پنل پیامکی پیام رسون ویژه دفاتر بیمه
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پنل پیامکی پیام رسون ویژه دفاتر بیمه

1402-03-25 23:18:54 28  0  0

امروزه سامانه پیامکی و پنل پیامکی کاربردهای فراوانی دارد یکی از این کاربردها از پنل پیامکی را میتوان برای دفاتر بیمه نام برد. دفاتر بیمه از پنل اس ام اس می‌توانند استفاده‌های متعددی داشته باشند . در اصل شرکت های بزرگ بیمه ای، جزو اولین و بزرگترین مشتری های سامانه پیامک انبوه هستند. پنل اس ام اس از قدیم تا به الان جزء کم هزینه ترین و موثر ترین شیوه ی یادآوری تمدید بیمه نامه های مختلف بوده است .  علاوه بر این، مشتریان موفق بیمه ای ما، از پیامک انبوه برای جذب مشتریان استفاده های گوناگونی میبرند. 

در این مقاله قصد داریم شما را با تمامی کاربردهای پنل پیامکی برای دفاتر بیمه بیشتر آشنا کنیم پس پیشنهاد میکنم تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیامکی پیام رسون همراه باشید . 

 

 

 

بازاریابی شرکت های بیمه از طریق ارسال پیامک تبلیغاتی : 
ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه یکی از بهترین راهکارها برای بازاریابی و جذب مشتریان است. هزینه ی منطقی و معقولانه ی خرید پنل پیامک در مقایسه با بازدهی مناسب آن، باعث می شود تا در صنف کاری بتوان از سامانه پیامکی برای بازاریابی استفاده کرد.

دفترهای بیمه نیز دائماً به دنبال جذب بیمه گذارهای بیشتر هستند و سامانه ارسال پیامک این امکان را به آنها می دهد تا بتوانند از طریق ارسال پیامک تبلیغاتی اقدام به جذب مشتریان جدید کنند.

 

 

 

لازمه استفاده از پنل پیامکی برای دفاتر بیمه : 
از آنجایی که بخش عمده ی بیمه ها اجباری نیستند و مشتریان باید با میل خود اقدام به استفاده از شرایط بیمه کنند، شرکت های بیمه نیاز بیشتری به تبلیغات خواهند داشت. به همین دلیل یک پیامک تبلیغاتی خوب برای دفاتر بیمه باید دارای محتوای تأثیرگذار و انگیزشی باشد.

معمولاً در زمینه ی کارهای خدماتی چون مشتری در قبال پولی که پرداخت می کند کالایی تحویل نمی گیرد، بازاریابی کمی دشوارتر می شود. به همین دلیل یکی از بهترین راهکارها، انگیزه دادن در کنار ارائه خدمات است. که در این راستا سامانه های پیام کوتاه سعی می کنید تبلیغات اس ام اسی تأثیرگذاری داشته باشند و در کنار آن از کمترین تعرفه پیامک هم استفاده کنند .

 

 

کاربرد پنل پیامکی برای دفاتر بیمه : 

- به صورت اتوماتیک مشتریانتان را از زمان سر رسید بیمه نامه مطلع نمایید.

- اطلاع رسانی به مشتریان با ارسال پیامک در مورد قوانین و مقررات جدید بیمه

- ارسال تشکر از تماس به نام اشخاص بعد از تماس بیمه گذار با نمایندگی

- به صورت اتوماتیک از طریق ارسال پیامک قبل از زمان سررسید اقساط بیمه گذار خود را مطلع کنید.

- در مورد تخفیفات بیمه به مشتریان خود اطلاع رسانی کنید و از آنها بخواهید که دوستان خود را نیز در مورد این تخفیف ها مطلع کنند.

- اعیاد و مراسم را به کلیه مشتریان خود به صورت ارسال پیامک اتوماتیک  با نام در کمتر از یک دقیقه تبریک یا تسلیت بگویید.

- هزینه های تماس با مشتریانتان را به میزان قابل توجهی کاهش دهید .

 

 

 

پیام رسون : 

با توجه به نیاز شرکت‌های بیمه سامانه پیامکی پیام رسون ، پنل اس ام اس بیمه شرکتی را به شما پیشنهاد می‌کند که تمامی امکانات مورد نیاز یک دفتر نمایندگی بیمه را دارد  و خط خدماتی رایگان بدون نیاز به سفته را در اختیار شما قرار می‌دهد تا پیامک های اطلاع رسانی خود را حتی به خطوط بلک لیست نیز ارسال کنید.

 

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید . 





:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : شنبه 27 خرداد 1402
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی