اولین اس ام اس جهان
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

اولین اس ام اس جهان

 

÷نل اس ام اس

 

 

برجسته ترین نشانه در 140 سال گذشته از زمان اختراع تلفن در روزهای خاصی در دسامبر 1992 بود. در هفته اول ماه جاری یک مهندس نرم افزار Vodaphone 22 ساله به نام نیل پاپوورت اولین پیام کوتاه  را در جهان فرستاد. این بدان معناست که در این هفته SMS (سرویس پیام کوتاه) 22 سالگرد خود را جشن می گیرد.

 

با این حال، به رغم وزن و اندازه قابل توجه، در آن زمان تلفن های همراه هنوز برای ارسال متن پیامکی مجهز نبودند، بنابراین اولین اس ام اس از یک صفحه کلید به تلفن همراه ارسال شد. پیامی که در آن وجود داشت، چیزی است که ما هم امروز به همدیگر می فرستیم: "عیدتان مبارک".

 

این پیام تاریخچه ارتباطات مخابراتی را تغییر داد و شروع به تهدید به برتری تلفن همراه قدیمی کرده است. با این حال، بسیاری از مردم یک تماس خوب را بجای اس ام اس ترجیح میدهند. در اینجا چند دلیل وجود دارد که چرا پیام صوتی بهتر از ارسال پیامک است.

 

  1. هنگام صحبت کردن در تلفن، نمیتوانید اشتباه یا سوء تفاهم کنید.

 

بعضی ها پیامک صوتی موثرتر از ارسال نامه به آنها است. هنگامی که شما یک پیام را تایپ می کنید، نمی توانید ظرافت و گیرائی را که تن خاص  صدا تولید میکند  به وجود آورید، اغلب معانی متعددی در این تفاوت ها وجود دارد، در درک آن  و نه در مورد.

گاهی اوقات باید تعدادفراوانی پیام کوتاه ارسال کرد تا شخص مورد نظر متوجه معنی پیام شود . به علاوه، همیشه می توان ساده تر و سریع تر از توضیحات بیشتر در پیامک تنها با یک پیامک صوتی خیلی راحتر وآسانتر ، شخص را متوجه منظورتان کنید.

 

2. تماس بهترین راه برای به اشتراک گذاشتن چیزی خاص و یا مهم است.

فکر کنید پنل پیامک صوتی رایگان چقدر ارزان تر خواهد بود. بجای ارسالهای فراوان پیامک می توانید تا چند ساعت در هزینه تلفن تلفن صرف کنید. با توجه به زمان برای برقراری تماس نشان می دهید که شما برای دیگران اهمیت قائل هستید و آنها برای شما مهم هستند، و آنچه که می خواهید برای برقراری ارتباط نیز بسیار مهم است.

تماس بسیار شخصی تر از پیام کوتاه است و همیشه مفید است وقتی که شما باید اطلاعات واخبار مهمی را به شخصی که از شما دوراست بدهید وزمان برایتان مهم است ، سامانه پیامک صوتی پیام رسون شما را در اطلاع رسانی های مهم و حیاتی یاری میکند.

 

3. تماس تلفنی در زمان واقعی انجام می شود.

آیا شما فقط زمانی که فردی متن پیامکی را میخواند وجواب میدهد دوست دارید؟اما شاید آنها بعد از ساعت ها پاسخ دهند، شما را در انتظار،متعجب و بی قراری میگذارند ،بعضی هم دریافت پیامک را کنسل میکنند زیرا آنها بیش از حد پر مشغله هستند، نمی خواهند بیش از حد به تلفن های خود متصل شوند، و به سادگی هشدار SMS را نمی شنوند.

پیام رسان صوتی و تبلیغات صوتی همیشه یک راه حل سریع و کارآمد است که می توانید برای مسائل حساس زمانبندی استفاده کنید. همچنین هنگام استفاده از اپراتور پیامک صوتی به راحتی میتوانید با مخاطب ارتباط برقرار کنید.

 

4. تماس صمیمیت یک مکالمه واقعی را به شما می دهد.

صدا وتن صدا همیشه چیزی بسیار خاص است، خیلی بیشتر، از چیزی که فکر میکنید برای مثال متون  ارسالی هرگز نمی تواند لبخندرا بر لیان یکی از عزیزان یا دوستانتان بیاورد آنطور که باشنیدن صدای شما خود به خود خنده و آرامش بر آنها مستولی میگردد.

 

همچنین، تماس های طولانی که شما در روز تعطیل انجام می دهید برای رسیدن به خویشاوندان خود، هرگز نمی توانید با پیام کوتاه جایگزین کنید. اپراتور پیامک صوتی رایان سپهر خاورمیانه این را برای شما آسان می کند، زیرا این امکان را به شما می دهد تا انواع مختلفی از راه حل ها را برای تماس در هر نقطه از جهان با قیمت های مناسب فراهم کنید.

5. در طبیعت ما صحبت کردن با یکدیگر است.

ما انسانها با نیاز به ارتباط و با غریزه صحبت می کنیم. داشتن مکالمات به ما چیزهای زیادی می دهد که پیامک نمی تواند بدهد. اما به ما می آموزد که به سرعت فکر کنیم، برای کنترل واکنش هایمان، و ارتباط برقرار کردن با دیگران. صحبت کردن نیز به ما کمک می کند تا یکدیگر و همچنین خودمان بهتر بشناسیم.

 

 

پنل اس ام اس با برخورداری از اپراتور پیام صوتی و اپراتور صوتی و نمایندگی پیامک صوتی به همراه  پنل پیامک با تعرفه پیامک صوتی باهزینه ای بسیار کم درخدمتت شما عزیزان که بهترینها رامیخواهید میباشد.

 

 





:: برچسب‌ها: تبلیغات صوتی , پیامک صوتی , بازاریابی پیامکی , پنل اس ام اس , بازاریابی اس ام اسی , کلمات کلیدی , 50001400 , سرویس پیام کوتاه , پنل پیامک , پنل پیامک پیام رسون , نمایندگی پیامک , نمایندگی پیامک پیام رسون , پنل اس ام اس شیراز , پنل پیامک شیراز , پنل کاربری پیامک , پنل نمایندگی پیامک ,
:: بازدید از این مطلب : 340
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : چهار شنبه 28 شهريور 1397
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی