارگر از سوی گوگل قوانین اخیر این شرکت اعلام شده است چرا که گوگل در سال پیش اعلام کرد دسترسی به تقویم‌های دیگر کارکنان این شرکت ممنوع بوده و دسترسی به تقویم‌ها در انحصار ۱۰۰ کارمند عالی رتبه این شرکت قرار دارد. اما کارگری که به دلیل طراحی نوتیفیکیشن اخراج شده بود اعلام کرده است که من حق دارم به همکاران خود آگاهی بدهم و درباره مسائل کاری با آن‌ها صحبت کنم؛ اما اخراج شدن من از محل کارم اتفاقی بسیار غیر منتقی است و سازمان کار آمریکا می‌تواند به گوگل دستور بازگشت من به محل کارم را بدهد.
بر اساس اعلام یکی از منابع خبری نیز در صورتی که پرونده این شکایت به دادگاه ارجاع داده شود و گوگل در آن به جاسوسی و نقض حقوق کارمندانش متهم شود، هر دو کارگر باید به محل کار خود بازگشته و گوگل به پرداخت غرامت به این کارکنان محکوم خواهد شد
 




:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : یک شنبه 16 آذر 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی