پنل پیامک ویژه فروشگاه های زنجیره ای
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پنل پیامک پیام رسون ویژه فروشگاه های زنجیره ای

1401-03-12 23:53:21 987  0  0

استراتژی کسب و کار متفاوت باعث شکوفا شدن کارتان میشود . امروزه برگ برنده ی اصناف نسبت به رقبایشان ارائه خدماتی متمایز مبتنی بر تکنولوژی می باشد. راه اندازی سامانه پیامکی در هر صنفی باعث شکوفا شدن آن صنف میشود .

امروز دراین مقاله میخواهیم  با سامانه پیامکی ویژه فروشگاه های زنجیره ای بیشتر آشنا شویم و از فواید پنل پیامکی ویژه این صنف صحبت کنیم پس پیشنهاد میکنم تا پایان این مقاله با نمایندگی پیام کوتاه پیام رسون همراه باشید .

 

 

 

کاربرد پنل پیامک برای فروشگاه های زنجیره ای : 

فروشگاه‌های زنجیره‌ای در هر حوزه‌ای که فعال باشند، میتوانند از پنل پیام کوتاه استفاده کنند که در زیر به چند نمونه از کاربرد پنل پیامکی ویژه فروشگاه زنجیره ای اشاره کرده ایم . 

 

1- ارسال پیامک از روی نقشه
اولین مورد استفاده پنل اس ام اس برای فروشگاه های زنجیره ای امکان ارسال پیامک از روی نقشه است که به آن پیامپ هم می‌گویند.

در حال حاضر، قابلیت ارسال پیامک برای 17 کلانشهر ایران فعال است و کاربر می‌تواند از روی نقشه هر منطقه که می‌خواهد را انتخاب کند و پیامک انبوه بفرستد. 

 

2- اطلاع‌رسانی‌های مهم:

دومین کاربرد مهم پنل پیامکی فروشگاه های زنجیره ای قابلیت ارسال اطلاع‌رسانی‌های مهم است. در گذشته این اطلاع رسانی به شکل و شمایل سنتی اخباری مانند کد تخفیف یا جشنواره‌های فروش از طریق تراکت به دست مشتری می‌رسد ولی امروزه این اخبار را از طریق پیام کوتاه هم می‌توان برای کاربر فرستاد.

البته برای فروشگاه هایی که وبسایت و اپلیکیشن خودشان را دارند، علاوه بر موارد بالا برای ارسال پیامک‌هایی مانند عضویت در سایت، تکمیل سبد پرداخت یا روند سفارش و .... هم می‌توان از پنل پیامکی استفاده کرد.

 

3- نظرسنجی از کاربر:
سومین کاربرد پنل پیامکی فروشگاه های زنجیره ای ارسال پیامک نظرسنجیست که متاسفانه بسیاری از کسب‌وکارها از آن غافل هستند، در صورتی که اگر بعد از هر خرید مشتری برایش نظرسنجی کوتاهی بفرستید، هم توجه مثبت او را جلب کردید و هم از کیفیت کالا و خدمات، کارکرد پرسنل و نظر مشتری هم بهتر آگاه می شوید.

 

 

 

4- قابلیت کدخوان برای قرعه‌کشی
اگر پس از تهیه پنل پیامکی برای کسب و کارتان تصمیم گرفتید که برای مشتریان خود هدایای در نظر بگیرید و این هدایا را بر اساس قرعه کشی به آنها بدهید میتوانید با تعریف یک سری کد روی سیستم کد خوان ، آنها را تعریف کنید و بعد از آن این کد درج شده در سیستم را روی محصول حک کنید و بعد از خرید مشتری، اطلاعات آن شخص را به عنوان شرکت کننده در قرعه کشی قرار دهید و برای خود مشتری نیز ارسال کنید یا اینکه آن کد را برای مشتری ارسال کنید و کاربر کدی را که بعد از خرید به او دادید، برایتان ارسال می‌کند تا به این ترتیب در قرعه‌کشی شرکتداده شود .

با این ابزار هم لیستی از شماره تلفن کسانی دارید که حداقل یکبار از شما خرید کرده و سپس در مسابقه شرکت کردند و هم اگر کمی خلاقیت را چاشنی کارتان کنید ، می‌توانید آن‌ها را به خرید مجدد ترغیب دهید .

 

پیام رسون 

اگر قصد دارید برای فروشگاه زنجیره ای خود از پنل پیامکی و تبلیغات پیامکی استفاده کنید میتوانید به ما اعتماد کنید و پنل پیامکی را از شیراز اس ام اس تهیه کنید و در کنار آن از خدماتی که در سامانه پیام کوتاه شیراز ارائه میشود نیز بهره مند شوید و بازاریابی پیامکی را به بهترین شکل ممکن انجام دهید

ارسال پیامک منطقه‌ای ، ارسال پیامک بر اساس سن و جنسیت ،  ارسال پیامک از روی نقشه گوگل ،  ارسال پیامک  بر اساس کدپستی ، ارسال پیامک با سیم‌کارت جهت عبور از بلک لیست ، ارسال پیامک از طریق وب‌سرویس با خط خدماتی رایگان و … از جمله خدماتی هستند، که ما درسامانه پیام کوتاه به مشتریان ارائه میدهیم .

 

جهت خرید پنل پیام کوتاه از نمایندگی سامانه پیامک پیام رسون  اینجا را کلیک کنید





:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : سه شنبه 24 خرداد 1401
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی