تاثیر تورم بر روی پنل پیامکی
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

تاثیر تورم بر روی پنل پیامکی

1402-02-19 20:54:31 12  0  0

اینکه این روزها تورم در کشور بیداد می‌کند بر هیچ کس پنهان نیست و معضلی شده که پیر و جوان ، مجرد و متاهل ، زن و مرد را درگیر خود کرده و هر خانواده ای که تمام تلاش خود را می‌کند که بتواند از پس این تورم ها بر بیاید .

حال در این بین افرادی که با وجدان باشند و بخواهند به هم وطنان خود کمک کند سعی می کند که با حداقل سود به مشتریان خود ، ارائه خدمت داشته باشند تا بتوانند در این روزهای سخت و طاقت فرسا کمکی به هم نوع خود کرده باشند .

 

 

 

از آن جایی که سامانه پیام کوتاه شیراز همیشه به عنوان ارزانترین پنل پیام کوتاه ایران شناخته شده است باز هم قصد دارد که با وجود تورم های پیش آمده و برای جلوگیری از چندگانگی در تعرفه پیامک و برای افزایش رضایت مشتریان خود این بار نیز پنل پیامک خود را با ضریب 1/2 دهم درصد ارائه دهد و مثل همیشه شمایی که می خواهید برای کسب و کارتان از پنل پیامکی بهره ببرید و تبلیغات پیامکی داشته باشید می توانید خرید پنل پیامک ارزان را از نمایندگی سامانه پیام کوتاه پیام رسون داشته باشید .

اما باید به یک نکته توجه داشته باشید و آن هم این است که این تعرفه برای ارسال های بالک و بیش از هزار مورد می باشد و بدیهی است در صورتی که ارسال پیامک شما کمتر از این تعداد باشد ارسال پیام کوتاه شما با خطا مواجه خواهد شد .

 

 

پیام رسون 

سامانه پیام کوتاه پیام رسون در نظر دارد جهت جلوگیری از ایجاد چندگانگی در تعرفه پیامک و همچنین افزایش رضایت مشتریان تعرفه ی رقابتی با ضریب 1/2 ارائه نماید با این وجود پیام رسون ارزان ترین سامانه پیامکی ارائه دهنده ی خدمات پیام کوتاه در کشور و با کیفیت ترین سامانه دقیقا شبیه به گذشته مسیر خود را ادامه میدهد . 

با توجه به پنل مورد خرید شما کاربران عزیز تعرفه ی پایه ی شما از این پس همان تعرفه ی ارسال پیام کوتاه خواهد بود. برای مثال شخصی که پنل  پیامک رایگان  پیام رسون را انتخاب کرده باشد از کلاس تعرفه ی D با تعرفه ی پایه 140 ریال بهره مند خواهد شد در نتیجه این کاربر می تواند پیام های خود را با این تعرفه ارسال نماید و همچنین شخصی که دارای نمایندگی پنل پیامکی ویژه است میتواند پیام های خود را با تعرفه 100 ریالی ارسال نماید.

 

ارزان ترین سامانه و تعرفه ی پیام کوتاه و با کیفیت ترین ارسال پیامک را با ما تجربه کنید.

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید . 





:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : پنج شنبه 21 ارديبهشت 1402
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی